quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik zit al weer meer dan 2 jaar in de buurt van Houston, Texas.... reden is mijn vrouw, zij is Amerikaanse en ze was Nederland beu na 4.5 jaarbevalt hier wel goed hoor
Je vrouw is dus Nederlandse en jij binnenkort Amerikaan? Heb je in de VS nu een baan die vergelijkbaar is met je baan in Nederland of doe het je het nu beter of minder goed?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik zit al weer meer dan 2 jaar in de buurt van Houston, Texas.... reden is mijn vrouw, zij is Amerikaanse en ze was Nederland beu na 4.5 jaarbevalt hier wel goed hoor
Ik heb er niets meer te zoeken... behalve dat mijn familie en vrienden er wonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef popolon het volgende:
Jeetje vampiert, al drie jaar niet in Nederland geweest.
Ik vind 't nogal wat, gelukkig kunnen we 't ons veroorloven.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik heb er niets meer te zoeken... behalve dat mijn familie en vrienden er wonen.
Amerika is redelijk te vergelijken met Nederland;het is westersquote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef popolon het volgende:
Jeetje vampiert, al drie jaar niet in Nederland geweest.
Ik vind 't nogal wat, gelukkig kunnen we 't ons veroorloven.
't Gaat me niet om het land of cultuur, mij gaat 't om familie en vrienden.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
Amerika is redelijk te vergelijken met Nederland;het is westers
Een jarenlange verblijf in Botswana tussen de bamboostokken is beter pimpmateriaal
* KNAK gaat morgen voor het eerst weer in 2 jaar een bezoekje brengen aan NL![]()
Twee keer per jaar gemiddeld. Ik heb gisteren m'n ticket voor de kerst geboekt. Prijs viel me eigenlijk wel mee: zo'n $500 retour vanuit Minneapolis, helaas niet rechtstreeksquote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Individual het volgende:
Hoe vaak gaan jullie terug?
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef popolon het volgende:
En waarom moet je naar NL om je visum te verlengen?
Nee, ben sinds kort zelfs weer singlequote:
So it goes... M'n visumstatus was er gelukkig niet aan gebondenquote:
Mensen die niet 3 jaar kunnen zonder huin familie te zien... daar is wat mis meequote:Op donderdag 10 november 2005 22:29 schreef fernando_redondo het volgende:
Met mensen die in 3 jaar niet naar hun familie zijn geweest en zeggen dat dat niet erg is naar mijn mening wat mis
Normaal is het in elk geval zeker niet
Huh? Dat is wel wat erg cru.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:29 schreef fernando_redondo het volgende:
Met mensen die in 3 jaar niet naar hun familie zijn geweest en zeggen dat dat niet erg is naar mijn mening wat mis
Normaal is het in elk geval zeker niet
Misschien komt dat wel omdat je geen tijd wil vrij maken voor je vrienden. Verder heb je maar een moeder, vader, broer, zus, oma of opa.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:05 schreef SeLang het volgende:
Ik krijg die vraag ook regelmatig: "Hoe vaak ga je terug?"
Terug naar wat denk ik dan
Intussen is in Nederland ook iedereen gewoon doorgegaan met z'n leven.
M'n vrienden van toen zijn dood, geemigreerd, of gewoon saai geworden (hebt elkaar niks meer te vertellen)
Dat is dan ook abnormaal. Een normaal mens met een normale relatie met zijn familie zou daar wel behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 06:49 schreef Fiep het volgende:
[..]
Huh? Dat is wel wat erg cru.
Ik heb er echt geen behoefte aan om elke 6 maanden voor 20 uur heen en 20 uur terug in het koud, vertraagd vliegtuig te zitten (ongetwijfeld gezeten naast een stinkende, sexueel gefrustreerde ransbak) voor een paar daagjes familie/vrienden bezoek. Om vervolgens met een flinke jetlag weer op je werk te verschijnen. Maar ieder zijn vertier!
Weather Underground? Dat is een beetje een onfortuinlijke naam...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
[[url=http://banners.wunderground.com/weathersticker/big2_both_cond/language/www/US/MI/Grand_Rapids.gif]afbeelding][/url]
Het is heerlijk weer buiten.en vanavond weer naar 't ijshockey toe. Weekend.
[afbeelding]
Precies... heb er ook geen zin in. D'r is in Nederland niets voor me behalve m'n ouders, en die komen net zo lief 1x per jaar hier heen. Voor hen is het ook een vakantie, omdat alles hier nieuw/leuk is, een win/win situatie dus. Nederland hoef ik zelf niet meer te zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 06:49 schreef Fiep het volgende:
[..]
Huh? Dat is wel wat erg cru.
Ik heb er echt geen behoefte aan om elke 6 maanden voor 20 uur heen en 20 uur terug in het koud, vertraagd vliegtuig te zitten (ongetwijfeld gezeten naast een stinkende, sexueel gefrustreerde ransbak) voor een paar daagjes familie/vrienden bezoek. Om vervolgens met een flinke jetlag weer op je werk te verschijnen. Maar ieder zijn vertier!
Typisch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies... heb er ook geen zin in. D'r is in Nederland niets voor me behalve m'n ouders, en die komen net zo lief 1x per jaar hier heen. Voor hen is het ook een vakantie, omdat alles hier nieuw/leuk is, een win/win situatie dus. Nederland hoef ik zelf niet meer te zien.
Ontkenning... ga buiten spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee
Zoek een fatsoenlijke baanquote:
Ik ben programmeur bij een mortgage company... en ik verdien meer dan jij en je pa bij elkaar verdienenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke baan
Puh! Hier regent het tenminste, en niet zo'n beetje ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
De eerste sneeuw, meteen een dikke laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |