Aah dan was je 't toch!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef Tiim het volgende:
Danceparade was vet! Leuk om ff hands te shaken Haze
Ja klopt! Zeker geslaagd...Beuken toen het rondje Pendulum uit de speakers kwam, bij Leuvehaven daar! :slayer2:quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef H4ze het volgende:
[..]
Aah dan was je 't toch!Het geluid had m'n oortjes al een beetje verpest, maar ik verstond nog wel Tim en Capelle.
Je ging eerst naar die maat van me die m'n rugzak (waar haze op stond) droeg he?
Heb die van Pendulum & Subfocus ook maar zijn die van Zinc en TC eigenlijk wel gereleased? Die van Pendulum & Subfocus is ook nog promo-vinyl. Om eerlijk te zijn vind ik die RMX van Pendulum een beetje matig. Daarintegen vind ik die van Sub Focus dan wel weer goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
b-chris_su_and_skc-blastah
Pendulum & Subfocus mixen gehoord van The Prodigy. Andere nog niet helaas. damn good mixes!Charlie (Zinc Remix) Smack My Bitch Up (Subfocus Remix) Smack My Bitch Up (TC Remix) Voodoo People (Pendulum Remix)
Ja was gaaf jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef manny het volgende:
gisteren moby dick strandfeestje geweest in Den Haag:
BAF vs SNAKEBITE ( www.bafsoundsystem.com )
was wel grappig en het was redelijk lekker weer, dus dan blijft het altijd een leuke locatie zo aan het strand.
ja same here...quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Yorrit het volgende:
Ik hoorde van verschillende mensen dat t zwaar tegenviel.. die hele DnB lineup eigenlijk..
Nou... voor Roni en Aphrodite deden Chaos en L-Dopa ook nog een set, maar daar ben ik niet heen gegaan want daarvan weet ik dat ze al 5 jaar precies dezelfde dingen draaien. Roni Size draaide echt alleen maar circusherrie, geen idee hoe die rotzooi allemaal heet of van wie het is want ik koop het niet. Ik ben 'm na 20 minuten genokt en ik kwam later nog even terug om het laatste halfuurtje van Aphrodite te zien... dat was ook niet echt briljant maar de platen die hij draaide waren in ieder geval niet zo schofterig kazig als die van Roni Size.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef mrcool het volgende:
Wat draaide hij dan zoal? En die line-up bestond toch alleen uit Roni Size en Aphrodite?
Tja... Modjo heeft er niet echt kaas van gegeten. Of juist wel, 't Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef spinor het volgende:
[..]
Beetje jammer, drum&bass in 2005 klinkt moddervet maar als je op Lowlands komt is het net alsof je een paar jaar terug de tijd in wordt geslagen. Voor mij was dit nu echt de laatste keer.![]()
Jou ken ik nog wel ja! You r a true founder!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
Remember me?
Ben ff terug om een Big Up te geven aan de DnB-Addicts Crew![]()
Zie jullie waarshcijnlijk in Tivoli eind september![]()
Ja toch! De 30e wordt gruwelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
Remember me?
Ha oud-collegaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef E_Motion het volgende:
Remember me?
Ga je nou op heel internet verkondigen dat dit album schitterend is Tek?quote:
Ja iedereen moet het weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:01 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ga je nou op heel internet verkondigen dat dit album schitterend is Tek?![]()
Maar je hebt wel helemaal gelijk! Geniaal album![]()
ow dat kan ook wel jahquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef Yorrit het volgende:
nee das k-liber toch?
Blasphemy!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Thomas B. het volgende:
Calibre, dat is toch zo'n hele fout pimp-wij-zijn-cool-en-zwart-neger-nederhop-top40 bandje?
De laatste tijd gaat het wel goed eigenlijk. Ben nog steeds een beetje op de liquid-toer he!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef H4ze het volgende:
Hey mistah cool![]()
Hoe gaat 't nu met je draaikunsten?
Ooooooh is het DnB???quote:
Zou je graag komen supporten mate, maar ik ga al naar groningen om Nicon te supporten. Maar sowieso succes natuurlijk! Show them the true dubwizaaaaa soundssss!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Oja, komende vrijdagavond. Alhoewel ik verwacht dat de hele DnB Addicts Crew ergens anders zit (Panama ofzo) draai ik op een festivalletje in Amsterdam. Op Strand West. Hele vette lokatie aan het IJ in de Spaarndammerbuurt, naast de containerwoningen voor studenten daar. Dus als je niets te doen hebt en je bent in Amsterdam, kom daar ff langs zou ik zeggen. Want gratis is het toch.
Kunnen jullie gelijk mij gratis aan het werk zien.
Dubwisaaaaaaaaaahquote:Op zondag 4 september 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
[..]
Zou je graag komen supporten mate, maar ik ga al naar groningen om Nicon te supporten. Maar sowieso succes natuurlijk! Show them the true dubwizaaaaa soundssss!!!!
Dom heeft wel meer van die magische platen, die meestal het best tot hun recht komen als de speakers heel erg hard staan!quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef spinor het volgende:
Dom en Gridlok - Moodswings![]()
Hij is zo ontzettend lelijk maar tegelijkertijd ook zo ontzettend lomp hard dat hij gewoon vet is (alleen in de zaal, overigens).
Beide nummers zijn echt heel cool, maar tis toch vooral Planet Stars die het voor mij doet. Meesterlijk nummerquote:
Dan vind ik toch Kali iets beter!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef H4ze het volgende:
[..]
Beide nummers zijn echt heel cool, maar tis toch vooral Planet Stars die het voor mij doet. Meesterlijk nummer![]()
Jo waar heb je dat .gif plaatje van die Eastside plaat vandaan die in je avatar staat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:05 schreef mrcool het volgende:
Ja, daar hebben ze dat labeltje ook voor gemaakt volgens mij, word je idd nogal wappie van ja! Ik heb zelf een gifje gemaakt van dat label door hem in 4 verschillende standen aan elkaar te plakken als gifje!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef H4ze het volgende:
[..]
Jo waar heb je dat .gif plaatje van die Eastside plaat vandaan die in je avatar staat?
Altijd wel grappig als ik een Eastside plaat draai met dat labeltje. Nogal![]()
wordt je ervan
![]()
Wel grote zaal hoop ik?quote:Op maandag 12 september 2005 02:36 schreef reem het volgende:
Hey, deze week alweer fcknwckd*? Met Bad Company en Senses... Voor slechts ¤7?
Jazeker. Tot zaterdag @ 013!
Zozo, Pendulum kan zo onderhand wel een soort van kortingsregeling krijgen van de vliegtuigmaatschappij.... Ze zijn de laatste tijd vaak in NL.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
30-09-2005 PENDULUM vs TEEBEE ! ! !
Als jij 1300 andere partypeeps meeneemt is de grote zaal gevuld. Nee lekker zweten in een dampende kleine zaal met supbassen die je maag doen omkerenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Wel grote zaal hoop ik?
Supbassen? Wat zijn datquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:28 schreef reem het volgende:
[..]
Als jij 1300 andere partypeeps meeneemt is de grote zaal gevuld. Nee lekker zweten in een dampende kleine zaal met supbassen die je maag doen omkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |