abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28938340
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:24 schreef Luni het volgende:
De 1e ingezonden brief over het slechte geluid staat al in de Metro.
En precies dezelfde brief stond in de Spits....
pi_28938681
hahaha je hebt echt van die.... notoire brievenschrijvers

Het is gelukt met dat flac!! Niet met Winamp, maar (wééérrr wat nieuws) Media Monkey

En ik heb nog geen audio-opnames van de 15e
pi_28938758
Wel jammer dat je iemand enorm hoort meebrullen met een ontzettend Nederlands accent en op een manier zoals enorm aangeschoten mensen altijd zingen als ze van de kroeg naar huis fietsen
pi_28938784
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Waxxer het volgende:
hahaha je hebt echt van die.... notoire brievenschrijvers
Maar hij heeft wel gelijk!!
pi_28938931
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk!!
ZEKER weten!!!
pi_28938962
ja maar waarom zeiken over iets wat algemeen bekend is....
ik heb ondanks het geluid een super avond gehad....
pi_28938984
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
Ik ook ZEKER weten!!!

dinsdag 19 juli 2005 @ 12:02:34 #283
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28939016
Ik sta ook op die foto, ik weet het zeker. Ik heb alleen al 5 mensen gevonden die ik zou kunnen zijn
pi_28939056
kom maar op met de DVD zou ik zeggen....
moet ook nog eens naar de bootleg kijken, heb tot nu toe alleen korte stukjes van woensdag
pi_28939159
Weet je wat ook zo leuk is? Of wat ik dus zo leuk vind....

Op de drie avonden zit een gedeelte hier af te wachten en een gedeelte is gegaan.... Dus eerst de hele tijd van die afwachtende reacties... en dan druppelen de eersten binnen, waarvan een groot gedeelte niks anders kan uitbrengen dan GVD En na avond twee en drie iedereen helemaal hyper

Bloedt dit topic straks in stilte dood...?
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 12:10:08 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28939225
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.

Het doet verder niets af aan het feit dat het helemaal te gek was om U2 te zien, maar als iedereen dit over zijn kant laat gaan, dan blijven dit soort concerten maar in de arena gegeven worden, terwijl het echt beter kan (Kuip, Goffertpark).

Ik zelf heb gelukkig ook niet echt te klagen gehad over het geluid, al was het allerminst perfect, maar er zijn heel veel mensen die echt alleen maar een geluidsbrij hebben gehoord. Dat kán toch niet? Het is een concert. Het geluid is dan juist het belángrijkste. Als er iéts moet kloppen die avond, dan is het wel het geluid.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28939397
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Of wat ik dus zo leuk vind....

Op de drie avonden zit een gedeelte hier af te wachten en een gedeelte is gegaan.... Dus eerst de hele tijd van die afwachtende reacties... en dan druppelen de eersten binnen, waarvan een groot gedeelte niks anders kan uitbrengen dan GVD En na avond twee en drie iedereen helemaal hyper

Bloedt dit topic straks in stilte dood...?
Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te maken
pi_28939583
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef linebear het volgende:

[..]

Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te maken
Hahaha je omgeving kende je niet meer terug??
pi_28939610
uhm... valt wel mee hoor
Maar nu nog steeds Vertigo in mijn hoofd. Zal ik maar een goede psychiater gaan zoeken !?
pi_28939656
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
uhm... valt wel mee hoor
Maar nu nog steeds Vertigo in mijn hoofd. Zal ik maar een goede psychiater gaan zoeken !?
Haha dan sluit ik aan ik hoef maar een live-track te horen en het is weer mis..
pi_28939679
misschien moet ik ook toegeven aan mijn Adam verslaving
pi_28939738
ik fietste zaterdag langs het Amstel hotel en onbewust keek ik of ze niet toevallig naar buiten kwamen nee dus
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:36:25 #293
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28939817
Nog maar 4 jaar wachten! Denk ik
pi_28939889
of snel de loterij winnen en een reisje boeken naar Amerika of zo
pi_28940036
Over vier jaar ben ik dértíg de gedáchte..... Zo van: wat zal ik dan van mijn leven gebakken hebben...?
pi_28940088
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Over vier jaar ben ik dértíg de gedáchte..... Zo van: wat zal ik dan van mijn leven gebakken hebben...?
Al weer 30
pi_28940109
ben dit jaar dertig gewoon.... And still havent found what i am looking for
pi_28940182
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.

Het doet verder niets af aan het feit dat het helemaal te gek was om U2 te zien, maar als iedereen dit over zijn kant laat gaan, dan blijven dit soort concerten maar in de arena gegeven worden, terwijl het echt beter kan (Kuip, Goffertpark).

Ik zelf heb gelukkig ook niet echt te klagen gehad over het geluid, al was het allerminst perfect, maar er zijn heel veel mensen die echt alleen maar een geluidsbrij hebben gehoord. Dat kán toch niet? Het is een concert. Het geluid is dan juist het belángrijkste. Als er iéts moet kloppen die avond, dan is het wel het geluid.
Inderdaad niks aan toe te voegen.

Ik heb voor me zelf nu al beloten dat ik niet meer naar de arena ga als U2 komt, betaal ik liever meer, en ga naar het buitenland.
pi_28940274
Nou en nu maar duimen dat ze volgend jaar niet in de Arena gaan...
pi_28940346
Damn mn neef moet echt ff die datakabel krijgen, dan kan ik mijn foto's online zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')