Nee, ze is Nederlandsquote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef belsen het volgende:
Dana International???
quote:1995
Haar zeer succesvolle theatertour "Secret World" wordt geprolongeerd, en ze wordt door documentaire filmer Roel van Dalen gevraagd om muziek te componeren en uitvoeren bij zijn 5-delige NCRV serie "Veroordeeld". Ze neemt de opdracht aan, samen met multi-muzikant/producer Peter Meuris (o.a. Mathilde Santing ensemble en Nits). Naar aanleiding van de overweldigende hoeveelheid aanvragen die bij de NCRV binnenkomen, wordt van de muziek bij "Veroordeeld" een cd uitgebracht.
quote:1985
maakt deel uit van het Nederlandse team voor het Knokke Songfestival. Het Nederlandse team bestaat verder uit Mathilde Santing en Julya Lo'ko, en behaalt de eerste plaats.
De samenwerking met de internationaal vermaarde componist Louis Andriessen begint in 1985, met diverse muziek- en muziektheaterproducties (Kaalslag, De Stijl)
denk ik ook wel,quote:Op zondag 17 juli 2005 22:21 schreef peaceman het volgende:
en ranja dan? Die weet t antwoord wel, denk ik....
Ranja is te laat.....quote:
quote:
Ik doe al meequote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de lijstjesfreaks en andere geinteresseerden: de nieuwe muziek trivia audioscrobbler weeklijst is er weer
En natuurlijk wordt het allemaal nog veel leuker en interessanter als iedereen die nog niet meedoet zich ook even gaat aanmelden
ik kan er niets van makenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Echt rustig hier.... niemand een idee?
Half goed, artiest is goedquote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Elbert het volgende:
Paul Young - No Parlez?
Ik ken alleen No Parlezquote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Half goed, artiest is goed! Nu het album nog...
Tja, ik zou het kunnen opzoeken, maar dat mag nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is zijn 1e album, dit is zijn 2e
Nope....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef Elbert het volgende:
[..]
Tja, ik zou het kunnen opzoeken, maar dat mag niet![]()
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
opgezocht.... en had nog nooit van de plaat gehoord...ken maar 1 liedje ervan.... vind t al knap van Elbert dat ie achter de artiest kwam....
Je bent t wel eens met me he? de laatste tijd....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:38 schreef Mark het volgende:
Van mij mag ie hem hebben, was idd al knap dat hij de artiest wist
Volgens mij was ik datquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent t wel eens met me he? de laatste tijd....Toen met dat punt voor Bukgeit ook al
![]()
volgens mij jij ook idd... maar Mark ookquote:
ik zou best willenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de lijstjesfreaks en andere geinteresseerden: de nieuwe muziek trivia audioscrobbler weeklijst is er weer
En natuurlijk wordt het allemaal nog veel leuker en interessanter als iedereen die nog niet meedoet zich ook even gaat aanmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |