quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, die site is echt "zo suf als de paus"
Van mij mogen die gasten 15 treinen koppen![]()
Ik snap dat niet, bouw gewoon je speakers mooi en strak in; dat doek is echt niet goed voor je geluid, misschien minimaal maar toch hoor ik duidelijk verschil!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef Fugie het volgende:
zo, mijn hoedenplank is nu 1 grote gatenkaasNu ff om speakerdoek om de boel te bedekken
ze waren brak ingebouwd en ik zit met een stuk metaal onder mijn hoedenplank. Dus heb nu de oude hoedenplank even overtrokken, om de gaten die erin zaten te bedekken. Kan wel zeggen dat audio weer iets beter klinkt nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, bouw gewoon je speakers mooi en strak in; dat doek is echt niet goed voor je geluid, misschien minimaal maar toch hoor ik duidelijk verschil!
En terecht, mensen met grote snelle wagens hebben nou eenmaal voorrang op kleine wagens of pauper mercedesenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef ook_gek het volgende:
pikje denkt een dikke auto te hebben en dan direct harde kern willen zijn
Pshhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En terecht, mensen met grote snelle wagens hebben nou eenmaal voorrang op kleine wagens of pauper mercedesen![]()
Ik heb het gevoel alsof 1 of andere lamzak dat ding erop getyft heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
http://www.tradingworld.net/forum/index.php?showtopic=1841
zo anders ligt er een dikke slang in je auto![]()
Was 2 jaar geleden al gepost door StefanP.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
http://www.tradingworld.net/forum/index.php?showtopic=1841
zo anders ligt er een dikke slang in je auto![]()
Whehehehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden al gepost door StefanP.
Dan nog; deze is toch indrukwekkender:
[afbeelding]
[afbeelding]
De 'slang' is geëlectrocuteerd (aardig scrabblewoord). Ik durf m'n eieren in te zetten dat dit geen fotosoep is.
Zeven jaar oud maakte ik de eerst koud, 10 jaar in de cel, het ging heel snel; met die joint in mijn bek, ben ik terug op de straat, waar het leven gebeurd, ik ben niet kwaad, ik neuk je suf, rol in mijn Benz met mijn dikke pens op het stuur, open ik het vuur, met die AK, het is gedaan ja, ik ben die soldja, ik ben die soldja, jahaaaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Herm: Ik ben die soldja je weet toch gast!
Met die gangsta zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeven jaar oud maakte ik de eerst koud, 10 jaar in de cel, het ging heel snel; met die joint in mijn bek, ben ik terug op de straat, waar het leven gebeurd, ik ben niet kwaad, ik neuk je suf, rol in mijn Benz met mijn dikke pens op het stuur, open ik het vuur, met die AK, het is gedaan ja, ik ben die soldja, ik ben die soldja, jahaaa
Je loopt ook niet onder de Dom door, maar dat had je ook geweten als je lid was van het koorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Domstad gangtas!
Eeeeeeej lul! Nog geneuk?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je loopt ook niet onder de Dom door, maar dat had je ook geweten als je lid was van het koor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |