abonnement Unibet Coolblue
pi_29083876
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:06 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

De lol is er nu wel een beetje van af
Allang deraf, maar ja er zijn mensen die in een grot leven....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29085301
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:06 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

De lol is er nu wel een beetje van af
het is zelfs nooit leuk geweest
pi_29085392
quote:
Op zondag 24 juli 2005 03:44 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit nu voor me mage een leuke frost build te verzinnen,ik heb nu improved blizzard wat erg handig is voor het grinden van oozes in marauden, die hoef ik dus niet meer , maar wat vinden jullie van deze :
[..]
Die build heb ik ook, zeer effectief
pi_29096215
leeroy is nooi grappig geweest
hardcoholic
pi_29096304
Ik vond die Leery actie wel leuk......................
pi_29096811
jij bent dan ook alliance en een hunter
hardcoholic
  maandag 25 juli 2005 @ 01:24:41 #207
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29102038
kheb met me mage alt eindelijk een goede taktiek tegen shamans gevonden
je opent met Frostnova
Dan gebruik je Improved counter spell
Dan cast je Polymorph
je wacht 2 seconde
shaman gebruikt pvp trinket
je polymorphed weer
je rent weg en je blinkt zoveel mogelijk
Mount zodra het kan of Heartstone/Teleport IF/SW/DS

Druid versie:
Gebruik natures grasp
Laat de shaman je 1 keer slaan
Cast gelijk roots
Shaman gebruikt pvp trinket
Roots zijn er weer
Gebruikt natures swiftness + Regrowt
Gebruik rejuvanation
Ga in kat vorm en gebruik sprint
Mocht shaman je een frostshock gegeven hebben (wat ze constant spammen) wissel dan naar travel form om van de slowing effects af te komen
Zodra je out of combat bent ga je weer in kat en stealth, of gewoon shadowmeld

Shamans overpowerd? wel nee! je kan altijd nog vluchten!
tis niet zo dat ze om de 5 seconde je spells interrupten
Tis ook niet zo dat ze een totem kunnen neerzetten die je spells onderscheppen
Tis ook niet zo dat ze shitloads aan armour hebben
Tis ook niet zo dat ze kunnen healen
Tis ook niet zo dat de paladin niks is vergeleken een shaman.
Tis ook niet zo dat ze zelf enchants op hun wapen kunnen zetten zonder reagents.

Nerf mages! nerf paladins! nerf rogues! nerf Warlocks! nerf Priests! Nerf Hunters! Nerf druids!

Geef de shamans wat extra buffs, en een spell om Airsrikes in te roepen!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29102436
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
kheb met me mage alt eindelijk een goede taktiek tegen shamans gevonden
je opent met Frostnova
Dan gebruik je Improved counter spell
Dan cast je Polymorph
je wacht 2 seconde
shaman gebruikt pvp trinket
je polymorphed weer
je rent weg en je blinkt zoveel mogelijk
Mount zodra het kan of Heartstone/Teleport IF/SW/DS
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 25 juli 2005 @ 03:47:15 #209
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29103426
Nog een reden om shamans te haten :
quote:
Shaman
Elemental Focus ->>>>>>>>>>>> 1/1 point <<<<<<<<<<<<
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
quote:
Mage
# Arcane Concentration ->>>>>>>>>>>>> 5/5 points <<<<<<<<<<<<<<
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
1!!!!!!!!!!!!! talent point waar ik er als mage 5!!!!!! in moet steken, wat een bullshit, wat een schijt balans


nog zoiets:
quote:
Shaman
# Elemental Mastery - 1/1 point
When activated, this spell gives your next Fire, Frost, or Nature damage spell a 100% critical strike chance.
quote:
Mage
# Combustion - 1/1 point
When activated, this spell gives your next fire damage spell a 100% critical strike chance.
Shaman op ALLE schools of magic en een mage maar op 1, dit is echt te absurd voor woorden en ik snap niet waarom blizzard er na 6 maanden nog geen nerf tegen aan gegooit heeft, bij iedere klasse is er wel wat generft, maar bij de enigste ECHT overpowerde klasse doen ze niks, volgens mij hebben ze zelf een shammies lopen en haten ze et om te verliezen

[ Bericht 10% gewijzigd door Gamedemon op 25-07-2005 03:56:50 ]
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29103647
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:47 schreef Gamedemon het volgende:
Shaman op ALLE schools of magic en een mage maar op 1, dit is echt te absurd voor woorden en ik snap niet waarom blizzard er na 6 maanden nog geen nerf tegen aan gegooit heeft, bij iedere klasse is er wel wat generft, maar bij de enigste ECHT overpowerde klasse doen ze niks, volgens mij hebben ze zelf een shammies lopen en haten ze et om te verliezen
Shaman heeft geen 1k mana arcane missiles na een clearcast, en geen 1300 dmg pyroblast voor een 100% critical ability.
pi_29104106
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
kheb met me mage alt eindelijk een goede taktiek tegen shamans gevonden
je opent met Frostnova
Dan gebruik je Improved counter spell
Dan cast je Polymorph
je wacht 2 seconde
shaman gebruikt pvp trinket
je polymorphed weer
je rent weg en je blinkt zoveel mogelijk
Mount zodra het kan of Heartstone/Teleport IF/SW/DS

Druid versie:
Gebruik natures grasp
Laat de shaman je 1 keer slaan
Cast gelijk roots
Shaman gebruikt pvp trinket
Roots zijn er weer
Gebruikt natures swiftness + Regrowt
Gebruik rejuvanation
Ga in kat vorm en gebruik sprint
Mocht shaman je een frostshock gegeven hebben (wat ze constant spammen) wissel dan naar travel form om van de slowing effects af te komen
Zodra je out of combat bent ga je weer in kat en stealth, of gewoon shadowmeld

Shamans overpowerd? wel nee! je kan altijd nog vluchten!
tis niet zo dat ze om de 5 seconde je spells interrupten
Tis ook niet zo dat ze een totem kunnen neerzetten die je spells onderscheppen
Tis ook niet zo dat ze shitloads aan armour hebben
Tis ook niet zo dat ze kunnen healen
Tis ook niet zo dat de paladin niks is vergeleken een shaman.
Tis ook niet zo dat ze zelf enchants op hun wapen kunnen zetten zonder reagents.

Nerf mages! nerf paladins! nerf rogues! nerf Warlocks! nerf Priests! Nerf Hunters! Nerf druids!

Geef de shamans wat extra buffs, en een spell om Airsrikes in te roepen!
Jij kent de shamans echt goed... nee serieus...

PvP trinket van shaman = stun breken, geen roots, geen polymorph
Een shaman die FS spammed is een n00b, 1x aan start gevecht voor slow effect, daarna ES voor counters en meer damage.

Een shaman is in 1v1 behoorlijk sterk, maar een shadow priest, een (behoorlijke mage) en eigenlijk elke andere class met behoorlijke skill, kunnen ze verslaan.

Voordat je doorgaat met je gezaag over shammies, speel er eens een
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_29106784
Zelf eet ik shamans als ontbijt

Je hoort iedereen zeiken over overpowered enz enz, heb zelf een rogue en als ik iemand moet aanwijzen wie mogelijk het sterkst is is het wel een rogue!


Niet dat ik er veel problemen mee heb btw
  maandag 25 juli 2005 @ 13:50:42 #213
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29110087
quote:
Op maandag 25 juli 2005 05:24 schreef The-Sorcerer het volgende:

[..]

Shaman heeft geen 1k mana arcane missiles na een clearcast, en geen 1300 dmg pyroblast voor een 100% critical ability.
Pyroblast heeft een cast tijd van 6 seconde, terwijl je om de 5 seconde een spel kan stoppen, Als je PoM wilt voor een instant pyroblast heb je niet genoeg talent points om em voor 100% te laten critten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29112999
Ik kon het toch niet laten. Ik kan van 8 augustus tot begin september amper spelen, maar heb toch net een gamecard gekocht. Nu installeren, en dan lekker spelen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 25 juli 2005 @ 16:08:02 #215
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29114101
edit: laat maar
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 25 juli 2005 @ 20:23:43 #216
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29121172
Ik vecht liever tegen een Shaman dan tegen een Shadow Priest, een Druid of een Mage.
Want alle, en dan bedoel ik ook ALLE Shamans, zijn zo ontiegelijk achterlijk dat ze me achtervolgen in wolf form terwijl ik concussive shot en viper sting spam. Zijn ze out of mana, zijn ze niks meer waard
Niet dat dit altijd goed gaat hoor, maar meestal toch wel.

Maar goed, next patch = Hunter love. EINDELIJK! Dat ze er maar mee opschieten
Hopelijk zitten er pet changes bij
De Survival Tree (he? wat? hebben we nog een talent tree naast Marksman dan?) wordt veranderd iig. Dus misschien dat er wat meer gevarieerd gespeeld kan worden met de Hunter. Zou leuk zijn.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:27:02 #218
17061 mvt
blame Canada
pi_29121256
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
kheb met me mage alt eindelijk een goede taktiek tegen shamans gevonden
je opent met Frostnova
Dan gebruik je Improved counter spell
Dan cast je Polymorph
je wacht 2 seconde
shaman gebruikt pvp trinket
je polymorphed weer
je rent weg en je blinkt zoveel mogelijk
Mount zodra het kan of Heartstone/Teleport IF/SW/DS
doet me denken aan http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=86185 a.k.a. How to kill a shaman .
quote:
How to start a fight VS a Shaman.

Your class: Priest

Your talent specs: Holy/disp

1st move: Run!

2nd move: Swiftness potion

3rd move: If not in combat, mount

4th move: Equip carrot on a stick

5th move: Equip boots with mithril spurs

Their skill(s) to counter attack: Attack you

Their chance(s) to win the fight: 100%

Other comments :
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29121692
quote:
wow I feel special
ur not stfu
but Im in the middle

ROFL

EDIT:

HEY VERBAL?!
Speel je al?

[ Bericht 9% gewijzigd door Migwi op 25-07-2005 21:03:44 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 22:26:14 #220
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_29125402
hehe die thread is leuk ben hem nu aan het lezen... je zal het maar wezen.

ALL HAIL WOAD !
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  maandag 25 juli 2005 @ 22:52:41 #221
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29126416
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef mvt het volgende:

[..]

doet me denken aan http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=86185 a.k.a. How to kill a shaman .
[..]
lol die had ik niet gezien, maar das ook een goede taktiek
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29127579
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:24 schreef Migwi het volgende:
Ik vecht liever tegen een Shaman dan tegen een Shadow Priest, een Druid of een Mage.
Want alle, en dan bedoel ik ook ALLE Shamans, zijn zo ontiegelijk achterlijk dat ze me achtervolgen in wolf form terwijl ik concussive shot en viper sting spam. Zijn ze out of mana, zijn ze niks meer waard
Niet dat dit altijd goed gaat hoor, maar meestal toch wel.

Maar goed, next patch = Hunter love. EINDELIJK! Dat ze er maar mee opschieten
Hopelijk zitten er pet changes bij
De Survival Tree (he? wat? hebben we nog een talent tree naast Marksman dan?) wordt veranderd iig. Dus misschien dat er wat meer gevarieerd gespeeld kan worden met de Hunter. Zou leuk zijn.
waar is dat te lezen? Ik vond http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-hunter-en&t=45852&p=1&tmp=1#post45852 wel erg goed
pi_29130141
Crosspostje, maar zie Guildwars . Ik heb de mensen daar gevraagd waarom hun Guildwars nou beter vonden, maar verder dan geld kwamen ze eigenlijk niet.

Ga er nou niet zitten flamen en laat ze lekker over Guildwars posten, als je discussie wil open een speciaal centraal MMORPG topic (misschien niet eens gek idee)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:55:55 #224
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_29130383
HAIL WOAD

hehe wat een heldenactie
Wallahjeweettog
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:58:21 #225
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29130446
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:24 schreef Migwi het volgende:
Ik vecht liever tegen een Shaman dan tegen een Shadow Priest, een Druid of een Mage.
Want alle, en dan bedoel ik ook ALLE Shamans, zijn zo ontiegelijk achterlijk dat ze me achtervolgen in wolf form terwijl ik concussive shot en viper sting spam. Zijn ze out of mana, zijn ze niks meer waard
Niet dat dit altijd goed gaat hoor, maar meestal toch wel.

Maar goed, next patch = Hunter love. EINDELIJK! Dat ze er maar mee opschieten
Hopelijk zitten er pet changes bij
De Survival Tree (he? wat? hebben we nog een talent tree naast Marksman dan?) wordt veranderd iig. Dus misschien dat er wat meer gevarieerd gespeeld kan worden met de Hunter. Zou leuk zijn.
Alsof je druids niet kan hebben. Druids zijn prima te doen met een hunter. We kunnen je pet laten sleepen, voor de rest kan je in principe ons hard naaien. Al kunnen we naar je toe feral chargen natuurlijk. Maar toch, hunters zijn tot 50 te doen met een druid, op 60 pakken ze me altijd. Maarja, dat kan ook aan mij liggen. Klasses die ik wel pak met een druid: mage en warrior. De rest rete moeizaam, met henkie de shaman als toppunt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29131950
Me videokaart is helemaal overleden. Het lijkt wel alsof er een olifant heeft opgezeten. Vermoedelijk is 1 vd houders van de koeler krom gebogen door de hitte waardoor de fan alles vernielt heeft. Dus ik kan voorlopig niet spelen Gelukkig betekent dat wel veel rested XP Ik heb nog een Geforce 2 MX200 es kijken of ik daar mee kan spelen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 03:26:12 #227
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29132613
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:19 schreef existenz het volgende:
Me videokaart is helemaal overleden. Het lijkt wel alsof er een olifant heeft opgezeten. Vermoedelijk is 1 vd houders van de koeler krom gebogen door de hitte waardoor de fan alles vernielt heeft. Dus ik kan voorlopig niet spelen Gelukkig betekent dat wel veel rested XP Ik heb nog een Geforce 2 MX200 es kijken of ik daar mee kan spelen!
Je kan spelen maar daar is ook alles mee gezegd
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29132751
ach, zolang je wel 1024mb geheugen hebt, speelt het best nog met een geforce 2. moet je wel alles op minimum zetten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29133432
zo, de verslaving is weer toegeslagen. eind van de middag een NE rogue begonnen, zit nu halverwege lvl12. Denk dat ik nu maar eens ga slapen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29133481
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Alsof je druids niet kan hebben. Druids zijn prima te doen met een hunter. We kunnen je pet laten sleepen, voor de rest kan je in principe ons hard naaien. Al kunnen we naar je toe feral chargen natuurlijk. Maar toch, hunters zijn tot 50 te doen met een druid, op 60 pakken ze me altijd. Maarja, dat kan ook aan mij liggen. Klasses die ik wel pak met een druid: mage en warrior. De rest rete moeizaam, met henkie de shaman als toppunt.
Dat ligt dus aan jou.
Druids waren niks waars, maar aangezien ze het toen nodig vonden om het zo te maken dat we geen mana kunnen drainen als ze shapeshifted zijn is het rather impossible om een druid neer te halen.
Of onze guild druids zijn gewoon WTFPWNBBQSAUCEOMGIMBA!!!11!!oneone!1!!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 09:12:00 #231
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_29134214
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 05:38 schreef Richardfun het volgende:
zo, de verslaving is weer toegeslagen. eind van de middag een NE rogue begonnen, zit nu halverwege lvl12. Denk dat ik nu maar eens ga slapen


Ik ben net een Female Gnome Warrior begonnen, dat ziet er best lollig uit, zo'n schattig klein gnoompje met een enorme bijl.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:41:59 #232
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_29135746
Uhm.. Aangezien het levellen bij mij nogal traag gaat (zovaak speel ik niet, maar als ik speel ga ik meestal maar 2/3 levels om hoog in 4 uur tijd.. ) iemand misschien tips..? Zit volop te questen en te grinden, maar het schiet maar niet op.. :|
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:45:11 #233
114283 bupatH
ondertitel
pi_29135821
2/4 levels i 4 uur tijd is veel wacht maar tot je verder komt dan haal je het level niet meer op een dag
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:46:33 #234
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_29135848
Ja, dan is het nog niet eens 1 lvltje in 4 uur
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:47:02 #235
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_29135857
Wat zeg ik: 4 dagen
pi_29138261
Wat vinden jullie eigenlijk van de proffessions: blacksmithing/leatherworking/tailoring ? Na heel veel mitrhil bars(400+) en heel veel andere goodies ben ik eindelijk armorsmith lvl 275. Ik ben er nu achter gekomen dat je er eigenlijk geen kont aan hebt enhet enkel veel tijd een geld kost.
Mij lijkt mining+skinning veel beter, zo kun je de meeste materealen voor je gear bij elkaar zoeken en dan aan een guildie vragen om ze te craften.

Mijn stelling is de volgende: "Na lvl 50 loont het niet meer om blacksmiting(leatherworking/tailoring) te hebben."
Mensen die het zelfde ondervinden?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:24:01 #237
66083 Platina
78th Element
pi_29139294
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef Da_Koen het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de proffessions: blacksmithing/leatherworking/tailoring ? Na heel veel mitrhil bars(400+) en heel veel andere goodies ben ik eindelijk armorsmith lvl 275. Ik ben er nu achter gekomen dat je er eigenlijk geen kont aan hebt enhet enkel veel tijd een geld kost.
Mij lijkt mining+skinning veel beter, zo kun je de meeste materealen voor je gear bij elkaar zoeken en dan aan een guildie vragen om ze te craften.

Mijn stelling is de volgende: "Na lvl 50 loont het niet meer om blacksmiting(leatherworking/tailoring) te hebben."
Mensen die het zelfde ondervinden?
Klopt, er hoeft in principe maar 1 armorsmith 3 weaponsmihts 3 leatherworkers and 1 tailor per server te zijn. Ik ben blacksmith lvl 286 maar heb geen zin om te grinden voor reaper recipe ik laat iemand anders wel maken en betaal hem 50g nog goedkoper dan all de materialen die ik voor blackstmithing te levelen moest halen.

De enige nuttige crafting professions zijn Alchemy, Engineering en een klein beetje Tailoring voor de bags en het mooncloth voor een of andere epic belt.
pi_29140594
ik wil de fok!ers guild wel joinen.. maar kvraag me af of het horde of alliance is
zou ik toch wel ff moeten weten lijkt mij :x
tnx
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:10:54 #239
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_29140874
Hoe vinden jullie de combi Herb/Alch voor een Troll Shaman?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:17:41 #240
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29141028
LEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEN* ziet blikken van kwaadwillige WOW spelers*

errr

hmmmm
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:22:37 #241
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29142820
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:47 schreef Gamedemon het volgende:
Nog een reden om shamans te haten :
[..]


[..]

1!!!!!!!!!!!!! talent point waar ik er als mage 5!!!!!! in moet steken, wat een bullshit, wat een schijt balans


nog zoiets:
[..]


[..]

Shaman op ALLE schools of magic en een mage maar op 1, dit is echt te absurd voor woorden en ik snap niet waarom blizzard er na 6 maanden nog geen nerf tegen aan gegooit heeft, bij iedere klasse is er wel wat generft, maar bij de enigste ECHT overpowerde klasse doen ze niks, volgens mij hebben ze zelf een shammies lopen en haten ze et om te verliezen
Een Mage die vindt dat Shamans overpowered zijn, dat is echt grappig
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:25:33 #242
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_29142918
Ik heb ze nu gewoon beide
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:30:08 #243
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29143063
http://ucraid.ytmnd.com/

Alliance die Undercity probeerde te raiden
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_29144310
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef xSoDx het volgende:
ik wil de fok!ers guild wel joinen.. maar kvraag me af of het horde of alliance is
zou ik toch wel ff moeten weten lijkt mij :x
tnx
We zijn Alliance
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29144394
Hmmm, heb net mn 2e character ingevoerd in de lijst in de OP, maar hij komt er niet in, terwijl ik wel een scherm kreeg met daarop de mededeligng dat de character opgeslagen was.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:01:04 #246
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_29145661
Cool, op onze server gaan een stuk of 20-40 Warlocks van beide kanten Booty Bay overnemen binnenkort.

Dus alle bruisers doden, en alle ingangen blokkeren voor anderen !

Ik kan niet wachten.... !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:45:58 #247
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29146786
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Cool, op onze server gaan een stuk of 20-40 Warlocks van beide kanten Booty Bay overnemen binnenkort.

Dus alle bruisers doden, en alle ingangen blokkeren voor anderen !

Ik kan niet wachten.... !
daar gaat je friendly status
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29147105
quote:
Heb hier toch echt een paar keer serieus zitten lachen, vooral dat mailtje met tax pay.... Machtig. .
pi_29148340
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef Da_Koen het volgende:

Mijn stelling is de volgende: "Na lvl 50 loont het niet meer om blacksmiting(leatherworking/tailoring) te hebben."
Mensen die het zelfde ondervinden?
Tailoring zuigt in ieder geval. Grote geldverspilling. Was ik er maar nooit aan begonnen... Als ik gewoon mining en skinning had gepakt was ik nu 24 keer zo rijk geweest...
Ja, ik generaliseer.
pi_29148382
Heb ik als high-lvl priest eigenlijk ook het recht om over iets te bitchen? Oh, ik weet het al. Ik ga klagen over die 20 tells die ik in een half uur krijg van groepjes zonder healer die me echt echt heel erg nodig hebben, want die leiden me zo af van mijn gequest...
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')