Ow ik had begrepen dat ze de verpleging in gegaan was. Dat is tegengevallen dan zeker?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef Mvnl het volgende:
[..]
gestopt met???
nieuw album komt er dit jaar aan..

Had ik ook begrepen, opleiding tot kraamverzorgster ofzoiets. Ik zag haar laatst ook in die verkapte film Eragon.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ik had begrepen dat ze de verpleging in gegaan was. Dat is tegengevallen dan zeker?

quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Erotica_ het volgende:
Ze heeft toegegeven dat ze haar eerste twee albums afschuwelijk vind

Tja.. zij niet. Haar nieuwe album wordt getiteld "Introducing Joss Stone" en zal een nieuwe stijl hebben. Waarschijnlijk waren de eerste 2 albums niet echt haar stijl en was ze geforceerd door haar platenmaatschappij. Ze gaat werken met onder ander Raphael Saadiq wat eigenlijk ook soul is maarjaquote:

Nouja, zolang t maar geen Nelly Furtado of erger Jewel-achtige reinvention wordt..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Tja.. zij niet. Haar nieuwe album wordt getiteld "Introducing Joss Stone" en zal een nieuwe stijl hebben. Waarschijnlijk waren de eerste 2 albums niet echt haar stijl en was ze geforceerd door haar platenmaatschappij. Ze gaat werken met onder ander Raphael Saadiq wat eigenlijk ook soul is maarja![]()

Nelly Furtado was altijd al hip-hop. Zij zat vroeger in een hip-hop bandje en rapte. Ook had ze tijdens haar carriere toen ze folk/pop zong ook aantal keren met Timbaland gewerkt. Bij haar kwam het dus niet echt uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nouja, zolang t maar geen Nelly Furtado of erger Jewel-achtige reinvention wordt..
Al kan dat soms (in t geval van Nelly eigenlijk best) wel leuk uitpakken, maar dan nog is t jammer om je oude werk af te kraken (vervreemd 'fans') om je nieuwere werk geloofwaardiger te kunnen promoten..

Nee is t ook niet, maar toch is er wel een verandering zichtbaar tussen album 2 en 3..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nelly Furtado was altijd al hip-hop. Zij zat vroeger in een hip-hop bandje en rapte. Ook had ze tijdens haar carriere toen ze folk/pop zong ook aantal keren met Timbaland gewerkt. Bij haar kwam het dus niet echt uit de lucht vallen.

Poeh, stormloop!quote:-edit- spam verwijderd -edit-

Blijkbaar zijn haar eerste 3 albums dan niet echt haar stijlquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef Mvnl het volgende:
Vind t overigens behoorlijk in de lijn van haar vorige 2 albums liggen, dus ik weet niet wat ze bedoelde toen ze zei dat haar eerste 2 albums niet echt haar stijl waren..

Dat is ook het geval.. Nu is ze terug met haar nieuwe album die ik net gedownload heb.. Valt best meequote:Op donderdag 8 maart 2007 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. ze denkt nog steeds dat ze in de 60s leeft. Of ze wordt door haar platenmaatschappij neergezet als iemand die denkt dat ze in de 60s leeft, dat kan ook.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |