You know what they say......Men are dogs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
hmm ik heb zo wat uit te leggen aan mijn vent
Ik heb een dikke lip.. tand door mijn lip !!
schuldige = de hond !
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
hmm ik heb zo wat uit te leggen aan mijn vent
Ik heb een dikke lip.. tand door mijn lip !!
schuldige = de hond !
Yea we like it doggy-stylequote:Op zondag 17 juli 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
You know what they say......Men are dogs.![]()
Mijn vrouw heeft dat ook ...quote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef vamperotica het volgende:
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!
Weet je zeker dat het geen zuigvlekken zijn? Die worden vaak veroorzaakt door wat overenthousiast kopkluivenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!
Met dank voor de visualisatie.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Yea we like it doggy-style![]()
Maar toch, dit gaat te ver![]()
Tja, voor vrouwen probeer ik het steeds eenvoudig uit te leggenquote:
Nou..... meestal snap ik dat soort dingen ook wel als ze subtiel beschreven zijn. Deformatie van mijn brein. Het bijna mannelijke inzicht in vunzighedenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja, voor vrouwen probeer ik het steeds eenvoudig uit te leggen![]()
/poetsbakmode]
Doggystylequote:
een hele week dát voedsel eten.... 2,5 kilo waarvan er naderhand 1,5 tot 2 blijft hangen als je in een goed ritme door blijft eten.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Het grote vreten is gister trouwens begonnen. Op naar de maat 36. Of liever gezegd.... weer terug van de 34. Na de vierdaagse wil ik die broek in maat 36 passen.
Onder het werk flink lopen bunkeren dus. En na het werk nog een flinke maaltijd om een uur of 12 ´´s avonds. Goed voer......![]()
Hoeveel zou ik er in een week bij kunnen vreten? Gokje wagen?
Da´s idd waar ik op hoop. Dan ben ik weer op mijn streefgewicht van ongeveer 52/53 kilo.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
een hele week dát voedsel eten.... 2,5 kilo waarvan er naderhand 1,5 tot 2 blijft hangen als je in een goed ritme door blijft eten.
eet smakelijk![]()
Bedankt voor de visualiseringquote:Op zondag 17 juli 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Heb na zo´n vakantie een kont om U tegen te zeggen.
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bedankt voor de visualisering![]()
(_|_)![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je toch niet online bent kan ik ook wel opbiechten dat ik naast de Spongebob voor merlyn ook nog een Mangohouten armband voor mijzelf heb gekocht
quote:en twee paar schoenen
![]()
ik ben trouwens weer thuis.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
is toch goed poepie,... dat wéét je !
[..]
...en nu hoopte jij dat ik die kleine lettertjes niet zou zien ?
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben trouwens weer thuis.
check over 2 minuten je mail aub.
Chello is traag
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
alles gelukt ?
Mijn MZ mail is nog steeds Down.
je hebt daar vast aan gedacht en alles naar mijn rob@wth gestuurd toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |