noem je hem toch naar die leuke nederlandse voetballer die tegenwoordig in hamburg speeltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Wij hebben nog een extra 'handicap', want het is wel handig dat we met een naam komen die zowel in het Spaans als het Nederlands hetzelfde klinkt.
En daar hebben ze er ook een handje van om met de meest onmogelijke namen te komen of namen om te draaien en weet ik veel watquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das misschien wel handig voor de schoonfamilie ja
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
noem je hem toch naar die leuke nederlandse voetballer die tegenwoordig in hamburg speelt
Zodat je het zelf niet eens kan uitspreken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En daar hebben ze er ook een handje van om met de meest onmogelijke namen te komen of namen om te draaien en weet ik veel wat![]()
Niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee cabron, dat zijn niet echt goede suggesties
Yup! En ze hebben er een handje van om namen om te draaien/samen te voegen, zoals ze bij ons kleine neefje (zoontje van haar zus) hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zodat je het zelf niet eens kan uitspreken?
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup! En ze hebben er een handje van om namen om te draaien/samen te voegen, zoals ze bij ons kleine neefje (zoontje van haar zus) hebben gedaan
Maken we er toch nog eenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Sloggi we hebben al een Carmen
Daar is wel over nagedacht!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Jamliv
Vernoemd naar de overleden moeder van mijn vriendin (Vilma), maar dan omgedraaid en de eerste letter van de voornaam van hun vader (José). Die naam kom je voor de rest nergens tegen
Ben je klaar mee, moet je heel je leven je naam spellen.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele aparte naam Jamliv, spreek je het op z'n Engels uit?
Nope... op z'n Spaans! Dus de 'a' klinkt ook echt als een 'a'quote:Op zondag 17 juli 2005 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele aparte naam Jamliv, spreek je het op z'n Engels uit?
Da's nou precies de reden waarom ik wil dat mijn kind (wanneer het zover isquote:Op zondag 17 juli 2005 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je klaar mee, moet je heel je leven je naam spellen.
'Met een F of met een v ?'
Klink logisch met die achtergrond.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope... op z'n Spaans! Dus de 'a' klinkt ook echt als een 'a'
dus de 'j' als een 'g' en de 'v' is een 'b'...klinkt het in het NL bijna als "schaamlip"quote:Op zondag 17 juli 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope... op z'n Spaans! Dus de 'a' klinkt ook echt als een 'a'
Groot gelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's nou precies de reden waarom ik wil dat mijn kind (wanneer het zover is) een wat eenvoudiger naam krijgt
Nee bijdehandjequote:Op zondag 17 juli 2005 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus de 'j' als een 'g'en de 'v' is een 'b'...klinkt het in het NL bijna als "schaamlip"![]()
Wij willen juist beide dezelfde soort, wat kortere, namen. Dus dat scheeltquote:Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's nou precies de reden waarom ik wil dat mijn kind (wanneer het zover is) een wat eenvoudiger naam krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |