Als er niet teveel vaktermen in voor komen zal het met het engels wel goedkomenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
Ik trok die voor jouw met betrekking tot je gezondheid
de kaart toont en man die springt met 8 vliegende "rods" om zich heen. vliegend door de lucht op hoge snelheid. deze kaart is geassocieerd met snelheid en goede berichten. in persoonlijke situaties staat deze kaart voor snelle veranderingen die hoopvol zijn.
mischien leuk om te weten dat de kaart die als tweede op de stapel lag de zon was en die staat voor mij persoonlijk voor Hoop en Positiviteit.
maar ik heb zometeen wat te doen en zal later een wat uitgebreidere legging voor je proberen met wat meer detail er in.
trouwens ben je goed met engels? ik ben namelijk niet zo vloeiend met nederlands als het op dit soort dingen aankomt![]()
Hmmmm, vreemd. Ik ga dus juist weinig stappen en eet juist egzonder en ben dus ook eigenlijk zelden aangeschoten de laatste tijdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
Ripley voor jouw trok ik de Three of Cups ondersteboven.
hmm vind wel dat de plaatjes op het net erg donker ingescanned zijn
interesant...jij bent feestbeest of nietmaar omdat de kaart op zijn kop ligt betekend het dat het de laatste tijd wat minder is. de lol, vieren en drinking op/van feestjes is omgeslagen naar verkwisting en dat je te makkelijk toegeeft aan iets...kan niet precies wat maar aangezien de meeste mensen wel van een aantal glaasjes houden lijkt me dat het meest logische. drinken, roken en ongezond eten word waarschijnlijk in overmaat gedaan.
aangezien het een simpele dag kaart is heb ik er geen andere kaart bij getrokken om te zien of het een serieus probleem is of niet.
Als het mogelijk is, kun je voor mij een kaartje trekken? Geb. datum 14-04-1964 (ouwe knakker weet utquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:
@Saleheim
yup dat zijn de Cosmic Tarot kaarten
Vlak na mijn vraag aan jou moest ik weg en de hele weg dat ik in de auto zat moest ik eraan denken. Grappig is datquote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
geen probleem Morwen. ik ben er nu al achter dat je geen kaarten kunt leggen zonder toestemming te hebben van die persoon. je kunt ze wel leggen maar dan komt er geen fatsoenlijk antwoord uit. daarnaast heb ik even wat geprobeerd door astraal naar je toe te komen en gewoon je hogere zelf te vragen of die een vraag had die van belang was
Mmmm, ja dat klopt wel, ik ben momenteel nogal gejaagd en daar kan ik eigenlijk heel slecht tegen. Ik droom ook waanzinnig vreemd en dat is meestal een teken dat ik mezelf voorbij ren.quote:je wilt dingen haasten. meditatie kan je bijstaan om terug te komen in het "hier en nu". dit zal je weer je weer terug in sync brengen met de juiste timing van zaken. als je vatbaar bent voor stress, en dat ben jij volgens mij, dan gooi je je hele systeem in de war. het is van belang om artistiek en creatief bezig te zijn om zo de druk te verminderen. het is dan ook meteen een uitlaatklep voor al die creativiteit die in je zit en er op het moment niet uit lijkt te kunnen.
Mooi is dat, he! Prachtige kaarten, ik hoop dat jij en anderen er veel plezier van hebben. Nogmaals bedanktquote:begin het gevoel te krijgen dat me deck nu begint te werken voel de energie door me heen stromen
Dat begrijp ik. Ik vind het al heel tof dat je een kaart voor em wilt leggenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:
@Ripley
ben nog bezig er mee leren om te gaan. als je de kaart omdraait komt de beschrijving eruit die jij hebt. moet nog flink fine tunen. net een legging voor stiefmoeder gedaan en de helft klopte maar.
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Sjeen het volgende:
Geboren 3 april 1976 in Heerlen, nu in Maastricht
ik weet niet of deze kaart voor jouw is. ik vond iemand onder de user name Saleheim zowel in het noord-oost als in het zuiden van het land. woon jij toevallig in het zuiden? want voor die heb ik de legging gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Als het mogelijk is, kun je voor mij een kaartje trekken? Geb. datum 14-04-1964 (ouwe knakker weet ut)
Thema, werk. Ik kan misschien een baan hebben maar twijfel erg of deze bij me past. En vooral of ik het fysiek volhou.
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik vind het al heel tof dat je een kaart voor em wilt leggen
Misschien kun je het nog eens proberen met in je achterhoofd mijn gevoel dat ik een kaart wil voor mijn geest, eentje die wat duidelijkheid schept?
hahah nee ik woon in Flevo, dus eerder noord-oost dan zuiden. Maar zo heb ik wel mooi deze kaart ff gezien, hij's droevig maar mooi.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik weet niet of deze kaart voor jouw is. ik vond iemand onder de user name Saleheim zowel in het noord-oost als in het zuiden van het land. woon jij toevallig in het zuiden? want voor die heb ik de legging gedaan.
[afbeelding]
Eight of Cups (withdrawal)
de symbolen op de kaart omschrijven emotionele onverschilligheid en terugtrekking van affectie van een relatie. beide mensen zijn uit elkaar gegroeid emotioneel en voelen zich eenzaam binnen in de relatie, al een tijdje.
na een periode van rust waarin je kunt nadenken zul je wellicht meer emotionele energy in je relatie willen stoppen. zodra je dat beslist verken nieuwe gebieden voor groei en ontwikkeling binnen in de relatie ipv te settlen voor de status quo.
tja is niet echt werk gerelateerd heh?
tenzij het over werken aan relaties gaat hahaha
Hier kan ik iets mee, Dank je! Ik heb onlangs mijn studie Psychologie weer opgepakt... Dus dat klopt wel en op relatievlak ben ik inderdaad bezig het allemaal een beetje in perspectief te zien...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eight of Pentacles (education)
Je ziet een vrouw die een bouquet vasthoudt met in het midden een roos omringt door pentagrammen. een "ray of awareness" valt neer het bouquet en symboliseert de uitbreiding van de geest beschikbaar door onderwijs/opleiding. deze kaart gaat over de discipline die nodig is om onderwijs te krijgen in een nieuw gebied en deze te fine-tunen tot je het volledig beheerst. het is de kaart van de leerling die focust op het detail en de precisie van zijn/haar taken en haalt voldoening uit gestage vooruitgang/verbetering. het gaat niet over de meesterschap van een skil omdat het gaat over een doorgaand leer proces met de bedoeling om nieuwe informatie in je leven te kunnen toe voegen.
ik trok voor de gein nog een kaartje erbij en die maakte duidelijk dat je relatie skils nog verbetering kunnen gebruiken. dus het leren van verbanden leggen. dit kan door middel van zelf studie of workshops.
volgens mij wil je die gozer uit het zuiden niet zijn ookquote:Op maandag 25 juli 2005 18:40 schreef Saleheim het volgende:
[..]
hahah nee ik woon in Flevo, dus eerder noord-oost dan zuiden. Maar zo heb ik wel mooi deze kaart ff gezien, hij's droevig maar mooi.![]()
geboorte datum, woonplaats waar je nu leeft, eventueel je echte naam, eventuele vraag die je hebtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef Viperdesign het volgende:
Vincent, als je nog zin hebt... graag.
Zie mail.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
geboorte datum, woonplaats waar je nu leeft, eventueel je echte naam, eventuele vraag die je hebt
dan zal ik proberen iets nuttigs te trekken
Klopt helemaal als een bus. Ik zou als ik alles over kon doen iets in maatschappelijk werk willen doen. Heb ook een tijdje mensen mogen begeleiden in een totaal andere functie en dat werkte heel erg goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
King of Cups
Saleheim wat ik zo zie is dat je een emotioneel iemand bent die het beste een baan als begeleidende rol vervult. dus dat je mensen begeleid in hun groei en met je levens ervaring ook voorbeelden kunt geven uit je eigen leven. zie niks kwa gevaar voor je gezondheid maar je potentie ligt meer in denkwerk dan fysiek.
Da's waar maar de financien he?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Viperdesign het volgende:
Je kunt altijd nog overwegen parttime vrijwilligerswerk te doen. Als je er tijd voor hebt..
30-3-72 Omgeving leiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik van iemand een kaartje, of iets dergelijks, mogen?![]()
nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierigquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
Ik trok die voor jouw met betrekking tot je gezondheid
maar ik heb zometeen wat te doen en zal later een wat uitgebreidere legging voor je proberen met wat meer detail er in.
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:30 schreef fee-tje het volgende:
Wil er iemand voor mij een kaart trekken aub? Mijn geboortedatum is 6 sept 1984, in de omgeving van Arnhem.
ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezigquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Enyalius, heb je hier toevallig nog iets mee gedaan? Zo niet, geen probleem hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig
Dank je welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
[..]
[afbeelding]
The Hierophant (spiritual ritual)
de hierophant gaat meestal over de rol van religie in je leven, maar in jouw geval denk ik dat het eerder te maken heeft met tradionele moralen en persoonlijke eigenschappen. je wilt waarschijnlijk de ouderwetse zienswijze van religies her-bestuderen om te zien of je je er echt in kunt vinden, als je nu al "lege" rituelen doet omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt dan is het beter om dat los te laten en je eigen rituelen te verzinnen om je zo je eigen verbinding met je spirituele pad te kunnen tonen en beleven.
doe de andere kaarten morgen of later vanavond. ben beetje moe nu
Tof! Deze week nog?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:41 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw trok ik
[afbeelding]
The Empress(fertility)
heel lang verhaal, zal ik je sparen. het komt er op neer dat je klaar bent om meer voorspoed tegen te komen in je leven. als je tenminste het gevoel hebt dat je het recht heb op overvloed aan groei en resources. de empress is dan het signaal dat het gaat komen. in dit geval de liefde waar je om vroeg.
Ok, great!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ja het kost alleen veel tijd voor mij om het uit te zoeken wat elke kaart betekend en de verbinden tot elkaar. maar ben er mee bezig
quote:
okay... ook goed. Dat kan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
weet niet. heb er opeens een stuk minder zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |