quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:03 schreef Zanderrr het volgende:
Batman en Beetlejuice waren alletwee eerder, dacht ik?
oh was die voor siccorhands nouja zoals ik al zei ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:04 schreef Zanderrr het volgende:
Die eerste met Michael Keaton.
Is dta die serie met die *BLAM* *KABLATS* *POEF* vechtpartijen? Die was vet ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:04 schreef Zanderrr het volgende:
Die eerste met Michael Keaton.
Ik vond die nieuwe Batman-film ook niet veel soeps, eigenlijk. Moest dat allemaal nou zo echt zo dodelijk serieus? Ik kijk nog liever naar de oude Adam West tv-serie.
Bijna zo goed als HeMan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef julekes het volgende:
[..]
Is dta die serie met die *BLAM* *KABLATS* *POEF* vechtpartijen? Die was vet ja.
Treehugger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:ik keek altijd VPRO rond die tijd ! rembo & rembo , buurman en buurman, iets met als liedje "oh schrek oh schrek das kind is weg ", theo en thea , de broertjes, purno, middas dekker, achterwerk in de kast, de freules, juffrouw (nogiets) enz enz enz
quote:
Wij wel. Daardoor heb ik vroeger alle A team en Nightrider afleveringen in het Duits kunnen kijken op RTL plus en Sat 1.quote:
Boer uit achtergebleven gebied eerder .. mijn ouders hadden het niet zo breed. En hebben ook pas een telefoon aangeschaft toen mn zus uit huis gingquote:
ten Kate dat was hetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bosbeetle, ik deel met je deze fantastiese tv momentenIk ben gewoon opgegroeid met de VPRO.
Mevrouw Ten Kate, Dag Meneer de Koekepeer...wat een tijden
http://members.home.nl/rlaurens/Cus10012.JPGquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:08 schreef Beathoven het volgende:
een opmerkelijk verhaal
zendertje in je kies
Hij laat het iig hoog oplopen, zelfs de koningin wordt er bijgehaald
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:08 schreef Beathoven het volgende:
een opmerkelijk verhaal
zendertje in je kies
Hij laat het iig hoog oplopen, zelfs de koningin wordt er bijgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |