Welcome back, Hoe is de sfeer in London op het moment?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:40 schreef Individual het volgende:
Nou ja ik sta al in het lijstje dus een ordinaire tvp dan maar.
Dit topic is meestal een Aziatisch onderonsje (we hebben ons eigen London topic) maar altijd wel grappig om deze ook te lezen!
Waarom ben je naar Nederland teruggegaan? En heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:43 schreef remlof het volgende:
ik heb van 1996 t/m 1998 in milaan gewoond, in 2000/2001 in londen en in 2002/2003 weer in milaan. sindsdien weer terug in dit landje (wat lang niet meer zo leuk is als toen ik wegging...)
De sfeer is prima, alsof er niet gebeurd is. Gisteren 2 min stilte gehad, maar voor de rest gaat het leven gewoon door. Londoners krijg je er niet zomaar onder.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:43 schreef Libris het volgende:
[..]
Welcome back, Hoe is de sfeer in London op het moment?
Veel Azie - US communicatie hier
Ben benieuwd of we ook Afrikaanse fokkers hebben...
Een jaar, maar de aanvraag voor de greencard is ook al drie maanden geleden gedaan dus dan heb ik die vergunning niet meer nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang is je vergunning?
Niet als je met een Amerikaanse getrouwd bent en makkelijk op 1 salaris kunt rondkomen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoef je voor een green card geen werk te hebben?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja en jij voelt je daar gelukkig bij dat je dat gaat lopen verkondigen?
Dat mag je vinden, heb er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou me een uitvreter en profiteur van mijn vrouw voelen en ik zou me afhankelijk voelen van haar
Als je er nog geen hebt is dit misschien een aardige 'schone' kaart om te gebruiken:quote:
quote:Moet je eerst een vergunning hebben of eerst werk?
Zonder vergunning geen werk, i.t.t. StefanP, zijn werkgever regelde zijn visum.quote:
Die verdient ook meer dan een ton per jaar, me dunkt dat een werkgever de moeite wil doen danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor Stefan doen ze die moeite wel schijnbaar.
Maar als je een vergunning hebt heb je zo werk?
Dat lijken mij eerder Argentijnse cijfers.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grand Rapids heeft toch een werkeloosheid van 20% of zo toch?
Iemand anders mag natuurlijk ook een kaartje makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je er nog geen hebt is dit misschien een aardige 'schone' kaart om te gebruiken:
En hiero een satellietfoto van de buurt waar ik woon.
Google maps is the best.Nog meer mensen met een close up?
En er zijn er nog meer;quote:Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef HarigeKerel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_wife
Hebben jullie deze al?
Zag op Weatherchannel dat Cancun de volle laag heeft gekregen. Weet niet waar Monterrey ligt want google maps heeft daar een beetje problemen mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 07:21 schreef Yakko het volgende:
.... maar ik zal hier nog wel een update posten over wat er gebeurt en gaat gebeuren!
Kan de OP niet meer wijzigen.. dus je blijft mooi staan. Plannen om terug te gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:11 schreef iamredleader het volgende:
FF updateje, maar ik zit sinds januari in Amsterdam, Nederland, dus niet meer in Londen! Hoewel er nog wel een deel van mijn hart zit, zo leuk was het... Hoe gaat het met de Londenaren eigenlijk?
Hier is het de laatste dagen ook wat koeler, nog geen 30 graden zelfs. Heerlijke verandering, zo mag het wel een tijdje blijven. Paar Nederlandse vrienden over de vloer gehad, Singapore laten zien, lekker gegeten. Was weer gezellig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 06:02 schreef popolon het volgende:
Net weer een flinke storm achter de rug, hier en daar wat halve bomen en takken op de straat.
Zo hoort 't.
Wel lekker hoe aangenaam 't nu buiten is na 4 dagen 30C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |