abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:41:29 #181
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29023617
Vraagje voor de mannen,
als jullie een dag of wat weggaan.. wie pakt jullie tas dan in ?

eerljik antwoorden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:44:11 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29023717
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:41 schreef Mirage het volgende:
Vraagje voor de mannen,

eerljik antwoorden
Ik zelf, en alle onderbroeken, sokken en de tandenborstel die ik vergeten ben koop ik op locatie, tenminste als ik langer dan 3 dagen weg blijf anders draag ik het gewoon tot het een bruin gelige kleur heeft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:53:00 #183
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29024038
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zelf, en alle onderbroeken, sokken en de tandenborstel die ik vergeten ben koop ik op locatie, tenminste als ik langer dan 3 dagen weg blijf anders draag ik het gewoon tot het een bruin gelige kleur heeft.

Oversight !!! ik pak je tas wel in !!!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:55:15 #184
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29024115
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:41 schreef Mirage het volgende:
Vraagje voor de mannen,

eerljik antwoorden
Ikzelf
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:00:10 #185
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29024283
ik pak mijn eigen tas in en heb altijd genoeg aan maximaal 2 terwijl een zeker ander iemand bijna 3x zoveel nodig heeft om de 1 of andere reden
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:01:27 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29024327
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Oversight !!! ik pak je tas wel in !!!!
Whehehehe.
Vrijheid
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:09:56 #187
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29024605
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef Enyalius het volgende:
ik pak mijn eigen tas in en heb altijd genoeg aan maximaal 2 terwijl een zeker ander iemand bijna 3x zoveel nodig heeft om de 1 of andere reden
Bij mij is het altijd andersom.. ik weet altijd 3 x zoveel in de pakken in een tas waar een ander nog niet 1/3 in kwijt kan.
Sir Winston Churchill
pi_29027959
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd andersom.. ik weet altijd 3 x zoveel in de pakken in een tas waar een ander nog niet 1/3 in kwijt kan.
Als ik ooit weer naar afrika ga mag jij mijn koffers komen pakken. Baal altiijd zo dat je maar 20 kg per persoon mag meenemen. Heb altijd 2 volle joekels. En altijd kijkt men mij wat meewarig aan als ze open gaan, vanwege de zooi.

Mirage....... hoe gaat het met Kattemans? Heeft ie het overleefd? Schedelbasis fractuurtje? Ik weet hoe ie zich moet voelen. Kreeg straks d deksel van een prullebak op mijn kop. Is normaal niet zo hard maar nu gaf de harde wind hem een flinke zet. Zag sterretjes.

Morgen de laatste vierdaagsedag. Echt......... ik ben bekaf. En ik kan inmiddels geen fufu en egusisoep meer zien. En al helemaal geen afwas. Heb in een week vaker afgewassen dan in een jaar thuis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 22 juli 2005 @ 06:51:39 #189
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29030802
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik ooit weer naar afrika ga mag jij mijn koffers komen pakken. Baal altiijd zo dat je maar 20 kg per persoon mag meenemen. Heb altijd 2 volle joekels. En altijd kijkt men mij wat meewarig aan als ze open gaan, vanwege de zooi.
Hahahaha, jeetje !
Zelfs als ik een kleine week naar mijn ouders ga met 2 kindjes dan heb ik maar 1 weekendtasje van k gok 45 cm bij 30 cm nodig. En daar zit dan toch echt alles in, tot minitandenborsteltjes aan toe.
En een handtas voor de spullen die ik tijdens de reis zelf nodig heb. (soms moet ik 3,5 uur reizen.. dan moet je echt zorgen dat je genoeg eten/drinken bij je hebt anders krijg je opstandige kindjes)
quote:
Mirage....... hoe gaat het met Kattemans? Heeft ie het overleefd? Schedelbasis fractuurtje? Ik weet hoe ie zich moet voelen. Kreeg straks d deksel van een prullebak op mijn kop. Is normaal niet zo hard maar nu gaf de harde wind hem een flinke zet. Zag sterretjes.
Ai ! Dat is niet leuk !
Ik heb 2 dgen geleden mijn hoofd vrij hard tegen een hoek van de mur gestoten...
doet nog steeds pijn

Kattemans, is in orde.
Hij is nog net zo geflipt als voorheen.
Hij keek wel stom though
quote:
Morgen de laatste vierdaagsedag. Echt......... ik ben bekaf. En ik kan inmiddels geen fufu en egusisoep meer zien. En al helemaal geen afwas. Heb in een week vaker afgewassen dan in een jaar thuis.
Pffff, ik zal aan je denken !
Zit die paar kilo er nou al aan of heb je alles er weer afgelopen ?
Sir Winston Churchill
pi_29031234
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 06:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hahahaha, jeetje !
Zelfs als ik een kleine week naar mijn ouders ga met 2 kindjes dan heb ik maar 1 weekendtasje van k gok 45 cm bij 30 cm nodig. En daar zit dan toch echt alles in, tot minitandenborsteltjes aan toe.
En een handtas voor de spullen die ik tijdens de reis zelf nodig heb. (soms moet ik 3,5 uur reizen.. dan moet je echt zorgen dat je genoeg eten/drinken bij je hebt anders krijg je opstandige kindjes)
[..]

Ai ! Dat is niet leuk !
Ik heb 2 dgen geleden mijn hoofd vrij hard tegen een hoek van de mur gestoten...
doet nog steeds pijn

Kattemans, is in orde.
Hij is nog net zo geflipt als voorheen.
Hij keek wel stom though
[..]

Pffff, ik zal aan je denken !
Zit die paar kilo er nou al aan of heb je alles er weer afgelopen ?
Als wij eens in de zoveel jaar naar Afrika kunnen dan gaan we gelijk minstens een maand. Bovendien nemen we zoveel mogelijk kleren mee waarvan we eventueel afstand kunnen doen. En een koffer is voor de kleren en de tweede is voor cadeautjes (ook vaak kleren e.d.). Tis een heel erg grote familie en dus neem ik meestal alleen cadeau´s mee voor alle kinderen. En dat vult best een koffer.
Voor onszelf hebben we ook niet zo hel veel nodig.

Arme kattemans..........Tuurlijk is dat beestje geschift...... is niet zo gek. Heeft in zijn jonge leven al veel pijn moeten lijden en heeft al op jonge leeftijd de kunst der vergiffenis moeten leren. Dat gaat je niet in de kouwe vacht zitten, hoor

Ik ben bang dat die paar kilo er gewoon gelijk af zijn. Ik kan hier niet tegenop vreten. Maar goed.... als ik dat vreten niet zou doen zou ik afvallen. En ik roep weer hetzelfde als vorig jaar: Nooit meer!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:34:08 #191
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29031329
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 06:51 schreef Mirage het volgende:
Hahahaha, jeetje !
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:22 schreef nokwanda het volgende:
Nemen, jullie vrouwen, nou niet gewoon veel te veel make-up dingen mee? Zo’n beautycase idee?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29031396
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:

[..]

[..]

Nemen, jullie vrouwen, nou niet gewoon veel te veel make-up dingen mee? Zo’n beautycase idee?
ik niet iig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:03:38 #193
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29032610
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:

[..]

[..]

make up ?
Ik denk de meeste dames wel idd.
Ikzelf niet, want ik gebruik nagenoeg nooit makeup.

Bij mij zal je een paar sets kleding vinden, zo makkelijk mogelijk en zo min mogelijk ruimte innemen... en dan het liefst een stof die makkelijk uit te spoelen is om het vervolgens weer aan te kunnen.
Wat je bij mij altijd wel vindt zijn dingen als norit/paracetamol en pleisters.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:06:55 #194
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29032670
ik neem vaak spullen mee zoals boeken e.d. ipv van kleding daarom heb ik altijd 2 tassen ipv 1
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:09:36 #195
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29032719
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef Enyalius het volgende:
ik neem vaak spullen mee zoals boeken e.d. ipv van kleding daarom heb ik altijd 2 tassen ipv 1
Bij treinreizen (ook als ik naar de speeltuin oid ga trouwens) zit er standaard een redelijk dik boek in mijn handtas, zodra die uit is wisselt die.
Sir Winston Churchill
pi_29032728
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

make up ?
Ik denk de meeste dames wel idd.
Ikzelf niet, want ik gebruik nagenoeg nooit makeup.

Bij mij zal je een paar sets kleding vinden, zo makkelijk mogelijk en zo min mogelijk ruimte innemen... en dan het liefst een stof die makkelijk uit te spoelen is om het vervolgens weer aan te kunnen.
Wat je bij mij altijd wel vindt zijn dingen als norit/paracetamol en pleisters.
Paracetamol, pleisters en Zambuk Ik zweer bij Zambuk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29032763
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

Bij treinreizen (ook als ik naar de speeltuin oid ga trouwens) zit er standaard een redelijk dik boek in mijn handtas, zodra die uit is wisselt die.
Blij dat er meer mensen zijn met die tic. Tis wel de reden dat ik een orientatievermogen heb van o,o want ik zit altijd te lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:23:01 #198
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29032963
ik heb zelfs als ik niet lees en een kaart bij me heb
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:13:10 #199
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29037466
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:23 schreef Enyalius het volgende:
ik heb zelfs als ik niet lees en een kaart bij me heb
Sir Winston Churchill
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:20:33 #200
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29046244
ja was erg. ik ging met een meid r'dam in en had een kaart voor bereid met plekjes voor paranormaal winkels. we hebben er 2 per ongelukg gevonden en de 3e was ik de weg kwijt dus deed ik net alsof ik het niet kwijt was en ging dus wat anders doen aan gezien ik de omgeving wel kende en wat er in de beurt was
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:13:22 #201
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29048898
man 2 is de deur uit

Nog 1 man te gaan... en die gaat maandag
Sir Winston Churchill
pi_29049255
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
man 2 is de deur uit

Slim....!!!
Jij laat ze in etappes gaan!
Kun je een beetje wennen...

hier is t vanaf zondagavond opeens heeeeeel stil........
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:14:47 #203
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29051406
vamp hoe is het met je zoektocht naar borknager?
pi_29055039
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:14 schreef Enyalius het volgende:
vamp hoe is het met je zoektocht naar borknager?
Uhm.... eerlijk gezegd nog niet echt op zoek geweest.....
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:46:26 #205
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29055046
leven !
Sir Winston Churchill
pi_29055055
Ohw....waarom moest ik ook alweer "ff" op de kermis gaan kijken?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 07:43:54 #207
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29057191
om 7 uur opstaan is niks voor mij *gaap*
het is dat ik vroeg moet werken zodat ik vroeger kan stoppen om het weekend weg te kunnen gaan
pi_29059583
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
man 2 is de deur uit

Ow, lekker.... jij wilde echt manloos zijn. Vandaar dat je de kleine kattemans de dierenkliniek in wilde meppen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29059633
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef vamperotica het volgende:
Ohw....waarom moest ik ook alweer "ff" op de kermis gaan kijken?
What happend? Waarom had je dat nou juist niet moeten doen?

Mijn vraag: waarom moest ik nou eik met de vierdaagse gaan werken? Kan voorlopig geen mensenmassa meer zien. En geen afwas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29060354
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

What happend? Waarom had je dat nou juist niet moeten doen?

Mijn vraag: waarom moest ik nou eik met de vierdaagse gaan werken? Kan voorlopig geen mensenmassa meer zien. En geen afwas
"ff" over de kermis... Met drie kids.... prijzen waar je stijl van achterover slaat... Gelukkig was t niet zo heel druk.... rond 21.00 thuis weggelopen.. T is ongeveer een kwartiertje lopen naar de eerste atractie.... Rond 24.oo waren we weer thuis...
pi_29060752
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:44 schreef vamperotica het volgende:

[..]

"ff" over de kermis... Met drie kids.... prijzen waar je stijl van achterover slaat... Gelukkig was t niet zo heel druk.... rond 21.00 thuis weggelopen.. T is ongeveer een kwartiertje lopen naar de eerste atractie.... Rond 24.oo waren we weer thuis...
Dagje pretpark is bevredigender. De reden dat we hier de kermis al jaren geleden hebben afgecshaft. We gaan alleen een keer in de spin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:05:05 #212
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29060795
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow, lekker.... jij wilde echt manloos zijn. Vandaar dat je de kleine kattemans de dierenkliniek in wilde meppen

Ik heb net lekker ruim een uur buiten gestapt met het kleinste mannetje en onze Dingo woef.
Merlyn heeft van iedere boom die we tegenkwamen een baaldje geplukt... en ik maar tillen..hoog hoger hoogst... en Dingo heeft lekker even in het water gesparteld.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:08:54 #213
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29060883
Ik heb trouwens de hele nacht geen oog dichtgedaan.

Muggen !
Een heleboel muggen... en ik kon de stick nergens vinden... dus om de 20 minuten heb ik het licht aangeknald en ben ik op muggenjacht gegaan...
vanochtend tegen een uur of 6 ben ik pas in slaap gevallen...

wilde ik net even naar de drogist lopen.. kon ik mijn handtas nergens vinden.. zo nog maar even zoeken
Sir Winston Churchill
pi_29061053
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:08 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trouwens de hele nacht geen oog dichtgedaan.

Muggen !
Een heleboel muggen... en ik kon de stick nergens vinden... dus om de 20 minuten heb ik het licht aangeknald en ben ik op muggenjacht gegaan...
vanochtend tegen een uur of 6 ben ik pas in slaap gevallen...

wilde ik net even naar de drogist lopen.. kon ik mijn handtas nergens vinden.. zo nog maar even zoeken
Beroofd van zowel nachtrust als handtas door muggen

Echt.... al had vannacht een hele zwerm muggen een poging gewaagd..... mij hadden ze niet wakker gekregen. Om half 11 ging de foon. Ik begon met de wekker te worstelen omdat ik zo ver weg was dat ik het verschil niet meer zag.
Het duurde even voor ik de foon op kon nemen. En het geluid dat daarna uit mijn keel kwam....... Rare kraak/piep.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:33:22 #215
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29061495
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Beroofd van zowel nachtrust als handtas door muggen

Echt.... al had vannacht een hele zwerm muggen een poging gewaagd..... mij hadden ze niet wakker gekregen. Om half 11 ging de foon. Ik begon met de wekker te worstelen omdat ik zo ver weg was dat ik het verschil niet meer zag.
Het duurde even voor ik de foon op kon nemen. En het geluid dat daarna uit mijn keel kwam....... Rare kraak/piep.

Maar het zit erop toch ?
Als het minimonster de deur al uit was geweest dan had ik nu in bed gelegen,
nog ffe volhouden tot maandag.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:33:54 #216
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29061509
Mijn tas zal toch niet in Oversight's koffer geraakt zijn ?
Sir Winston Churchill
pi_29061824
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Maar het zit erop toch ?
Als het minimonster de deur al uit was geweest dan had ik nu in bed gelegen,
nog ffe volhouden tot maandag.
Klopt ook. Het zit er nu op. Tot 4 uur afgelopen nacht schoongemaakt en opgeruimd daar. En daarom ben ik nu zo brak. Van de hele week. Voel spieren warvan ik vergeten was dat ik ze had.
Maar te lang slapen geeft me alleen maar hoofdpijn.
Nu heb ik gewoon sloten koffie, een heet bad en een massage nodig.

Maar je wilt echt niet weten hoe mijn huis eruit ziet na twee weken met andere werkzaamheden.
Dat moet dus ook echt gedaan worden. Vandaag en morgen.

Tasje al gevonden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:33:36 #218
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29064020
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Klopt ook. Het zit er nu op. Tot 4 uur afgelopen nacht schoongemaakt en opgeruimd daar. En daarom ben ik nu zo brak. Van de hele week. Voel spieren warvan ik vergeten was dat ik ze had.
Maar te lang slapen geeft me alleen maar hoofdpijn.
Nu heb ik gewoon sloten koffie, een heet bad en een massage nodig.

Maar je wilt echt niet weten hoe mijn huis eruit ziet na twee weken met andere werkzaamheden.
Dat moet dus ook echt gedaan worden. Vandaag en morgen.

Tasje al gevonden?
ik geloof niet dat ik last heb van "gemene" kaboutertjes" oid....

mijn tas heb ik namelijk weer terug inmiddels...

de drogist.... zit dicht !!!

En om nou helemaal naar de stad te gaan

* Mirage gaat het huis zo nog maar een keer overhoop halen naar de oude stift... ofzo
Sir Winston Churchill
pi_29064166
Misschien kan iemand hier mij een goede tip geven.

Ik ben op zoek naar pure jasmijnolie.

Niet zoals je die in veel winkels kunt kopen.....spul dat ergens in de verte een druppeltje jasmijn heeft, maar echt puur.

Is kostbaar, i know.
Waar kan ik een online winkel vinden waar ze de goeie hebben? Of op welke andere manier ik eraan kan komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29064187
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik geloof niet dat ik last heb van "gemene" kaboutertjes" oid....

mijn tas heb ik namelijk weer terug inmiddels...

de drogist.... zit dicht !!!

En om nou helemaal naar de stad te gaan

* Mirage gaat het huis zo nog maar een keer overhoop halen naar de oude stift... ofzo
Ga naar de dichtsbijzijnde plantenwinkel en koop een citroengeranium. Werkt beter. En brand wierrook voor het slapen gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:07:41 #221
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29067003
wohoo tarot is binnen. nu een maand bewerken voor ik ze kan gebruiken
maar ga dit weekend eerst ff feesten dus tot maandag
pi_29072157
Hoe trek je je tarotkaarten ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 24 juli 2005 @ 10:00:53 #223
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29079316
ik heb 3 gigantische bloedvlekken op mijn muur.

Bloed van mij en mijn kiddo wel te verstaan.. ik heb ze eindelijk te pakken !

Wat me opvalt is dat er ontzettend veel spinnen uit het niets overal vandaan komen de laatste dagen.
Normaal is mijn huis nagenoeg spinvrij op een enkeling na.
Waar ze vandaan komen ? Het zal wel aan het weer liggen.
Oversight is nog wel een weekje de hort op dus ik kan ze lekker rond laten lopen, hopenlijk verlossen ze mij van nog wat muggen (mochten die er nog zijn/ komen)

Ode aan de spin !
Sir Winston Churchill
  zondag 24 juli 2005 @ 10:03:54 #224
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29079349
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe trek je je tarotkaarten ?
Dat kan op iedere manier die je wenst. Je moet doen wat voor jou prettig aanvoelt.
In de boekjes vind je verschillende "standaard" leggingen.
Je bent vrij om daar je eigen verzonnen aan toe te voegen.

Ikzelf heb een periode gespeeld met mijn kaarten voordat ik er daadwerkelijk mee begon te leggen.
Voor mijn gevoel stop je er dan een stuk van jezelf (energie) in.
Net zoiets als dat een nieuwe woning de eerste week vreemd/leeg voelt. Je moet het vullen, "jij" moet er dingen instoppen.
Sir Winston Churchill
pi_29080161
Ik bedoelde eigenlijk met welke hand ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:57:34 #226
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29096591
hmm tarot...

ik wist er al het 1 en ander van af, voor ik er over begon tegen mirage, maar had zelf nooit een deck. was altijd lang op zoek naar een deck die bij mij past. had wel af en toe orakel kaarten gebruikt maar is niet echt hetzelfde. de kennis die ik dus al verzameld had kwam uit de Magiers Companion, Kaballa boeken, oude Egyptische scrollen die ik in vorige levens geschreven had en die nog in mijn Astrale "boekenkast" stonden, in de Universele bieb...dus wist aardig wat...maar had geen deck en ervaring in het gebruik hehe.

in ieder geval Mirage stelde Cosmic Tribe Tarot voor maar ik heb uiteindelijk de Cosmic Tarot gekocht. nu neem ik ze elke dag even in de hand en neem mijn tijd om ze goed te bekijken en elk detail er van te zien. elke dag schud ik ze en doe een dag kaart legging net zo lang tot de kaarten worden getoond die daadwerkelijk relevant zijn ipv random kaarten die iedereen zo kan trekken. daarnaast "programeer" ik mijn deck met bepaalde intenties. zo vul ik elke kaart met mijn energie en zet er een "lock" op zodat die energie er in blijft zitten en dat niemand die energie kan vervuilen of verversen behalve ikzelf. dus ik kan rustig iemand de kaarten laten schudden en zelf de kaarten laten trekken zonder bang te zijn dat ze mijn kaarten vervuilen met hun eigen energie. en dat is eigenlijk nog maar een tipje van de sluier wat ik met mijn kaarten doe voor dat ik ze daadwerkelijk in gebruik ga nemen...de kaarten zijn nu al veel meer dan een simpel stukje karton, maar als ik klaar ben...heheh

een maat van me raakte helemaal van slag toen mijn kaarten in de beurt kwamen bij hem. het voelde voor hem alsof hij de energetische noordpool was en mijn kaarten ook. klein conflictje voor zijn energie huishouding

over een maand zijn ze klaar en ga ik beginnen met de echte tarot leggingen. nee ik gebruik ze niet om de toekomst te voorspellen, maar wel om meer inzicht te krijgen in bepaalde situaties of mogelijke toekomsten bekijken van meerdere lastige keuzes die ik wellicht kan maken.

hoe je de kaarten trekt verschilt per persoon. de mijne heb ik zo gezegd dat je ze mag pakken zoals je wilt maar de betekenis verschilt of je ze op de kop neer egt of gewoon neer legt zoals ze bedoeld zijn. je moet de kaarten dus schudden, half pakken en op zijn kop leggen, weer schudden en blijven herhalen tot je het gevoel hebt klaar te zijn. dan pak je gewoon de bovenste kaarten en begint ze te lezen.

ik ga experimenteren door leg patronen te doen die niet in het boek beschreven staan en door bepaalde gaves van mij te gaan combineren met de tarot legging door dus informatie binnen te krijgen die nauwkeuriger is en die wellicht relevant is maar niet van de kaarten af te lezen zijn
  zondag 24 juli 2005 @ 22:29:10 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29097481
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
hmm tarot...
[knip]
Ik zou weleens een legging van je willen krijgen als ze klaar zijn .
Vrijheid
  zondag 24 juli 2005 @ 22:56:59 #228
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29098409
is goed maar verwacht er in het begin nog niet teveel van moet alle theoretische kennis dan in de praktijk gaan brengen
  zondag 24 juli 2005 @ 23:10:05 #229
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29098786
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef Enyalius het volgende:
is goed maar verwacht er in het begin nog niet teveel van moet alle theoretische kennis dan in de praktijk gaan brengen
vertrouw op jezelf.

Ik had vaak inzichten/gevoelens die oppopten bij mensen, ik durfde ze bijna nooit hardop te zeggen, want "wie ben ik nou?".
Toch bleek alles iedere keer juist te zijn, de keren dat ik mijn mond hield en de keren dat ik het wel uitsprak. Mijn "onzekerheid"(niet helemaal juiste woord) beperkt mij.

Ik heb gemerkt dat als ik het via de tarot doe (of iets soortgelijks) ik mij voor mijn gevoel achter de kaarten kan verschuilen en zo lekker toch zeggen wat ik kwijt wil. vaak wijkt dit af of is het een toevoeging van wat er in de boekjes aan uitleg staat. Ik kan de zaken veel beter benoemen omdat ik vanuit mijzelf het exacte punt al weet. De boekjes laten het exacte meestal in het midden.
Ik merk dat ik steeds vrijer wordt in dit soort dingen, dat geeft op allerlei vlakken voruitang en een prettig (en trouwens ook bevestigend) gevoel.

De onzekerheid maakt dat ik het "pluk de kaart topic " hier ook zo prettig vind.
Heel simpel alleen de uitleg "uit het boekje" erbij zetten. Een lekker (vals) gevoel van veiligheid en handig om los te komen.

Moraal
Vertrouw op jezelf !
Sir Winston Churchill
  zondag 24 juli 2005 @ 23:23:32 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29099173
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef Enyalius het volgende:
Isgoe, ik ben wel een testcase hoor, geen probleem .
Vrijheid
  zondag 24 juli 2005 @ 23:27:14 #231
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29099282
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Isgoe, ik ben wel een testcase hoor, geen probleem .
Ik vind eigenlijk dat je er geld voor moet vragen... net als bij het testen van medicijnen e.d.
Sir Winston Churchill
  zondag 24 juli 2005 @ 23:30:06 #232
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29099367
Sjonge jonge..
ik heb hier een flesje wijn en heb nu bijna 2 glaasjes op. (dat is zeker niet veel)
ik ben al helemaal gloeierig warm, rozig.en stukje coördinatievermogen kwijt

vreemd.. ik vraag me af wat mijn schoonmoeder erin gspoten heeft
Sir Winston Churchill
  zondag 24 juli 2005 @ 23:31:45 #233
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29099415
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef Mirage het volgende:
Ik ken het gevoel
pi_29099937
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef Mirage het volgende:
Sjonge jonge..
ik heb hier een flesje wijn en heb nu bijna 2 glaasjes op. (dat is zeker niet veel)

vreemd.. ik vraag me af wat mijn schoonmoeder erin gspoten heeft
Dat had ik gister na 2 biertjes al. En een andere keer heb ik er 10 nodig om raar te gaan doen. Leuk toch.
  zondag 24 juli 2005 @ 23:56:00 #235
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29100175
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:48 schreef Haushofer het volgende:

[..] om raar te gaan doen. Leuk toch.
in je uppie ?
Sir Winston Churchill
  zondag 24 juli 2005 @ 23:58:55 #236
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29100254
als we het toch over "raar" doen hebben.. Ik zoek fairy/pixie/faery plaatjes die het (eventueel na kleine bewerking) leuk zouden doen als tattoo.

ik heb er al een paar gevonden die ik echt wat vind.

geen flower fairy's, meer euh.. tsja.. van dattem

Iemand nog wat leuke ideetjes ?
dit is toch ouwehoer dus post maar !
Sir Winston Churchill
pi_29100725
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

in je uppie ?
Hehe, zo tragisch ben ik nou ook weer niet
  maandag 25 juli 2005 @ 00:19:05 #238
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29100786
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:17 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Hehe, zo tragisch ben ik nou ook weer niet

ik wel blijkbaar...
Sir Winston Churchill
  maandag 25 juli 2005 @ 00:27:05 #239
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29100999
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef Mirage het volgende:
ik wel blijkbaar...
Tis maar tijdelijk
  maandag 25 juli 2005 @ 00:28:41 #240
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29101033
Staat de maan goed bij jullie ?

Bij mij staat hij voor mijn gevoel op de verkeerde plek (voor dit tijdstip)
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')