quote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef DutchGooner het volgende:http://images.google.nl/images?q=freddy&hl=nl
ik google nooit op afbeeldingen en plaatjes plaatsen gaat altijd mis bij mijquote:Op zondag 17 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]en lijkt t?
maar je kende zoeken op afbeeldingen niet? zo komt half hools altijd zo snel aan die plaatsjes als er iets is.
quote:Op zondag 17 juli 2005 03:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik google nooit op afbeeldingen en plaatjes plaatsen gaat altijd mis bij mij
De Hools OP is een eitjequote:Op zondag 17 juli 2005 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja idd als de op lukt is dat een bijzonderheid
De laatste url is mislukt.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Hools OP is een eitje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[url=http://www.gerwinv.nl/fok/hoolsOP.txt]Hools OP[/url
daarom is ie toch ook blauw geworden?quote:
ik zie golfer nu een banaanvraag doen....quote:Op zondag 17 juli 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom is ie toch ook blauw geworden?
Waarom zijn bananen krom?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zie golfer nu een banaanvraag doen....
na de hamvraag krijgen we nu de banaanvraag?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zie golfer nu een banaanvraag doen....
achter de schermen mag je dat legaal doenquote:Op zondag 17 juli 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
bovendien weet golfer ook wel wat er komt van het vragen om een ban voor een ander
wow, dat wil ik ookquote:Op zondag 17 juli 2005 03:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
achter de schermen mag je dat legaal doen![]()
kan k een cursus krijgen binnenkort van je?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet je je zelf toch nog effe iets beter inlikken
het gaat over inlikken en Bluezz meldt zich ineensquote:Op zondag 17 juli 2005 03:19 schreef Bluezz het volgende:
Recensietje staat er weer
Ik neem nog een laatste ZAtje en droog de paal af
Inderdaad opvallend.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:20 schreef rubbereend het volgende:
het gaat over inlikken en Bluezz meldt zich ineens
quote:
WC eend of rubber eend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |