Goede vraag. Sommige zijn insecten, druppels, vuiltjes, etc. Sommige kunnen niet direct aan een oorzaak worden gelinkt dus dat mag ieder voor zichzelf invullenquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
Bestaan ze wel
Als jij dat wilt dan zijn het orbsquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:34 schreef UncleScorp het volgende:
Als je veel vocht in je ogen hebt, of je knijpt je ogen wat dicht ... zie je ook van die dingen, zijn dat dan ook orbs ?
ai ai, de 4daagse slaat wel in hèquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:26 schreef nokwanda het volgende:
Leef ik? Of ben ik reeds een orb?![]()
Eerst maar esen
en dan beslis ik wel.
Het slaat in en hakt in. Vooral hakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
ai ai, de 4daagse slaat wel in hè
nog een kopje koffie van mij meis
Roof ook es een beetje voor mij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mirage het volgende:
Ik ga de bank zo eens beroven...
voor jou neem ik het beveiligingsmannetje wel mee.. ziet er erg appeteitelijk uit !quote:
Niet nodig. Meer dan een vent kan ik niet aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
voor jou neem ik het beveiligingsmannetje wel mee.. ziet er erg appeteitelijk uit !
Ahquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
voor jou neem ik het beveiligingsmannetje wel mee.. ziet er erg appeteitelijk uit !
Ik ga mee!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Mirage het volgende:
Ik ga de bank zo eens beroven...
Jullie gaan toch niet allemaal naar dezelfde bank, ofwel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:43 schreef Enyalius het volgende:
laat wat voor mij over. ik moet over morgenook ff wat kapen
Shopaholic? (it takes one to know onequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Mirage het volgende:
Missie geslaagd !!!
Ik heb gelijk maar weer een deel ervan uitgegeven
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:20 schreef Enyalius het volgende:
weee heb het eerste pakketje binnen. de tarot kaarten zitten er nog niet in, maar wel het boek van wat elke kaart betekend en welke soort leggingen je er mee kunt doen e.d.
give me my damn cards...i'm way to excited
ja 1x. nu wachten op de kaarten zelfquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze maar 1x porto rekenen ?
Héél veel plezier ermee !!
je vergeet de stunt van mijn man.... kitten... pletten met voet... enzoquote:
Ik zelf, en alle onderbroeken, sokken en de tandenborstel die ik vergeten ben koop ik op locatie, tenminste als ik langer dan 3 dagen weg blijf anders draag ik het gewoon tot het een bruin gelige kleur heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:41 schreef Mirage het volgende:
Vraagje voor de mannen,
als jullie een dag of wat weggaan.. wie pakt jullie tas dan in ?
eerljik antwoorden
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zelf, en alle onderbroeken, sokken en de tandenborstel die ik vergeten ben koop ik op locatie, tenminste als ik langer dan 3 dagen weg blijf anders draag ik het gewoon tot het een bruin gelige kleur heeft.
Ikzelfquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:41 schreef Mirage het volgende:
Vraagje voor de mannen,
als jullie een dag of wat weggaan.. wie pakt jullie tas dan in ?
eerljik antwoorden
Whehehehe.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Oversight !!! ik pak je tas wel in !!!!
Bij mij is het altijd andersom.. ik weet altijd 3 x zoveel in de pakken in een tas waar een ander nog niet 1/3 in kwijt kan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef Enyalius het volgende:
ik pak mijn eigen tas in en heb altijd genoeg aan maximaal 2 terwijl een zeker ander iemand bijna 3x zoveel nodig heeft om de 1 of andere reden
Als ik ooit weer naar afrika ga mag jij mijn koffers komen pakken. Baal altiijd zo dat je maar 20 kg per persoon mag meenemen. Heb altijd 2 volle joekels. En altijd kijkt men mij wat meewarig aan als ze open gaan, vanwege de zooi.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd andersom.. ik weet altijd 3 x zoveel in de pakken in een tas waar een ander nog niet 1/3 in kwijt kan.
Hahahaha, jeetje !quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik ooit weer naar afrika ga mag jij mijn koffers komen pakken. Baal altiijd zo dat je maar 20 kg per persoon mag meenemen. Heb altijd 2 volle joekels. En altijd kijkt men mij wat meewarig aan als ze open gaan, vanwege de zooi.
Ai ! Dat is niet leuk !quote:Mirage....... hoe gaat het met Kattemans? Heeft ie het overleefd? Schedelbasis fractuurtje? Ik weet hoe ie zich moet voelen. Kreeg straks d deksel van een prullebak op mijn kop. Is normaal niet zo hard maar nu gaf de harde wind hem een flinke zet. Zag sterretjes.
Pffff, ik zal aan je denken !quote:Morgen de laatste vierdaagsedag. Echt......... ik ben bekaf. En ik kan inmiddels geen fufu en egusisoep meer zien. En al helemaal geen afwas. Heb in een week vaker afgewassen dan in een jaar thuis.
Als wij eens in de zoveel jaar naar Afrika kunnen dan gaan we gelijk minstens een maand. Bovendien nemen we zoveel mogelijk kleren mee waarvan we eventueel afstand kunnen doen. En een koffer is voor de kleren en de tweede is voor cadeautjes (ook vaak kleren e.d.). Tis een heel erg grote familie en dus neem ik meestal alleen cadeau´s mee voor alle kinderen. En dat vult best een koffer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahahaha, jeetje !
Zelfs als ik een kleine week naar mijn ouders ga met 2 kindjes dan heb ik maar 1 weekendtasje van k gok 45 cm bij 30 cm nodig. En daar zit dan toch echt alles in, tot minitandenborsteltjes aan toe.
En een handtas voor de spullen die ik tijdens de reis zelf nodig heb. (soms moet ik 3,5 uur reizen.. dan moet je echt zorgen dat je genoeg eten/drinken bij je hebt anders krijg je opstandige kindjes)
[..]
Ai ! Dat is niet leuk !
Ik heb 2 dgen geleden mijn hoofd vrij hard tegen een hoek van de mur gestoten...
doet nog steeds pijn![]()
Kattemans, is in orde.
Hij is nog net zo geflipt als voorheen.![]()
Hij keek wel stom though
[..]
Pffff, ik zal aan je denken !
Zit die paar kilo er nou al aan of heb je alles er weer afgelopen ?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:51 schreef Mirage het volgende:
Hahahaha, jeetje !
Zelfs als ik een kleine week naar mijn ouders ga met 2 kindjes dan heb ik maar 1 weekendtasje van k gok 45 cm bij 30 cm nodig. En daar zit dan toch echt alles in, tot minitandenborsteltjes aan toe.
En een handtas voor de spullen die ik tijdens de reis zelf nodig heb. (soms moet ik 3,5 uur reizen.. dan moet je echt zorgen dat je genoeg eten/drinken bij je hebt anders krijg je opstandige kindjes)
Nemen, jullie vrouwen, nou niet gewoon veel te veel make-up dingen mee? Zo’n beautycase idee?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:22 schreef nokwanda het volgende:
Als ik ooit weer naar afrika ga mag jij mijn koffers komen pakken. Baal altiijd zo dat je maar 20 kg per persoon mag meenemen. Heb altijd 2 volle joekels. En altijd kijkt men mij wat meewarig aan als ze open gaan, vanwege de zooi.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Nemen, jullie vrouwen, nou niet gewoon veel te veel make-up dingen mee? Zo’n beautycase idee?
make up ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Nemen, jullie vrouwen, nou niet gewoon veel te veel make-up dingen mee? Zo’n beautycase idee?
Bij treinreizen (ook als ik naar de speeltuin oid ga trouwens) zit er standaard een redelijk dik boek in mijn handtas, zodra die uit is wisselt die.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef Enyalius het volgende:
ik neem vaak spullen mee zoals boeken e.d. ipv van kleding daarom heb ik altijd 2 tassen ipv 1
Paracetamol, pleisters en Zambukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
make up ?
Ik denk de meeste dames wel idd.
Ikzelf niet, want ik gebruik nagenoeg nooit makeup.
Bij mij zal je een paar sets kleding vinden, zo makkelijk mogelijk en zo min mogelijk ruimte innemen... en dan het liefst een stof die makkelijk uit te spoelen is om het vervolgens weer aan te kunnen.
Wat je bij mij altijd wel vindt zijn dingen als norit/paracetamol en pleisters.
Blij dat er meer mensen zijn met die tic. Tis wel de reden dat ik een orientatievermogen heb van o,o want ik zit altijd te lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Bij treinreizen (ook als ik naar de speeltuin oid ga trouwens) zit er standaard een redelijk dik boek in mijn handtas, zodra die uit is wisselt die.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:23 schreef Enyalius het volgende:
ik heb zelfs als ik niet lees en een kaart bij me heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |