Zie ook http://www.u2place.com/newsdett.asp?idN=2136quote:Unsere italienischen Freunde von U2place.com berichten, dass U2 die beiden Konzerte am 20. und 21. Juli im Stadio Giuseppe Meazza in Mailand für eine spätere DVD-Veröffentlichung aufzeichnen werden. Es ist die Rede von 26 Kameras. Italienische Fans hatten in Zürich mit Crew-Mitgliedern darüber gesprochen, daher handelt es sich hierbei um keine offizielle Bestätigung! Mailand wäre der letzte Ort des Europa-Legs, an dem U2 noch mehr als ein Konzert spielen und würde sich somit sehr gut für eine Aufnahme eignen.
Lijkt er idd verdacht veel opquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik was vandaag aan het luisteren naar de 16-07-2005 opname. Als laatste word 40 gespeeld en Larry speeld volgens mij een heel klein stukje van Radar Love (paar seconden) voordat ze het podium afgaan en Radar Love te horen is. Is dit iemand anders al opgevangen>
Oooh ja met dat witte aan!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Murray het volgende:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=26637375&context=set-604453&size=o
ik heb mezelf eindelijk gevonden geloof ik.
Men neme dat meest linker A4'tje.quote:
Maar hij heeft al wel jaren en jaren dezelfde partner, Ann. Zeker al zo lang als ik me kan herinneren en ik ben al 19 jaar U2-fan. Ze hebben ook drie kinderen, dus toch wel huisje, boompje, beestje voor Larry.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:05 schreef Murray het volgende:
Larry is niet getrouwd.
Woensdag en Vrijdag wel ja...... maar zaterdag speelde Larry toch echt een kort stukje van Radar Love !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:19 schreef Helsie het volgende:
Duh, dat Radar Love aan het einde is wat over de luidsprekers gestart werd, als muziekje terwijl 50.000 man even het stadion moest gaan verlaten.
Die flac bestanden kan je gewoon in Winamp afspelenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef calvobbes het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede FLAC naar MP3 converter?
Van mij hoeft een bootleg niet perse in WAV en 20 mb groot te zijn
Gaaf he, ik ken het gevoel!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik sta gewoon samen op een foto met Adam Clayton, hoe tof is dat!![]()
Kan alleen schriftelijk. Ik ga het nog doen van de week in ieder geval. Als iedereen denkt "ach laat ook maar", dan blijft dit gewoon doorgaan. U2 is veel te goed voor die pleuris-arena dus ik hoop dat er zo massaal geklaags wordt dat ze de volgende keer een andere lokatie gaan overwegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:43 schreef err het volgende:
is er al een arena klachten commissie?
ff een winamp plugib voor downloaden, instaleren, en afspelen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
Okeee gozerts en meiden, wat moet ik met .flac bestanden??
http://flac.sourceforge.net/ installerenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
Okeee gozerts en meiden, wat moet ik met .flac bestanden??
Tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gaaf he, ik ken het gevoel!
http://www.leonhendriks.nl/u2amsterdam/index4.html![]()
![]()
Gooi maar online.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef DarkGNL het volgende:
Was echt helemaal top, ik heb nog filmpjes gemaakt, iemand interesse? Ook een stuk of 100 foto's, als iemand ze wil bekijken zal ik ze a.s.a.p. online zetten.
En precies dezelfde brief stond in de Spits....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:24 schreef Luni het volgende:
De 1e ingezonden brief over het slechte geluid staat al in de Metro.
Maar hij heeft wel gelijk!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Waxxer het volgende:
hahaha je hebt echt van die.... notoire brievenschrijvers
Ik ook ZEKER weten!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
ja maar waarom zeiken over iets wat algemeen bekend is....
ik heb ondanks het geluid een super avond gehad....
Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
ja maar waarom zeiken over iets wat algemeen bekend is....
ik heb ondanks het geluid een super avond gehad....
Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is?Of wat ik dus zo leuk vind....
Op de drie avonden zit een gedeelte hier af te wachten en een gedeelte is gegaan.... Dus eerst de hele tijd van die afwachtende reacties... en dan druppelen de eersten binnen, waarvan een groot gedeelte niks anders kan uitbrengen dan GVDEn na avond twee en drie iedereen helemaal hyper
Bloedt dit topic straks in stilte dood...?
Hahaha je omgeving kende je niet meer terug??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te maken
Haha dan sluit ik aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
uhm... valt wel mee hoor
Maar nu nog steeds Vertigo in mijn hoofd. Zal ik maar een goede psychiater gaan zoeken !?
Al weer 30quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Over vier jaar ben ik dértígde gedáchte..... Zo van: wat zal ik dan van mijn leven gebakken hebben...?
Inderdaad niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.
Het doet verder niets af aan het feit dat het helemaal te gek was om U2 te zien, maar als iedereen dit over zijn kant laat gaan, dan blijven dit soort concerten maar in de arena gegeven worden, terwijl het echt beter kan (Kuip, Goffertpark).
Ik zelf heb gelukkig ook niet echt te klagen gehad over het geluid, al was het allerminst perfect, maar er zijn heel veel mensen die echt alleen maar een geluidsbrij hebben gehoord. Dat kán toch niet? Het is een concert. Het geluid is dan juist het belángrijkste. Als er iéts moet kloppen die avond, dan is het wel het geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |