abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:13:04 #1
51748 H4ze
wait...what?
pi_28855888
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 38: Good Lookin'



DnB-Addicts Crew® logo, ontworpen door Haze!


Intro
In dit topic kunnen alle DnB-fanaten zich uitspreken over aankomende events, releases, producers, dj's etc etcp, met betrekking tot Jungle/Drum 'n Bass. Verder is dit topic de thuisbasis voor de DnB-Addicts Crew®, de groep diehard DnB liefhebbers op dit forum! Lid worden van de crew is heel simpel, copy/paste de volgende text en gebruik hem als ondertitel: DnB-Addicts Crew®.
Wel ff netjes toestemming vragen aan 1 van The Nine anders loop je het risico gebanned te worden!


Members
* E_Motion
* mrcool
* WeirdMicky
* reem
* Junglist4Real
* Tranceptor
* Sjoewe
* Tu5
* Rock-shocker
* JohnnyKnoxville
* Phreaky_professor
* H4ze
* DJ_Robbie
* MissMSX
* Theeboon
* Yorrit
* JesusThePimp
* Goofup
* Marcek
* Thomas B
* Aragorntje
* Praag
* Tiim
* Nicon
* Gekke_sandra
* TheSeeker_NL
* H-blast
* Ritchie


Algemene Linkjes
[DnBforum.n] Hier vind je werkelijk alles wat je over dnb wilt weten.
[DnB Woordenboek] In DnBland worden veel termen gebruikt, hier kan je de betekenis opzoeken.
[Drum&Bass Arena] Britse site omtrent DnB (wel een tikje commercieel).
[Dogs on Acid]DE headzsite van Engeland. Op DOA zijn ook veel dubs en nieuwe releases te beluisteren.
[Roll Da Beatz] Discography van zo ongeveer elke DnBartiest, voorheen bekend als Tarzan.
[DnBagenda] Op de Future Research site, een totaal overzicht van aankomende DnBfeestjes in Nederland
[Discogs] Op deze site kan je je vinylcollectie online gooien.
[RuffRhythmz] Een hele berg DnB sets.
[Lower Depths] Alles over de producers Digital en Spirit!


Belangrijke Labels
[Timeless] Function / L Plates / Timeless Label website
[Full Cycle]Roni Size / Krust / Die / Suv
[Metro Recordings] Matrix / Optical / Danny J
[True Playaz] Hype / Zinc / Hazard / Pascal
[Black Sun Empire] Black Sun Empire, Nederlands trots!
[Moving Shadow] Dom&Roland / EZ Rollers / Omni Trio
[Ram Records] Andy C / Fresh / Moving Fusion / Shimon
[Renegade Hardware] Renegade Hardware / Trouble on vinyl / Renegade Recordings Label website
[Commercial Suicide] Label van Klute.
[Metalheadz] Geen uitleg nodig....


Streams
[Bassdrive]
[Jungletrain]
[DnBradio
[DnBTV]


DnBfeesten om in de gaten te houden
Datum::::Naam::::Line-Up::::Lokatie

23 juli::::PRSPCT:::: Mos, Adi-J, Mindsconnect, CB, Ramshackle Kru, Roly::::Nighttown R'dam
29 juli::::Major League:::: Goldie, Calyx, Martyn, Harsh, Mynor & mc's Jay, Dart::::Melkwerg A'dam
5 augustus::::BAM:::: Rudi, Flink, Dwnr, Mynor, Mack, Harsh, Pressure, Mieras, Martyn, Symbion & mc's Mike Redman, Proskript::::Nighttown R'dam
6 augustus::::Subversive Renaissance:::: Nucleus, Subject 13, Pressure, John Doe, Big Eye & mc Qdini::::Wilhelmina Pakhuis A'dam
13 augustus::::FFWD Danceparade:::Verschillende DnBdj's op de Elementztruck en op 't eindfeest een speciale DnBarea::::Rotterdam


DnB-Addicts Crew @ Soulseek
-mrcool [SLSKname = mrcool]
-TheSeeker_NL [SLSKname = TheSeeker^]
-Theeboon [SLSKname = Theeboon]
-Junglist4Real [SLSKname = Junglist4Real]
-WeirdMicky [SLSKname = WeirdMicky]
-Tranceptor [SLSKname = subatomic]
-E_Motion [SLSKname = Hajimemashite]
-H4ze [SLSKname = [haze] ]
-Praag [SLSKname = Tiamatix]
-Nicon [SLSKname = Nicon]
-marcek [SLSKname = marcek]
-Vortix [SLSKname=Vortix]
-Sjoewe [SLSKname=Sjoewe]


Extra aandacht voor...
In elk nieuw topic wordt er een producer of dj in het zonnetje gezet. Hieronder een lijst van dj's/producers die al voorbij zijn gekomen:

* Optical
* Ram Trilogy
* Dom & Roland
* Ill.Skillz [2x]
* Twisted Individual
* Calibre
* Technical Itch
* Black Sun Empire
* Wildchild
* DJ Marky
* Gridlok
* Raiden [2x]
* Chris SU
* Crossfire
* Bong-Ra
* DJ Nubian
* Dieselboy
* Paradox
* Ram Jam World
* Amit
* E-Z Rollers
* Doc Scott
* Adi-J
* AK1200
* Digital
* Seiji
* Muffler
* Konflict
* Metalheadz
* Future Prophecies
* Critical Levels
* Concord Dawn
* Panacea

En deze keer zetten we de labeleigenaar van 't label dat in de titel van dit topic staat in het zonnetje, namelijk:
quote:
LTJ Bukem



Arguably the prime innovator in the development of jungle from its early status as an offshoot of hardcore techno into the respected, stylistic genre it became by the end of the 1990s,

L.T.J Bukem gained fame as an auteur in all fields of the drum'n'bass movement: as a top-flight breakbeat DJ, owner and label-head of the Good Looking/Looking Good stable of labels and, of course, for his recordings -- inspired by the lush strings and natural ambience of '70s jazz-fusion masters like Lonnie Liston Smith and Chick Corea as well as elegiac Chicago house and moody Detroit techno. Allied with the early-'90s rave and hardcore scene, Bukem began working on production near the end of the 1980s; though his light, airy sound made little sense to his contemporaries, Bukem's style was emulated much more as the jungle scene gained momentum during the mid-'90s. While such producers as Roni Size and Goldie gained the limelight for their solo work, Bukem purposely downplayed his own artistic career in favor of mix albums and label-spanning retrospectives which highlighted dozens of artists from his labels.

Born in London in 1967, Danny Williamson was adopted and raised in Watford by strict Baptist parents, earning his nickname from the TV series Hawaii Five-O ("book 'em, Danno"). He took trumpet lessons as a child, played piano and drums as well in various school bands and began listening to a wide range of music, including jazz, fusion and soul and fusion plus hip-hop and electro. After being expelled from school at the age of 16, Bukem made the natural move to DJ status later in the '80s; inspired by rare-groove DJs like Tim Westwood and Gilles Peterson, Bukem and several friends set up the Sunshine sound system and played out the latest hip-hop and electro tracks at DJ battles around his Luton base.

When the acid-house explosion hit Britain near the turn of the decade, Bukem gradually stopped going to sound-system battles and began attending the ever-growing raves dotting England's countryside. He began mixing at them as well, and produced his first track "Logical Progression" in 1990. Bukem soon grew frustrated with a lack of control for his own recordings, however, and in 1991 decided to form his own label, Good Looking Records. Bukem's production style was a continuing anachronism on the rave/breakbeat scene; early Good Looking tracks like "Demons Theme," "Atlantis" and "Music" provided a soulful, melodic alternative to the prevailing hardcore tracks then in vogue.

By 1994, L.T.J Bukem had formed his second label (Looking Good Records) and begun the formation of an artist collective -- Peshay, Aquarius (aka Photek), PFM, ILS & Solo, Blame, Nookie, Seba & Lo-Tec, Tayla, Funky Technicians -- similarly inclined towards melodicism and epic expanses of sound. In October of that same year, he began the club-night Speed at the Mars Bar in order to spread the Good Looking/Looking Good approach to sound. With Bukem and jungle pioneer Fabio spinning breakbeat records while MC Conrad added verbal gymnastics over the top, it soon became one of the most popular clubs in London. Appropriately, Bukem's first full-length was a mix album, Mixmag Live!, Vol. 3, which confirmed his status as one of the top breakbeat DJs in the drum'n'bass scene.

The jungle phenomenon had begun to crest as a commercial force in 1994, and the appearance of Goldie's Timeless one year later signaled the dawn of widespread critical respect for drum'n'bass. Though Bukem signed a major deal as well (through London), he debuted in true label-head fashion, releasing the Good Looking/Looking Good compilation Logical Progression instead of a proper solo LP. Bukem did contribute several productions (and mixed tracks for the second disc of the set), but the album definitely portrayed an artist committed to the jungle community more than his own career.

After a subsequent DJ tour of America (his first), Bukem showcased a new direction in late 1996 with Earth, Vol. 1. Another compilation (this time spanning his catch-all subsidiary Earth Records), it concentrated on midtempo tracks inspired by hip-hop, soul jazz and funk -- again featuring very few tracks actually by Bukem. The sequel to Logical Progression continued the same share-the-wealth strategy -- it was helmed and mixed by Good Looking right-hand man Blame. Besides inaugurating yet another mix-album series (Progression Sessions) in 1998, Bukem released several additional volumes in both the Logical Progression and Earth series. Journey Inwards, his first full-fledged solo album, followed in the spring of 2000. Producer 01 was issued a year later. Good Looking's release schedule didn't wane through 2005; Bukem remained as active as ever.
GAME ON


Deze openingspost is hier te vinden.
*BURP*
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:17:16 #2
51748 H4ze
wait...what?
pi_28855991
Zo. Ik heb ff 't 1 en ander aan die originele openingspost verandert. Ook ff een nieuw logo voor de afwisseling.
*BURP*
pi_28860476
Verdomme, waar is mijn logo gebleven?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:50:26 #4
51748 H4ze
wait...what?
pi_28865637
Ja die staat ook nog op m'n server, maar ik had zin om ff wat in mekaar te flansen
*BURP*
pi_28866852
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef H4ze het volgende:
Ja die staat ook nog op m'n server, maar ik had zin om ff wat in mekaar te flansen
Ok, maar ja, die van mij blijft toch mooier! Ik vind wel dat je de OP goed hebt gewijzigd, stuk duidelijker en overzichtelijker is het nu! Ik wil alleen wel ff weten wat voor lettertype dat is dat je hebt gebruikt voor dat logo, en vooral hoe ik er aan kan komen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 17 juli 2005 @ 02:13:25 #6
51748 H4ze
wait...what?
pi_28874605
Ik zal je morgen dat lettertype wel sturen En anders plaatsen we volgende keer wel weer de jouwe in de openingspost
*BURP*
pi_28903640
Verdammt noch mahl, ik mis Evol Intent nog in de OP als behandelde DJ's. !

. Evol Intent. .

Mooie OP verder.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:48:53 #8
51748 H4ze
wait...what?
pi_28910338
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdammt noch mahl, ik mis Evol Intent nog in de OP als behandelde DJ's. !

. Evol Intent. .

Mooie OP verder.
Shit sorry helemaal vergeten. Ik kan alleen de openingspost nu niet meer aanpassen Volgende keer moet degene die de OP doet 't er maar inzetten dan
*BURP*
pi_28912391
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:48 schreef H4ze het volgende:
Shit sorry helemaal vergeten. Ik kan alleen de openingspost nu niet meer aanpassen Volgende keer moet degene die de OP doet 't er maar inzetten dan
Of gewoon nog een keer Evol Intent doen. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_28937174
hee tvp
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:15:00 #11
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_28971092
Big up Haze! Goeie OP dude

Woei IchiOne en Major League zijn niet meer zo heel erg ver weg
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:54:10 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29020332
Ik vind het intussen echt leuk, DnB
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:32:02 #13
51748 H4ze
wait...what?
pi_29021432
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
Ik vind het intussen echt leuk, DnB
*BURP*
pi_29021472
Ho, ho, niet teveel liefhebbers. Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief, elitair en semi-underground blijven .

.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:34:51 #15
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29021527
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ho, ho, niet teveel liefhebbers. Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief, elitair en semi-underground blijven .

.
Sorry hoor

Opzouten met die takkeherrie

Zo beter??
pi_29021625
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29052462
Deze addict heeft na een jaar lang ploegendienst eindelijk zijn 3 weken vakantie!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:36:19 #18
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29066351
D Bridge-The Monochrome EP
Spirit-Puzzle Box LP #4
Amit-Changes/Changing Lanes
Break-Diffusion/Locked Out
Spirit-Suburban Decay/Lost And Found

Nieuwe en stiekem ook wat oudere herrie.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29069430
Zag vannacht gewoon een clip van Suv voorbij komen op The Box, volgens mij was het dit nummer:

Wel een boutnummer overigens!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:48:51 #20
51748 H4ze
wait...what?
pi_29072524
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef Rock-shocker het volgende:
D Bridge-The Monochrome EP
Spirit-Puzzle Box LP #4
Amit-Changes/Changing Lanes
Break-Diffusion/Locked Out
Spirit-Suburban Decay/Lost And Found

Nieuwe en stiekem ook wat oudere herrie.
Weer zeer nette aanwinsten man

Alleen waarom zegt die onderste spirit tune mij niets... Dacht dat ik van Spirit ( ) z'n tunes wel aardig op de hoogte was
*BURP*
pi_29072726
Zat vandeweek eens naar een Drum 'n Bass radiostation in iTunes te luisteren, eerst een kwartier, daarna werd het al snel een half uur en heb 'm daarna zo'n beetje de hele avond aan gehad. Wat is dat lekkere muziek zo achterelkaar, ik ben niet iemand die er dagen en dagen naar kan luisteren maar voor even is het best

volgens mij was de presentator een beetje stoned btw
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:02:09 #22
51748 H4ze
wait...what?
pi_29072813
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:58 schreef Beathoven het volgende:
Zat vandeweek eens naar een Drum 'n Bass radiostation in iTunes te luisteren, eerst een kwartier, daarna werd het al snel een half uur en heb 'm daarna zo'n beetje de hele avond aan gehad. Wat is dat lekkere muziek zo achterelkaar, ik ben niet iemand die er dagen en dagen naar kan luisteren maar voor even is het best

volgens mij was de presentator een beetje stoned btw
Moet je es naar een DnBfeest gaan....en probeer de mensen met een joint in hun bek dan maar es te tellen

Nee, maar DnB is gewoon heerlijk icm wiet/hasj Maar totaal nuchter Drum 'n Bassen is ook goed te doen hoor, tis een drug op zich

[ Bericht 9% gewijzigd door H4ze op 23-07-2005 23:07:28 ]
*BURP*
  zondag 24 juli 2005 @ 00:54:05 #23
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29075325
BIER BIER BIER ! EN BEATS!

Wat was het ook alweer? Beats, Babes, Beer, Breaks en Blowen? De vijf B's van DnB

Ja vet lijstje aanwinsten eh
Suburban Decay/Lost And Found is Inneractive 004. Geen idee waarom je dat niets zegt dude
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 24 juli 2005 @ 02:14:39 #24
51748 H4ze
wait...what?
pi_29076747
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:54 schreef Rock-shocker het volgende:
BIER BIER BIER ! EN BEATS!

Wat was het ook alweer? Beats, Babes, Beer, Breaks en Blowen? De vijf B's van DnB
quote:
Ja vet lijstje aanwinsten eh
Suburban Decay/Lost And Found is Inneractive 004. Geen idee waarom je dat niets zegt dude
wtf. Heb 'm ff geluisterd, ken 'm wel dus. Maar komt door . Jij hebt er ook al aardig wat op of niet? Tis volgens rolldabeatz namelijk Inna003
*BURP*
  zondag 24 juli 2005 @ 12:04:39 #25
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29081106
Doh! Is inderdaad 003
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29081172
Als het ff meezit zie ik volgende maand Roni Size en wel te verstaan op Lowlands!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 24 juli 2005 @ 13:56:18 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29083560
Bestaat er trouwens ook Nederlandstalige DnB?
  zondag 24 juli 2005 @ 13:58:39 #28
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29083623
Eye-D en Hidden hadden toch ooit een sample van die Douwe Egberts reclame met die oma's gebruikt?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29083787
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Eye-D en Hidden hadden toch ooit een sample van die Douwe Egberts reclame met die oma's gebruikt?
Geen idee! Zou me iig nix verbazen, die lui rippen wel meer samples.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 24 juli 2005 @ 14:05:53 #30
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29083823
Nja dat hoorde ik in elk geval van een vriend van mij die bij hun Blackout gig was. Eerst keihard raggen en toen ineens "Nah segt die dat ik 'm al me doekoe moet passen!"

Zoiets.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:38:53 #31
51748 H4ze
wait...what?
pi_29087557
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
Bestaat er trouwens ook Nederlandstalige DnB?
Uh, hoe bedoel je? Nederlandse producers zijn er zeker (en zitten hele goeie tussen). Of bedoel je DnBtracks met NL'se vocals erin
*BURP*
pi_29088543
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef H4ze het volgende:

[..]

Uh, hoe bedoel je? Nederlandse producers zijn er zeker (en zitten hele goeie tussen). Of bedoel je DnBtracks met NL'se vocals erin
laat den biets rollen
pi_29091352
Ja, een snoeiharde track met een lekkere Jan Smit vocal zou niet mis zijn.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:20:59 #34
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29091860
Wat let je
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 24 juli 2005 @ 21:44:46 #35
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29096219
Of een DnB versie van Acda & de Munnik ofzo.... lijkt me wel grappig
pi_29096240
Weet iemand hier btw of er nog meer tracks zijn in de stijl van 'The Bridge' van Recoil? Die crossover van Dnb en Jazz vond ik nl erg gaaf

Vergelijkbaar spul ben ik nog weinig tegengekomen
  zondag 24 juli 2005 @ 21:47:25 #37
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29096306
Ik heb wel een DnB remix van Erica Badu, die ik zelf geweldig vind... en jazzy DnB.... 4hero niks??
pi_29097218
Het topic ziet er nice uit man H4ze, respect
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_29097504
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
Ik heb wel een DnB remix van Erica Badu, die ik zelf geweldig vind... en jazzy DnB.... 4hero niks??
* Beathoven schrijft de naam op

Ga ik eens proberen!
  zondag 24 juli 2005 @ 22:36:41 #40
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29097741
Er is genoeg jazzy DnB te vinden hoor. Je hoeft er bijna niet eens moeite voor te doen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 24 juli 2005 @ 22:37:48 #41
51748 H4ze
wait...what?
pi_29097787
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Het topic ziet er nice uit man H4ze, respect
Thnx mate!
*BURP*
pi_29107146
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef mrcool het volgende:
Als het ff meezit zie ik volgende maand Roni Size en wel te verstaan op Lowlands!
weet je zeker dat ie komt?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2005 12:06:02 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:32:51 #43
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29182919
Ja ik ben een tijd niet hier geweest door studiedrukte en vakantie (ja dat kan ), maar nu kom ik weer even mijn feestje pluggen. EN NU IS HET GVD TIJD VOOR EEN 170MEETING OP FW*

SPECIAL THREE YEAR ANNIVERSARY

D-BRIDGE (BAD COMPANY, EXIT RECORDINGS UK)
TEK // HEX/Z // JOHN DOE (FCKN WCKD*, NL)
SENSES (INPERSPECTIVE UK)
A FERTILE MEME* VJ'S (NL)
DMDN (ANTENNE, NL)
MC PROSKRIPT (ELEMENTZ, NL)



17.09.2005 (22.00 – 03.50)
013, Veemarktstraat 44 Tilburg
Kleine Zaal: Drum&Bass
Bat Cave: Clicks & Cutz
¤7,00 (excl. servicekosten)
Voorverkoop sinds 02.07.2005

artwork soon...

D-BRIDGE (BAD COMPANY, EXIT RECORDINGS, METALHEADZ, UK)
Eind jaren ’90 zette ‘Bad Company’ de drum&bass wereld op haar kop met ‘The Nine’. Deze legendarische single werd 30.000 keer verkocht en in één keer was de naam van dit collectief gevestigd. De donkere sound, gestripte beats en stuwende baslijnen sloegen aan en drie succesvolle albums volgden. Keer op keer zette Bad Company de standaard voor andere producers. Op dit moment zijn de Bad Company leden vooral solo actief. Geen slechte keuze van D-Bridge (Darren White). Zijn nummers krijgen lovende kritieken en ook de verkoopcijfers spreken in zijn voordeel: zijn single op het beroemde Metalheadz label was één van de best verkopende platen van het afgelopen jaar. Maar ook zijn eigen label ‘Exit Recordings’ doet het heel aardig. De muziek van D-Bridge heeft de rauwe sound van Bad Company, maar dan met meer soul- en funk-invloeden. Daar waar de platen van Bad Company een donkere vibe hebben, is een nummer van D-Bridge alsof je een warme deken om je heenslaat. Het is dan ook geen wonder dat de labels in de rij staan voor zijn muziek.

SENSES (BASSBIN, INPERSPECTIVE, UK)
Senses is de man van het experiment. Ratelende beats en grommende subbassen kenmerken zijn platenkeus. Hij brengt drum&bass in de breedste zin van het woord: van abstracte nummers tot dansvloerkrakers. Deze Duitse ‘Scotchman’ is een zeer begaafde dj die naar onze mening meer aandacht verdient. Niet in de laatste plaats door zijn producties, die hij uitbrengt op het vooruitstrevende ‘Inperspective’ label en toekomstige releases op één van de meest consistente labels van de afgelopen jaren: Bassbin. Een dj-set van Senses is rollend, hakkend, breakend maar vooral spannend!

JOHN DOE (FCKN WCKD*, COUNTER INTELLIGENCE, NL)
John Doe zal de avond openen met een old-school set. De vroege vogels kunnen genieten van de mooiste klanken uit midden jaren ‘90. Wees niet verrast als je zelfs 2 Unlimited langs hoort komen!

TEK (FCKN WCKD*, NL)
Tek zal ook deze avond weer laten horen dat hij zijn award waard is. Met heerlijk rollende platen die bol staan van de energie zal hij de zaal in de juiste stemming brengen voor D-Bridge.

MC PROSKRIPT (ELEMENTZ, NL)
voor fckn wckd* bezoekers van het eerste uur zal deze man geen onbekende zijn. Al op één van de eerste feestjes in 013 verzorgde deze getalenteerde MC de vocalen. Intelligente teksten, een strakke flow en een goede band met het publiek. Dat vond ook het publiek van de DNBAwards, waar hij een tweede plaats veroverde in de categorie ‘beste MC’.

DMDN (ANTENNE, NL)
De eigenaar van platenzaak ‘Antenne’ in de Noordstraat te Tilburg was al twee keer eerder te gast op fckn wckd*. Verrastte hij ons eerder met een onvervalste jungleset, deze keer zal hij in de Bat Cave sfeervolle dubtechno, clicks & cuts ten gehore brengen. Deze veteraan (al meer dan 15 jaar dj-ervaring!) weet hoe hij een goede set neer moet zetten.

HEX/Z (FCKN WCKD*, NL)
Normaal is het aan Kj3ld (aka Hex/z) om tegen het einde van de avond de Kleine Zaal op z’n kop te zetten met zijn snoeiharde technobeïnvloede drum&bass. Dit keer gooit Hex/z het echter over een andere boeg. Wat hij precies gaat doen in de Bat Cave vertellen we nog niet, maar het experiment zal niet geschuwd worden.

A FERTILE MEME*
Natuurlijk mogen onze favoriete VJ’s niet ontbreken op dit feest. Al geruime tijd verzorgt a fertile meme* de visuals bij fckn wckd*. Dit keer pakken ze écht uit. Ze hebben een verrassing voor jullie in petto!

17.09.2005 (22.00 – 03.50)
013, Veemarktstraat 44 Tilburg
Kleine Zaal: 45RPM Drum&Bass
Bat Cave: 33RPM Eclectic
¤7,00 (excl. servicekosten)
Voorverkoop sinds 02.07.2005


TIMETABLE
KLEINE ZAAL 45RPM DRUM & BASS
22.00 – 23.30 JOHN DOE
23.30 – 01.00 TEK
01.00 – 02.30 D-BRIDGE
02.30 – 03.50 SENSES
HOST: MC PROSKRIPT
VJ’S: A FERTILE MEME*

BAT CAVE 33RPM ECLECTIC
00.00 – 02.00 HEX/Z
02.00 – 03.50 DMDN
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:58:50 #44
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29200677
D-Bridge
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:23:07 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29201393
Pendulum - Tarantula is leuk.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:12:59 #46
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29203030
Alleen de intro. Daarna is het een absolute kutplaat.
Vind ik.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29203099
Zat van de week in een hele grote zaak in Londen nog naar de nieuwe van Pendulum te luisteren... valt ook tegen
Ben de naam effe kwijt
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:17:52 #48
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29203190
Pendulum... Als je een plaat gehoord hebt (op Still Grey na dan, die is mooi) heb je ze ook echt allemaal gehoord...

Maar op die nieuwe LP staan wel een aantal leuke nummers. Niet dat die LP het nu waard wordt om te kopen ofzo.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:37:52 #49
51748 H4ze
wait...what?
pi_29205731
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Pendulum... Als je een plaat gehoord hebt (op Still Grey na dan, die is mooi) heb je ze ook echt allemaal gehoord...

Maar op die nieuwe LP staan wel een aantal leuke nummers. Niet dat die LP het nu waard wordt om te kopen ofzo.
Ja, ik ben 't weer is helemaal met je eens

9 days 'n counting till the next Ichi One
*BURP*
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:53:11 #50
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29206133
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:37 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja, ik ben 't weer is helemaal met je eens
Hoe origineel
quote:
days 'n counting till the next Ichi One


Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:58:57 #51
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29206300
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Pendulum... Als je een plaat gehoord hebt (op Still Grey na dan, die is mooi) heb je ze ook echt allemaal gehoord...

Maar op die nieuwe LP staan wel een aantal leuke nummers. Niet dat die LP het nu waard wordt om te kopen ofzo.
Nee, de meeste van Pendulum zijn niks, maar Slam en Tarantula vind ik echt geweldig.
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:07:09 #52
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29206516
Good for you Ik vind het op Still Grey na echt allemaal bagger
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:07:39 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29206531
Smaken verschillen he
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:06:29 #54
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29208130
En dat is maar goed ook. Gawd ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat alle DnB hetzelfde is.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:34:58 #55
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_29274860
Ik ga aanstaande woensdag al naar Nature One (Duitsland, raketbasis Pydna) en dan ga ik net als vorig jaar weer veel op de DnB berg zijn
Age of fruity enlightenment!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:36:29 #56
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29274900
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Rock-shocker het volgende:
En dat is maar goed ook. Gawd ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat alle DnB hetzelfde is.
Er zijn een hoop nummers die hetzelfde-achtig klinken. En er zit ook een hoop troep tussen.
(Ja, ik heb even in de "CD-bak" gerommeld laatst )

Is er vanavond niet ML in de Melkweg?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:31:29 #57
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29280290
goldie, calyx, martyn... was vet! eerst half uur in de rij gestaan voor de melkweg :S

eenmaal binnen was t feest!
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:34:06 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29280365
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:31 schreef reem het volgende:
goldie, calyx, martyn... was vet! eerst half uur in de rij gestaan voor de melkweg :S

eenmaal binnen was t feest!
En je bent nu alweer thuis?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:54:41 #59
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29280937
ja het was namelijk gisteren
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_29280944
tvp
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:55:42 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29280976
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef reem het volgende:
ja het was namelijk gisteren
Haha oke ik dacht vanavond..
  zondag 31 juli 2005 @ 00:38:03 #62
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29282436
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef reem het volgende:
ja het was namelijk gisteren
Het was inderdaad goed vet
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:14:54 #63
51748 H4ze
wait...what?
pi_29363903
Ja bump. Tis hier weer is dood

Verder heb ik niets te melden. Behalve >>.......<<

*BURP*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:45:27 #64
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29364704
ICHIONE!
Kom op mensen, wanneer toont de DnB Addicts Crew nou eens interesse in dit gewoonweg prachtige feestje? Ik wil addicts zien daar, godverdomme!

en ik en H4ze tellen niet mee.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29365276
Dat is toch in amsterdam?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:24:20 #66
51748 H4ze
wait...what?
pi_29365533
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:12 schreef spinor het volgende:
Dat is toch in amsterdam?
klopt.
*BURP*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:08:36 #67
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29372912
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:12 schreef spinor het volgende:
Dat is toch in amsterdam?
DnB is minder dood in Amsterdam dan veel mensen beweren

Back from the grave, it's coming.

Oeh ik hou van Yoda
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:09:13 #68
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29372936
Wanneer?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:18:11 #69
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29373293
Komende zaterdag. Vanaf 20.00 in het Cafe Pakhuis Wilhelmina. Anyway, in die link van Haze staat een stuk meer informatie
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:19:17 #70
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29373338
Gaan er mensen van hier? Ik wil heel graag naar een DnB feest, maar ken verder niemand die daar ook naartoe gaat. Ook qua slaapplaatsen etc. wordt het een beetje lastig, alhoewel er natuurlijk wel nachttreinen rijden richting den haag.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:21:51 #71
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29373434
Haze en ik gaan ernaartoe.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:35:47 #72
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29374002
Ik denk er nog even over na.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:52:23 #73
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29374670
Doe dat
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29400618
Gisteren weer terug gekomen van Marmaris, Turkije. Voor zover je over DnB kunt praten heb ik er nog wel een keer Hide U van Kosheen horen voorbij komen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_29423344
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:01 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

weet je zeker dat ie komt?
Ik neem aan van wel, heb je andere berichten gehoord dan?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!fotograaf donderdag 4 augustus 2005 @ 18:46:09 #76
17893 Forno
pi_29427498
Voegt u mij ook aan het lijstje toe van @ddicts!?

DnB is simpelweg de beste dansbare muziek op de vloer.
pi_29428132
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:46 schreef Forno het volgende:
Voegt u mij ook aan het lijstje toe van @ddicts!?

DnB is simpelweg de beste dansbare muziek op de vloer.
Woei, weer een nieuw member! Welkom!
Vind vooral liquid erg dansbare DnB! En ook erg lekker om mee te draaien!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:40:08 #78
51748 H4ze
wait...what?
pi_29428351
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:46 schreef Forno het volgende:
Voegt u mij ook aan het lijstje toe van @ddicts!?

DnB is simpelweg de beste dansbare muziek op de vloer.
Volgende keer sta je erbij Openingspost is nu namelijk niet meer aan te passen.
*BURP*
pi_29444193
Die Hold Your Colour LP van Pendulum is idd niet koopwaardig, staan wel enkele leuke nummertjes op, ik ben nu eenmaal liefhebber van vocale dnb.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_29444760
Sinds kort luister ik Audio Bullys - Ego War , wat een geweldige CD

De broer van een vriend van me zit helemaal in de DnB scene, vandaar.

DnB, geweldig om op te dansen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:25:42 #81
51748 H4ze
wait...what?
pi_29446214
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef Agiath het volgende:
Sinds kort luister ik Audio Bullys - Ego War , wat een geweldige CD

De broer van een vriend van me zit helemaal in de DnB scene, vandaar.

DnB, geweldig om op te dansen
Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigens

En wat dansen betreft, op een normale 4*4 beat (trance, techno etc etc) kan ik niet eens meer dansen Zodra 't een breakbeat heeft lukt 't wel

[ Bericht 4% gewijzigd door H4ze op 05-08-2005 16:33:52 ]
*BURP*
pi_29447204
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef mrcool het volgende:
Die Hold Your Colour LP van Pendulum is idd niet koopwaardig, staan wel enkele leuke nummertjes op, ik ben nu eenmaal liefhebber van vocale dnb.
Mja idd... alleen The Terminal blaast een beetje. De rest is een beetje soft en ik houd juist niet echt van vocale dnb
pi_29447243
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef Agiath het volgende:
Sinds kort luister ik Audio Bullys - Ego War , wat een geweldige CD

De broer van een vriend van me zit helemaal in de DnB scene, vandaar.

DnB, geweldig om op te dansen
Audio Bullys is geen drum and bass... electronic eigenlijk. Wel fijne band... zat van de week dat nieuwe album van ze te luisteren... is wel fijn plaatje. En ze komen op Lowlands
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:29:18 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29447313
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:

[..]

Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigens
Wat is breakbeat eigenlijk?

Die remix van the Prodigy - Outta space... da's ook breakbeat toch?
pi_29447340
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:

[..]

En wat dansen betreft, op een normale 4*4 beat (trance, techno etc etc) kan ik niet eens meer dansen Zodra 't een breakbeat heeft lukt 't wel
Ik kan niet op trance, techno enzo dansen omdat het zo traag is.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:32:25 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29447372
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:30 schreef spinor het volgende:

[..]

Ik kan niet op trance, techno enzo dansen omdat het zo traag is.
Hoe dans je eigenlijk op DnB?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:07:33 #87
51748 H4ze
wait...what?
pi_29447999
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Hoe dans je eigenlijk op DnB?
Ja is niet een bepaalde manier voor. Iedereen doet 't wel weer anders, en 't maakt ook echt helemaal niet uit hoe je erop danst, as long as u r having fun eh. Nu zijn er wel mensen die 't ritme gewoon helemaal niet aanvoelen, en dan ziet 't er wat vreemder uit. Maar gewoon op de snare letten, dan vind je vanzelf 't ritme enzo.

En tot zover Haze z'n "Hoe dans ik op DnB" cursus
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:09:06 #88
51748 H4ze
wait...what?
pi_29448028
Trouwens, van dansen op DnB krijg je volgens mij een veel betere conditie dan van dansen op trance ofzo
*BURP*
pi_29448044
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:29 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat is breakbeat eigenlijk?

Die remix van the Prodigy - Outta space... da's ook breakbeat toch?
breakbeat is over het algemeen hele vage muziek, vaak niet echt een bepaald ritme (of geen) en soms redelijk chaotisch
Bong-Ra
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:10:15 #90
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29448053
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja is niet een bepaalde manier voor. Iedereen doet 't wel weer anders, en 't maakt ook echt helemaal niet uit hoe je erop danst, as long as u r having fun eh. Nu zijn er wel mensen die 't ritme gewoon helemaal niet aanvoelen, en dan ziet 't er wat vreemder uit. Maar gewoon op de snare letten, dan vind je vanzelf 't ritme enzo.

En tot zover Haze z'n "Hoe dans ik op DnB" cursus
Maar hóé dans je dan. Dat heb je er niet bij gezegd.

Als ik in het weekend naar een club ga, dan dans ik meestal door m'n heupen wat heen en weer te wiegen, en af en toe met m'n armen te zwiepen. (Dat klinkt oncharmanter dan het eruit ziet ). Moet ik me bij DnB dansmoves iets soortgelijks voorstellen, alleen dan tien keer zo snel?
Bij gothic en industrial parties waar ik wel eens geweest ben, dansten ze allemaal wat uitbundiger, meer choreografisch zegmaar. Of bij een tranceachtig nummer gingen ze voorovergebogen met hun bovenlichaam draaien.

Euh... oke... volgens mij zijn dansmoves lastig te omschrijven. Maak er anders eens een filmpje van ofzo
Oké, ik ga binnenkort wel op zo'n feest kijken
pi_29448092
Dnb is ook echt de enige muziek waarop ik kan dansen. Heb een hekel aan trance ofzo en ik ga toch altijd wel een bepaald ritme aanhouden. Als ik het hoor kan ik ook niet stilstaan. Een vriend van mij dat is net een soort wandelende tak als ie danst op dnb... das echt knettervaag
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:17:54 #92
51748 H4ze
wait...what?
pi_29448201
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

breakbeat is over het algemeen hele vage muziek, vaak niet echt een bepaald ritme (of geen) en soms redelijk chaotisch
Bong-Ra
ehm....gaat weer hokjes gezeur worden maar zo zit 't naar mijn mening ongeveer in elkaar:

Je hebt de algemene benaming breakbeat, das gewoon alles wat geen 4*4 beat heeft zeg maar. Dus hiphop, drum 'n bass enzo.

Dan is er gewoon die stroming breakbeat (breakz op 130 - 150 bpm ofzo). Aquasky heeft naast DnBtracks ook veel breakbeat nummers. Maar ritme heeft 't wel degelijk.

En breakcore is echt gewoon vanalles door mekaar. Dat valt gewoon NIET in een hokje te stoppen.
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:19:54 #93
51748 H4ze
wait...what?
pi_29448234
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:10 schreef Christine het volgende:

[..]

Maar hóé dans je dan. Dat heb je er niet bij gezegd.

Als ik in het weekend naar een club ga, dan dans ik meestal door m'n heupen wat heen en weer te wiegen, en af en toe met m'n armen te zwiepen. (Dat klinkt oncharmanter dan het eruit ziet ). Moet ik me bij DnB dansmoves iets soortgelijks voorstellen, alleen dan tien keer zo snel?
Bij gothic en industrial parties waar ik wel eens geweest ben, dansten ze allemaal wat uitbundiger, meer choreografisch zegmaar. Of bij een tranceachtig nummer gingen ze voorovergebogen met hun bovenlichaam draaien.

Euh... oke... volgens mij zijn dansmoves lastig te omschrijven. Maak er anders eens een filmpje van ofzo
Oké, ik ga binnenkort wel op zo'n feest kijken
Ja nu kan ik wel een webcamfilmpje maken van Haze die losgaat in z'n kamer...maar das een beetje te droog

Dus ga idd gewoon zelf es naar een feest. Dan zie je 't snel genoeg. En ff beetje moves afkijken van anderen, en voor je 't weet heb je 't helemaal te pakken

Maar verder toch...is echt niet 1 bepaalde dans voor ofzo.
*BURP*
pi_29448613
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef H4ze het volgende:
Trouwens, van dansen op DnB krijg je volgens mij een veel betere conditie dan van dansen op trance ofzo
Weet ik niet. Veel mensen doen hun DnB-pasjes op half tempo zodat je eigenlijk op ~90bpm danst... waarbij ik mensen die op ~145bpm muziek dansen hun voet wel altijd zie neerzetten op elke tel. Lijkt me dan toch een stuk intensiever.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:42:15 #95
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29448631
Doe wat je leuk vindt. Dat is het mooie eraan.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29448831
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef Thomas B. het volgende:

[..]


Bong-Ra
Dat is toch meer breakcore?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_29451115
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:

[..]

Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigens

En wat dansen betreft, op een normale 4*4 beat (trance, techno etc etc) kan ik niet eens meer dansen Zodra 't een breakbeat heeft lukt 't wel
Nee daar kwam ik ook net achter dat het geen DnB is hehe, dacht al dat ik hier afgekraakt werd maar chille reacties .

Maar zeker een relaxte CD

"It was early
I woke up
Still had a joint, so I puffed
Shouldn't of, coz it got me stoned
and my mum just moaned"


Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29451129
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat is toch meer breakcore?
Ja is eigenlijk ook breakcore
Ik ben nooit zo van het tellen van maten, maar ik heb breakbeat is vaak ook aardig chaotisch en ritmeloos. Misschien is dat ook wel de reden dat je het ook vaak in andere stijlen terugziet. Zo zie je erg veel breakbeat hiphop.

Als ik dans op dnb... mja ik doe maar gewoon wat en beweeg mee op het ritme. Hoe sneller het nummer, hoe sneller ik moe ben
pi_29451716
Bij DnB dans ik meestal op de bas, en zelden op de beat, omdat dit simpelweg in vele gevallen te snel gaat. Bij mij zal het er dus meer uitzien als een beetje op ieder begin van een loop mijn hoofd bewegen, een soort van versloomde vorm van headbangen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:52:39 #100
51748 H4ze
wait...what?
pi_29452000
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

Nee daar kwam ik ook net achter dat het geen DnB is hehe, dacht al dat ik hier afgekraakt werd maar chille reacties .
dnbheadz zijn altijd relaxt Dus in dit topic ook
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:05:29 #101
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29452280
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja is eigenlijk ook breakcore
Ik ben nooit zo van het tellen van maten, maar ik heb breakbeat is vaak ook aardig chaotisch en ritmeloos.
Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29453317
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.
Een maat hebben ze altijd! Als je hi-hats een maat hebben kun je daaromheen zoveel herrie maken als dat je wilt, dan zit er toch altijd nog een bepaalde vorm van regelmaat [ritme] in!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:47:07 #103
51748 H4ze
wait...what?
pi_29453343
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.
Ja, maar op feesten komt 't maar al tevaak voor dat je de hihats niet goed hoort omdat de bass zo heavy is dat 't de rest overstemd (not a good point imho).

Das trouwens nog een voordeel aan die Alpine Musicsafe oordoppen...ze beschermen je gehoor niet alleen, maar je hoort alle geluiden in een track gewoon duidelijk op een feest.
*BURP*
pi_29453404
Toen ik ooit nog vroeger in een ver verleden muziek deed maken op computers bouwde ik ook altijd eerst de hi-hat alvorens er een beat van te gaan maken, zonder maat kun je niet veel verder, behalve offbeat maken dan! Als je goed naar sommige nummers luistert dan hoor je ook vaak dat de hi-hat het eerste is wat je hoort van de beat.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:55:44 #105
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29453589
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja, maar op feesten komt 't maar al tevaak voor dat je de hihats niet goed hoort omdat de bass zo heavy is dat 't de rest overstemd (not a good point imho).

Das trouwens nog een voordeel aan die Alpine Musicsafe oordoppen...ze beschermen je gehoor niet alleen, maar je hoort alle geluiden in een track gewoon duidelijk op een feest.
Eigenlijk nooit zo'n last van gehad...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29453656
Ik heb ook jarenlang gedrumd [ja, met een drumstel] en ik durf wel te zeggen dat hierbij een hi-hat echt meer dan essentieel is.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:07:28 #107
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29453917
Dat zeker, dat hoor je mij niet ontkennen joh
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:41:43 #108
51748 H4ze
wait...what?
pi_29454663
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit zo'n last van gehad...
Hoevaak ben je in Nighttown geweest?

Nee maar ik zal morgen es echt goed opletten
*BURP*
pi_29454935
Afterparty van FFDP in Nighttown volgende week wordt ook al oke volgens mij
http://planner.braincompany.net/index.php?request=detail&id=3865&view=dance
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:48:00 #110
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29464132
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef H4ze het volgende:

[..]

Hoevaak ben je in Nighttown geweest?

Nee maar ik zal morgen es echt goed opletten
Nighttown...

Selectie, heer Haze, selectie
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:08:38 #111
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29470772
Hey, Vortix, Haze.. Jullie worden ZEKER verwacht 17sept in 013.. En geen geouwehoer over feestjes in amsterdam ja
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:28:00 #112
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29471154
Ik kom zeker maar, rustig, rustig.

Ik bedoel: D-Bridge
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29471427
Ik zal mijn uiterste best doen om hierbij aanwezig te zijn!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:37:45 #114
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29473666
voorverkoopservice doe ik niet meer aan, dat kost teveel moeite. Als iedereen gewoon zorgt dattie rond 23.30 binnen is, is het allemaal goed
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_29477303
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:37 schreef reem het volgende:
voorverkoopservice doe ik niet meer aan, dat kost teveel moeite. Als iedereen gewoon zorgt dattie rond 23.30 binnen is, is het allemaal goed
Kun je mij dat garanderen?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_29478089
Nu we het toch over Pendulum hadden, ik kan nog steeds intens genieten van Spiral!
btw, de addicts waren voorheen toch nachtbrakers...?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:09:58 #117
51748 H4ze
wait...what?
pi_29483738
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef mrcool het volgende:
btw, de addicts waren voorheen toch nachtbrakers...?
De addicts hierzo stonden vannacht op 1 vd beste DnBfeestjes van Nederland

[ Bericht 17% gewijzigd door H4ze op 07-08-2005 12:21:42 ]
*BURP*
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:56:11 #118
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29487230
ja hoor.. 23.30 kan ik wel garanderen....
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_29495680
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef reem het volgende:
ja hoor.. 23.30 kan ik wel garanderen....
Cool!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:06:27 #120
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29508513
flyer fckn wckd*


[b]@RemiLehmann[/b]
pi_29508883
16 september Trasher van prspct in Bibelot, Dordrecht
pi_29521981
Zo, dat kleuren-"schema" op die flyer is behoorlijk ghetto.
pi_29522190
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef reem het volgende:
flyer fckn wckd*

[afbeelding]
[afbeelding]
Vette flyer! Dikke line-up!

[ Bericht 9% gewijzigd door mrcool op 09-08-2005 18:35:18 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:09:36 #124
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_29524640
fuk it.... wat is die nieuwe counterstrike 12" goed zeg..... (en zijn er toffe remixen van prodigy uit, van oa pendulum....)

(ja, ik ben al weer even niet hier geweest......)
pi_29525454
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Tovaho het volgende:
fuk it.... wat is die nieuwe counterstrike 12" goed zeg..... (en zijn er toffe remixen van prodigy uit, van oa pendulum....)

(ja, ik ben al weer even niet hier geweest......)
Welke bedoel je? Africanism?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_29525519
Brave Nu World!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:07:16 #127
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_29526510
nu:tone draait binnenkort in amsterdam!
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:53:11 #128
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_29537918
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:03 schreef mrcool het volgende:

[..]

Welke bedoel je? Africanism?
deathstar / truth

Meer info: http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/Info?Track=ALGO002&back=@Catalog?Category=DB@FC=True@ND=-1

[ Bericht 30% gewijzigd door Tovaho op 10-08-2005 13:00:42 (extra info) ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:56:13 #129
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_29537938
'fallin' van John B wordt ook een klapper, binnenkort !!!!!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:36:46 #130
51748 H4ze
wait...what?
pi_29541237
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef reem het volgende:
nu:tone draait binnenkort in amsterdam!
Cool! Zal es kijken of ik dat haal...
*BURP*
pi_29550146
b-chris_su_and_skc-blastah

Pendulum & Subfocus mixen gehoord van The Prodigy. Andere nog niet helaas. damn good mixes!

  • Charlie (Zinc Remix)
  • Smack My Bitch Up (Subfocus Remix)
  • Smack My Bitch Up (TC Remix)
  • Voodoo People (Pendulum Remix)
  • pi_29558707
    Ik vind de mixes niet bepaald bijzonder
      donderdag 11 augustus 2005 @ 14:25:08 #133
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_29559738
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Tovaho het volgende:
    (en zijn er toffe remixen van prodigy uit, van oa pendulum....)
    Pendulum vind ik best oké. Slam, tarantula en masochism zijn leuk.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 14:32:09 #134
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29559867
    Die gasten van Pendulum kunnen toffe intro's bouwen. En daar zouden ze 't ook bij moeten laten imho
    *BURP*
    pi_29561787
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_29561862
    Rawthang (feat. Kari Rueslatten)_Scorned [BSE005]

    , , , , !!!!!!111
    FOK! verstandig, lees een P.I.
    pi_29562000
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
    Rawthang (feat. Kari Rueslatten)_Scorned [BSE005]

    , , , , !!!!!!111
    Geile plaat ja, blijft gewoon een lekker nummer! Vocale DnB!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_29564103
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 12:53 schreef Tovaho het volgende:

    [..]

    deathstar / truth
    Counterstrike begint steeds meer heavy-metal te maken!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:37:54 #139
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_29564686
    quote:
    is leuk
    pi_29564956
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:37 schreef Christine het volgende:

    [..]

    is leuk
    Deze 12" is meer dan leuk, en ook erg geil bovendien, en erg duur!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_29565054
    Waar bewaren jullie je vinyl? Ik heb hier zo'n curver-box die aardig vol begint te raken.
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:56:32 #142
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29565093
    Platenkast.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29565172
    Ik wil trouwens andere slipmats hebben. Nu kan ik op sites van bekendere labels wel vette halen alleen werkt die sjit allemaal met creditcard, en die heb ik dus niet.
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      donderdag 11 augustus 2005 @ 22:09:31 #144
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_29568196
    voor degenen die geïnteresseerd zijn
    Op mijn website (www.melancholie.nl) onder "tracks" kun je een clipje van een track van mij beluisteren.
    [b]@RemiLehmann[/b]
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:01:02 #145
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_29569796
    klinkt lekker

    ben alleen niet zo weg van die piano stab
    maar ben daarentegen ook geen groot liquid luisteraar
    pi_29584176
    Ik heb nog steeds de naalden op mijn draaitafels zitten die ik erbij geleverd heb gekregen en zit nu te denken een keer andere te halen. Vraag me nou alleen af wat voor verschil het allemaal precies uitmaakt en waar ik precies op moet letten bij het kopen van nieuwe elementen/naalden. Misschien dat hier iets tussen staat? Bij deze site heb ik ook alles besteld en ben tevreden over hun service.
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:01:56 #147
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29593865
    Heerlijk, diep in de nacht plaatjes leggen bij Haze thuis
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29618730
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef Rock-shocker het volgende:
    Heerlijk, diep in de nacht plaatjes leggen bij Haze thuis
    Kan leukere dingen bedenken om diep in de nacht te doen!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      zondag 14 augustus 2005 @ 14:52:31 #149
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29628718
    Verdomme danceparade was weer cool! 's Ochtends op de elementz truck staan swingen. Daarna lekker ernaast, veel drank en uiteindelijk nog gratis kaartjes voor 't eindfeest. Jammer dat 't alweer voorbij is
    *BURP*
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:59:12 #150
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29632484
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 01:14 schreef mrcool het volgende:

    [..]

    Kan leukere dingen bedenken om diep in de nacht te doen!
    Tuurlijk, maar bij gebrek aan beter
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:59:49 #151
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29632503
    Oja en de Dance Parade was inderdaad zalig
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29664074
    Danceparade was vet! Leuk om ff hands te shaken Haze
      maandag 15 augustus 2005 @ 19:01:33 #153
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29664642
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef Tiim het volgende:
    Danceparade was vet! Leuk om ff hands te shaken Haze
    Aah dan was je 't toch! Het geluid had m'n oortjes al een beetje verpest, maar ik verstond nog wel Tim en Capelle.

    Je ging eerst naar die maat van me die m'n rugzak (waar haze op stond) droeg he?
    *BURP*
    pi_29665002
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Aah dan was je 't toch! Het geluid had m'n oortjes al een beetje verpest, maar ik verstond nog wel Tim en Capelle.

    Je ging eerst naar die maat van me die m'n rugzak (waar haze op stond) droeg he?
    Ja klopt! Zeker geslaagd...Beuken toen het rondje Pendulum uit de speakers kwam, bij Leuvehaven daar! :slayer2:
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:29:22 #155
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29667960
    Jep dit was verreweg de leukste danceparade die ik heb meegemaakt

    Nu weer een heel jaar wachten
    *BURP*
    pi_29678234
    *drum&bass, breakbeat en breakcore verslaafde hierrrr
    pi_29747474
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
    b-chris_su_and_skc-blastah

    Pendulum & Subfocus mixen gehoord van The Prodigy. Andere nog niet helaas. damn good mixes!

  • Charlie (Zinc Remix)
  • Smack My Bitch Up (Subfocus Remix)
  • Smack My Bitch Up (TC Remix)
  • Voodoo People (Pendulum Remix)
  • Heb die van Pendulum & Subfocus ook maar zijn die van Zinc en TC eigenlijk wel gereleased? Die van Pendulum & Subfocus is ook nog promo-vinyl. Om eerlijk te zijn vind ik die RMX van Pendulum een beetje matig. Daarintegen vind ik die van Sub Focus dan wel weer goed!

    [ Bericht 6% gewijzigd door mrcool op 18-08-2005 11:17:58 ]
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      donderdag 18 augustus 2005 @ 12:27:27 #158
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_29749701
    morgennacht roni size en aphrodite @ ll


    zo maar is die richting op
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:57:20 #159
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_29833200
    gisteren moby dick strandfeestje geweest in Den Haag:

    BAF vs SNAKEBITE ( www.bafsoundsystem.com )

    was wel grappig en het was redelijk lekker weer, dus dan blijft het altijd een leuke locatie zo aan het strand.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_29867655
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef manny het volgende:
    gisteren moby dick strandfeestje geweest in Den Haag:

    BAF vs SNAKEBITE ( www.bafsoundsystem.com )

    was wel grappig en het was redelijk lekker weer, dus dan blijft het altijd een leuke locatie zo aan het strand.
    Ja was gaaf ja

    Vette Elektro ook
    pi_29868146
    Roni Size was erg goed op Lowlands
    Zeker beter dan ik had verwacht.
    pi_29869120
    Ik hoorde van verschillende mensen dat t zwaar tegenviel.. die hele DnB lineup eigenlijk..
      maandag 22 augustus 2005 @ 19:21:25 #163
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29869293
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Yorrit het volgende:
    Ik hoorde van verschillende mensen dat t zwaar tegenviel.. die hele DnB lineup eigenlijk..
    ja same here...
    *BURP*
    pi_29869510
    Roni Size draaide waardeloze platen. Ik vond heel Lowlands geen flikker aan eigenlijk, maar dat lag meer aan mezelf.
    pi_29873712
    Wat draaide hij dan zoal? En die line-up bestond toch alleen uit Roni Size en Aphrodite?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:45:00 #166
    20645 Flavour
    DnB-Addicts Crew®
    pi_29876834
    A.S Vrijdag 26 Augustus

    RATED-X, Drum and Bass
    Poema, Utrecht

    Westrum, Flavour, Tyson, John Doe, Sektor
    23:00 - 05:00, ¤ 6,-

    pi_29879014
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef mrcool het volgende:
    Wat draaide hij dan zoal? En die line-up bestond toch alleen uit Roni Size en Aphrodite?
    Nou... voor Roni en Aphrodite deden Chaos en L-Dopa ook nog een set, maar daar ben ik niet heen gegaan want daarvan weet ik dat ze al 5 jaar precies dezelfde dingen draaien. Roni Size draaide echt alleen maar circusherrie, geen idee hoe die rotzooi allemaal heet of van wie het is want ik koop het niet. Ik ben 'm na 20 minuten genokt en ik kwam later nog even terug om het laatste halfuurtje van Aphrodite te zien... dat was ook niet echt briljant maar de platen die hij draaide waren in ieder geval niet zo schofterig kazig als die van Roni Size.

    Beetje jammer, drum&bass in 2005 klinkt moddervet maar als je op Lowlands komt is het net alsof je een paar jaar terug de tijd in wordt geslagen. Voor mij was dit nu echt de laatste keer.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:30:55 #168
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_29894697
    ik vond roni size wel aardig bezig (juist beter dan ik verwacht had)
    lekker tempo en precies wat er op lowlands thuishoort (party plaatjes dus)
    een liquid tent zou niet echt overleven op ll naar mijn idee


    ik was trouwens erg verrast door dj elephant power bij de texelse boys, van breakbeat tot drumnbass van 140 bpm tot 190 en best apart gemixed.


    1 van mijn hoogtepunten was toch wel le peuple de l'herbe , van drumnbass naar house en hiphop , feest sfeer daar in de tent
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:07:12 #169
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29895765
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef spinor het volgende:

    [..]


    Beetje jammer, drum&bass in 2005 klinkt moddervet maar als je op Lowlands komt is het net alsof je een paar jaar terug de tijd in wordt geslagen. Voor mij was dit nu echt de laatste keer.
    Tja... Modjo heeft er niet echt kaas van gegeten. Of juist wel, 't Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29898420
    mm ik vond 'm wel oke op Lowlands... stond alleen op een kutplek waar iedere keer mensen langsliepen dus wij hebben ook maar iets van een half uurtje staan kijken.
    pi_29907436
    Afgelopen dagen weer eens mijn mp3's opnieuw geordend, was weer eens een teringkarwei van jewelste maar het was het waard!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_29909918
    Remember me?

    Ben ff terug om een Big Up te geven aan de DnB-Addicts Crew

    Zie jullie waarshcijnlijk in Tivoli eind september
    pi_29912691
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
    Remember me?

    Ben ff terug om een Big Up te geven aan de DnB-Addicts Crew

    Zie jullie waarshcijnlijk in Tivoli eind september
    Jou ken ik nog wel ja! You r a true founder! Maar waar de neuk is je ondertitel gebleven?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_29932155
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
    Remember me?

    Ben ff terug om een Big Up te geven aan de DnB-Addicts Crew

    Zie jullie waarshcijnlijk in Tivoli eind september
    Ja toch! De 30e wordt gruwelijk
      donderdag 25 augustus 2005 @ 22:34:56 #175
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_29974789
    Calibre - Second Sun LP
    Schitterend!
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_29974869
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
    Remember me?

    Ben ff terug om een Big Up te geven aan de DnB-Addicts Crew

    Zie jullie waarshcijnlijk in Tivoli eind september
    Ha oud-collega
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:01:21 #177
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29982002
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef reem het volgende:
    Calibre - Second Sun LP
    Schitterend!
    Ga je nou op heel internet verkondigen dat dit album schitterend is Tek?

    Maar je hebt wel helemaal gelijk! Geniaal album
    *BURP*
    pi_29991555
    Zag net Roni Size op The Box
    kutnummer, maar toch
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:16:25 #179
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_30032645
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 01:01 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Ga je nou op heel internet verkondigen dat dit album schitterend is Tek?

    Maar je hebt wel helemaal gelijk! Geniaal album
    Ja iedereen moet het weten.

    Calibre "Ik wil kinderen van je" LP is de bom!
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_30039751
    Ja, zelfs ik moet bekennen dat ik 'm nog best goed te pruimen vind. Normaal gesproken vind ik Calibre zeer matig, zowel qua productie als muzikale inhoud maar deze LP heeft toch wel 5 tracks die ik echt goed vind.

    Hij kan echter niet tippen aan de nieuwe Phace EP, briljant is ie.
    pi_30040065
    Calibre, dat is toch zo'n hele fout pimp-wij-zijn-cool-en-zwart-neger-nederhop-top40 bandje?
    pi_30040115
    nee das k-liber toch?
    pi_30040325
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef Yorrit het volgende:
    nee das k-liber toch?
    ow dat kan ook wel jah
    Ik schrok al
    pi_30040522
    Viben!
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:11:40 #185
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30042973
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Thomas B. het volgende:
    Calibre, dat is toch zo'n hele fout pimp-wij-zijn-cool-en-zwart-neger-nederhop-top40 bandje?
    Blasphemy!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_30080090
    Rascal & Klone_Head Spin WORKS004
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30080117
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 23:11 schreef Rock-shocker het volgende:

    [..]

    Blasphemy!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 29 augustus 2005 @ 22:51:47 #188
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30080677
    Hey mistah cool

    Hoe gaat 't nu met je draaikunsten?
    *BURP*
    pi_30139288
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef H4ze het volgende:
    Hey mistah cool

    Hoe gaat 't nu met je draaikunsten?
    De laatste tijd gaat het wel goed eigenlijk. Ben nog steeds een beetje op de liquid-toer he!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      woensdag 31 augustus 2005 @ 20:44:05 #190
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30143661
    Same here! Zodalijk ook maar weer ff wat liquidplaatjes blenden
    *BURP*
      woensdag 31 augustus 2005 @ 22:04:16 #191
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_30146768
    nog klute/commerical suicide fans hier ?

    zat net beetje door me bakken te struinen en nu kwam ik suicide 001 tegen

    vond ook nog een oudje van falcon - rollover , die gaat weer vaker op de tafels gelegd worden
      woensdag 31 augustus 2005 @ 22:22:48 #192
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30147509
    Klute
    *BURP*
      woensdag 31 augustus 2005 @ 22:24:06 #193
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_30147560
    klute is zeker goed , maar deze release heb ik zelden tot nooit gedraaid , dus als er een liefhebber is ...geef een gil
    pi_30156320
    9 september Panama
    pi_30265463
    Sjit, dit topic is al bijna 2 maanden levend, waar zijn alle addicts tegenwoordig toch?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30265480
    cabrones!

    14 oktober weer bam jo..
    ff spammen: www.bamdnb.nl eindelijk .nl ipv dat kansloze .tk..

      zondag 4 september 2005 @ 19:12:03 #197
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30266064
    Oja, komende vrijdagavond. Alhoewel ik verwacht dat de hele DnB Addicts Crew ergens anders zit (Panama ofzo) draai ik op een festivalletje in Amsterdam. Op Strand West. Hele vette lokatie aan het IJ in de Spaarndammerbuurt, naast de containerwoningen voor studenten daar. Dus als je niets te doen hebt en je bent in Amsterdam, kom daar ff langs zou ik zeggen. Want gratis is het toch.

    Kunnen jullie gelijk mij gratis aan het werk zien.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 4 september 2005 @ 21:35:42 #198
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_30270599
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef Tranceptor het volgende:
    9 september Panama
    Ooooooh is het DnB???
    Dát had je niet gezegd...

    Ik had net besloten niet mee te gaan ivm mijn scriptie
      zondag 4 september 2005 @ 21:46:34 #199
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30270894
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef Rock-shocker het volgende:
    Oja, komende vrijdagavond. Alhoewel ik verwacht dat de hele DnB Addicts Crew ergens anders zit (Panama ofzo) draai ik op een festivalletje in Amsterdam. Op Strand West. Hele vette lokatie aan het IJ in de Spaarndammerbuurt, naast de containerwoningen voor studenten daar. Dus als je niets te doen hebt en je bent in Amsterdam, kom daar ff langs zou ik zeggen. Want gratis is het toch.

    Kunnen jullie gelijk mij gratis aan het werk zien.
    Zou je graag komen supporten mate, maar ik ga al naar groningen om Nicon te supporten. Maar sowieso succes natuurlijk! Show them the true dubwizaaaaa soundssss!!!!
    *BURP*
      zondag 4 september 2005 @ 21:58:03 #200
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30271310
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Zou je graag komen supporten mate, maar ik ga al naar groningen om Nicon te supporten. Maar sowieso succes natuurlijk! Show them the true dubwizaaaaa soundssss!!!!
    Dubwisaaaaaaaaaah
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      donderdag 8 september 2005 @ 20:09:13 #201
    30023 Junglist4Real
    DnB-Addicts Crew®
    pi_30397084
    Als alels goed gaat gaat J4R morgen ook naar London Elektricity! met natuurlijk zijn Hospitalshirt aan
    Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
    pi_30411071
    Als alles goed gaat is Tranceptor vandaag jarig EN aanwezig in Panama vanavond.
      vrijdag 9 september 2005 @ 16:17:44 #203
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_30425465
    van harte gefeliciteerd dan maar
    pi_30425487
    pi_30426005
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30452380
    Lang geleden dat ik hier kwam lurken Gaan jullie ook nog naar de Tivoli 30 september?

    Pendulum vs Teebee
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
    pi_30453371
    Ik was er gister en zal er met een beetje mazzel ook in Tivoli bij zijn.
    pi_30478274
    Dom en Gridlok - Moodswings

    Hij is zo ontzettend lelijk maar tegelijkertijd ook zo ontzettend lomp hard dat hij gewoon vet is (alleen in de zaal, overigens).
    pi_30479082
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef spinor het volgende:
    Dom en Gridlok - Moodswings

    Hij is zo ontzettend lelijk maar tegelijkertijd ook zo ontzettend lomp hard dat hij gewoon vet is (alleen in de zaal, overigens).
    Dom heeft wel meer van die magische platen, die meestal het best tot hun recht komen als de speakers heel erg hard staan!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30495602
    Seba & Paradox_Kali

    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 12 september 2005 @ 02:36:25 #211
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_30504982
    Hey, deze week alweer fcknwckd*? Met Bad Company en Senses... Voor slechts ¤7?

    Jazeker. Tot zaterdag @ 013!
    [b]@RemiLehmann[/b]
      dinsdag 13 september 2005 @ 00:07:08 #212
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30529032
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef mrcool het volgende:
    Seba & Paradox_Kali

    [afbeelding]
    Beide nummers zijn echt heel cool, maar tis toch vooral Planet Stars die het voor mij doet. Meesterlijk nummer
    *BURP*
    pi_30530260
    quote:
    Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Beide nummers zijn echt heel cool, maar tis toch vooral Planet Stars die het voor mij doet. Meesterlijk nummer
    Dan vind ik toch Kali iets beter! Maar dat komt puur door de vocalen bij mij. Had ook zo een plaat van Amit kunnen zijn btw.
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      dinsdag 13 september 2005 @ 01:15:55 #214
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30530463
    quote:
    Op dinsdag 13 september 2005 01:05 schreef mrcool het volgende:
    Jo waar heb je dat .gif plaatje van die Eastside plaat vandaan die in je avatar staat?

    Altijd wel grappig als ik een Eastside plaat draai met dat labeltje. Nogal wordt je ervan
    *BURP*
    pi_30530707
    quote:
    Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    Jo waar heb je dat .gif plaatje van die Eastside plaat vandaan die in je avatar staat?

    Altijd wel grappig als ik een Eastside plaat draai met dat labeltje. Nogal wordt je ervan
    Ja, daar hebben ze dat labeltje ook voor gemaakt volgens mij, word je idd nogal wappie van ja! Ik heb zelf een gifje gemaakt van dat label door hem in 4 verschillende standen aan elkaar te plakken als gifje! Origineel heb ik van rolldabeats.

    [ Bericht 3% gewijzigd door mrcool op 13-09-2005 01:37:22 ]
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      dinsdag 13 september 2005 @ 15:02:55 #216
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30541757
    Aaah oke. cool!
    *BURP*
    pi_30576192
    Ik zie overal onderzeeers...

    Fresh - Submarines
    pi_30578865
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 02:36 schreef reem het volgende:
    Hey, deze week alweer fcknwckd*? Met Bad Company en Senses... Voor slechts ¤7?

    Jazeker. Tot zaterdag @ 013!
    Wel grote zaal hoop ik?
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
    pi_30600907
    30-09-2005 PENDULUM vs TEEBEE ! ! !

      donderdag 15 september 2005 @ 16:36:18 #220
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30605847
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    30-09-2005 PENDULUM vs TEEBEE ! ! !

    Zozo, Pendulum kan zo onderhand wel een soort van kortingsregeling krijgen van de vliegtuigmaatschappij.... Ze zijn de laatste tijd vaak in NL.
    *BURP*
      vrijdag 16 september 2005 @ 19:28:12 #221
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_30644112
    quote:
    Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef WeirdMicky het volgende:
    Wel grote zaal hoop ik?
    Als jij 1300 andere partypeeps meeneemt is de grote zaal gevuld. Nee lekker zweten in een dampende kleine zaal met supbassen die je maag doen omkeren
    [b]@RemiLehmann[/b]
      vrijdag 16 september 2005 @ 20:17:21 #222
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30645508
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef mrcool het volgende:
    Seba & Paradox_Kali

    [afbeelding]
    Was vandaag bij Triple Vision, maar ze hadden 'm niet meer op voorraad Wel ff besteld
    *BURP*
    pi_30646485
    ik kom ook eens hier ff neuzen .
    De laatste tijd draai ik echt fucking veel DnB enzo, vandaer.
    En ik produceer ook weleens wat in Ableton Live 5.01 (en probeer met Little Sound DJ lofi dnb te maken ).
      vrijdag 16 september 2005 @ 20:59:20 #224
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30646761
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 19:28 schreef reem het volgende:

    [..]

    Als jij 1300 andere partypeeps meeneemt is de grote zaal gevuld. Nee lekker zweten in een dampende kleine zaal met supbassen die je maag doen omkeren
    Supbassen? Wat zijn dat
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_30646812
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef Rock-shocker het volgende:

    [..]

    Supbassen? Wat zijn dat
    Zolang het maar geen soepbassen zijn.
      zaterdag 17 september 2005 @ 13:42:21 #226
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_30662805
    Subbassen

    VANAVOND DUS!

    Wees er of wees een vierkantje!
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_30663022
    Ik wil wel een lekker SQUARE golf zijn hoor.
      zaterdag 17 september 2005 @ 16:17:24 #228
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30666998
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 13:42 schreef reem het volgende:
    Subbassen

    VANAVOND DUS!

    Wees er of wees een vierkantje!
    Ik ben een vierkantje. Jammer genoeg
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_30670293
    Iemand de nieuwe Chase & Status EP al gechecked? Ik vind 'm best vet... vooral de Barbarians Prolix remix. Ik zou een moord doen om mijn drums zo slopend te krijgen.
    pi_30670583
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Random_hero het volgende:
    (en probeer met Little Sound DJ lofi dnb te maken ).
    heb je LSDJ? supervet!
    op cardridge?
    pi_30671319
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 13:42 schreef reem het volgende:
    Subbassen

    VANAVOND DUS!

    Wees er of wees een vierkantje!
    tot vanavond
    pi_30672011
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 18:48 schreef Yorrit het volgende:

    [..]

    heb je LSDJ? supervet!
    op cardridge?
    Helaas niet. Maar de image werkt ook goed hoor . Enige verschil is, is dat je niet kan saven. Maar zo'n beetje elke emulator kan dat tegenwoordig ook.
    pi_30672190
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef Random_hero het volgende:

    [..]

    Helaas niet. Maar de image werkt ook goed hoor . Enige verschil is, is dat je niet kan saven. Maar zo'n beetje elke emulator kan dat tegenwoordig ook.
    ik ben dus op zoek naar de card
    ik denk dat ik maar ergens een flashlinker vandaan moet halen
    pi_30709495
    D&B 4EVA

    wie gaan er allemaal naar PRSPCT volgende week?
    pi_30771548
    Zojuist 2 van deze rakkers besteld, kan niet wachten tot ik ze binnen heb, ben zeer benieuwd naar het verschil met wat er standaard op mijn tafels zit! Het is alleen qua vormgeving en design al een hele vooruitgang, dit ding vind ik er simpelweg geil uitzien! Wederom besteld bij New-Line in Harlingen waar ik ook mijn set toen heb gekocht, goeie service en snelle bezorging enzo!


    [ Bericht 19% gewijzigd door mrcool op 20-09-2005 21:44:52 ]
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:47:26 #236
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_30777053
    Ik heb ze ook! Erg fijn (ze zijn nu wel aan vervanging toe na een jaar).

    Sluit ze alleen niet te vaak af en aan, anders kan kunnen de pinnetjes in je toonarm te ver naar achter worden gedrukt waardoor je geluid af en toe weg kan vallen. Datis een klein ontwerpfoutje bij de concorde...
    [b]@RemiLehmann[/b]
      zondag 25 september 2005 @ 22:24:24 #237
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30929148
    Jo gasten, ik verkoop weer wat plaatjes.

    5 euro per stuk, op die Twisted EP en Moving Fusion EP na (prijs staat erachter vermeld).

    Ik heb nog maar 1 kartonnen hoes om een plaat in te verzenden, dus gelieve ophalen in Rotterdam (Triple Vision bv), of Capelle aan den IJssel. Afspreken op feestjes kan ook.

    Nasty Habits ft MC Justyce - 4 Da Cause/Shadow boxin' (jonny l rmx) [31 Records]
    Stranjah - Runiz/Red Desert [31 Records]
    Blame - Shadows of Technology/Alpha Quadrant (promo) [720 Degrees]
    Fission & Kaiser - Cruel Intensions/Ormus [Barcode]
    BSE & Concord Dawn/Rawthang - The Sun/Epilogue [BSE Recordings]
    D Kay - Give it 2 you/Beat the Machines [CIA]
    Peshay - Jammin'/Bongo Music [Cubik]
    Digital - Warped/Squad 51 [Function]
    SBS - Jungle (digital '99 rmx)/Trouble [Function]
    Bulletproof - Trapdoor/Kemal - Let it move you [Industry]
    Aquasky - Hi-life (ft sista)/Hi-life(dub) [Moving Shadow]
    Rareform - Emotions in force/Poisonflow rmx/Emptyhead recovery rmx [New Vision]
    Moving Fusion - Remix EP [Ram] ¤7,50
    Edge Harmonics & Ancronix - 9 lines 2nd fase/Skin Deep [Ruff-teck]
    Raiden - Carpet Bombing/Flat32 [Sinuous]
    Digital - 48x/Sound Killa [Timeless]
    Zinc - Ska(rmx)/Fruitella [True Playaz]
    Hive - Neo/Gemini [Violence]
    Various Artists - Twisted EP [Virus] ¤10
    *BURP*
    pi_30932364
    Haze, hoe durf je The Sun te verkopen?
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 26 september 2005 @ 00:45:02 #239
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30933323
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef mrcool het volgende:
    Haze, hoe durf je The Sun te verkopen?
    Ja i know...heb er lang over na moeten denken. Maar ik draai die plaat gewoon nooit meer. En ik ben eerlijk gezegd ook op die tune uitgekeken. Begrijp me niet verkeerd, want tis zeker geen slechte tune. Mooie opbouw zit erin
    *BURP*
    pi_30933370
    Denk wel dat je voor die plaat meer dan 5 euro kunt krijgen!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30949186
    Avatar speciaal aangepast voor dit topic!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 26 september 2005 @ 21:07:17 #242
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_30953544
    Good looking records?
    pi_30953705
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30956651
    nice, mede liefhebbers van dnb
      dinsdag 27 september 2005 @ 17:43:55 #245
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_30977779
    vrijdag
      dinsdag 27 september 2005 @ 18:11:17 #246
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30978598
    ZATERDAG ICHIONE IN HET CPW AMSTERDAM, ALLEMAAL NAARTOE STELLETJE DNB-VERSLAAFDEN!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      dinsdag 27 september 2005 @ 18:50:38 #247
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30979752
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Rock-shocker het volgende:
    ZATERDAG ICHIONE IN HET CPW AMSTERDAM, ALLEMAAL NAARTOE STELLETJE DNB-VERSLAAFDEN!
    HEL JA!!!

    Weer ontieeeegelijk veel zin in!!
    *BURP*
    pi_30980251
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_30980947
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
    Good looking records?
    Daar hoor ik.

    Blu mar ten is , wat vinden jullie ervan?
      woensdag 28 september 2005 @ 01:40:02 #250
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_30989532
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef H4ze het volgende:

    [..]

    HEL JA!!!

    Weer ontieeeegelijk veel zin in!!
    Ik ook
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_31003462
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
    pi_31003730
    quote:
    Ik ben er.
    pi_31004779
    Volgens mij is dit zo onderhand het langst lopende topic ooit!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_31034304
    Bij de Waaghals in Nijmegen ook deze platentas gekocht. Altijd handig om te hebben! Was er trouwens maar ¤38.50 voor kwijt en zie nou dat ze hem op New-Line verkopen voor ¤65!
    Ben ik ff gematst!

    [ Bericht 7% gewijzigd door mrcool op 29-09-2005 19:03:27 ]
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      donderdag 29 september 2005 @ 20:06:21 #255
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_31036814
    altijd handig die dingen , heb zelf de legergroene , met klein technics logo
    pi_31041760
    quote:
    Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:

    [..]

    Ik ben er.
    pi_31083179
    Blackout: Ik was er en het was tof. WM ook nog even gezien, het was prima te doen.
    pi_31092316
    Ik hoorde in een mix een D&B remix van Akon - Locked Up. Weet iemand wie die remix gedaan heeft? Ik kom er maar niet achter.
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:42:46 #259
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31094007
    Waar hoorde je die, wolf?
    pi_31094023
    Heeft iemand ooit een plaat van Revolution Recordings in de winkel gezien? Als #5 uitkomt moet ik 'm hebben, maar ik heb nog nooit platen van dat label in de winkel zien liggen. Op internet bestellen is helaas even geen optie.
    pi_31094070
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
    Waar hoorde je die, wolf?
    dj profit mix van de Russische radio. maar volgens mij is het geen echte remix, maar heeft hij het er als een teaser doorheen gemixt tijdens de uitzending.
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:46:00 #262
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31094127
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef -Wolf- het volgende:

    [..]

    dj profit mix van de Russische radio. maar volgens mij is het geen echte remix, maar heeft hij het er als een teaser doorheen gemixt tijdens de uitzending.
    Kan je hem niet vinden in de gebruikelijke "platenwinkels"?
    Soms heb je dat he... bij die Rexona reclame zit ook een lekker DnB muziekje erachter, maar no way dat die ergens te krijgen is.
    pi_31094426
    Wie had in Januari ooit gedacht dat je dnb ging luisteren, Christine?

      zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:54:41 #264
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31094460
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
    Wie had in Januari ooit gedacht dat je dnb ging luisteren, Christine?

    Ik niet in elk geval... ik vond het takkeherrie.
    Maar ik ben absoluut overstag.
    pi_31098586
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Ik niet in elk geval... ik vond het takkeherrie.
    Maar ik ben absoluut overstag.
    Het is ook (boem)takkeherrie in principe, maar het neukt zo lekker
    pi_31098671
    ik vond DNB vroeger niet boeiend omdat ik dacht dat je er niet op kon dansen. Man... was I wrong...

    Nu luister ik meer DnB dan wat dan ook. Vooral uit de Russische hoek.

    Paul B
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:08:57 #267
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31098694
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Tranceptor het volgende:

    [..]

    Het is ook (boem)takkeherrie in principe, maar het neukt zo lekker
    Waarom dacht je dat ik overstag was?
    pi_31098742
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Waarom dacht je dat ik overstag was?
    Ik had al zo'n flauw voorgevoel dat de mixcd die ooit op de achtergrond draaide het begin was van iets.
    pi_31098755
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef -Wolf- het volgende:
    ik vond DNB vroeger niet boeiend omdat ik dacht dat je er niet op kon dansen. Man... was I wrong...

    Nu luister ik meer DnB dan wat dan ook. Vooral uit de Russische hoek.

    Paul B
    Heel veel meiden die ik ken die het niet gewend zijn vinden het zenuwenmuziek en kunnen er niet op dansen. Het is nu eenmaal geen errenbee...
    pi_31098989
    Oh ja, en er komen veel lekkere chickies op DNB feesten af. Waarom is me nog steeds een raadsel. Technofeesten zijn wat dat betreft echt gigantische hengstenballen.
    pi_31099006
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef -Wolf- het volgende:
    Oh ja, en er komen veel lekkere chickies op DNB feesten af. Waarom is me nog steeds een raadsel. Technofeesten zijn wat dat betreft echt gigantische hengstenballen.
    Veel mooie vrouwen die van alternatieve muziek gaan houden wel van drum en bass, dat is de verklaring denk ik.
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:22:23 #272
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099131
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef -Wolf- het volgende:
    Oh ja, en er komen veel lekkere chickies op DNB feesten af. Waarom is me nog steeds een raadsel. Technofeesten zijn wat dat betreft echt gigantische hengstenballen.
    Geldt dat ook voor mannen? Op technofeesten komen echt de lelijkste mannen tevoorschijn, terwijl dat bij andere feesten toch meestal wel heel erg meevalt.
    pi_31099147
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Geldt dat ook voor mannen? Op technofeesten komen echt de lelijkste mannen tevoorschijn, terwijl dat bij andere feesten toch meestal wel heel erg meevalt.
    Nou ja zeg.
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:23:34 #274
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099171
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef teknomist het volgende:

    [..]

    Nou ja zeg.
    Is toch over het algemeen wel waar... hoewel er altijd uitzonderingen zijn he.
    pi_31099193
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Geldt dat ook voor mannen? Op technofeesten komen echt de lelijkste mannen tevoorschijn, terwijl dat bij andere feesten toch meestal wel heel erg meevalt.
    Wat!!!!!!!!!! Op welke techno feesten ben jij geweest?
    Mijns inziens zijn de mannen op technofeesten echt enzo! Damn...!
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:26:14 #276
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099255
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef anoukforza het volgende:

    [..]

    Wat!!!!!!!!!! Op welke techno feesten ben jij geweest?
    Mijns inziens zijn de mannen op technofeesten echt enzo! Damn...!
    Dan vallen wij op andere types denk ik
    pi_31099365
    Christine valt meer op D&B-indo's denk ik .
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
    pi_31099386
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Dan vallen wij op andere types denk ik
    Nou..ik kan op erg veel verschillende jongens vallen cq wel leuk vinden hoor! Welk feest ben je geweest?
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:29:45 #279
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099406
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef teknomist het volgende:
    Christine valt meer op D&B-indo's denk ik .
    Ik val helemaal niet op indo's.
    En ik ben nog nooit op een DnB feest geweest, daarom vroeg ik het hier even he, wat voor volk erop af komt.
    pi_31099414
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef teknomist het volgende:
    Christine valt meer op D&B-indo's denk ik .
    indo's zijn er ook op techno (schranz) feesten
    pi_31099444
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Ik val helemaal niet op indo's.
    En ik ben nog nooit op een DnB feest geweest, daarom vroeg ik het hier even he, wat voor volk erop af komt.
    Klein, indo, kort haar.

    Dat valt me altijd wel op op D&B-feesten...
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:31:33 #282
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099472
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef teknomist het volgende:

    [..]

    Klein, indo, kort haar.

    Dat valt me altijd wel op op D&B-feesten...
    Nouja, dan hoef ik niet voor de mannen te gaan.

    Maar het gaat toch om de muziek
    pi_31099490
    Christine, op welk techno feest ben je geweest?
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:36:02 #284
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099631
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef anoukforza het volgende:
    Christine, op welk techno feest ben je geweest?
    Mysteryland... niet echt een technofeest, maar daar heb ik wel wat kunnen peilen van het publiek bij de verschillende podia.
    pi_31099659
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:36 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Mysteryland... niet echt een technofeest, maar daar heb ik wel wat kunnen peilen van het publiek bij de verschillende podia.
    Afgelopen Mysteryland was er maar 1 techno/minimal podium hoor
    Enne, i should say, try again!! En dan op een echt techno feest
    pi_31099678
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:36 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Mysteryland... niet echt een technofeest, maar daar heb ik wel wat kunnen peilen van het publiek bij de verschillende podia.
    Ik kan anoukforza's reactie al voorspellen...
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:39:21 #287
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099742
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef anoukforza het volgende:
    Afgelopen Mysteryland was er maar 1 techno/minimal podium hoor
    De rest viel ook tegen. Qua mannen.
    pi_31099822
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef Christine het volgende:

    [..]

    De rest viel ook tegen. Qua mannen.
    Naja, 1 Cocoon tent zegt natuurlijk niks over het algemene techno publiek Het zijn stuk voor stuk toppertjes vind ik
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:43:56 #289
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31099873
    Nouja, een week later was ik hier in Den Haag op een lokaal festival en dat was echt een verademing vergeleken met Mysteryland.
      zondag 2 oktober 2005 @ 10:41:39 #290
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_31107527
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
    Nouja, een week later was ik hier in Den Haag op een lokaal festival en dat was echt een verademing vergeleken met Mysteryland.
    je bedoelt op het malieveld, waar het halve veld volstond met mafkezen ?
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_31108702
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef -Wolf- het volgende:
    ik vond DNB vroeger niet boeiend omdat ik dacht dat je er niet op kon dansen. Man... was I wrong...

    Nu luister ik meer DnB dan wat dan ook. Vooral uit de Russische hoek.

    Paul B
    Ja, de russen zijn goed bezig... check vooral Prode, dat zijn vier russische knapen die echt weten hoe het moet.
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef -Wolf- het volgende:
    Oh ja, en er komen veel lekkere chickies op DNB feesten af. Waarom is me nog steeds een raadsel. Technofeesten zijn wat dat betreft echt gigantische hengstenballen.
    Meen je dat? Ik heb op dnb-feesten veel vaker dat ik denk "wat is dit nu weer voor een sausage-party?"
      zondag 2 oktober 2005 @ 11:57:58 #292
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31109018
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 10:41 schreef manny het volgende:

    [..]

    je bedoelt op het malieveld, waar het halve veld volstond met mafkezen ?
    Beatstad ja
      zondag 2 oktober 2005 @ 14:04:35 #293
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_31113301
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef spinor het volgende:
    Meen je dat? Ik heb op dnb-feesten veel vaker dat ik denk "wat is dit nu weer voor een sausage-party?"
    Feesten in R'dam en Den Haag waar ik kwam waren rijkelijk bedeeld met mooie vrouwen. In Tsjechie, Polen en Rusland mag je ook niet klagen.

    Over anderhalf jaar zit ik 3 maanden in Sint-Petersburg. Dan ga ik daar het Drum&Bass nachtleven onveilig maken!

    www.spbdnb.ru

    Tunnel Club @ Sint-Petersburg:
    http://www.spbdnb.ru/video/IMPLEXBD_CLIP_INTERNET.avi


      zondag 2 oktober 2005 @ 14:39:20 #294
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31114467
    wanneer komt er weer DnB in het paard?
    pi_31114760
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Christine het volgende:
    wanneer komt er weer DnB in het paard?
    7Okt. en week later weer 15 Okt.
    Voor alle dnb feesten in het land: www.dnbagenda.nl
      zondag 2 oktober 2005 @ 14:48:14 #296
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31114781
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef DJ_Robbie het volgende:

    [..]

    15 Okt.
    Voor alle dnb feesten in het land: www.dnbagenda.nl
    Oh leuk, dankje
    De 15e moet ik er dus bij zijn...
    pi_31115558
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef -Wolf- het volgende:

    [..]

    Feesten in R'dam en Den Haag waar ik kwam waren rijkelijk bedeeld met mooie vrouwen. In Tsjechie, Polen en Rusland mag je ook niet klagen.

    Over anderhalf jaar zit ik 3 maanden in Sint-Petersburg. Dan ga ik daar het Drum&Bass nachtleven onveilig maken!

    www.spbdnb.ru

    Tunnel Club @ Sint-Petersburg:
    http://www.spbdnb.ru/video/IMPLEXBD_CLIP_INTERNET.avi

    Nu je het zegt... in 't Paard zijn er inderdaad altijd wel veel mooie dames. Over Rusland heb ik ook veel goede en zieke dingen gehoord van mensen die daar gedraaid hebben. Lucky bastard!
    pi_31115718
    't Paard... altijd leuke meiskes eigenlijk
      zondag 2 oktober 2005 @ 15:21:15 #299
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_31115769
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
    't Paard... altijd leuke meiskes eigenlijk
    Ga je mee de 15e?
    pi_31116020
    quote:
    Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Ga je mee de 15e?
    Ik denk dat ik de 15de al verplichtingen heb en mijn moeder is die zondag jarig en daar MOET ik zijn, maar wellicht is het een idee. Ik denk er even over nog.
    pi_31116091
    Hmm, Hive, Keaton en Corrupt Souls... best een aardige lineup. Het is dat ik mezelf beloofd heb voorlopig niet meer naar drum'n'bass feestjes te gaan anders was ik wel gaan kijken.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')