You know what they say......Men are dogs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
hmm ik heb zo wat uit te leggen aan mijn vent
Ik heb een dikke lip.. tand door mijn lip !!
schuldige = de hond !
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:
hmm ik heb zo wat uit te leggen aan mijn vent
Ik heb een dikke lip.. tand door mijn lip !!
schuldige = de hond !
Yea we like it doggy-stylequote:Op zondag 17 juli 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
You know what they say......Men are dogs.![]()
Mijn vrouw heeft dat ook ...quote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef vamperotica het volgende:
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!
Weet je zeker dat het geen zuigvlekken zijn? Die worden vaak veroorzaakt door wat overenthousiast kopkluivenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo zit ik altijd onder de blauwe plekken... En ik weet niet waar ze vandaan komen!
Met dank voor de visualisatie.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Yea we like it doggy-style![]()
Maar toch, dit gaat te ver![]()
Tja, voor vrouwen probeer ik het steeds eenvoudig uit te leggenquote:
Nou..... meestal snap ik dat soort dingen ook wel als ze subtiel beschreven zijn. Deformatie van mijn brein. Het bijna mannelijke inzicht in vunzighedenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja, voor vrouwen probeer ik het steeds eenvoudig uit te leggen![]()
/poetsbakmode]
Doggystylequote:
een hele week dát voedsel eten.... 2,5 kilo waarvan er naderhand 1,5 tot 2 blijft hangen als je in een goed ritme door blijft eten.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Het grote vreten is gister trouwens begonnen. Op naar de maat 36. Of liever gezegd.... weer terug van de 34. Na de vierdaagse wil ik die broek in maat 36 passen.
Onder het werk flink lopen bunkeren dus. En na het werk nog een flinke maaltijd om een uur of 12 ´´s avonds. Goed voer......![]()
Hoeveel zou ik er in een week bij kunnen vreten? Gokje wagen?
Da´s idd waar ik op hoop. Dan ben ik weer op mijn streefgewicht van ongeveer 52/53 kilo.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
een hele week dát voedsel eten.... 2,5 kilo waarvan er naderhand 1,5 tot 2 blijft hangen als je in een goed ritme door blijft eten.
eet smakelijk![]()
Bedankt voor de visualiseringquote:Op zondag 17 juli 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Heb na zo´n vakantie een kont om U tegen te zeggen.
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bedankt voor de visualisering![]()
(_|_)![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je toch niet online bent kan ik ook wel opbiechten dat ik naast de Spongebob voor merlyn ook nog een Mangohouten armband voor mijzelf heb gekocht
quote:en twee paar schoenen
![]()
ik ben trouwens weer thuis.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
is toch goed poepie,... dat wéét je !
[..]
...en nu hoopte jij dat ik die kleine lettertjes niet zou zien ?
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben trouwens weer thuis.
check over 2 minuten je mail aub.
Chello is traag
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
alles gelukt ?
Mijn MZ mail is nog steeds Down.
je hebt daar vast aan gedacht en alles naar mijn rob@wth gestuurd toch ?
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:32 schreef Mirage het volgende:
kijk eens naar de foto in het orb topic dat ik gekickt heb
* Mirage gaat even douchen... tot nu toe was ik alleen opgewonden en had ik er echt zin in.. nieuwsgierigheid etc voerde de boventoon.. nu pas wordt ik zenuwachtig...
winti-preyquote:Op zondag 17 juli 2005 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ben ik nu de enige die het weer niet snapt?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
winti-prey
Over 10 minuutjes moet ik naar beneden![]()
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ze belde.. ze is zich nog aan het omkleden...
Over 5 uur stuur ik een rescue teamquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Mirage het volgende:
winti-prey
Over 10 minuutjes moet ik naar beneden![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ze belde.. ze is zich nog aan het omkleden...
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
well.......... verder geen commentaar.
Ha!!! Je bent geen Winti prey geworden.quote:
Je bent een winti gewordenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
Knijp me even, leef ik weer of ben ik nog dood en droom ik ?
*KNIJP!!!! enquote:Op maandag 18 juli 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
Ik weet zelf eigenlijk ook niet of ik nog leef.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:15 schreef Mirage het volgende:
Hahaha, en na deze drukke week val je zeker weer in een stilte gat...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet zelf eigenlijk ook niet of ik nog leef.
Weken niet veel te doen gehad behalve een enkele vlecht klant en nu in een week schilderen, vlechten en eten serveren.
Als ik al niet gek was dan zou ik het nu worden.
Na deze week ga ik een paar dagen mijn bed in met Harry P.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, en na deze drukke week val je zeker weer in een stilte gat...
rennen of stilstaan..
Ik ben trouwens alles een beetje voor mijzelf op papier aan het zetten, gisteravond lijkt alleen zo onwezelijk. Alsof ik teveel gedronken heb, op de bank in slaap ben gevallen en nu de droom probeer te herinneren.
Note: ik heb nagenoeg geen alcohol gehad. 1 cognacje, verder water.
I do NOT wish to be youquote:Op maandag 18 juli 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
Dan moet ge hier es komen zitten ... gek worden van iets dat ge nie graag doet ... nog erger
Daar kunt ge voor in de gevangenis vliegen ... da weet ge toch ?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:50 schreef nokwanda het volgende:
Na deze week ga ik een paar dagen mijn bed in met Harry P.
Die kwam zaterdag en ligt op me te wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |