Ja, maar dat maakt voor die koe geen worst uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men dat voor de lol doet.
Nee, dat denk ik inderdaad niet. Maar toch lijkt het mij anders...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor die koe geen worst uit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
-edit: doe maar niet.
Een boete, omdat hij te goed gemikt heeft misschien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:09 schreef kLowJow het volgende:
Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag... Het lijkt me toch waarschijnlijk dat de man hulp gehad moet hebben bij het 'begeleiden' van het paard naar het juiste gat. Wat zou zoiemand die hierin een faciliterende rol speelt ten laste gelegd kunnen worden?
We mogen ze vermoorden, dus waarom niet neuken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sex met dieren waarmee het fysiek mogelijk zou moeten zijn, moet dus gewoon kunnen?
Je mag ook niet zomaar paarden vermoorden, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef thabit het volgende:
[..]
We mogen ze vermoorden, dus waarom niet neuken?
Op grote schaal bepalen mensen op een dier dood moet of niet. Vermoorden dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag ook niet zomaar paarden vermoorden, voor zover ik weet.
Lees mijn post anders nog eens, want volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat ik daar zeg. Of wel, en je reactie staat helemaal los van de post die je quote, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:11 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Op grote schaal bepalen mensen op een dier dood moet of niet. Vermoorden dus
Gooi die even ergens online zodat we kunnen visualiseren ..Zo'n berichtje met slechts text is zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Doet me denken aan een filmpje op mn pc
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:04 schreef SeLang het volgende:
Kunnen geiten ook terug nuecken ?
Getver....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gooi die even ergens online zodat we kunnen visualiseren ..Zo'n berichtje met slechts text is zo nietszeggend.
Vertelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Getver....
Dit is al meer dan genoeg info voor mij.![]()
En je mag je ook niet laten perforeren door een kutpaardquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
past datquote:Op zondag 17 juli 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm zag us een film waarin een gore vent un kip naaide
das pas echt zielig en ziek
damnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Hij had wat hulpmiddelen om het paard te verleiden
[afbeelding]
Die voorste is er nog goed van af gekomen
Nee, maar wel van een saoedier die zijn vrouw zo hard in haar kont naaide dat ze een stoma moest...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Dat de darmen van deze man doorboord werden is volgens mij overigens al voldoende reden om je te realiseren dat mensen niet seks horen te hebben met dieren. Ooit gehoord van homo's die elkaars darmen doorboorden??
Soms blijven ze levenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
De een z'n stoot is de ander z'n dood.
Zie hierboven..quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef StefanP het volgende:
Ik geloof er weinig van dat hij gepenetreerd is, dat heb ik nog nooit op film gezien
Een paard aftrekken dan. Mag dat wel?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh mijn God, ik kan wel overgeven. En JanMichiel, seks met dieren is verkeerd, niet persé omdat seks bestemd is voor man/vrouw relaties (dat is niet zo imho), maar wel omdat een dier en een mens geen gelijkwaardige relatie kunnen onderhouden. Dieren kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden en hebben geen verstand om over de ongepastheid van de daad na te denken. Dat de darmen van deze man doorboord werden is volgens mij overigens al voldoende reden om je te realiseren dat mensen niet seks horen te hebben met dieren. Ooit gehoord van homo's die elkaars darmen doorboorden??
Daar kan geen neger tegenopquote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms blijven ze leven
Maar dan nog, 1 stoot en dat beest is klaar, wat is er voor de ontvangende partij aan
Zijn die ook na 1 keer stoten klaar?quote:
Geen wonder dat Sinterklaas zo mank looptquote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms blijven ze leven
Maar dan nog, 1 stoot en dat beest is klaar, wat is er voor de ontvangende partij aan
Gelukkig niet!!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zijn die ook na 1 keer stoten klaar?
Ik dacht dat dat het "Kazaa"filmpje was, waarbij een meid nochtans hard genomen werd door n kleine pony, zonder begeleiding. Deze is veel smeriger ende bruter!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms blijven ze leven
OMGquote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms blijven ze leven
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:13 schreef HeyFreak het volgende:
ik bedenk me net een gepaste straf voor Mohammed B...
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[url=http://ranzigelinkjes.wordengeëdit.nu]Soms blijven ze leven[/url]
Hoe je nu de URL's heb genaamd, iiihihihihih.br kataklop.kataklopt etc etcquote:Op zondag 17 juli 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dat soort ranzige linkjes níet op het forum thuishoren.
Vond ik charmanter dan bot weghalenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe je nu de URL's heb genaamd, iiihihihihih.br kataklop.kataklopt etc etc!
Kun je 'm op de weblog plaatsen?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dat soort ranzige linkjes níet op het forum thuishoren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"De ene stoot, die was de fatale. Hij zou het einde van de dag niet meer halen."
Wil je dat serieus echt weten?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Troeta het volgende:
Net goed voor die vent!!
Maar hoe laat je je neuken door een paard??
een hengst heeft echt geen interesse in een mens en daarbij doen die hoeven ook nog eens behoorlijk pijn.
vreemd hoor
Loedertje had een link waarin je het precies kon zien hoe een opgewonden hengst z'n 80 - 100 cm bij iemand anaal naar binnen schoof en klaarkwam. Mail haar even!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Troeta het volgende:
Net goed voor die vent!!
Maar hoe laat je je neuken door een paard??
een hengst heeft echt geen interesse in een mens en daarbij doen die hoeven ook nog eens behoorlijk pijn.
vreemd hoor
Dat paard?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Is 'ie al aangeklaagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |