quote:
1990 ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
da's eerder een jaren '90 versie
staat niet op mijn dubbel-elpee iig![]()
‘n grijze hoed en rode sjaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kent niemand Bouli?
Jullie moesten je schamen!
Nu wil ik ook die dubbel elpee!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo kickuh is die....
m'n zus heeft 'm laatst weer tevoorschijn gehaald [ze geeft les op een basisschool]
dus wij 'm weer draaien... blijk je al die nummers nog te kennen!!!
Héeeeeee ga je mee, naar het warme zuiden, en neem je vrienden mee!!!
(I save the day - Roberto Jacketti en de scooters)
Das niet de echte Mini Starsquote:
Ja! Die! Ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
‘n grijze hoed en rode sjaal
dit is Bouli, hij heeft het helemaal
‘n rode neus, twee knopen zwart
Bouli de sneeuwpop met het warme hart
Bouli, Bouli
Die Bouli?
Die Nederlandse versie zongen we op de basisschool met muziekles.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Héeeeeee ga je mee, naar het warme zuiden, en neem je vrienden mee!!!
(I save the day - Roberto Jacketti en de scooters)
je plaatje doet het bij mij niet, vandaar dat ik niet doorhad dat het Bouli wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Kent niemand Bouli?
misschien was dat meer omdat dat plaatje gewoon een rood kruis wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kent niemand Bouli?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
je plaatje doet het bij mij niet, vandaar dat ik niet doorhad dat het Bouli was
maar die ken ik natuurlijk wel: hij was ubercool...
stond ie in de sneeuw, ging die door 'n tunnel, stond ie in de zon op het strand
en hij smolt niet eens!!!!!!!
en hij was ook nog schattig.....
ik had trouwens niet alleen een Punica in de klas, maar ook 'n Bouli >> beetje fatsig joch haha
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
je plaatje doet het bij mij niet, vandaar dat ik niet doorhad dat het Bouli was
maar die ken ik natuurlijk wel: hij was ubercool...
stond ie in de sneeuw, ging die door 'n tunnel, stond ie in de zon op het strand
en hij smolt niet eens!!!!!!!
en hij was ook nog schattig.....
ik had trouwens niet alleen een Punica in de klas, maar ook 'n Bouli >> beetje fatsig joch haha
Precies.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
jeetje ik knal bijna uit elkaar van enthousiasme, al die herkening en geluksmomentjes
zo leuk met al die twintigers hier [ en Bupa
Sandra Kim, songfestival, België, minderjarig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
jeetje ik knal bijna uit elkaar van enthousiasme, al die herkening en geluksmomentjes
zo leuk met al die twintigers hier [ en Bupa]
even 'n liedje om m'n energie van me af te swingen/krijsen.......
snip
Maar toen keek er geen hond meer naar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Mini stars stopte niet omdat de jaren 80 afgelopen waren hoor.![]()
7 uur, je moet je bed uit komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
zo leuk met al die twintigers hier [ en Bupa]
even 'n liedje om m'n energie van me af te swingen/krijsen.......
Dat klopt, RTL Veronique kwam op en trok veel kijkers bij de Tros weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Maar toen keek er geen hond meer naar..
Alles heeft een ritme, euroviesie, frizzle sizzle.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
7 uur, je moet je bed uit komen
Je moeder staat te schreeuwen op de gang...
jij bent/hebt [?] gewoon 'n oude ziel:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
Ik kan gewoon meepraten met al die oude mensen hier
Whehequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent/hebt [?] gewoon 'n oude ziel:
je kent Boudewijn tenslotte ook, en Clouseau.... en je gaat niet zuipen & scoren in Lloret
* vult aan:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
7 uur, je moet je bed uit komen
Je moeder staat te schreeuwen op de gang...
Dat is te jaren 90 om echt nostalgisch te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Kennen jullie trouwens StarStreet (oid)?
Met van die rare gastjes met grote neuzen die woonden op een grote planeet in de vorm van een ster.
ik ken het wel, maar vond er niet veel aan...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Kennen jullie trouwens StarStreet (oid)?
Met van die rare gastjes met grote neuzen die woonden op een grote planeet in de vorm van een ster.
En alles op blote voetjes!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
* vult aan:
ach meisje duurt dat nou nog lang.....
zo gaat het ie-de re keer
je probeert het... steeds weer
iedere keer, iedere keer maar weeeeeeeeeeeer
alles heeft een ritme!!!
dit nummer vulde iedereen in bij "mijn tophit" in de "Klasgenotenboekjes"
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is te jaren 90 om echt nostalgisch te zijn.
Tsja, dat was misschien meer van mijn generatiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken het wel, maar vond er niet veel aan...
[ misschien was ik toen al te oud??]
Ik heb er nooit een gehad. Gelukkigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:04 schreef LeBeau het volgende:
Klasgenotenboekjes! En poëzie albums die iedereen "poezie albums" of "poessie albums" noemde.
Het was dan ook meer een meisjes-ding.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Gelukkig
Maar ik "moest" er wel elke keer in schrijven.
Hup, standaard-gedichtje neerkwakken
Half jaren negentig was het zeker op tv.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, dat was misschien meer van mijn generatie
Maar het was, volgens mij, begin jaren negentig op tv.
Was dat niet Ravioli ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
oke in de categorie kennen jullie deze nog [of ook]???
uit de vpro, ochtedtv tijd:
een Duitse serie waarin kinderen altijd wegliepen en teruggehaald werden door de politie
volgens mij heette het "Das kind ist weg" ofzo.....
de tune zit na al die jaren nóg in mijn hoofd
Oaky, nu één die echt heeeel moeilijk is:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
oke in de categorie kennen jullie deze nog [of ook]???
uit de vpro, ochtedtv tijd:
een Duitse serie waarin kinderen altijd wegliepen en teruggehaald werden door de politie
volgens mij heette het "Das kind ist weg" ofzo.....
de tune zit na al die jaren nóg in mijn hoofd
*kuch*halfjarennegentigwasikalzwaaraanhetpuberenenkeekikalleenAaronSpellingseries*kuch*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:06 schreef The_Langolier het volgende:
Half jaren negentig was het zeker op tv.
*kuchwatzijzegtkuch*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
*kuch*halfjarennegentigwasikalzwaaraanhetpuberenenkeekikalleenAaronSpellingseries*kuch*
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik keek vroeger vooral naar stoere jongens dingen als transformers en He-Man.
LOLquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:10 schreef The_Langolier het volgende:
Oaky, nu één die echt heeeel moeilijk is:
De moddermonsters
Kenjedie?kenjedie? nounounou!
ik word gek!
Ik ben ook in mijn zwaarste puber-jaren (ten tijde van: bh90201, Melrose place, models inc) altijd naar de 'kinderseries' blijven kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
*kuch*halfjarennegentigwasikalzwaaraanhetpuberenenkeekikalleenAaronSpellingseries*kuch*
ik heb het even nagezocht en het heette idd "Das kind ist weg"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
Was dat niet Ravioli ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |