die 20 minuten had ik begin deze week al verbruikt dus nu is het gewoon uitzitten tot 5 uurquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
Ik heb gefaaldBen deeltje 273 vergeten neer te zetten in het lijstje
Maar heb nu maar meteen 273 + 274 erin gezet voor deeltje 275
Nog 1 uur en dan heb je vakantie mercy en raus
Dat komt effectief neer op 5 minuten werken als ik het goed heb
en waar is tie dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
Ik heb gefaaldBen deeltje 273 vergeten neer te zetten in het lijstje
Maar heb nu maar meteen 273 + 274 erin gezet voor deeltje 275
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die 20 minuten had ik begin deze week al verbruikt dus nu is het gewoon uitzitten tot 5 uur![]()
Roflcopterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:01 schreef Worldbeater het volgende:
Hell yes, this is more to it.![]()
[[url=http://img326.imageshack.us/img326/5948/p1010630web23ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Die komt er nog aanquote:
laat maar is al aangepastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
Die komt er nog aan![]()
Of wat bedoel je met die vraag![]()
![]()
dachten vast dat het die kloon van jou wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef hicham het volgende:
Ik zal maar eens even gaan kijken hoe die bagageset in elkaar zit nu ik iedereen heb afgeschrikt met mijn reactie
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, ben even naar Hans Anders geweest, en ze waren heel behulpzaam.
Wtfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:28 schreef Phatzak het volgende:Er mist een O-ringetje die ze moeten bestellen (van 1 euro ofzo
) dus ik mag nu rondrijden op dat naakte verotte ding en kan dinsdag mijn brommert pas weer halen
Geen meet voor mijdenk ik
![]()
quote:
Ik had die O-ring zo vandaag op de zaak kunnen afhalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:28 schreef Phatzak het volgende:Er mist een O-ringetje die ze moeten bestellen (van 1 euro ofzo
) dus ik mag nu rondrijden op dat naakte verotte ding en kan dinsdag mijn brommert pas weer halen
Iets met kleppen stellen, nokkenasdeksel en daar ergens zitten 4 ringen. 1 daarvan is een beetje verrotquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
WtfLekker dan, waar is dat O-ringetje van
![]()
Zit je dan met een Kawa ER-5 met valbeugels en joekels van knipperlichten
Daar gaat je reputatie in de wijk![]()
Hele dag knutselen aan je brommerquote:
Waar kan ik het ergens in de buurt vinden?quote:Ikhad die O-ring zo vandaag op de zaak kunnen afhalen.![]()
20.000 maten uit voorraad leverbaar.![]()
De gemiddelde prijs is trouwens 0,02 cent per stuk.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef Phatzak het volgende:
Wedden dat ik nu vet veel chickies misloop
Ja, je moet niet doen alsof het gek is als je daar staat .. eerst vragen of ze een ultrasoonbad hebben en dan het dingetje uit de tas trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:Ik dacht dat je een grapje maakte, doet ie het nog echt ook
![]()
Hoe kom je daar binnen??Euhm .. hallo
Ik heb geen bril of lenzen nodig, maar wil wel graag gebruik maken van jullie ultrasoonbadje voor een onderdeel van m'n opgevoerde brommer
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:34 schreef Phatzak het volgende:
Als ik ga meeten/rijden dan plak ik dus echt wel een "Nee, deze lelijke motor is niet van mij, maar deze --> Kawa ZX-6R, dit is slechts een huurmotor omdat Horeon Motoren [adres] + [telefoonnummer] geen O ring in voorraad had" vel op me rug
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, je moet niet doen alsof het gek is als je daar staat .. eerst vragen of ze een ultrasoonbad hebben en dan het dingetje uit de tas trekken.![]()
En jullie dan.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef hicham het volgende:
Ja, Mercy Symbol had gewoon geNSB'd in het feedback topic van PTA en worldbeater zal wel gamailed hebben omdat ie niet openbaar wou NSB'en ofzo
Dus als we hIcham en bvvt ook weg willen hebben moeten we ook maar NSB'en
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:28 schreef Phatzak het volgende:Er mist een O-ringetje die ze moeten bestellen (van 1 euro ofzo
Geen meet voor mijdenk ik
![]()
Even snel bellen met http://www.radaseals.nl/ dan kan ik het vanavond vast wel bij Jacco thuis afhalen als je even mijn naam noemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef Phatzak het volgende:
Waar kan ik het ergens in de buurt vinden?half uur gaat niet lukken zeker
![]()
Wie is er weggevallen de afgelopen 12 uur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik deed dat alleen maar om erachter te komen wie die grapjas nou eigenlijk is
![]()
![]()
Brak zijn omdat we weer eens veel te laat naar bed zijn gegaan en onze rust wordt verbroken door een krantenwijkje dat gedaan moet worden om vervolgens verder te slapen maar niet echt te kunnen rusten omdat het al licht is en de zon op komt en de lijpe tennisser om 7:30 begint met z'n geschreeuw hier op het voetbalveldje waarna de vuilnisman de vuilnisbakken komt legen met veel bombarie en de bouwvakkers hiernaast de troep van 2 hoog in een vuilcontainer gooien zonder stortkoker te gebruiken etc. etc.quote:
Ik zie jou nog wel eens een bekertje benzine drinken of een hap nemen uit een pakking door al dat geklus in de woonkamer, duurt niet lang meer of het gaat foutquote:Verder is het te warm om iets te doen.![]()
Ga zo maar eens echt aan de carb beginnen.
Nu net de lunch op.
Hebben ze niet verteld zeker, die FA'tjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik deed dat alleen maar om erachter te komen wie die grapjas nou eigenlijk is
![]()
![]()
hmmmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Dan kom je het even ophalen met de superdeluxe ER-5, en breng je het morgenochtend even bij je motorzaak.![]()
Rausdouwerquote:Wie is er weggevallen de afgelopen 12 uur.![]()
![]()
![]()
ik heb nog steeds geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie is er weggevallen de afgelopen 12 uur.![]()
![]()
![]()
Leuk bankstel, van wie is die bal?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:55 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt heeft ook maar eens z'n zadeltassen tevoorschijn getovert.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kan ik na de cusrsus ook nog ff op bezoek bij mijn ouders.
Dan kun je mss bij RB en ondeugend iets afspreken - is niet zo gek veel verderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
men wat een dag![]()
maar nu lekker weekendmorgen even naar coevorden
om wat om te ruilen, es kijken of er een leuke route te maken valt die kant op
dat zou een bak zijnquote:
Zij was de eerste gekloonde door Luc een hele tijd geledenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is tot nu toe de enige die nog niet gekloond is![]()
Heb wel meer balletjes, gebruik ze om lastige mensen mee te pestenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuk bankstel, van wie is die bal?![]()
Ik denk niet dat ze iemand hebben gebanned om die 'lollige' kloontjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb wel meer balletjes, gebruik ze om lastige mensen mee te pesten
[afbeelding]
eerst cursus, vakantie en werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wordt eens tijd dat je FokMC uitnodigt
De neppe Rausdauwerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Zij was de eerste gekloonde door Luc een hele tijd geledenDaar begon het allemaal mee
zechhh hejquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat zou een bak zijnen ik maar denken dat ze hard aan het werk is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |