Tja, soms is het leven hard.quote:
doe es...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:30 schreef Danny het volgende:
[..]
virtueel wil ik 't wel proberen trouwens...
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).quote:
Omdat je zo'n lekker kaal koppie hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).
Damn, zelfs als Opper Goeroe maak je geen kans bij Shirleyquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
o, ik snap 't. ik maak een kans OMDAT ik Rotterdammer ben (laat me nou in die waan!).
Hey geile snelledelquote:
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lekker kaal koppie hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Damn, zelfs als Opper Goeroe maak je geen kans bij Shirley
Ben beetje ziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Hey geile snelledel
Waar blijft die cam? Zit ik eens een keer naakt achter dat ding heb ik hem nog niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben beetje ziek
Zal morgen kijken of ik knor zo gek krijg dat ze 'm naar 't postkantoor brengt
Ow, DAT kale koppie bedoelde jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:34 schreef Shirley het volgende:
Whaha..kale schedels likken...daar heb ik nou altijd al m'n hobby van willen maken.
Ik zal het onthouden als ik ineens de drang ernaar krijg.
mja, als ik je naakt op de webcam zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow, DAT kale koppie bedoelde je
My bad...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow, DAT kale koppie bedoelde je
My bad...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, als ik je naakt op de webcam in m'n bed zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...
Had je hem maar moeten opsturen. Nu kan alleen teddybeer me aanschouwen. En du buren als ze door het raam gluren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:36 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, als ik je naakt op de webcam zou hebben zou ik me al een stuk beter voelen...
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.quote:
ik HAAT jouw burenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:37 schreef nikky het volgende:
Had je hem maar moeten opsturen. Nu kan alleen teddybeer me aanschouwen. En du buren als ze door het raam gluren.![]()
Ziet hij er zometeen zo:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.
Ze houden van mijquote:
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
Op dit moment loopt zijn temp anders aardig op.
Ik beweer dan ook he-le-maal nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!
meer kale koppen likken en ik garandeer je dat het vaker voor gaat komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:38 schreef Shirley het volgende:
Dude...je kreeg me sprakeloos! Dat gebeurt niet vaak.
Jou username is anders toch vuurig roodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
joh je zit zelf ook te soppen nu, don't try to deny it!
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
meer kale koppen likken en ik garandeer je dat het vaker voor gaat komen
off-topic!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Mèt roodbolletje in d'r handen..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
off-topic!
Ik probeer hier wat dames uit de kleren te lullen. Je kunt op z'n minst helpen.
je moet ze ook werkelijk ALLES voorkauwen![]()
ejj gemeente rotterdam hierquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
We wonen vlak bij elkaar, dus als je er 's aan wil likken geef je maar een gil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |