Op de onderste foto bedoel ik dus he.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:48 schreef Vitalogy het volgende:
Pfew gelukkig valt me die lekkere kont op.
die was mij niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:53 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Op de onderste foto bedoel ik dus he.
Ik vond 'r geil, tot ik me kapot heb lopen ergeren aan haar in season 1 (vanaf ong. de helft) en de andere seasons (2 en 3). Wat een kut rol.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:46 schreef Snarf het volgende:
Ik vind de dochter van Jack een geil wijf.
Dat wou ik net postenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is dat nou die veroordeelde neef van Frans?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Kiefer speelde goed in Dark City.
Ik ken die film ook, laatst gezien. Jammergenoeg vond ik Kiefer slecht in deze film, maar misschien kwam dit door zijn rol. Het paste totaal niet bij zijn karakter.quote:
Jij wil hem liever stereotyp gecast zien worden zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:56 schreef Life het volgende:
[..]
Ik ken die film ook, laatst gezien. Jammergenoeg vond ik Kiefer slecht in deze film, maar misschien kwam dit door zijn rol. Het paste totaal niet bij zijn karakter.
they thinkquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:56 schreef Life het volgende:
[..]
Ik ken die film ook, laatst gezien. Jammergenoeg vond ik Kiefer slecht in deze film, maar misschien kwam dit door zijn rol. Het paste totaal niet bij zijn karakter.
RTL (of Yorin toen) heeft toch een keer een promotiefilmpje gemaakt waarin beide Jacks te zien waren? Heeft iemand dat filmpje, of een linkje er naar toe?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
ja dat lelijke mokkel, die bigquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:08 schreef juiced het volgende:
Doe mij eens een foto van z'n dochter.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:43 schreef Myers het volgende:
Zo speelt hij Kiefer Sutherland in de populaire serie '24'.
[afbeelding]
Jack Bauer als Kiefer Sutherland in '24'
Wie heeft er ooit bedacht om jou moderator te maken. Als er één user is zonder humor en inlevingsvermogen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:05 schreef buzzer het volgende:
ik gooi hem dicht, belachelijk topic dit...
als je hem nog naar ONZ wil hebben hoor ik het wel
Kijk eens aan, ook drie maanden geleden was ik al erg helder met mijn messcherpe analyses.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit bedacht om jou moderator te maken. Als er één user is zonder humor en inlevingsvermogen...![]()
Jij kent duidelijk Sjek niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef LSS het volgende:
Flikker toch op! B.A. Baracus is de coolste persoon op aarde. Enig idee wat B.A. doet met die Jack als ie hem in zijn handen heeft? Dan knijpt ie hem gewoon fijn!
[afbeelding]
I pity the fool who thinks Jack Bauer is cool!
maar hijs nog niet helemaal doodquote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Game_Error het volgende:
Jack is weer cool in seizoen 4 hoorzelfs marwan in bang voor hem
seizoen 4 is kutquote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Game_Error het volgende:
Jack is weer cool in seizoen 4 hoorzelfs marwan in bang voor hem
Tss, gij onwetende. In de startpost staat toch duidelijk dat het personage van Kiefer Sutherland wordt gespeeld door Jack Bauerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:37 schreef Rrrroy het volgende:
Jack Bauer is niet de coolste persoon, Kiefer Sutherland is dat![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:41 schreef Rrrroy het volgende:
seizoen 5 is al begonnen in the USA
Ja zo is er niks aanquote:
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=Jack+Bauer&domain2=Chuck+Norris&submit=Go%21quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef JosvG het volgende:
Ik vind Chuck Norris beter.
Dat doet niks af aan zijn mening.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=Jack+Bauer&domain2=Chuck+Norris&submit=Go%21
ripquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef JosvG het volgende:
En trouwens : when Google can't find something, it asks Jack Bauer for help.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.googlebattle.com/index.php?domain=Jack+Bauer&domain2=Chuck+Norris&submit=Go%21
O RLY?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En trouwens : when Google can't find something, it asks Jack Bauer for help.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nix site, 24 topic in TV
[afbeelding]
Jack Bauer kan een rubiks-cube opeten en opgelost uitschijtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef c0nd0r het volgende:
*knip*
Nee, Jack maakt mij niks zolang ik Chuck steunquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ripdat was waarschijnlijk je laatste post ooit
quote:If you shoot Jack Bauer in a dream, you'd better wake up and apologize.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef JosvG het volgende:
quote:Chuck Norris does not sleep. He waits.
Whahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:42 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Jack Bauer kan een rubiks-cube opeten en opgelost uitschijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |