Irritant is dat ja, vaak bij de mcdrive:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Bij mij was het van
Ik: :" Een hamburger alstublieft."
Verkoopmedewerkster: "U wilt een hamburger?"
Ik: "Ja"
Verkoopmedewerkster: "1 hamburger?"
Verkoopmedewerkster: "Dat was het?"
Te droog.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
We wisten niet dat je moeder daar werkt.![]()
'quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef Mwieren het volgende:
1x gehad zoiets in Den Haag bij de burger king op het station. ik vroeg iets va neen hamburger en de trol vroeg of ik er een Menoe bij wou. dus i kzag wat zei je en ze antwoorde mijn vraag met Menoe ik zeg Menoe? ze zegt ja.. Menoe. toen begreep ik dat ze Met Menu bedoelde
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Meh7 het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:[/b]
En wat wou je eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik begrijp nu pas wat TS bedoelde.
Is mij dus nu overgekomen, in de BK bij A'dam CS
Nadat ik dat joch tot twee keer toe had gevraagd wat ie zei heb ik maar opgegeven en op elke vraag maar ja gezegd.
Liep de zaak uit met een driedubbele whopper menu met kaas en bacon gesupersized![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
Sta ik daar op het station in Utrecht en ik KRIJG ME TOCH een tyfushonger.....[KNIP]
Zozo das ook snelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik begrijp nu pas wat TS bedoelde.
Ohjee, je haalt fastfood en er loopt vet uit, schokkendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef Xuavis het volgende:
De eerste keer liep er iets van water of vet uit die burger over mijn handen, echt smerig gewoon. (wel even gecontroleerd of het geen plakkerig spulletje is ofzo, je weet maar nooit met zo'n tent)
Dat is de speciale saus man!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef Xuavis het volgende:
Ben in mijn leven twee maal naar de burger king geweest...
De eerste keer liep er iets van water of vet uit die burger over mijn handen, echt smerig gewoon. (wel even gecontroleerd of het geen plakkerig spulletje is ofzo, je weet maar nooit met zo'n tent)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Blanked het volgende:
.................Ik versta er geen broodje beenham van.........................
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
http://sherm.20megsfree.com/burgerking.swf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |