daar heb je al eens naar gevraagd en toen hebben we met z'n allen uren zitten zoekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Shit![]()
![]()
Hoe heet die ene grijze muis ook alweer, met zo'n stompe neus en hij had een kat op wieltjes, aan een touwtje, bij zich?
Iets van Philip ofzo?
Ik kan me ook nog herinneren dat hij zondags net voor of net na Midas Dekkers kwam (zo rond 11, 12 uur)
was ook een Duitse serie. De ouders waren op vakantie en de kinderen hadden voor een jaar aan Ravioli ofzo ingeslagen. Met zo'n dik klein blond Duits jongetje dat steeds maar wurstchen wilde eten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het even nagezocht en het heette idd "Das kind ist weg"
Ravioli zegt me niets, behalve dat je 't bij de Italiaan kan bestellen
Ja sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb je al eens naar gevraagd en toen hebben we met z'n allen uren zitten zoeken
en elke tv-muis die we vonden werd bruut afgewezen
volgens mij is het mysterie nooit opgelost
En Beverly Hills 90210 (de early years. Met Brenda enzo)quote:
Uh, nee:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
oh oh oh wacht!!! moddermonsters...... is dat van de Freggle's???? [die enge beesten buiten??]
www.kindertv.orgquote:
Moddermonsters (1987-1988)
Wie sidderde er op zaterdagmiddag in het najaar van 1987 niet bij het zien van de spannende jeugdserie De Moddermonsters? Lange gangen, veel slijm en monsters vulden iedere week het scherm en hielden vele kinderen acht weken lang 's nachts uit hun slaap.
De serie is gebaseerd op het boek 'Under the Mountain' (1979) van de Nieuw-Zeelandse schrijver Maurice Gee, en gaat over de roodharige tweeling Rachel en Theo die de zomervakantie doorbrengen bij hun oom en tante in Auckland. Op het eerste gezicht zijn het twee doodnormale kinderen, maar zij blijken een bijzondere gaven te hebben. Ze kunnen namelijk objecten terugvinden die andere hebben verborgen door middel van het lezen van gedachten.
De mysterieuze Mr. Jones - een buurtbewoner - begint al snel interesse te tonen in de tweeling, al weten de kinderen nog niet waarom. Dat wordt al snel duidelijk: Mr. Jones blijkt afkomstig te zijn van een andere planeet, en wil de aarde beschermen tegen andere buitenaardse indringers met kwade bedoelingen.
Deze indringers zijn de Wilberforces - geleidt door Mr. Wilberforce - die wonen onder een vulkaan en de vorm van mensen kunnen aannemen. Het enige wat zij willen is de aarde veroveren door de hele planeet te overdekken met modder en slijm.
Mr. Jones gaat samen met Rachel en Theo de strijd aan, waarbij de tweeling zowel hun gaven als twee magische stenen gebruiken om de monsters te verslaan.
Aantal afleveringen
8
Uitgezonden door
NCRV (7 november 1987 - 2 januari 1988)
Jepquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie de lolobal nog?!?! was zo'n bal met 'n ring eromheen, waarop je kon springen
Ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
Models Inc was zóóó stoer, jammer dat dat na 'n jaar stopte
maar goed, dat zijn puberherinneringen, die komen volgende keer
nog 1 jeugherinnering [voor nu] voor ik AbFab ga kijken [en dan even geen tv]:
kennen jullie de lolobal nog?!?! was zo'n bal met 'n ring eromheen, waarop je kon springen
was ook echt zo'n rage, bij ons iig...
En Julie speelde later in Central Park Westquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
Models Inc was zóóó stoer, jammer dat dat na 'n jaar stopte
maar goed, dat zijn puberherinneringen, die komen volgende keer
quote:nog 1 jeugherinnering [voor nu] voor ik AbFab ga kijken [en dan even geen tv]:
was ook echt zo'n rage, bij ons iig...
zegt me niks.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:19 schreef The_Langolier het volgende:
Uh, nee: [moddermonsterverhaal]
www.kindertv.org
Tsssquote:
Dat was: "are you affraid of the dark". Zondagmiddag kwam dat altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
zegt me niks.....
ken nog wel "who's affraid of the dark", da's ook zo'n pre-puber program [begin jaren 90?]
heren, ik vind 't erg gezellig, maar ga even AbFab kijken
[ dus als jullie even een half uur willen zwijgen....?!?!?]
22.20, ned2.quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Recessie
Nederland staat er veel slechter voor dan gedacht. Sterker, het land staat aan de vooravond van een zware economische recessie. Het dalende consumentenvertrouwen helpt ook niet. Er wordt steeds meer gespaard en steeds minder gekocht. Een gesprek met Herman Wijffels, scheidend voorzitter van de Sociaal Economische Raad (SER).
Presentatie: Twan Huys
Ik had er zelf geeneen, dus kon ik niet oefenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss.
Ik had een oranje met paarse lolobal.
Moet je niet een opmerking over de VVD maken met betrekking tot dit bericht?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef pberends het volgende:
NOVA wel aardig voor de liefhebbers vanavond:
[..]
22.20, ned2.
Zit je Ghost World te kijken, pberends?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gatver wat een overrated trash-hoertje zeg. En wie noemt z'n dochter nou Scarlett?
Who are you kidding?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had er zelf geeneen, dus kon ik niet oefenen.
Het waren meer meisjesdingen, daarom had ik er geen.
Oh wacht, die komt zondag pas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zit je Ghost World te kijken, pberends?
das niet echt een topfoto neequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gatver wat een overrated trash-hoertje zeg. En wie noemt z'n dochter nou Scarlett?
Al een keer gezien met school in het filmhuis (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef timbob het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing
wil ik ook nog zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |