*pakt vast de pek en veren*quote:
Altijd goed , een dubbelcheckquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
Dat lijkt mij wel nodigquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Ah leukquote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik zit nu ook de hele tijd nog tussen het studeren door te lezen. Ben al over de helft en gisteren pas begonnen
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ah leukIk ben de 100 bladzijden nu gepasseerd
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind het echt weer leuk om te lezen. Bijna een jaar niet meer gedaan, toch altijd lekker in de zomer in het zonnetje.
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 'tquote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Jammer dat ie op deze manier won, maar gezien al zijn werk in de Tours voor Lance toch wel zwaar verdient.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Godver die vuile profiteur van een Hincapie wint ook nog
Dan is Top Gear er ook opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 't
Vanavond op National Geographic om 2100 uur Docu over TDVC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |