Komt er dan ook een leeftijdscontrolequote:Op zondag 17 juli 2005 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
blijkbaar hebben de mods haar uitgekozen daarvoor..
En waarom niet.. het is eenmaal een forum voor pubers
Net als 70% van fokquote:
Dan zal er toch eerst een komeer moeten neerstorten op de Aarde voordat dat gebeurdquote:Op zondag 17 juli 2005 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt er dan ook een leeftijdscontroleEn komt cygnusx nu als 2de mod op dat forum
die zijn er altijd en eigenlijk moet je daar na een x aantal overtredingen gewoon een IPban gevenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah. Zo te zien in MED zijn er helaas een hoop 'kindertjes' die het leuk vinden om het forum te vergallen
ik ben (morgen) 17. dan zit ik in de top van die leeftijdsgroep, ben ik te oud om mod te wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt er dan ook een leeftijdscontroleEn komt cygnusx nu als 2de mod op dat forum
ik ben 20 ik wil daar wel moddenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik ben (morgen) 17. dan zit ik in de top van die leeftijdsgroep, ben ik te oud om mod te worden
Ik denk persoonlijk ook niet dat je "aangenomen" zou wordequote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef cygnusx het volgende:
ja ok, ik wil dr ook wel modden, maar sowieso denk ik niet dat ze nog een mod zoeken
zal je eerst je sollicitatie in moeten sturenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook niet dat je "aangenomen" zou worde
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook niet dat je "aangenomen" zou worde
Trustequote:Op zondag 17 juli 2005 23:02 schreef mschol het volgende:
naar bed
morgen naar de veiling nog 4 weken te gaan
Truste!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:02 schreef mschol het volgende:
naar bed
morgen naar de veiling nog 4 weken te gaan
* Sjowhan kan best wel ervoor helpen, maar een ban ben ik niet waardig, dus nee, sorryquote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Jump het volgende:
Eens schatten hoeveel shitload aan topics ik morgen mag sluiten
dit is trouwens niet serieus bedoelt
en iteejer is haar man. en Mr_Orange de zoonquote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan komt er nu pas achter dat brechtje de dochter is van Yvonne
ochjeez. De hele kliek dusquote:Op zondag 17 juli 2005 23:52 schreef Jump het volgende:
[..]
en iteejer is haar man. en Mr_Orange de zoon
Brechtje is 14quote:Op zondag 17 juli 2005 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ochjeez. De hele kliek dus.
Ik ga een relatie aan met B. Krijg ik dan ook modrechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |