OOOHHH WAT WAS HET GVD SUPER!!!!!
![]()
Ik ga voor mijn weblog nog een heel verhaal schrijven incl de busreis, zal ik jullie niet mee lastigvallen
![]()
Toen wij binnenkwamen begon eigenlijk direct The Music. Nou, het geluid was gewoon kut, het galmde als een gek, dus het kwam over als hysterisch gekrijs, gestamp en gerag. Alsof ze in een lege kathedraal optraden. Snow Patrol was iets beter wat dat betreft, maar verder van hetzelfde laken een pak.
Ik zat in vak 407, das tweede ring en je ziet alles van de zijkant. Er zijn betere plekken inderdaad, maar ik voelde me weer goed als ik naar de slecht-zicht vakken keek, die mensen staarden naar een tv-schermpje en de achterkant van het podium...
Nou, toen begon het he!! Mijn arme vader vreesde voor het ergste door het harde gestamp
![]()
maar de sfeer was hartstikke goed!! MAARRRRR........ wat gewoon zoooo veel verpest heeft: bij zo'n concert sta ik helemaal in trance, helemaal gaaf en geweldig enz.... en een clubje mensen naast mij liep de GODGANZE tijd heen en weer. Al tijdens de eerste keer Vertigo!!!
![]()
Zo'n quasi "hippe" vent die dan een paar biertjes en friet gaat halen (heen) en dat dan op gaat staan vreten (terug) en dan nog weer anderen die erbij hoorden om de beurt heen en weer.... Die kerels hadden hun vriendin mee..... echt....... ALS JE HET NIET AANKUNT OM EEN CONCERT BIJ TE WONEN, GA DAN OOK NIET, MUTS!!!! @#^%$#&!!!!!!! De hele tijd dezelfde mensen voor ons langs, als Bono wat zei, als er een gaaf nummer op was.... Dat is alsof er de hele tijd pauzes zijn in spannende filmscenes....
Het concert was geweldig!!!! En het gegalm gigantisch kut!! Niet normaal, dat was in De Kuip en het Gelredome absoluut niet zo!!
Ik zou niet weten wat ik toe moet voegen.... U2-concerten zijn gewoon super, een trip, een adrenalinestoot van jewelste, een kick, een......... Naja, je moet het meemaken. Mijn vader vond het helemaal geweldig, je moet hem kennen en dan weet je dat hij niet een van de meest losse figuren is, maar de tweede keer Vertigo...
![]()
Zelfs hij vond het helemaal geweldig (zus ook).
Ja jezus, wat moet ik zeggen verder........ HET WAS GEWOON GODSKOLERE GEWELDIG!!!!!!!!!!!!
![]()
Ok, een anekdote uit de bus dan, na afloop: ,,Joa, 'k vond 't mooi, moar dat flower-power-gedoe hoeft van mien niet, met d'n bloem op zien hoofd..." (lees: het coexist-gedeelte). En een meneer die het precies denkt te weten hoe het in Afrika moet en dat Bono het helemaal verkeerd heeft en daar commentaar op geeft, een scheet laat en weer gaat zitten. Verder was busreis echt relaxt, geen stress met reizen, file en ga zo maar door.
Ik kom eerst nog even bij en dan schrijf ik wel meer over het concert.... het was TE indrukwekkend.... voor een fan
![]()
als ik
Heb ook foto's en een paar filmpjes, kan alleen de filmpjes niet hosten ivm datalimiet, dus als er iemand zoiets heeft van ik weet waar en hoe je ze kunt plaatsen........