Daar ben ik het dan niet mee eens. De doornsee bergrit (DC brengt Armstrong een heel eind op weg, Armstrong versnelt, er blijven een stuk of 3 anderen over, klaar) vind ik saaier.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Maar ontsnappingen zijn saai.
Liever zijn ploeggenoten dan concurrenten toch.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen zal wel dikke benen hebben dat ie Dekker en Kroon en Boogerd de bergpunten gaat laten wegkapen.
de eerste 2 cols gaan ze niet veel verliezen denk ik. Daarna wellicht wel wat meerquote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef Wombcat het volgende:
Gaat lekker zo.
Maar er moet nog aardig wat geklommen worden, en dan kan het hard teruglopen. Maar dit ziet er goed uit voor de ontsnapping.
Rasmussen denkt nu vooral aan het klassement, en zolang elke dag andere mensen de bergpunten pakken, maakt het hem verder niets uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen zal wel dikke benen hebben dat ie Dekker en Kroon en Boogerd de bergpunten gaat laten wegkapen.
In 2003 door Ullrich.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
Is Armstrong er eigenlijk ooit op kracht afgereden (dus niet door een ontsnapping of plotselinge versnelling door anderen) in een bergrit?
Is het peloton begonnen met de achtervolging, of is het een typfout en moet "does" Doen't" zijn?quote:The peloton does appear interested in chasing the 14 escapees. The move began at the 27km mark. Now that the bunch is the 60.5km, its deficit is 11’40".
2003, Plateau de Bonascre, maar dat was daags na zijn uitdroging waarbij hij 6 kilo verloorquote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
Is Armstrong er eigenlijk ooit op kracht afgereden (dus niet door een ontsnapping of plotselinge versnelling door anderen) in een bergrit?
2003 een paar keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
2003 ook op Alpe de Huez (Mayo en Vino reden weg van armstrong op de de Alpe) en de etappe naar Gap (die Vino won en met val van Beloki).quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
2003, Plateau de Bonascre, maar dat was daags na zijn uitdroging waarbij hij 6 kilo verloor
en in de Tours van 99 en 00 verloor hij wat tijd op Pantani
verder niet denk ik
Vino had daar op de top iets van 15 seconden, bij de meet 40 seconden, ik denk mede door Beloki's val. Maar hij zat idd niet helemaal lekker.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2003 ook op Alpe de Huez (Mayo en Vino reden weg van armstrong op de de Alpe) en de etappe naar Gap (die Vino won en met val van Beloki).
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:51 schreef FlyingFox het volgende:
Ik houd altijd de voorsprong van koplopers/groepen en achtervolgers op het peleton/group gele trui bij op een stuk papier (x as afstand, y as voorsprong in tijd.) Fototje
Maar m'n blaadje raakt zo op.
ech wel want ontsnappinguh sijn saaihquote:Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef JohnDDD het volgende:
Govvedomme ze moete ze terugpakkuh
Wat dacht je van Sevilla en Pereiro?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef Wombcat het volgende:
God, zit Brochard er in. Heb ik gisteren nog serieus over zitten denken om die in mijn prono op te nemen.
Met Boogerd maakt die denk ik wel de beste kans op de ritzege nu.
Gisteren was er ook ene ontsnapping, maar was het daarachter reuze spannend. Dat kan nu weer gebeuren, want ik zie T-Mobile wel weer aanvallen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
ech wel want ontsnappinguh sijn saaih
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Deze is van de etappe waar Rasmussen won. En deze is van Weening's overwinning.
Sevilla rijdt in dienst denk ik. Als íe kan, zal 'ie wel mogen winnen, maar ik vond hem nog niet overtuigend.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sevilla en Pereiro?.
Deed ik vooral bij voetbalquote:Op zondag 17 juli 2005 13:02 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nog meer verslaafden hier aan de Tour.
Vroeger (toen ik nog geen PC had) hield ik hele schema's bij van alle standen (van teletekst overgenomen) en bij elke spelfout ging ik alles opnieuw schrijven
.
Hahahha geweldigquote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deed ik vooral bij voetbal
maar daar was het bij mij nog erger
ik bedacht zelfs denkbeeldige competities, ging dan met papiertjes de loting bepalen, en bedacht dan zelf de uitslagen van de wedstrjiden. Ajax won altijd btw.
Hihi. Dat heb ik ook nog wel gedaan (voor WKs dan). Maar meestal ging ik dan met een dobbelsteen de uitslag bepalen. Natuurlijk wel met enige manipulatiequote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deed ik vooral bij voetbal
maar daar was het bij mij nog erger
ik bedacht zelfs denkbeeldige competities, ging dan met papiertjes de loting bepalen, en bedacht dan zelf de uitslagen van de wedstrjiden. Ajax won altijd btw.
logisch, die kiest de twee mooiste etappes uitquote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef JohnDDD het volgende:
MART!!!!
Daar zijn ze nog niet volgens mij, die is op ongeveer 1,5 km van de top dacht ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef RayMania het volgende:
15:27.....staan ze een kwartier bij dat monument ofzo?
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hihi. Dat heb ik ook nog wel gedaan (voor WKs dan). Maar meestal ging ik dan met een dobbelsteen de uitslag bepalen. Natuurlijk wel met enige manipulatie![]()
Hij zal toch niet pas vader geworden zijn toevalligquote:Op zondag 17 juli 2005 13:29 schreef xienix84 het volgende:
Even een vraagje. Die Chiauchioli(?!) van Credit Agricole heeft een speen aan zn zadel hangen en er werd gezegd 'daar heb je die speen ook weer'.. Weet iemand waarom die speen er hangt?
Dekkerquote:12:15 - Five Of The 14 Have Previously Won A Tour Stage
Of the 14 riders in the escape group, five have previously won a stage of the Tour de France (six if you include team time trials).
The riders in the escape who have won an individual stage are:
Michael Boogerd (RAB) in Aix-les-Bains in 1996 and La Plagne in 2002
Erik Dekker (RAB) in Villeneuve-sur-Lot, Revel and Lausanne in 2002 and Pontarlier in 2001
Karsten Kroon (RAB) in Plouay in 2002
Laurent Brochard (BTL) in Loudenvielles in 1997
Rubens Bertogliati (SDV) in 2002 in Luxembourg
George Hincapie (DSC) has been part of the squad that’s won the team time trial in 2003, 2004 and 2005.
jij bent die anti-NL'er tochquote:Op zondag 17 juli 2005 13:35 schreef JohnDDD het volgende:
Die Dekker blaast zich helemaal op, die komt straks op 50 minuten binnen
Deze kopgroep is dus een soort reünie van de ritwinnaars uit 2002, ze hebben 6 ritoverwinningen in 2002 op hun naam staanquote:
Waarvan vijf voor de Rabo's.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:37 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Deze kopgroep is dus een soort reünie van de ritwinnaars uit 2002, ze hebben 6 ritoverwinningen in 2002 op hun naam staan![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:00 schreef mitt het volgende:
Boogerd komt juichend in Parijs aan
[afbeelding]
denk niet dat Armstrong dat toe laatquote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarvan vijf voor de Rabo's.
En 18 min voorsprong, Pereiro komt in de buurt van het virtuele geel (ok nog ruim 6 min, maar toch)....
Dekker haalde die drie overwinningen in 2000, niet in 2002.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:37 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Deze kopgroep is dus een soort reünie van de ritwinnaars uit 2002, ze hebben 6 ritoverwinningen in 2002 op hun naam staan![]()
Nee ik denk dat op de een na laatste col ze pas echt gaan rijden in het peloton, te laat voor de dagwinst (hoop ik), maar wel hard genoeg om binnen een paar minuten aan te komen. Armstrong zal Basso wel in zijn wiel hebben, Rasmussen zal weer wat verliezen (en na de tijdrit verleist hij defenitief het podium uit het oog), dus na vandaag Lance 1, Basso 2 en Rasmussen vlak voor Ullrich op de derde plekquote:Op zondag 17 juli 2005 13:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
denk niet dat Armstrong dat toe laat
max 20 minuten denk ik
Dekker doet goeie zaken voor het bergklassmentquote:
straks wordt het 1 en 2 voor rabo in het berg klassementquote:Op zondag 17 juli 2005 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dekker doet goeie zaken voor het bergklassment![]()
Jij ook hier.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dekker haalde die drie overwinningen in 2000, niet in 2002.
http://www.memoire-du-cyclisme.net/eta_tdf_1994_2003/tdf2000.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |