Ik zie hem uberhaupt nietquote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Mirage het volgende:
Staat de maan goed bij jullie ?
Bij mij staat hij voor mijn gevoel op de verkeerde plek (voor dit tijdstip)
dat komt dan waarschijnlijk omdat ie bij jou ook verkeerd staat..quote:
Auch, ben ik weer een lompe lulquote:
Nogalquote:
Dat is erfelijk vastgesteld, ik heb een klein excuusquote:
Tarot kaarten moet je met je hart trekken, dus met je linkerhand. Met je rechterhand trek je met je verstand ...quote:Op zondag 24 juli 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
je moet de kaarten dus schudden, half pakken en op zijn kop leggen, weer schudden en blijven herhalen tot je het gevoel hebt klaar te zijn. dan pak je gewoon de bovenste kaarten en begint ze te lezen.
Daarvoor zitten we in TRU héquote:Op maandag 25 juli 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
sorry...bijgeloof is dat scorp
Ik bedoel niet de shit die naast een jasmijnstrukje gestaan heeft en er in de verste verte een beetje naar ruikt. Ik bedoel het pure spul. De pure olie.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
in het winkeltje hier achter den hoek ?
jahaa... want voor warm eten heb je geen tijd!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef Enyalius het volgende:
*kuch* sorry snoepje zat verkeerd
ipv warm eten wat choco repen en zak chips naar binnen werken
* vamperotica gaat op zoek naar de Enyaliustrekteenkaartjeterwijluwachtautomaatquote:Op maandag 25 juli 2005 17:13 schreef Enyalius het volgende:
hehe ja erg heh...mischien moet ik zo'n kaartjes trek automaat maken net zoals bij de postbank. ipv van nummertje trek je een tarot
hahahaha..... Ga je dan ook in de Efteling staan?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Enyalius het volgende:
hehe
* Enyalius maakt een paper maché beeld van mezelf waar de kaartjes uit me kont komt
Trek eerst maar eens een kaartje voor me!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:48 schreef Enyalius het volgende:
OH MIJN GOD!!! how cruel...i love it...marry me
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:27 schreef Enyalius het volgende:
ik werk vanavond de lijst af. zit nu de dvd film Mists of Avalonte kijken
Doen "ze" al... Misschien (nog) niet met een machinegeweer, maar ja... vertel dat die Braziliaan in Londen maar.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
en er zijn ook weer nazis , maar ze heten antitereurbrigades , obey or die , ausweis bitte ,
waarom pakken ze niet meteen een machinegeweer en legen dat op de bevolking
hebben ze ook geen last meer van individuele slachtoffers
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
vamp...ik kan je wel wat dingen bezorgen als je ze zo goed vind
Nee ik ben wat dit betreft juist heel wat gewend en ik weet dat je zoiets in de kiem moet smorenquote:
quote:
Oei oei !!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Now you know what I´m going through.
Joel belde gister. Aye!!! Mijn hart maakte wel 10 sprongetjes![]()
Maar we zijn pas halverwege de vakantie![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oei oei !!
Wat leuk dat hij belde !!
Stiekem dacht hij dus nog wel aan jou
Ikzelf begin er eigenljik aardig aan te wennen
De eerste dag was even onwennig, maar sinds gisteren.....![]()
Ik vind het wel prima zo eigenlijk.
Morgen zal het wel minder wordendan heeft het wel lang genoeg geduurd.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Ow..... en de kilo´s zijn er met de vierdaagse bepaald niet aangevlogen. Weeg nu nog maar 50![]()
Ik zal die broek moeten innemen. Mazzel dat ik wel kan naaien.
ze worden steeds accurater en heb ze goed beschermd. niemand kan ze vast pakken zonder mijn toestemming, tenzij ze het gevoel willen hebben dat hun handen in de fik staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Hey Enyalius.... Ik zie dat je je kaarten al aan het inwerken bent. Hoe gaat het daarmee?
Wat schattig !quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij miste me niet stiekem maar openlijk. Hij zei dat ie best lol had maar dat ie toch echt liever thuis zou zijn. Maar goed...... nog even. Zucht...
Zo ging het gesprek ongeveer.
Heb hem verteld dat ie vooral niet moest vergeten om lol te hebben. Maar intussen dacht ik: aaahhhhh, hij mist mij ook![]()
Intussen heb ik zijn kamer wat verbouwd. Dus er wacht hem een verrassing als ie thuiskomt.
Chips in huis halen. 3 pakken Pringles voor een 3 euro bij de appiequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Ow..... en de kilo´s zijn er met de vierdaagse bepaald niet aangevlogen. Weeg nu nog maar 50![]()
Ik zal die broek moeten innemen. Mazzel dat ik wel kan naaien.
Ik weet dat ie daar blij mee zal zijn. Ik ken zijn smaak wel. En als het maar wild en kleurrijk is en absoluut niet past is het voor hem al snel goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat schattig !
Denk je trouwens dat hij blij is dat je zijn kamer verbouwd hebt ?
Ikzelf moet nog een grote Spongebob op de muur schilderen
Dacht dat je wat langer nodig had om ze in te werken. Maar voor de uitgebreidde leggingen is dat ook zo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:10 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ze worden steeds accurater en heb ze goed beschermd. niemand kan ze vast pakken zonder mijn toestemming, tenzij ze het gevoel willen hebben dat hun handen in de fik staan![]()
de kaart van de dag is zo goed als geen probleem meer. zit nog wel te kloten met hoe ik het moet doen met betrekking tot Reversed trekkingen. dus dat je een kaart ondersteboven krijgt.
de uitgebreidere leggingen ben ik nog niet goed in. maar komt wel, kaarten zijn nog niet helemaal ingewerkt daarvoor. deed wel een legging voor me stiefmoeder en de helft daarvan zei ze dat het hetzelfde zei als bij iemand van de paranormaal beurs waar ze was geweest. bij een aantal kaarten kreeg ik ook een duidelijk bericht binnen als bevestiging van dat het klopte of niet.
heb nu een lading albums van Medwyn Goodall verzameld. die zijn goed
keltische elementen, Shamanistische, Maya...van alles en alleen rustgevende instrumenteel. mischien wat voor jullie als je interesse hebt om te proberen
kan trouwens niet wachten om naar Huize Kernhem te gaan. ben er ff astraal geweest er zitten daar veel spirits zegmirage...weet jij hoe je jezelf moet schilden? heb het idee dat dat nodig is aangezien daar wat spirits zitten die zich graag aan mensen vastplakken en met ze mee naar huis gaan. ik ga een schild om de rest van de mensen zetten die meegaan, groepschild, maar heb het idee dat jij je eigen schild kan regelen.
Ow, forget it. Dat soort dingen doe ik volop. Ik geloof dat ik gewoon weer op een bananen/slagroom dieet moet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Chips in huis halen. 3 pakken Pringles voor een 3 euro bij de appie![]()
@Mirage: Sorry me verbinding vloog eruit gister
ja dat inwerken duurt nog wel even. maar voor de dag kaart trekking ben ik klaar omdat ik er intensief mee bezig ben geweest. maar dat is maar 1 kaart in tegen stelling tot 8-20 van een uitgebreidere legging hehe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat je wat langer nodig had om ze in te werken. Maar voor de uitgebreidde leggingen is dat ook zo.
Je had het al eerder over die Meddwyn Goodall. Zal later eens wat opzoeken dan.
Kent iemand hier trouwens live365 ? Allerlei mensen die online hun muziek aanbieden. Gratis. Allerlei muziekstijlen op te zoeken. World maar ook shamanistisch en pop en echt vanalles. Voor ieder wat wils.
Huize Kernhem....... Ik geloof dat ik liever mezelf schild als ik mee ga.
Ik vertrouw wel op mijn eigen kunnen. It never failed me so far. En het gaat immers al bijna 34 jaar mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ja dat inwerken duurt nog wel even. maar voor de dag kaart trekking ben ik klaar omdat ik er intensief mee bezig ben geweest. maar dat is maar 1 kaart in tegen stelling tot 8-20 van een uitgebreidere legging hehe.
medwyn goodall. lelijke kerel met goeie muziek
http://www.mgmusic.ltd.uk(...)ll-biography.asp?m=1
ik zie op huize kernhem wel of je schild sterk genoeg isals het zo is niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |