En precies dezelfde brief stond in de Spits....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:24 schreef Luni het volgende:
De 1e ingezonden brief over het slechte geluid staat al in de Metro.
Maar hij heeft wel gelijk!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Waxxer het volgende:
hahaha je hebt echt van die.... notoire brievenschrijvers
Ik ook ZEKER weten!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
ja maar waarom zeiken over iets wat algemeen bekend is....
ik heb ondanks het geluid een super avond gehad....
Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef linebear het volgende:
ja maar waarom zeiken over iets wat algemeen bekend is....
ik heb ondanks het geluid een super avond gehad....
Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is?Of wat ik dus zo leuk vind....
Op de drie avonden zit een gedeelte hier af te wachten en een gedeelte is gegaan.... Dus eerst de hele tijd van die afwachtende reacties... en dan druppelen de eersten binnen, waarvan een groot gedeelte niks anders kan uitbrengen dan GVDEn na avond twee en drie iedereen helemaal hyper
Bloedt dit topic straks in stilte dood...?
Hahaha je omgeving kende je niet meer terug??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat was zeker erg leuk.... ik moet ook zeggen, toen ik donderdag mijn kaartje kocht, ik ook enorm hyper werd door de reacties hier. Vond dat erg grappig.... weet niet wie de volgende zal zijn om dit bij me los te maken
Haha dan sluit ik aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
uhm... valt wel mee hoor
Maar nu nog steeds Vertigo in mijn hoofd. Zal ik maar een goede psychiater gaan zoeken !?
Al weer 30quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Over vier jaar ben ik dértígde gedáchte..... Zo van: wat zal ik dan van mijn leven gebakken hebben...?
Inderdaad niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat nog veel meer mensen een nog veel superder avond gehad hadden kunnen hebben, als niet voor de arena was gekozen.
Het doet verder niets af aan het feit dat het helemaal te gek was om U2 te zien, maar als iedereen dit over zijn kant laat gaan, dan blijven dit soort concerten maar in de arena gegeven worden, terwijl het echt beter kan (Kuip, Goffertpark).
Ik zelf heb gelukkig ook niet echt te klagen gehad over het geluid, al was het allerminst perfect, maar er zijn heel veel mensen die echt alleen maar een geluidsbrij hebben gehoord. Dat kán toch niet? Het is een concert. Het geluid is dan juist het belángrijkste. Als er iéts moet kloppen die avond, dan is het wel het geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |