Ik mannen weten toch niet of een meisje aangebroken strips heeft of niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zonder, mits de vrouw dan de pil neemt en beide partners zijn getest.
Dat is logisch. Maar aangezien sommige vrouwen de pil ook wel eens kunnen vergeten...
Een meid die ik ken heeft 3 verschillende aangebroken strips door dr kamer verspreid en gebruikt geen condooms. Nee dat is snugger, om het dan van het meisje te laten afhangen
Reden te meer om de Braziliaanse rubbereconomie nog maar weer eens een impuls te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik mannen weten toch niet of een meisje aangebroken strips heeft of niet..
rukken met condoomquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reden te meer om de Braziliaanse rubbereconomie nog maar weer eens een impuls te geven.
Brazilië is mij dankbaar en daar doe ik het voorquote:
TMIquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Venderwel het volgende:
Heb vriendin gehad die niet tegen de pil kon, dus dat was verplicht met condoom, behalve als ze ongesteld was!!
quote:
quote:
Aanzienlijk. Een echte schipper bevaart de Rode zee, maar gaat er toch echt niet in zwemmen.quote:
Ik duik zelfs in de rode zeequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aanzienlijk. Een echte schipper bevaart de Rode zee, maar gaat er toch echt niet in zwemmen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:49 schreef Venderwel het volgende:
Och de heren kunnen er niet tegen?? Is jammer, veel vrouwen zijn dan vaak nog meer opgewonden dan anders!
Met Nitroxquote:
Deal, wanneer?quote:
na 6 uur heb ik al gehoordquote:
Lullen ze tenminste nier door de film heenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef thaleia het volgende:
Hik, ik herken het een beetje: ik zou vrijgezel zijn leuker vinden als veel meer mensen het waren.
Het ligt bij mij wel anders dan bij jou: bij jou slepen ze allemaal voortdurend hun partner overal mee naartoe, bij mij is het meer dat ze -met of zonder partner- de bank niet meer afkomen.
Het is leuk en aardig, lekker de onafhankelijke vrouw uithangen en veel dingen in mijn eentje ondernemen en daarbij vaak leuke dingen met vrienden doen, ik zou zo prima nog jaren verder willen, maar dat wordt steeds lastiger omdat dat laatste onderdeel, die leuke dingen met vrienden, steeds minder makkelijk gaat dan toen ik 25 was. Toen had iedereen overal tijd voor en zin in, nu kost het allemaal veel meer moeite om iemand te vinden die ook een dvdtje wil gaan kijken oid.
Het is nog niet rampzalig, meestal als ik geen zin heb om iets in mijn eentje te doen weet ik nog wel iemand te vinden die ook wil, maar het is veel meer gedoe en veel minder vanzelfsprekend dan vroeger. Alleen dat al zou een reden kunnen zijn om zelf ook maar eens aan de man te gaan: niet omdat je het vrijgezellenleven zat bent, maar omdat dat vrijgezellenleven gewoon niet meer is zoals het vroeger was.
En je gaat de kleine echt Mukie noemen?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef thaleia het volgende:
Hik, ik herken het een beetje: ik zou vrijgezel zijn leuker vinden als veel meer mensen het waren.
Het ligt bij mij wel anders dan bij jou: bij jou slepen ze allemaal voortdurend hun partner overal mee naartoe, bij mij is het meer dat ze -met of zonder partner- de bank niet meer afkomen.
Het is leuk en aardig, lekker de onafhankelijke vrouw uithangen en veel dingen in mijn eentje ondernemen en daarbij vaak leuke dingen met vrienden doen, ik zou zo prima nog jaren verder willen, maar dat wordt steeds lastiger omdat dat laatste onderdeel, die leuke dingen met vrienden, steeds minder makkelijk gaat dan toen ik 25 was. Toen had iedereen overal tijd voor en zin in, nu kost het allemaal veel meer moeite om iemand te vinden die ook een dvdtje wil gaan kijken oid.
Het is nog niet rampzalig, meestal als ik geen zin heb om iets in mijn eentje te doen weet ik nog wel iemand te vinden die ook wil, maar het is veel meer gedoe en veel minder vanzelfsprekend dan vroeger. Alleen dat al zou een reden kunnen zijn om zelf ook maar eens aan de man te gaan: niet omdat je het vrijgezellenleven zat bent, maar omdat dat vrijgezellenleven gewoon niet meer is zoals het vroeger was.
Of GodtMukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je gaat de kleine echt Mukie noemen?.
Ik noem mn kind jostiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je gaat de kleine echt Mukie noemen?.
is je achternaam toevallig "band"quote:
Als ik mezelf google dan kom ik alleen maar mijn Fok!usericon tegen vanuit PdeHoog's fotoboekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
* Pheno vindt een foto op het internet van zichzelf....arghhhhhh
Link?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
* Pheno vindt een foto op het internet van zichzelf....arghhhhhh
Vast beter als die sig onder al je postsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie gewoon op z'n eigen site te kijken....dan krijg je dat gedoe..![]()
Nee, dan kom ik dat forum waar ik ook member van ben niet tegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik mezelf google dan kom ik alleen maar mijn Fok!usericon tegen vanuit PdeHoog's fotoboek.
Het was dat of de gisteren nog voorbijgeslingerde zwangere doos.quote:
Hoezo? Dat ding is toch hartstikke kleurrijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
Vast beter als die sig onder al je posts![]()
Ik heb geen homepage, die ruimte van mijn provider gebruik ik eigenlijk nergens voorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie gewoon op z'n eigen site te kijken....dan krijg je dat gedoe..![]()
jawel, maar je mag gerust een zwangere vrouw noemen in plaats van een pregnant chickquote:
Truequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ding is toch hartstikke kleurrijk?
Iets tegen engels?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jawel, maar je mag gerust een zwangere vrouw noemen in plaats van een pregnant chick![]()
Alleen die paar GB aan movies en Mp3 tochquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen homepage, die ruimte van mijn provider gebruik ik eigenlijk nergens voor
zo respectloos allemaal héquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:31 schreef Litpho het volgende:
Het was dat of de gisteren nog voorbijgeslingerde zwangere doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |