quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
schijnt de enige van de band te zijn die aan dat soort dingen doet, dus het zou kunnen.
Ik denk dat je hieruit kunt concluderen dat hij niks meer gebruikt.quote:Stond een interview in de Veronica gids, en daarna zei The Edge op de vraag "Is er ooit een moment geweest dat U2 op het randje stond" waarop The Edge antwoorde: Ik ben nooit ditrect bang geweest dat de hele boel uit elkaar zou klappen, maar ik heb wel ik heb wel een tijdje gedacht dat we Adam toto op zekere hoogte kwijt waren. Het leek erop dat druk bezig was slachtoffer te worden van het Rock-'n-roll-leven. Maar gelukkig heeft hij zich op het juiste moment terug gevonden
In 1989 is 'ie gepakt met wiet, toen heeft 'ie ontzettend veel geluk gehad want hij heeft alleen een flinke smak geld moeten betalen. In 1993 heeft 'ie een concert in Australië moeten missen (iemand van de crew heeft zijn plaats toen ingenomen, concert kon niet afgelast worden omdat ze moesten oefenen voor de Sydney video-opnames) omdat 'ie teveel gebruikt had.. (drugs of alcohol, ik weet het niet). Dat is toen een goede 'wake up call' geweest, sinds dat incident is 'ie er wat aan gaan doen. Ik denk ook niet dat 'ie tegenwoordig nog wat gebruikt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef Luni het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je hieruit kunt concluderen dat hij niks meer gebruikt.
In die periode had hij geloof ik ook een relatie met Naomi Cambel, en struinde hij al de feestjes af. Die video van Sydney mogen ze trouwens wel op DVD uitbrengen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:33 schreef Murray het volgende:
[..]
In 1989 is 'ie gepakt met wiet, toen heeft 'ie ontzettend veel geluk gehad want hij heeft alleen een flinke smak geld moeten betalen. In 1993 heeft 'ie een concert in Australië moeten missen (iemand van de crew heeft zijn plaats toen ingenomen, concert kon niet afgelast worden omdat ze moesten oefenen voor de Sydney video-opnames) omdat 'ie teveel gebruikt had.. (drugs of alcohol, ik weet het niet). Dat is toen een goede 'wake up call' geweest, sinds dat incident is 'ie er wat aan gaan doen. Ik denk ook niet dat 'ie tegenwoordig nog wat gebruikt.
Inderdaad, ik heb hier de VHS nog liggen. Ik heb alleen geen mogelijkheid meer om hem af te spelenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef Luni het volgende:
[..]
In die periode had hij geloof ik ook een relatie met Naomi Cambel, en struinde hij al de feestjes af. Die video van Sydney mogen ze trouwens wel op DVD uitbrengen.
Ik ook nietquote:Op maandag 18 juli 2005 22:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier de VHS nog liggen. Ik heb alleen geen mogelijkheid meer om hem af te spelen.
quote:Vertigo
I Will Follow
The Electric Co.
Elevation
Beautiful Day / Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Snippet)
I Still Haven't Found What I'm Looking For
All I Want Is You
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / When Johnny Comes Marching Home (Snippet) / Please (Snippet) / The Hands That Built America (Snippet)
Miss Sarajevo (mit Edge am Klavier)
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One
Zugabe(n):
Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because Of You
Yahweh
Vertigo
Even wikipedia.org geraadpleegd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef LeonH het volgende:
Hoe zit het trouwens met de love-life van Adam? Die andere zijn gewoon netjes getrouwd, huisje boompje beestje, maar van hem weet ik het nog steeds niet? Was tijdens Elevation-tour dacht ik vrijgezel. Laatste wat ik weet van hem was Naomi Campbell en dat is al heeeeel lang geleden...
Zie ook http://www.u2place.com/newsdett.asp?idN=2136quote:Unsere italienischen Freunde von U2place.com berichten, dass U2 die beiden Konzerte am 20. und 21. Juli im Stadio Giuseppe Meazza in Mailand für eine spätere DVD-Veröffentlichung aufzeichnen werden. Es ist die Rede von 26 Kameras. Italienische Fans hatten in Zürich mit Crew-Mitgliedern darüber gesprochen, daher handelt es sich hierbei um keine offizielle Bestätigung! Mailand wäre der letzte Ort des Europa-Legs, an dem U2 noch mehr als ein Konzert spielen und würde sich somit sehr gut für eine Aufnahme eignen.
Lijkt er idd verdacht veel opquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik was vandaag aan het luisteren naar de 16-07-2005 opname. Als laatste word 40 gespeeld en Larry speeld volgens mij een heel klein stukje van Radar Love (paar seconden) voordat ze het podium afgaan en Radar Love te horen is. Is dit iemand anders al opgevangen>
Oooh ja met dat witte aan!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Murray het volgende:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=26637375&context=set-604453&size=o
ik heb mezelf eindelijk gevonden geloof ik.
Men neme dat meest linker A4'tje.quote:
Maar hij heeft al wel jaren en jaren dezelfde partner, Ann. Zeker al zo lang als ik me kan herinneren en ik ben al 19 jaar U2-fan. Ze hebben ook drie kinderen, dus toch wel huisje, boompje, beestje voor Larry.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:05 schreef Murray het volgende:
Larry is niet getrouwd.
Woensdag en Vrijdag wel ja...... maar zaterdag speelde Larry toch echt een kort stukje van Radar Love !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:19 schreef Helsie het volgende:
Duh, dat Radar Love aan het einde is wat over de luidsprekers gestart werd, als muziekje terwijl 50.000 man even het stadion moest gaan verlaten.
Die flac bestanden kan je gewoon in Winamp afspelenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef calvobbes het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede FLAC naar MP3 converter?
Van mij hoeft een bootleg niet perse in WAV en 20 mb groot te zijn
Gaaf he, ik ken het gevoel!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik sta gewoon samen op een foto met Adam Clayton, hoe tof is dat!![]()
Kan alleen schriftelijk. Ik ga het nog doen van de week in ieder geval. Als iedereen denkt "ach laat ook maar", dan blijft dit gewoon doorgaan. U2 is veel te goed voor die pleuris-arena dus ik hoop dat er zo massaal geklaags wordt dat ze de volgende keer een andere lokatie gaan overwegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:43 schreef err het volgende:
is er al een arena klachten commissie?
ff een winamp plugib voor downloaden, instaleren, en afspelen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
Okeee gozerts en meiden, wat moet ik met .flac bestanden??
http://flac.sourceforge.net/ installerenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
Okeee gozerts en meiden, wat moet ik met .flac bestanden??
Tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gaaf he, ik ken het gevoel!
http://www.leonhendriks.nl/u2amsterdam/index4.html![]()
![]()
Gooi maar online.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef DarkGNL het volgende:
Was echt helemaal top, ik heb nog filmpjes gemaakt, iemand interesse? Ook een stuk of 100 foto's, als iemand ze wil bekijken zal ik ze a.s.a.p. online zetten.
En precies dezelfde brief stond in de Spits....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:24 schreef Luni het volgende:
De 1e ingezonden brief over het slechte geluid staat al in de Metro.
Maar hij heeft wel gelijk!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Waxxer het volgende:
hahaha je hebt echt van die.... notoire brievenschrijvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |