We wisten niet dat je moeder daar werkt.quote:Wat ik dus wilde zeggen.................. PRAAT NEDERLANDS ACHTERSTALLIG STUK PORTIEKHOER!
-3 voorspelbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
We wisten niet dat je moeder daar werkt.![]()
... wuh?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
Uit de blik in haar ogen kan ik opmaken dat haar dat zijn dieptepunt heeft bereikt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Bij mij was het van
Ik: :" Een hamburger alstublieft."
Verkoopmedewerkster: "U wilt een hamburger?"
Ik: "Ja"
Verkoopmedewerkster: "1 hamburger?"
Verkoopmedewerkster: "Dat was het?"
Dat viel dus behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef RedDevil085 het volgende:
Eigenlijk best een meesterlijke OP
Wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:00 schreef Koenholio het volgende:
fecestent
Wacht maar tot je 2 jaar werkeloos bent geweest dan stuurt de soos je vanzelf...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:00 schreef Koenholio het volgende:
Hahaha geweldig geschreven!![]()
![]()
Ik werk zelf in een cafetaria. Dat is wel rustig werken, maar in zo'n fecestent als Burger King of McDonalds zou ik dus echt van zijn lang zal ik leven niet werken!![]()
Hierbij trek ik mijn eerdere opmerking in het McDonalds klaagtopic over ,t schijnbaar hogere iq van de BK medewerker in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
Sta ik daar op het station in Utrecht en ik KRIJG ME TOCH een tyfushonger. Normaal kauw ik dan gewoon op een nietsvermoedende duif, maar die beesten vreten tegenwoordig ook paardenschijt. Dan maar iets vergelijkbaars: de Burger King.
Als ik bij de balie kom staat dat pokdalige sletje me al op te wachten. Uit de blik in haar ogen kan ik opmaken dat haar dag zijn dieptepunt heeft bereikt. Niet alleen haar dag, maar haar hele leven is naar de gallam gallal toet toet. Ze heeft vast geprobeerd zichzelf omhoog te neuqen, maar ik kan me als manager wel indenken dat je zoiets niet in de buurt van je scrotum wil hebben, laat staan ergens anders dan achter een door vette lucht gecorrodeerde kassa.
"Een Big King XXL alsjeblieft" (je weet wel: zo'n ding waar je drie dagen lang van kan natafellen)
"Ddafadafda34sfdafdsdas?"
"... wuh?"
"Poifdshjkjfdksa!!"
"....wat zeg je nou?"
"Dafdsfadsmajodaaffd"
"Of ik majo wil?!? Ja doe maar"
"Hadadswtorwotirweop"
Ik versta er geen broodje beenham van, en op al haar vragen is het een volmondig "JA" van mijn kant. Vraag me niet hoe, maar na een tijdje krijg ik een zak met brouwsel en smeer hem diezelfde seconde uit dat omhooggeschoten frituurkrot.
Wat ik dus wilde zeggen.................. PRAAT NEDERLANDS ACHTERSTALLIG STUK PORTIEKHOER!
Het moraal van dit verhaal: heb je heel je leven in een achterbuurt gewoond waar de term "articulatie" vreemd is en heeft je moeder dezelfde snor als je vader, ga dan bij de Burger King werken![]()
The end.
Moet je er ff een slinger aan geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb een stijve piemel gekregen van dit verhaal
Been there done thatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Moet je er ff een slinger aan geven.![]()
Oh, faeces! Zeg dat dan.quote:
Meeuwen die koeienstront vreten heb je ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:26 schreef Muck het volgende:
Normaal kauw ik dan gewoon op een nietsvermoedende duif, maar die beesten vreten tegenwoordig ook paardenschijt. Dan maar iets vergelijkbaars: de Burger King.
Gasten, zoek eens een baan wat wel meer dan het minimumloont uitbetaaltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 2 jaar werkeloos bent geweest dan stuurt de soos je vanzelf...
Je spreekt Nederlands, achterlijke idioot. Als je dan zo slim uit de hoek wilt komen moet je wel een OP maken zónder fouten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen.................. PRAAT NEDERLANDS ACHTERSTALLIG STUK PORTIEKHOER!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
Normaal kauw ik dan gewoon op een nietsvermoedende duif, maar die beesten vreten tegenwoordig ook paardenschijt. Dan maar iets vergelijkbaars: de Burger King.
..
haar hele leven is naar de gallam gallal toet toet.
..
Ik versta er geen broodje beenham van
..
ACHTERSTALLIG STUK PORTIEKHOER!
..
heeft je moeder dezelfde snor als je vader
is dit tegen mij of....?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
opzich erg leuk geschreven, maar volgens mij ben je best wel wereldvreemd.
Profile van jou:
Je hebt geen vrienden met een donkere huidskleur.
Je woont niet in een grote stad.
Je hebt nog maar weinig of nooit een vriendin gehad...
Heb ik gelijk?
'Nederlands praten' is ook goed Nederlands slimpie.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:05 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je spreekt Nederlands, achterlijke idioot. Als je dan zo slim uit de hoek wilt komen moet je wel een OP maken zónder fouten.
Ik laat mij elk weekend in Rotterdam door een dikke negerin neuken, telt dat ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
Profile van jou:
Je hebt geen vrienden met een donkere huidskleur.
Je woont niet in een grote stad.
Je hebt nog maar weinig of nooit een vriendin gehad...
Heb ik gelijk?
Solliciteer voor een functie als ambtenaar. Altijd beter dan de Burger King. Echt wel een portiek zeg. Die mensen die daar werken zijn doorgaans nog kanslozer dan de Mac-medewerkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef Irresistible het volgende:
Ik wilde nog via Tempo-Team bij die Burger King gaan solliciteren voor vakantiewerk
Maar ja, het leek me toch niet echt iets voor mij![]()
Presumption is the mother of all fuckups.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
Profile van jou:
én Amersfoort!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef hardcore-freak het volgende:
Nadat ik de topic titel las, moest ik gelijk aan station utrecht denken![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, lig gewoon nogsteeds in een deuk om de manier van schrijven in de OP![]()
![]()
!
Ja dáár werken heldere lichten johquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:05 schreef Dleg het volgende:
ga dan ook naar de mac
Dacht ik ook, blijkt het van 15 juli te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Briljant topic, de eerste sinds een hele tijd.
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Doderok het volgende:
[..]
Heeft de schrijver nog meer gepubliceerd?
Hmm, valt me nu pas op, vandaar, Fok is blijkbaar downhill gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dacht ik ook, blijkt het van 15 juli te zijn![]()
Heeft de schrijver nog meer gepubliceerd?
Rijd vandeweek om 21 uur de BKDrive in bij Delft voor een milkshake, hangt er een papiertje over de praatpaal heen of ik wil doorrijden naar het 1e raam. Die apparatuur is volgens mij altijd kaduuk of bestaat er zoveel toeval dat dit die drie keer per jaar gebeurt dat ik er ben ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:46 schreef Intergalactrick het volgende:
Mag ik een Whopper?
-Met kaas?
"nee bedankt"
En dan toch met kaas krijgen betalen
Ik kom hier wel vaker.. maar nee dat is niet altijd het geval. Erg enthousiast kan ik niet worden over die king drive.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef missC het volgende:
[..]
Rijd vandeweek om 21 uur de BKDrive in bij Delft voor een milkshake, hangt er een papiertje over de praatpaal heen of ik wil doorrijden naar het 1e raam. Die apparatuur is volgens mij altijd kaduuk of bestaat er zoveel toeval dat dit die drie keer per jaar gebeurt dat ik er ben ?
Breda?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
Er werken hier bij de BK alleen maar hoochie mama's en papa's.![]()
Ja, daar hebben ze Fransen achter de kassa staan... of dat nou veel beter is...quote:
Dat heb ik dinsdag ook mogen meemakenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:48 schreef Rio het volgende:
Moet je naar Amsterdam Amstel gaan, nog leuker; onverstaanbaar én zo traag als dikke stront.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef CecilBDemented het volgende:
heb daar eens over gemaild over het personeel van burger king
zij dat ze het iq van een grasspriet hadden
kreeg een bericht terug dat ik een rasist was en dat ze er een melding van gemaakt hadden
prima nog niks gezien
Je vergeet: "Wilt u een menu, of alleen de burger?"quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zal t maar verklappen
Vraag 1: Met kaas? (De Whopper)
Vraag 2: Wat wil je erbij drinken?
Vraag 3: Wil je er mayo bij?
Vraag 4: Meenemen of hier op eten?
Al geloof ik dat vraag 3 een beetje ofhangt van de medewerker en vraag 4 of je op een station bent of niet.
Ik moest ook hardop lachenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, lig gewoon nogsteeds in een deuk om de manier van schrijven in de OP![]()
![]()
!
der?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Gripper het volgende:
Ik: "Nah, komm mal mit die käse dann!"
Irritant is dat ja, vaak bij de mcdrive:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Bij mij was het van
Ik: :" Een hamburger alstublieft."
Verkoopmedewerkster: "U wilt een hamburger?"
Verkoopmedewerkster: "1 hamburger?"
Verkoopmedewerkster: "Dat was het?"
Te droog.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
'quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef Mwieren het volgende:
1x gehad zoiets in Den Haag bij de burger king op het station. ik vroeg iets va neen hamburger en de trol vroeg of ik er een Menoe bij wou. dus i kzag wat zei je en ze antwoorde mijn vraag met Menoe ik zeg Menoe? ze zegt ja.. Menoe. toen begreep ik dat ze Met Menu bedoelde
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Meh7 het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:[/b]
En wat wou je eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik begrijp nu pas wat TS bedoelde.
Is mij dus nu overgekomen, in de BK bij A'dam CS
Nadat ik dat joch tot twee keer toe had gevraagd wat ie zei heb ik maar opgegeven en op elke vraag maar ja gezegd.
Liep de zaak uit met een driedubbele whopper menu met kaas en bacon gesupersized![]()
Sta ik daar op het station in Utrecht en ik KRIJG ME TOCH een tyfushonger.....[KNIP]
Zozo das ook snelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik begrijp nu pas wat TS bedoelde.
Ohjee, je haalt fastfood en er loopt vet uit, schokkendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef Xuavis het volgende:
De eerste keer liep er iets van water of vet uit die burger over mijn handen, echt smerig gewoon. (wel even gecontroleerd of het geen plakkerig spulletje is ofzo, je weet maar nooit met zo'n tent)
Dat is de speciale saus man!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef Xuavis het volgende:
Ben in mijn leven twee maal naar de burger king geweest...
De eerste keer liep er iets van water of vet uit die burger over mijn handen, echt smerig gewoon. (wel even gecontroleerd of het geen plakkerig spulletje is ofzo, je weet maar nooit met zo'n tent)
.................Ik versta er geen broodje beenham van.........................
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
http://sherm.20megsfree.com/burgerking.swf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |