Damn, een 11 jarige die zit te roken en te drinken, kom op zeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zitten er tegenwoordig alleen maar oude lullen en fatsoensrakkers in dit topic
Ik zou ook willen dat ik het verzon, ik zou is moeten proberen om daar een foto van te maken eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waar gaat het heen![]()
Damn, dit is echt ziek.
Daar hebben ze dan ook geen drankenwetquote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Damn, een 11 jarige die zit te roken en te drinken, kom op zeg.
Schijnt voor een jongen best stoer te zijn om met zo'n meisje een tentje in te gaan enja dan haal je toch wel even een drnakje voor haar?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook geen drankenwet
Of de zaak is gewoon verkeerd bezig geweest..
Yap. Maar dan denk ik wel dat er nog toezicht gehouden moet worden wie wat haalt en voor wie..quote:Op zondag 17 juli 2005 19:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Schijnt voor een jongen best stoer te zijn om met zo'n meisje een tentje in te gaan enja dan haal je toch wel even een drnakje voor haar?
Daar word totaal niet opgelet. En dat is ook een haast onmogelijke zaak, want zodra iemand van de camping in de buurt komt verdwijnt de drank, want die word dan gewoon van de tribune/zit plaatsen af op de grond gemieterd, niemand die het dan ziet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yap. Maar dan denk ik wel dat er nog toezicht gehouden moet worden wie wat haalt en voor wie..
Die zaak was iig fout bezig in mijn ogen.
dat is natuurlijk helemaal waar.. Weggooien en net doen alsof het nie van jou is..quote:Op zondag 17 juli 2005 19:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar word totaal niet opgelet. En dat is ook een haast onmogelijke zaak, want zodra iemand van de camping in de buurt komt verdwijnt de drank, want die word dan gewoon van de tribune/zit plaatsen af op de grond gemieterd, niemand die het dan ziet.
Enkel wij - domme - belgen hebben azertyquote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben verslaafdheerlijk weer ff fokken. Hehe hier is het zomaar 24 uur per dag ųicht. nieteens schemering... en noorddelijkste plekkie van europa heeft goed weer en een qwerty tobo
Dat je met azerty kan werken zegquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Enkel wij - domme - belgen hebben azerty
Maar eerst es je verhaaltje beantwoorde![]()
En het is op me laptop dan nog niet de standaard azertyquote:
misschien is het ook omdat ik opgegroeid ben met qwerty, dat ik niet snel aan een ander toetsenbord zou kunnen wennen. Zelfs tikken gaat bijna blind, en dat zou ik niet moeten proberen op een azerty-tbquote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Jump het volgende:
[..]
En het is op me laptop dan nog niet de standaard azerty
Maar ik kan werken met deze (afwijkende) azerty, gewone azerty en qwerty hoorAlhoewel qwerty eerste daagjes traag zal gaan.
Ik opgegroeid met azerty, maar werk toch af en op op qwerty ook op sommige plaatsen. Maarja, het is gewoon een kwestie van gewoon zijn. Werk eens 3 maand met azerty en je kan het ook goed hoor. Zoveel toetsen staan er niet op een andere plaats.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
misschien is het ook omdat ik opgegroeid ben met qwerty, dat ik niet snel aan een ander toetsenbord zou kunnen wennen. Zelfs tikken gaat bijna blind, en dat zou ik niet moeten proberen op een azerty-tb
Hmm, misschien es voor de gein een azerty-kopen, en kijken of het bevaltquote:Op zondag 17 juli 2005 20:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik opgegroeid met azerty, maar werk toch af en op op qwerty ook op sommige plaatsen. Maarja, het is gewoon een kwestie van gewoon zijn. Werk eens 3 maand met azerty en je kan het ook goed hoor. Zoveel toetsen staan er niet op een andere plaats.
Sinds vandaagquote:Op zondag 17 juli 2005 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, misschien es voor de gein een azerty-kopen, en kijken of het bevalt
Pub is trouwens een nieuw forum, sinds wanneer?
ah. Zo te zien in MED zijn er helaas een hoop 'kindertjes' die het leuk vinden om het forum te vergallenquote:
Inderdaad. Zijn er al een behoorlijk aantal geband.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah. Zo te zien in MED zijn er helaas een hoop 'kindertjes' die het leuk vinden om het forum te vergallen
Volgens mij ook deels de mensen die IED tot een puinzooi maaktenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn er al een behoorlijk aantal geband.
Zou best wel kunnen, ja. Dat was ook een aardige kolerezooiquote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij ook deels de mensen die IED tot een puinzooi maakten![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
We hebben wel lang moeten wachten op die MED zeg
En waarom is Brechtje daar MOD opquote:Op zondag 17 juli 2005 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
Pub is trouwens een nieuw forum, sinds wanneer?
OmDaT ZiJ eEn PuBeR Isquote:
komt welquote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
Hij staat trouwens nog niet in de Index als mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |