en nou voortaan altijd heel erg lief zijn op fok enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
Danny, waar blijft me kleurtje. Al is het maar voor even dat is het me al best
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:12 schreef Danny het volgende:
[..]
en nou voortaan altijd heel erg lief zijn op fok enzo
Dat zou tof zijn. Niks mis met wat extra parttime admins ofzo toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey misschien is t wel een heel lang moment![]()
zet ik morgen pc aan en is t nog steeds zo![]()
nou echt superquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:13 schreef Shirley het volgende:
Danny? Dank je wel voor deze ervaring.
krijgen we dan ook vakantiegeld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Niks mis met wat extra parttime admins ofzo toch?
Nee, het blijft vrijwillig natuurlijk. Maar ik hoef geen geld. Je krijg al genoeg aanzien als je rood bentquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
krijgen we dan ook vakantiegeld?
Ik vind het ook tofquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou echt super![]()
dit is helemaal leuk man!![]()
quote:
Bestaat datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
zullen we een minderhedensubsidie aanvragen?![]()
das waarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het blijft vrijwillig natuurlijk. Maar ik hoef geen geld. Je krijg al genoeg aanzien als je rood bent
tuurlijk, lees de topics er maar op na, minderheden krijgen altijd veel te veel geldquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:17 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Bestaat dat![]()
*naar gemeentehuis rent
MSN heefttie ook. Kan hij ze gelijk bekijken en zie je ook wat zijn reactie is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
maarruh, gaan er nog foto's in m'n mailbox verschijnen of gaat iedereen weer gewoon op zwart ?
mag ik ze aub morgen sturen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
maarruh, gaan er nog foto's in m'n mailbox verschijnen of gaat iedereen weer gewoon op zwart ?
Mits het voor het echie is. Dan wil ik best een fotootje mailen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
Nikky@fok.nlquote:
ja stuur zelf , ik heb morgen geile pics , jij ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
Hé dames, verstuur eens wat foto's naar Danny! Anders gaan we op zwart![]()
ikke ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ik moet jullie teleurstellen. het kleurtje gaat weer verdwijnen als ik niet wil dat de hele crew morgen vertrekt....
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ik moet jullie teleurstellen. het kleurtje gaat weer verdwijnen als ik niet wil dat de hele crew morgen vertrekt....
Vernieuwing hoort erbij. Als de hele crew vertrekt, staan wij toch klaar voor je? En jij bent de baas toch...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
ja , en wij zijn goehoed!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vernieuwing hoort erbij. Als de hele crew vertrekt, staan wij toch klaar voor je? En jij bent de baas toch...
Ik wil wel een bifi foto sturen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:22 schreef nikky het volgende:
Zegguh.. mietjes. Waar blijven de foto's van iedereen?
Paars was het he .;)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
sorry ik heb zelfs saar weggegooidquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
Wie heeft mijn billenfoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |