Half goed, artiest is goedquote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Elbert het volgende:
Paul Young - No Parlez?
Ik ken alleen No Parlezquote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Half goed, artiest is goed! Nu het album nog...
Tja, ik zou het kunnen opzoeken, maar dat mag nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is zijn 1e album, dit is zijn 2e
Nope....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef Elbert het volgende:
[..]
Tja, ik zou het kunnen opzoeken, maar dat mag niet![]()
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
opgezocht.... en had nog nooit van de plaat gehoord...ken maar 1 liedje ervan.... vind t al knap van Elbert dat ie achter de artiest kwam....
Je bent t wel eens met me he? de laatste tijd....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:38 schreef Mark het volgende:
Van mij mag ie hem hebben, was idd al knap dat hij de artiest wist
Volgens mij was ik datquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent t wel eens met me he? de laatste tijd....Toen met dat punt voor Bukgeit ook al
![]()
volgens mij jij ook idd... maar Mark ookquote:
ik zou best willenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de lijstjesfreaks en andere geinteresseerden: de nieuwe muziek trivia audioscrobbler weeklijst is er weer
En natuurlijk wordt het allemaal nog veel leuker en interessanter als iedereen die nog niet meedoet zich ook even gaat aanmelden
Ik ben zo makkelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent t wel eens met me he? de laatste tijd....Toen met dat punt voor Bukgeit ook al
![]()
Blijkbaar inderdaad een makkie:quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef Gambolputty het volgende:
Simple Minds
Ja, toen waren het ook The Simple Minds maar miste ik de F5 net.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef peaceman het volgende:
Is laatst nog gevraagd dacht ik.....
Joh?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, toen waren het ook The Simple Minds maar miste ik de F5 net.
Dan ga je maar lekker upgraden naar die nieuwe @versie.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:46 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zou best willen(lijkt me ook leuk voor de variatie
)
maar grobler draait niet op winamp 2.8
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker upgraden naar die nieuwe @versie.
Of laat eigenlijk ook maar, van alleen Orbital in 'ons' lijstje worden we ook niet blij
Weltrusten allemaal trouwens, ik ga maar eens slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |