Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef Agiath het volgende:
Sinds kort luister ik Audio Bullys - Ego War , wat een geweldige CD
De broer van een vriend van me zit helemaal in de DnB scene, vandaar.
DnB, geweldig om op te dansen
Mja idd... alleen The Terminal blaast een beetje. De rest is een beetje soft en ik houd juist niet echt van vocale dnbquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef mrcool het volgende:
Die Hold Your Colour LP van Pendulum is idd niet koopwaardig, staan wel enkele leuke nummertjes op, ik ben nu eenmaal liefhebber van vocale dnb.
Audio Bullys is geen drum and bass... electronic eigenlijk. Wel fijne band... zat van de week dat nieuwe album van ze te luisteren... is wel fijn plaatje. En ze komen op Lowlandsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:51 schreef Agiath het volgende:
Sinds kort luister ik Audio Bullys - Ego War , wat een geweldige CD
De broer van een vriend van me zit helemaal in de DnB scene, vandaar.
DnB, geweldig om op te dansen
Wat is breakbeat eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigens![]()
Ik kan niet op trance, techno enzo dansen omdat het zo traag is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
En wat dansen betreft, op een normale 4*4 beat (trance, techno etc etc) kan ik niet eens meer dansenZodra 't een breakbeat heeft lukt 't wel
![]()
Hoe dans je eigenlijk op DnB?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:30 schreef spinor het volgende:
[..]
Ik kan niet op trance, techno enzo dansen omdat het zo traag is.
Ja is niet een bepaalde manier voor. Iedereen doet 't wel weer anders, en 't maakt ook echt helemaal niet uit hoe je erop danst, as long as u r having fun eh. Nu zijn er wel mensen die 't ritme gewoon helemaal niet aanvoelen, en dan ziet 't er wat vreemder uit. Maar gewoon op de snare letten, dan vind je vanzelf 't ritme enzo.quote:
breakbeat is over het algemeen hele vage muziek, vaak niet echt een bepaald ritme (of geen) en soms redelijk chaotischquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat is breakbeat eigenlijk?
Die remix van the Prodigy - Outta space... da's ook breakbeat toch?
Maar hóé dans je dan. Dat heb je er niet bij gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja is niet een bepaalde manier voor. Iedereen doet 't wel weer anders, en 't maakt ook echt helemaal niet uit hoe je erop danst, as long as u r having fun eh. Nu zijn er wel mensen die 't ritme gewoon helemaal niet aanvoelen, en dan ziet 't er wat vreemder uit. Maar gewoon op de snare letten, dan vind je vanzelf 't ritme enzo.
En tot zover Haze z'n "Hoe dans ik op DnB" cursus![]()
ehm....gaat weer hokjes gezeur worden maar zo zit 't naar mijn mening ongeveer in elkaar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
breakbeat is over het algemeen hele vage muziek, vaak niet echt een bepaald ritme (of geen) en soms redelijk chaotisch
Bong-Ra
Ja nu kan ik wel een webcamfilmpje maken van Haze die losgaat in z'n kamer...maar das een beetje te droogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar hóé dans je dan. Dat heb je er niet bij gezegd.
Als ik in het weekend naar een club ga, dan dans ik meestal door m'n heupen wat heen en weer te wiegen, en af en toe met m'n armen te zwiepen. (Dat klinkt oncharmanter dan het eruit ziet). Moet ik me bij DnB dansmoves iets soortgelijks voorstellen, alleen dan tien keer zo snel?
Bij gothic en industrial parties waar ik wel eens geweest ben, dansten ze allemaal wat uitbundiger, meer choreografisch zegmaar. Of bij een tranceachtig nummer gingen ze voorovergebogen met hun bovenlichaam draaien.
Euh... oke... volgens mij zijn dansmoves lastig te omschrijven.Maak er anders eens een filmpje van ofzo
Oké, ik ga binnenkort wel op zo'n feest kijken![]()
Weet ik niet. Veel mensen doen hun DnB-pasjes op half tempo zodat je eigenlijk op ~90bpm danst... waarbij ik mensen die op ~145bpm muziek dansen hun voet wel altijd zie neerzetten op elke tel. Lijkt me dan toch een stuk intensiever.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef H4ze het volgende:
Trouwens, van dansen op DnB krijg je volgens mij een veel betere conditie dan van dansen op trance ofzo![]()
Dat is toch meer breakcore?quote:
Nee daar kwam ik ook net achter dat het geen DnB is hehe, dacht al dat ik hier afgekraakt werd maar chille reactiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
Maar Ego War is nu niet bepaald drum 'n bass. Meer breakbeat (als echt in de muziekstroming breakbeat zeg maar, want DnB bestaat natuurlijk eigenlijk ook gewoon uit snelle breakbeats). Wel heerlijke cd overigens![]()
En wat dansen betreft, op een normale 4*4 beat (trance, techno etc etc) kan ik niet eens meer dansenZodra 't een breakbeat heeft lukt 't wel
![]()
Ja is eigenlijk ook breakcorequote:
dnbheadz zijn altijd relaxtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee daar kwam ik ook net achter dat het geen DnB is hehe, dacht al dat ik hier afgekraakt werd maar chille reacties.
Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja is eigenlijk ook breakcore
Ik ben nooit zo van het tellen van maten, maar ik heb breakbeat is vaak ook aardig chaotisch en ritmeloos.
Een maat hebben ze altijd! Als je hi-hats een maat hebben kun je daaromheen zoveel herrie maken als dat je wilt, dan zit er toch altijd nog een bepaalde vorm van regelmaat [ritme] in!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.
Ja, maar op feesten komt 't maar al tevaak voor dat je de hihats niet goed hoort omdat de bass zo heavy is dat 't de rest overstemd (not a good point imho).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hi-hats. Let op de hi-hats. Die hebben altijd een ritme.
Eigenlijk nooit zo'n last van gehad...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja, maar op feesten komt 't maar al tevaak voor dat je de hihats niet goed hoort omdat de bass zo heavy is dat 't de rest overstemd (not a good point imho).
Das trouwens nog een voordeel aan die Alpine Musicsafe oordoppen...ze beschermen je gehoor niet alleen, maar je hoort alle geluiden in een track gewoon duidelijk op een feest.
Hoevaak ben je in Nighttown geweest?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit zo'n last van gehad...
Nighttown...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hoevaak ben je in Nighttown geweest?![]()
![]()
Nee maar ik zal morgen es echt goed opletten![]()
Kun je mij dat garanderen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:37 schreef reem het volgende:
voorverkoopservice doe ik niet meer aan, dat kost teveel moeite. Als iedereen gewoon zorgt dattie rond 23.30 binnen is, is het allemaal goed
De addicts hierzo stonden vannacht op 1 vd beste DnBfeestjes van Nederlandquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef mrcool het volgende:
btw, de addicts waren voorheen toch nachtbrakers...?
Cool!quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef reem het volgende:
ja hoor.. 23.30 kan ik wel garanderen....
Vette flyer!quote:
Welke bedoel je? Africanism?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Tovaho het volgende:
fuk it.... wat is die nieuwe counterstrike 12" goed zeg..... (en zijn er toffe remixen van prodigy uit, van oa pendulum....)
(ja, ik ben al weer even niet hier geweest......)
deathstar / truthquote:
Cool! Zal es kijken of ik dat haal...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef reem het volgende:
nu:tone draait binnenkort in amsterdam!
Pendulum vind ik best oké. Slam, tarantula en masochism zijn leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Tovaho het volgende:
(en zijn er toffe remixen van prodigy uit, van oa pendulum....)
Geile plaat ja, blijft gewoon een lekker nummer!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rawthang (feat. Kari Rueslatten)_Scorned [BSE005],
,
,
,
!!!!!!111
Counterstrike begint steeds meer heavy-metal te maken!quote:
Deze 12" is meer dan leuk, en ook erg geil bovendien, en erg duur!quote:
Kan leukere dingen bedenken om diep in de nacht te doen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Heerlijk, diep in de nacht plaatjes leggen bij Haze thuis
Tuurlijk, maar bij gebrek aan beterquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kan leukere dingen bedenken om diep in de nacht te doen!![]()
Aah dan was je 't toch!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef Tiim het volgende:
Danceparade was vet! Leuk om ff hands te shaken Haze
Ja klopt! Zeker geslaagd...Beuken toen het rondje Pendulum uit de speakers kwam, bij Leuvehaven daar! :slayer2:quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef H4ze het volgende:
[..]
Aah dan was je 't toch!Het geluid had m'n oortjes al een beetje verpest, maar ik verstond nog wel Tim en Capelle.
Je ging eerst naar die maat van me die m'n rugzak (waar haze op stond) droeg he?
Heb die van Pendulum & Subfocus ook maar zijn die van Zinc en TC eigenlijk wel gereleased? Die van Pendulum & Subfocus is ook nog promo-vinyl. Om eerlijk te zijn vind ik die RMX van Pendulum een beetje matig. Daarintegen vind ik die van Sub Focus dan wel weer goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
b-chris_su_and_skc-blastah
Pendulum & Subfocus mixen gehoord van The Prodigy. Andere nog niet helaas. damn good mixes!Charlie (Zinc Remix) Smack My Bitch Up (Subfocus Remix) Smack My Bitch Up (TC Remix) Voodoo People (Pendulum Remix)
Ja was gaaf jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef manny het volgende:
gisteren moby dick strandfeestje geweest in Den Haag:
BAF vs SNAKEBITE ( www.bafsoundsystem.com )
was wel grappig en het was redelijk lekker weer, dus dan blijft het altijd een leuke locatie zo aan het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |