quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef twiejewurd het volgende:
die 2e foto is geen roodbol vrind
je mag hier aleen posten als je ook daadwerkelijk foto's plaatst van Roodbol!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef Danny het volgende:
Oeee, die zijn écht heet !!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
je mag hier aleen posten als je ook daadwerkelijk foto's plaatst van Roodbol!
verleptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:04 schreef Danny het volgende:
in het Duits is leuker trouwens. Dan is 't rotkopf en dan krijg je dit:
[afbeelding]
mja, wat kan ik daar nu over zeggen...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:09 schreef twiejewurd het volgende:
http://images.google.nl/images?q=roodbol&hl=nl&btnG=Google+zoeken
niet dat er iets nuttigs bijstaat maar toch
waar heb ik jouw usericon nu eerder gezien...quote:
nu of eerder ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
waar heb ik jouw usericon nu eerder gezien...
Als je 't over de duvel hebt...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Krijg nou de kriebels!! Die bedoel ik!
Heb jij wel een pedopas?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Keek net op je fotoboek en kreeg idd kriebels![]()
wat is een dubel ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Als je 't over de dubel hebt...
wel een debiele verbastering danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:23 schreef cyberstalker het volgende:
Dat is een verbastering van het woord duvel.
ja ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:22 schreef Snakey het volgende:
God,
Ik zag 't jaquote:heb je hem ook weer.![]()
Oeh...een complimentje van de baas.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou maar heel hard rennen als ik jou was.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh...een complimentje van de baas.
Waarom? Eerder voor jou met zo'n nick.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:25 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik zou maar heel hard rennen als ik jou was.
Je bent nog steeds niet helemaal opgeknapt begrijp ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dalijk knijpt ie virueel in je billenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh...een complimentje van de baas.
2x fout.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:26 schreef Roellio het volgende:
Ik zat al helemaal te wachten op foto's van een zeker kaal sm-slaafje wat in het dagelijks leven graag onvermurwbare dictator speelt op een jongerenforum wat hij ooit gestart is
sm-slaafje <> sms-slaafje.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:27 schreef Danny het volgende:
[..]
2x fout.
1 - ik sms niet
2 - ik ben niet het slaafje
ik ben eigenlijk gewoon op beide vlakken de onvermurwbare dictator
Ik mag dan ziek zijn, maar dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:26 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
dalijk knijpt ie virueel in je billen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik mag dan ziek zijn, maar dat zou ik nooit doen
ik denk fokkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dude, níemand wil weten wat jij in je vrije tijd doet!
Tja, soms is het leven hard.quote:
doe es...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:30 schreef Danny het volgende:
[..]
virtueel wil ik 't wel proberen trouwens...
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).quote:
Omdat je zo'n lekker kaal koppie hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).
Damn, zelfs als Opper Goeroe maak je geen kans bij Shirleyquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).
Hey geile snelledelquote:
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lekker kaal koppie hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Damn, zelfs als Opper Goeroe maak je geen kans bij Shirley
Ben beetje ziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Hey geile snelledel
Waar blijft die cam? Zit ik eens een keer naakt achter dat ding heb ik hem nog niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben beetje ziek
Zal morgen kijken of ik knor zo gek krijg dat ze 'm naar 't postkantoor brengt
Ow, DAT kale koppie bedoelde jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:34 schreef Shirley het volgende:
Whaha..kale schedels likken...daar heb ik nou altijd al m'n hobby van willen maken.
Ik zal het onthouden als ik ineens de drang ernaar krijg.
mja, als ik je naakt op de webcam zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow, DAT kale koppie bedoelde je
My bad...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow, DAT kale koppie bedoelde je
My bad...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, als ik je naakt op de webcam in m'n bed zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...
Had je hem maar moeten opsturen. Nu kan alleen teddybeer me aanschouwen. En du buren als ze door het raam gluren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, als ik je naakt op de webcam zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.quote:
ik HAAT jouw burenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:37 schreef nikky het volgende:
Had je hem maar moeten opsturen. Nu kan alleen teddybeer me aanschouwen. En du buren als ze door het raam gluren.![]()
Ziet hij er zometeen zo:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.
Ze houden van mijquote:
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.
Ik beweer dan ook he-le-maal nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!
meer kale koppen likken en ik garandeer je dat het vaker voor gaat komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef Shirley het volgende:
Dude...je kreeg me sprakeloos! Dat gebeurt niet vaak.
Jou username is anders toch vuurig roodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
meer kale koppen likken en ik garandeer je dat het vaker voor gaat komen
off-topic!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Mčt roodbolletje in d'r handen..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
off-topic!
Ik probeer hier wat dames uit de kleren te lullen. Je kunt op z'n minst helpen.
je moet ze ook werkelijk ALLES voorkauwen![]()
ejj gemeente rotterdam hierquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.
Nou enquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
Ik heb nog wel ergens een fototoestel maar heb geen zin om te zoeken.
Zeg! Mag je wel de baas zijn hier, ik duld geen vieze taal!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
meer kale koppen likken en ik garandeer je dat het vaker voor gaat komen
En jij wil graag crewlid blijven ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
Ik heb nog wel ergens een fototoestel maar heb geen zin om te zoeken.
Groot gelijk heb je!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg! Mag je wel de baas zijn hier, ik duld geen vieze taal!
Jij bent zo dom [14.gif]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg! Mag je wel de baas zijn hier, ik duld geen vieze taal!
Sodeju. Of je maakt even een "roddel" publiekelijk bekend op FOK!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef Danny het volgende:
[..]
En jij wil graag crewlid blijven ?
ZOEKEN KRENG!!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ZOEKEN KRENG!!
Zo helder licht! Lees je ook ondertitels joh?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!
Mag ik trouwens opmerken dat jij een erg lief dametje bent?
Jij gaat eerst haar vertrouwen winnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!
Mag ik trouwens opmerken dat jij een erg lief dametje bent?
Krijg ik dan ook een rode nickname?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ZOEKEN KRENG!!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga jij een tijdje in je eigen kots zwemmen ofzo. Laat me toch engerd.
Ik irriteerd jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Blijf maar paars enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een rode nickname?
Permanent that izzz..
Mag ook.quote:
A man can dream.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij gaat eerst haar vertrouwen winnen?
Forget it, je bent niet rood..
Hangt een beetje van de foto's af die ik krijg, denk je niet ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:49 schreef nikky het volgende:
Krijg ik dan ook een rode nickname?
Permanent that izzz..
Hmm, je hebt een nieuwe ondertitel nodigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo onderhandelen we niet hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de foto's af die ik krijg, denk je niet ?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zo onderhandelen we niet he
Eerst de kleur dan de foto..
Pfff, kom op zeg...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de foto's af die ik krijg, denk je niet ?
De truc is om het sarcasme in die ondertitel te vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, je hebt een nieuwe ondertitel nodig
done.. en nou opschieten met die foto goftedomme !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zo onderhandelen we niet he
Eerst de kleur dan de foto..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:52 schreef cyberstalker het volgende:
Als ik nou die foto plaats, krijg ik dan die mooie rode kleur?
Wat denk je nou zelf.quote:Geslacht: Man
Ze is best lekker, zodra ze stopt et die kutreeks.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, je hebt een nieuwe ondertitel nodig
Mja.. De meningen daarover verschillenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:53 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond die foto's van Danny toen ze bij het Redbus waren (met dat Tweakers logo) masterlijk![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:53 schreef Danny het volgende:
[..]
done.. en nou opschieten met die foto goftedomme !
Hij meent het ook nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Tief nou toch op,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Zeg, ik wil ook wel een kleurtje dan! Als het zo makkelijk gaat...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja.. De meningen daarover verschillen
sneller dan de zonnebank!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ik wil ook wel een kleurtje dan! Als het zo makkelijk gaat...
danny@fok.nl kunnen de foto's heenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ik wil ook wel een kleurtje dan! Als het zo makkelijk gaat...
Das weer een dag vrij bij de bcc?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mag meegenieten ?
50 euro's per foto maat
wel een beetje rap met die pics dan he ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sneller dan de zonnebank!![]()
ik wil ook![]()
Ik wacht wel tot de open dir op de weblog langs komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mag meegenieten ?
50 euro's per foto maat
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
wel een beetje rap met die pics dan he ?
ga zo naar bed en ik wil wel wat te doen hebben...
je verkoopt potloden ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:57 schreef Snakey het volgende:
Loop ik de hoek om en laat je, eh, wat wat anders zien.
wow , hey wat kan ik nu???quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb alleen maar lullige strandfoto's
![]()
maar kleurtje is zo leuk!![]()
jezelf in een geile pose naakt fotograferen en die naar mij mailen op danny@fok.nlquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:00 schreef Danny het volgende:
[..]
jezelf in een geile pose naakt fotograferen en die naar mij mailen op danny@fok.nl
je bent nudist ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:01 schreef Shirley het volgende:
Dus als ik een leuk strandfotootje mail, is het kleurtje blijvend?
morgen pas ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
komt in orde , morgen word ik op de foto gezet door Re en icicle
![]()
Licht. Ik ben donker blond.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ook van boven zie ik... of is dat de belichting?
Kan ik mijzelf nu niet aanmelden als vrouw?quote:Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
Ik kan ook kleurtjes geven hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
Hé, waarom ben ik nog niet rood![]()
Ownee, ik ben geen vrouw![]()
Gewoon tieten posten, en zeggen van welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
Hé, waarom ben ik nog niet rood![]()
Ownee, ik ben geen vrouw![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:04 schreef Danny het volgende:
[..]
da's een top idee. doe dat maar dan...
Jij wilt de ongecensureerde versie?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb anders nog geen foto ontvangen...
Ik ken die knoppies ook zelf bedienenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:06 schreef Danny het volgende:
jah wat dacht jij dan!
denk je dat die kleurtjes voor gratis zijn ? die zijn gewoon pleuris duur !
quote:
quote:Retorische vraag
Een vraag waarbij het doel niet is een antwoord te krijgen. In feite is de retorische vraag geen echte vraag, maar een nadrukkelijke mededeling in de vorm van een vraag. Dat is ook de reden waarom we een retorische vraag vaak gevolgd zien door een uitroepteken in plaats van een vraagteken.
Wat kost da? Ik heb al een keer 5 euro overgemaakt voor die notes hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:06 schreef Danny het volgende:
jah wat dacht jij dan!
denk je dat die kleurtjes voor gratis zijn ? die zijn gewoon pleuris duur !
quote:
quote:Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
en nou voortaan altijd heel erg lief zijn op fok enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
Danny, waar blijft me kleurtje. Al is het maar voor even dat is het me al best
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:12 schreef Danny het volgende:
[..]
en nou voortaan altijd heel erg lief zijn op fok enzo
Dat zou tof zijn. Niks mis met wat extra parttime admins ofzo toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey misschien is t wel een heel lang moment![]()
zet ik morgen pc aan en is t nog steeds zo![]()
nou echt superquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:13 schreef Shirley het volgende:
Danny? Dank je wel voor deze ervaring.
krijgen we dan ook vakantiegeld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Niks mis met wat extra parttime admins ofzo toch?
Nee, het blijft vrijwillig natuurlijk. Maar ik hoef geen geld. Je krijg al genoeg aanzien als je rood bentquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
krijgen we dan ook vakantiegeld?
Ik vind het ook tofquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou echt super![]()
dit is helemaal leuk man!![]()
quote:
Bestaat datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
zullen we een minderhedensubsidie aanvragen?![]()
das waarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het blijft vrijwillig natuurlijk. Maar ik hoef geen geld. Je krijg al genoeg aanzien als je rood bent
tuurlijk, lees de topics er maar op na, minderheden krijgen altijd veel te veel geldquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:17 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Bestaat dat![]()
*naar gemeentehuis rent
MSN heefttie ook. Kan hij ze gelijk bekijken en zie je ook wat zijn reactie is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
maarruh, gaan er nog foto's in m'n mailbox verschijnen of gaat iedereen weer gewoon op zwart ?
mag ik ze aub morgen sturen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
maarruh, gaan er nog foto's in m'n mailbox verschijnen of gaat iedereen weer gewoon op zwart ?
Mits het voor het echie is. Dan wil ik best een fotootje mailen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
Nikky@fok.nlquote:
ja stuur zelf , ik heb morgen geile pics , jij ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
Hé dames, verstuur eens wat foto's naar Danny! Anders gaan we op zwart![]()
ikke ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ik moet jullie teleurstellen. het kleurtje gaat weer verdwijnen als ik niet wil dat de hele crew morgen vertrekt....
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ik moet jullie teleurstellen. het kleurtje gaat weer verdwijnen als ik niet wil dat de hele crew morgen vertrekt....
Vernieuwing hoort erbij. Als de hele crew vertrekt, staan wij toch klaar voor je? En jij bent de baas toch...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ja , en wij zijn goehoed!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vernieuwing hoort erbij. Als de hele crew vertrekt, staan wij toch klaar voor je? En jij bent de baas toch...
Ik wil wel een bifi foto sturen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:22 schreef nikky het volgende:
Zegguh.. mietjes. Waar blijven de foto's van iedereen?
Paars was het he .;)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
sorry ik heb zelfs saar weggegooidquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
Wie heeft mijn billenfoto?
Verdomme.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sorry ik heb zelfs saar weggegooid![]()
heb nog wel wat in S&G staan geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:22 schreef nikky het volgende:
Inderdaad, ik wil graag rood blijven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:22 schreef nikky het volgende:
sletquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk lichaamsdeel in welke pose met welke belichting?.
Hier plaatsen dus. Mietjes allemaal. Ik plaatste hem toch ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik wil wel een bifi foto sturen hoor
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja denk het wel. En bereid om mensen te bannen enzo.
lolquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wij willen heel ver gaan hoor meneer Danny
![]()
Ja hoor. Kom net nog een halve tietenfoto tegen. Daar moet ik best een kleur mee verdienen denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
De helft van dit topic hoort mijn bifi foto's te hebben maar nu hebben ze het niet meer spontaanquote:
Je kleur heb je al... dat verdienen wil alleen maar niet opschietenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom net nog een halve tietenfoto tegen. Daar moet ik best een kleur mee verdienen denk ik.
Ik heb alleen een bifi foto van stinkie.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
De helft van dit topic hoort mijn bifi foto's te hebben maar nu hebben ze het niet meer spontaan
[M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #14quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier plaatsen dus. Mietjes allemaal. Ik plaatste hem toch ook?
hoe ver ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat is waar. Wacht, ik zet de mijne ook uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:26 schreef cyberstalker het volgende:
Ja zeg, dat mag toch helemaal niet meer.
kheb er wel een van boequote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bifi foto van stinkie.
Om een kleur te behouden bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je kleur heb je al... dat verdienen wil alleen maar niet opschieten!
maar zodra ze weer van pas komen.... (ik heb hem niet meer trouwens... en ik ben echt, want ik ben zwartquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
De helft van dit topic hoort mijn bifi foto's te hebben maar nu hebben ze het niet meer spontaan
hey die heb ik ook!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Selectief geheugen hier!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook ergens, maar die was niet bijzonder genoeg. Die van stinkie is echt hilarisch.quote:
je hebt alleen het kleurtje mopquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen
wtf????
ik ben toch uber nu??![]()
Omdat wij tof en Rotterdams zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:30 schreef The_Terminator het volgende:
Danny, wrom zijn die anderen nog wel rood?
quote:
die hebben tietenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:30 schreef The_Terminator het volgende:
Danny, wrom zijn die anderen nog wel rood?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen
wtf????
ik ben toch uber nu??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |