laat me toch niet lachen klezzemans , in andere topics doe je niets anders dan de Vs en bush verheerlijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef klez het volgende:
[..]
Dat heb je toch mis. Ik ben namelijk absoluut geen fan van Bush. En steun heb ik helemaal niet nodig; al weet ik vrij zeker dat Wombcat zich heel wat meer verwant voelt met mijn manier van denken dan met de jouwe. Ik zou zeggen: lees het topic nog eens door.
End of subject.
Nee hoor. De VS vind ik geweldig; ik vind dat Bush de goede beslissing heeft genomen door Saddam en de Taliban een lesje te leren. De uitvoering had een stuk beter gekunnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef huupia34 het volgende:
[..]
laat me toch niet lachen klezzemans , in andere topics doe je niets anders dan de Vs en bush verheerlijken.![]()
ik kom waar ik wil, daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. De VS vind ik geweldig; ik vind dat Bush de goede beslissing heeft genomen door Saddam en de Taliban een lesje te leren. De uitvoering had een stuk beter gekunnen.
Verder ben ik het in vrijwel niets met Bush eens.
Wat kom je hier trouwens doen behalve een beetje offtopic proberen de boel nog wat verder op te stoken?
saddam was een smeerlap.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. De VS vind ik geweldig; ik vind dat Bush de goede beslissing heeft genomen door Saddam en de Taliban een lesje te leren.
Oei oei, gevoelige snaar geraakt ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Wie begint er nou met op de persoon te spelen, misselijke kloteklapper die je bent?!
Ik reageer in eerste instantie nog altijd op een aanval van iemand anders, je bent toch zeker niet blind?
Ik laat me namelijk niet door een of andere schreeuwlelijk op internet wegzetten als een of andere conspiracy nut. Ik geloof nota bene 99,9% van wat die lui uitkramen niet. Zeker niet degenen die gelijk over ILLUMINATIE, een NWO en vooral de JOOOOOOODEN beginnen.
Dusse, wat lul je nou eigenlijk, knul?
Tja. Ten eerste weet ik niet of het "willens of wetens" was, maar komt het op mij meer over als een ongelukkige samenloop van omstandigheden en incompetentie; wat niets afdoet aan de terechte arrestatie van Saddam.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef huupia34 het volgende:
[..]
saddam was een smeerlap.
maar bush en co hebben de wereld bevolking willens en wetens voorgelogen over wmd's en weet ik wat al niet.
maw ze zijn een oorlog begonnen onder valse voorwendselen die inmiddels al tienduizenden doden kent.
en het eind is nog lang niet in zicht
dat zo een persoon nog president is![]()
Klez heb je door dat zowat iedereen je uitlacht?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef klez het volgende:
[..]
Missen jullie nou echt de meest elementaire vermogens om gewoon simpele logica te hanteren?
Nee, de Bush regering heeft er geen enkel belang bij om naast het WTC ook het Pentagon aan te vallen.
Ja, de terroristen hebben er belang bij ook het pentagon te raken.
Daar ben ik het volstrekt niet mee eens. Klez jaagt helemaal geen mensen tegen in zijn harnas door zijn manier van posten. De mensen klimmen zelf in het harnas, omdat ze het niet eens zijn met wat hij post. Er loopt een ander topic hier, over het leven van de complottheorist geloof ik. Heel mooi topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik kom waar ik wil, daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig.
ik heb trouwens ontopic ook gereageerd in dit topic.
jij jaagt mensen tegen je in het harnas door de manier van posten, iedereen die het niet met jouw eens is, is een idioot of erger
ik weet niet waarom je mij quote en dan dat verhaaltje gaat ophangen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volstrekt niet mee eens. Klez jaagt helemaal geen mensen tegen in zijn harnas door zijn manier van posten. De mensen klimmen zelf in het harnas, omdat ze het niet eens zijn met wat hij post. Er loopt een ander topic hier, over het leven van de complottheorist geloof ik. Heel mooi topic.
Het valt mij op dat de complottheorist begint met neerbuigend gedrag op het moment dat een criticus laat merken dat hij iets niet gelooft. Ik heb het ontelbare keren gezien, omdat ik zelf veel in dit forum kom, maar niet altijd iets post.
Dat begint met steken onder water geven, en eindigt met ordinaire scheldpartijen. Het is in mijn beleving juist andersom. Iedereen die niet gelooft wat de complottheorist zegt is een debunker, een niet-gelovige, en dan komt er zon neerbuigende opmerking van "maar doe maar wat jij wil hoor, jij komt er nog wel achter". Daarnaast het veelvuldig gebruik van smilies, vooral de "
". Die smiley heeft een negatieve lading, en dat is ook de reden waarom hij gebruikt wordt.
Laat dat toch achterwege. Als je werkelijk denkt dat dergelijke filmpjes als over 9/11 en documetnen en links naar vage sites mensen gaat overtuigen en ook ineens believers worden dan is dat prima, maar ga dan niet op zojuist beschreven manier posten als je op een groot forum tegen mensen aan loopt die kritisch zijn en niet geloven wat jij zegt.
Als je daar niet tegen kunt, als je alleen maar op zoek bent naar mensen die be-amen wat je zegt dan ben je op Fok! niet aan het goede adres. Als je op zo'n forum komt waar alleen maar aanhangers van de complotten komen, dan heb je straks dat alle kleine complotten die er zijn volgens 'jullie' ineens samengevoegd worden tot 1 groot complot. Dat er dan dingen zijn die elkaar gewoon 100% tegenspreken, maakt niet uit, daar wordt wel omheen geluld.
Daarnaast vind ik ook dat heel veel complottheoristen niet lezen. Neem mijzelf als criticus als voorbeeld. Ik sta open voor veel dingen. Ook ik vind dat er verschillende dingen aan 9/11 zijn die stinken. Maar ik neem GEEN dingen als waarheid aan, alleen maar omdat er op een of andere vage site een nog vager filmpje staat die dan een 'feit' zou moeten zijn.
Als ik dat dan zeg (want dat doe ik wel vaker) dat ik geen debunker ben, sterker nog, ik geloof ook dat er dingen gebeuren, dat er aliens zijn etc etc, maar dat ik alleen maar aangeef dat er wellicht een ANDERE verklaring is dan die verklaring die de complottheorist gelooft dan wordt er dus direct weer op hierboven beschreven manier op me gereageerd.
Ik heb het gevoel dat de criticus openstaat voor het feit dat er dingen misschien niet kloppen, dat er meer achter zit, maar het hoeft niet, omdat er vaak ook een normale verklaring voor is. Een complot-aanhanger ziet die mogelijkheid niet. Er is geen andere mogelijkheid dan wat hij ziet, een normale mogelijkheid is er niet, en als je zegt dat die er wel is, dan ben je een 'debunker'.
Waar ik me aan stoor is dan ook niet het feit dat er mensen zijn die geloven in dergelijke complotten want iedereen moet zelf weten wat ie gelooft, maar aan de manier waarop zij reageren als een criticus de mogelijkheid oppert dat er misschien een 'normale' alternatieve verklaring is voor hetgeen waar zij van denken dat het een complot is.
Blijkbaar vind jij het wel heerlijk om mensen lekker anoniem vanachter je pc'tje te sarren he? Nou okè dan, ik hoop dat je je gein dan weer gehad hebt voor vandaag. Whatever.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oei oei, gevoelige snaar geraakt ?
Schelden is een zwaktebod. blijkbaar heb je dat nodigAls jij je druk maakt over wat 'een of ander schreeuwlelijk ' op internet over jou zegt dan heb je OF echt geen sociaal leven in het echt, of je kunt ontzettend slecht tegen commentaar. Wie ook iets over je zegt, hij/zij kent je niet eens in het echt.
Daarnaast, als je je zo stoort aan het feit dat iemand iets over je zegt, dan kun je daar ook niet op reageren, immers, ze weten helemaal niets over je. Maar jij laat je dan kennen door direct te happen. Nu weer, terwijl ik inderdaad reageerde op JOUW denegrerende post richting Klez. Direct gaan schelden. Je moet je niet zo aanstellen, of gewoon van internet en zeker van een forum wegblijven als je er niet tegen kunt dat mensen dingen zeggen tegen/over je die je niet aanstaan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
coolguy je hebt gelijk hoor met je guide over complottheoristen..
wist je trouwens dat de officiele verse van 911 over een groot complot door terrorists tegen de vrijheid gaat? , ja en ze zijn ook evil enzo, en ze vallen ons constant aan, maar gelukkig verijdelen bush en zijn godsvrezende collegas het voor ons he..
maar ik ben het eens met je hoor, jullie complottheoristen zijn er snel in ons realisten uit te lachen en de boel om te draaien, mag ik een suggestie maken Coolguy?
post maar in onz, met je complotjes.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klez heb je door dat zowat iedereen je uitlacht?
clown.
Ik ben iig blij dat ik gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:08 schreef Viper2k1 het volgende:
Om even voor mezelf te spreken:
Ik heb hier (mede door Wombcat, goeie sites kent die man!) zeker mijn mening kunnen bijstellen. Tis ook niet gezond om al die films over 9-11 enz. achter elkaar te kijken (zijn er nogal wat). Heerlijk om dan mensen als Wombcat (die heeft erg veel gezien en gelezen en is zeer objectief gebleven) te 'spreken'.
Een aantal van je vragen worden hier beantwoord. Dit is overigens de site van iemand die in een conspirancy gelooft (en ook op Fok! post volgens mij, ben zijn username alleen effe kwijt).quote:Het enige waar ik zelf niet zo zeker van ben en, denk ik, blijf is dat Pentagon verhaal. Is het nou dat de docu- en fotomakers slechte beelden hebben en dat er daarom bijna geen wreckage te zien is? Ik kan me niet herinneren (en geheugen is een heel heel slecht iets) dat ik ooit beelden van een vliegtuigcrash heb gezien waar zo weinig van over was. Wel dat er vliegtuigen bij 'landing' volledig in brand staan, maar dan blijft er in elk geval nog iets over wat je als vliegtuig kan identificeren. Is het nou echt dat er maar 1 motor is gevonden (of in elk geval de schoep)? Was die motor nou echt een model 757 of was die nou kleiner? Zijn er van dat toestel eigenlijk zwarte dozen gevonden? En meer van dat soort vragen. Heb jij daar nog wat over gevonden Wombcat (naast 911myths)?
dit bedoelde ik nou vogel. jij kan het niet laten om anders denkenden te bespotten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef klez het volgende:
[..]
Dat wil ik.
[..]
Dat geld niet voor iedereen die twijfelt aan het officiële verhaal.
Maar sommigen hier vertonen echt duidelijke trekken.
http://www.totse.com/en/ego/no_laughing_matter/agp.html
Wie de schoen past, trekke 'm aan... (of zoiets).
Het is voor mij buitengewoon amusant om te zien hoe mensen die zo ontzettend kort door de bocht gaan over zoiets serieus, volkomen door het lint gaan van soortgelijke benadering van henzelf die nog niet eens in de buurt komt qua ernst.
Maar als het echt een ziekte is moet ik daar misschien geen grapjes mee/over maken...![]()
Ik wens helemaal niemand iets toe. Het is een geaccepteerd ziektebeeld, overal complotten in te zien. Blijkbaar voel je je aangesproken. Ik zat niet direct aan jou te denken maar goed...quote:Op zondag 12 maart 2006 10:17 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dit bedoelde ik nou vogel. jij kan het niet laten om anders denkenden te bespotten.
nu suggereer je weer iets over een ziekte.
ik kan je nu ook van alles smerigs gaan toewensen, maar daar sta ik boven.
ik zie hier een taak voor de mods
Kom maar op dan.quote:ik durf de confrontatie in deze discussie over dit onderwerp ten alle tijden met jou aan, any place any where
Mij zie je hier nooit meer terug.quote:Klez heb je door dat zowat iedereen je uitlacht?
clown.
Dat hoort dus hier:quote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Mirage het volgende:
klez,
De manier waarop jij post zet ene negatieve sfeer, in meer dan de helft van je posts doe je een poging je gesprekspartner te beledigen.
Dit is niet de manier waarop je een discussie voert.
Dit is niet de manier waarop ìk jou een discussie wil laten voeren.
Lees de truth huisregels na, lees de algemene faq na..... en laat in het vervolg in ieder geval aanduiddingen als sekteleden en de insinuatie dat anders denkenden geestelijk ziek zouden zijn achterwege.
Hiervoor staat een ban !
Neem deze waarschuwing ter harte en verlicht ons met jóuw ideeën/ inzichten betreffende 9/11.
Mij zie je hier vandaag niet meer terug.quote:Klez heb je door dat zowat iedereen je uitlacht?
clown.
Gelul.quote:De manier waarop jij post zet ene negatieve sfeer, in meer dan de helft van je posts doe je een poging je gesprekspartner te beledigen.
Ik bedoel maar, tekenend voor jouw soort. En met jouw soort bedoel ik niet alle complottheoristen hier. Ik doel ergens anders op. Ik sar niemand, jij hapt gewoon op dingen omdat je je aangesproken voelt. Als ik je wil sarren doe ik dat op een heel andere manier, en dat zal dan ook zeker niet vanachter mijn pctje gebeuren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij het wel heerlijk om mensen lekker anoniem vanachter je pc'tje te sarren he? Nou okè dan, ik hoop dat je je gein dan weer gehad hebt voor vandaag. Whatever.
Al wens ik je wel toe dat je ooit alle negatieve energie die je bij anderen oproept door dit misselijke gedrag van je spoedig in duizendvoud terug krijgt, in welke vorm dit dan ook mag zijn en bovendien wens ik je van harte heel veel personeel toe.
Dag.
Jij mag alle suggesties maken die je wil. Suggesties maken is immers jou ding nietwaar. Ik blijf hier gewoon posten hoor. Vooralsnog scheld ik niemand uit of wat dan ook, en ik probeer ook steeds oprecht te blijven in wat ik post. Dat jou dat niet bevalt, jammer dan. Dan stel ik voor dat JIJ ergens anders heen gaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
coolguy je hebt gelijk hoor met je guide over complottheoristen..
wist je trouwens dat de officiele verse van 911 over een groot complot door terrorists tegen de vrijheid gaat? , ja en ze zijn ook evil enzo, en ze vallen ons constant aan, maar gelukkig verijdelen bush en zijn godsvrezende collegas het voor ons he..
maar ik ben het eens met je hoor, jullie complottheoristen zijn er snel in ons realisten uit te lachen en de boel om te draaien, mag ik een suggestie maken Coolguy?
post maar in onz, met je complotjes.
Als je mijn eerdere post nou eens goed had gelezen had je toch gezien dat ik min of meer hetzelfde zeg? Ik geloof ook dat er iets stinkt aan het hele 9/11. Ook ik ben ervan overtuigd dat de regering-Bush meer wist dan ze na het hele gebeuren toegegeven hebben. Maar dat was ook niet waar de post over ging. De post ging over de manier van posten door sommige mensen, waarbij gescheld etc niet uit de weg wordt gegaan op het moment dat het te moeilijk wordt om met normale argumenten te discussieren.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:58 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen die het niet in hun donder krijgen normaal te reageren maar overal een uitlach festijn van maken krijgen een spiegel en zijn voor mij clowns.
klez begrijpt dat soort sarcasme blijkbaar niet.
wil er trouwens nogmaals op wijzen, dat iedereen die in de officiele versie geloofd
*ook* in een conspiracy theorie verzonnen door de oh zo geloofwaardige g.w.bush geloofd.
en om deze zijn geloofwaardigheid nog eens aan te tonen, werd america niet constant aangevallen door terroristen en bush vereidelde dit?
nee he, dat waren leugens.. juist.
waarom dan nogsteeds in de conspiracy theory die meneer bush gemaakt heeft geloven?
ik persoonlijk geloof ook niet alle theorien, maar wat ik zeker weet is dat de officiele lezing van geen kant klopt, en dat *zowieso*de aftermath wel degelijk een inside job was
of de torens zelf ook letterlijk door bush neergehaald zijn denk ik niet maar bush wist er van af, al langer zelfs.
alle oorlogen die daarna kwamen zijn om van te walgen, dit laat de ware aard van het beestje *de bush administration* zien.
als ik in een god zou geloven, zou ik bidden dat die hele georganiseerde mafia daar opgerold word en berecht word in het haagse tribunaal (wat toch niet zal gebeuren aangezien de concentratiekamp liefkozende administratie deze niet erkend)
het is grappig hoe mensen elke kritiek altijd bush bashen noemen
lekker makkelijk alles afdoen alsof het gewoon wat hekel aan een persoon is,
hoe kun je nu niet zien dat die idioot voor de tv zn tanden eruit loopt te liegen
hoe kun je het nu normaal aanvaarden dat meneer alle landen en zn eigen land zelf ook nog paseerd om een ander land te terroriseren als de aggressor,
kun je hier uberhaupt een excuus voor gebruiken?
door wie gesteund ter zeide... als het alleen maar ging om een volk bevrijden van een gevaarlijk figuur (in dit geval saddam)
wanneer valt europa amerika binnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |