quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:13 schreef HeyFreak het volgende:
ik bedenk me net een gepaste straf voor Mohammed B...

quote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[url=http://ranzigelinkjes.wordengeëdit.nu]Soms blijven ze leven[/url]
Maar dan nog, 1 stoot en dat beest is klaar, wat is er voor de ontvangende partij aan

Hoe je nu de URL's heb genaamd, iiihihihihih.br kataklop.kataklopt etc etcquote:Op zondag 17 juli 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dat soort ranzige linkjes níet op het forum thuishoren.

Vond ik charmanter dan bot weghalenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe je nu de URL's heb genaamd, iiihihihihih.br kataklop.kataklopt etc etc!

Kun je 'm op de weblog plaatsen?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dat soort ranzige linkjes níet op het forum thuishoren.

quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"De ene stoot, die was de fatale. Hij zou het einde van de dag niet meer halen."

Wil je dat serieus echt weten?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Troeta het volgende:
Net goed voor die vent!!
Maar hoe laat je je neuken door een paard??
een hengst heeft echt geen interesse in een mens en daarbij doen die hoeven ook nog eens behoorlijk pijn.
vreemd hoor

Loedertje had een link waarin je het precies kon zien hoe een opgewonden hengst z'n 80 - 100 cm bij iemand anaal naar binnen schoof en klaarkwam. Mail haar even!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Troeta het volgende:
Net goed voor die vent!!
Maar hoe laat je je neuken door een paard??
een hengst heeft echt geen interesse in een mens en daarbij doen die hoeven ook nog eens behoorlijk pijn.
vreemd hoor

Dat paard?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Is 'ie al aangeklaagd?

Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef druide het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als over een jaar of wat mens-dier-huwelijken zullen worden toegestaan. En uiteraard moet Nederland dan de aftrap doen.![]()

1998, Amerika...., do I need to say more?quote:

quote:
quote:darwin
quote:The Darwin Awards salute the improvement of the human genome
by honoring those who accidentally kill themselves in really stupid ways.

Dood door schuld oid zal er wel tenlaste worden gelegd.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat moet een mooie rechtszaak worden.

Zit jij nou in het achterste gedeelte?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Soms is de paring van een mens met paard wel succesvol![]()

Het voorste is iig niet harig genoegquote:

Maar zijn kont misschien wel, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het voorste is iig niet harig genoeg![]()

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dood door schuld oid zal er wel tenlaste worden gelegd.

Oh sorry. Was je toch die voorste?quote:

En als ze erom vragen?quote:

Jij stond er bij en keek er naar?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:29 schreef Sissey het volgende:
OMG ik heb nog nooit zoiets walgelijks gezien...

Ik heb het filmpje gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij stond er bij en keek er naar?

Die arme man werd gewoon verkracht door dat paard!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:46 schreef Dizer het volgende:
Lijkt me de perfecte reklame tegen dierensex
Hopelijk leren mensen die niet het genoegen nemen met een het diersoort "mens" als sexpartner hier veel van!

Geperforeerd zou ik eerder zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Tarak het volgende:
[..]
Die arme man werd gewoon verkracht door dat paard!

Er zijn oude vrouwtjes die hun papegaaitje elke dag even klaar kroelen.quote:

Gepaald zou ik toch zeggen.. echt woah. zooooo'n paalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Geperforeerd zou ik eerder zeggen.

Och, als je dat lekker vindt, leef je uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:13 schreef P0RN het volgende:
Gepaald zou ik toch zeggen.. echt woah. zooooo'n paal![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |