Niks geplakt aan deze kant, SB en Neleos posten hun gokjes op hetzelfde moment dat ik aan mijn tweede vijftal bezig was, als je wellicht ook wel aan de posttijdstippen kunt aflezen. Zag de overeenkomsten pas toen ik ze geplaatst had.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
Grobbel heeft er 10 (ook al heeft ie misschien geplakt) en krijgt dus het punt Grobbel +1
Zelf had ik nog:
S- Express - Theme from s-expess
Clannad - Theme from Harry's game
Jan Hammer - Crockets Theme
O maar het was ook geen beschuldiging hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks geplakt aan deze kant, SB en Neleos posten hun gokjes op hetzelfde moment dat ik aan mijn tweede vijftal bezig was, als je wellicht ook wel aan de posttijdstippen kunt aflezen. Zag de overeenkomsten pas toen ik ze geplaatst had.
En dat is dan ook correct.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Z het volgende:
Vitalic - OK Cowboy
ik had toen nog een zwart/wit tvquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Dat was toch 1 blonde en de rest kleurling? Dit is andersom...
bij chicago kom ik niet verder dan die musical of jeff millsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:43 schreef Z het volgende:
Denk Chicago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |