ech wel want ontsnappinguh sijn saaihquote:Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef JohnDDD het volgende:
Govvedomme ze moete ze terugpakkuh
Wat dacht je van Sevilla en Pereiro?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef Wombcat het volgende:
God, zit Brochard er in. Heb ik gisteren nog serieus over zitten denken om die in mijn prono op te nemen.
Met Boogerd maakt die denk ik wel de beste kans op de ritzege nu.
Gisteren was er ook ene ontsnapping, maar was het daarachter reuze spannend. Dat kan nu weer gebeuren, want ik zie T-Mobile wel weer aanvallen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
ech wel want ontsnappinguh sijn saaih
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Deze is van de etappe waar Rasmussen won. En deze is van Weening's overwinning.
Sevilla rijdt in dienst denk ik. Als íe kan, zal 'ie wel mogen winnen, maar ik vond hem nog niet overtuigend.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sevilla en Pereiro?.
Deed ik vooral bij voetbalquote:Op zondag 17 juli 2005 13:02 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nog meer verslaafden hier aan de Tour.
Vroeger (toen ik nog geen PC had) hield ik hele schema's bij van alle standen (van teletekst overgenomen) en bij elke spelfout ging ik alles opnieuw schrijven
.
Hahahha geweldigquote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deed ik vooral bij voetbal
maar daar was het bij mij nog erger
ik bedacht zelfs denkbeeldige competities, ging dan met papiertjes de loting bepalen, en bedacht dan zelf de uitslagen van de wedstrjiden. Ajax won altijd btw.
Hihi. Dat heb ik ook nog wel gedaan (voor WKs dan). Maar meestal ging ik dan met een dobbelsteen de uitslag bepalen. Natuurlijk wel met enige manipulatiequote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deed ik vooral bij voetbal
maar daar was het bij mij nog erger
ik bedacht zelfs denkbeeldige competities, ging dan met papiertjes de loting bepalen, en bedacht dan zelf de uitslagen van de wedstrjiden. Ajax won altijd btw.
logisch, die kiest de twee mooiste etappes uitquote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef JohnDDD het volgende:
MART!!!!
Daar zijn ze nog niet volgens mij, die is op ongeveer 1,5 km van de top dacht ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef RayMania het volgende:
15:27.....staan ze een kwartier bij dat monument ofzo?
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hihi. Dat heb ik ook nog wel gedaan (voor WKs dan). Maar meestal ging ik dan met een dobbelsteen de uitslag bepalen. Natuurlijk wel met enige manipulatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |