ze waren brak ingebouwd en ik zit met een stuk metaal onder mijn hoedenplank. Dus heb nu de oude hoedenplank even overtrokken, om de gaten die erin zaten te bedekken. Kan wel zeggen dat audio weer iets beter klinkt nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, bouw gewoon je speakers mooi en strak in; dat doek is echt niet goed voor je geluid, misschien minimaal maar toch hoor ik duidelijk verschil!
En terecht, mensen met grote snelle wagens hebben nou eenmaal voorrang op kleine wagens of pauper mercedesenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef ook_gek het volgende:
pikje denkt een dikke auto te hebben en dan direct harde kern willen zijn
Pshhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En terecht, mensen met grote snelle wagens hebben nou eenmaal voorrang op kleine wagens of pauper mercedesen![]()
Ik heb het gevoel alsof 1 of andere lamzak dat ding erop getyft heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
http://www.tradingworld.net/forum/index.php?showtopic=1841
zo anders ligt er een dikke slang in je auto![]()
Was 2 jaar geleden al gepost door StefanP.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
http://www.tradingworld.net/forum/index.php?showtopic=1841
zo anders ligt er een dikke slang in je auto![]()
Whehehehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden al gepost door StefanP.
Dan nog; deze is toch indrukwekkender:
[afbeelding]
[afbeelding]
De 'slang' is geėlectrocuteerd (aardig scrabblewoord). Ik durf m'n eieren in te zetten dat dit geen fotosoep is.
Zeven jaar oud maakte ik de eerst koud, 10 jaar in de cel, het ging heel snel; met die joint in mijn bek, ben ik terug op de straat, waar het leven gebeurd, ik ben niet kwaad, ik neuk je suf, rol in mijn Benz met mijn dikke pens op het stuur, open ik het vuur, met die AK, het is gedaan ja, ik ben die soldja, ik ben die soldja, jahaaaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Herm: Ik ben die soldja je weet toch gast!
Met die gangsta zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeven jaar oud maakte ik de eerst koud, 10 jaar in de cel, het ging heel snel; met die joint in mijn bek, ben ik terug op de straat, waar het leven gebeurd, ik ben niet kwaad, ik neuk je suf, rol in mijn Benz met mijn dikke pens op het stuur, open ik het vuur, met die AK, het is gedaan ja, ik ben die soldja, ik ben die soldja, jahaaa
Je loopt ook niet onder de Dom door, maar dat had je ook geweten als je lid was van het koorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Domstad gangtas!
Eeeeeeej lul! Nog geneuk?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je loopt ook niet onder de Dom door, maar dat had je ook geweten als je lid was van het koor![]()
Zo'n gebakkie valt niet af te trappenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:29 schreef Ballebek het volgende:
Nog niet verteld: Heb vandaag een Peugeot 1007 Sport ( 1.6 met 2-tronic ) afgetrapt.
Wat een kut hok is dat zeg, denk je ff snel je auto ergens tussen te pleuren heb je echt het gevoel dat ie om gaat
Met jouw formaat zou ik niet van opkijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:29 schreef Ballebek het volgende:
Nog niet verteld: Heb vandaag een Peugeot 1007 Sport ( 1.6 met 2-tronic ) afgetrapt.
Wat een kut hok is dat zeg, denk je ff snel je auto ergens tussen te pleuren heb je echt het gevoel dat ie om gaat
Ze mot werke dus om 7:30 ging de wekkahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:48 schreef hermandeperman het volgende:
En ze heeft niet door dat dit geen tijd is voor een blanke?![]()
ja ik schrok ook ff toen ik em zagquote:
Het is duidelijk een wurgslang. Die tanden gebruikt hij niet zo zeer om te doden. Maar hij zet zijn tanden in de prooi als een soort ankertjes en sleept het dier naar binnen. Op die manier haalt hij zijn prooi naar binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef aKra het volgende:
Als het een wurgslang is kan je ook groot feest vieren met dat beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |