Nog hebben al gebeld dat het de 14de niet doorging. Een dag van te voren. (Kan ik nu ook ¤ 40,- vragen?) En ze zouden later bellen voor een andere afspraak, dat hebben ze dus niet gedaan. Op de website staat dus dat het de 16de is.quote:Leuk, hebben ze de orderstatus verplaats naar de 16de ipv van morgen (14de). Heb ik special vrij gevraagt van werk. Hier zakt mijn broek dus al vanaf. En de 16de kunnen ze komen, maar dan is er dus niemand. Dus ik hoop voor ze dat ze er morgen zijn.
Ook al een tevreden klantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:19 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al het nieuwe admin wachtwoord van de router??
Bij mij brandt het inet lampje sinds dinsdag!
Kut versatel!
Je kunt het voetbal ook via je PC kijken, en door je PC op de TV aan te sluiten dus ook op andere TV's, volgens mij. Op een andere manier kan het nog niet, dacht ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef BGN het volgende:
Weten jullie toevallig (website geeft niet echt duidelijke info):
Het livevoetbal is dus maar op één TV beschikbaar?
Wat moet je doen als je het voetbal op meerdere TV's wilt zien? Meerdere digitale decoders kopen?
En geldt dat straks ook voor digitale televisie?
EDIT: op de site staat wel dat je twee tv's op een decoder kunt aansluiten. Maar dan heb ik dus een scartkabel van 25 meter nodig en kijk je nog altijd naar hetzelfde kanaal.
Ga dan op een fatsoenlijke plek wonen, in plaats van in het weilandquote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef survivor-1 het volgende:
Bij ons in de Achterhoek kan dit niet eens
Heb je zelf al Versatel? Want anders kun je het ook niet weten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik zou er niet van uitgaan, fransie102.
Overname Versatelquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heb je zelf al Versatel? Want anders kun je het ook niet weten natuurlijk
Dus als het werkt, is het wel redelijk...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef Henk-B het volgende:
Ik haal max 18,40 mbit.
Dat is ongeveer 2,20 Mb per sec.
[[url=http://img306.imageshack.us/img306/4872/snelheid5uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
* klopt afquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef fransie102 het volgende:
Zijn er hier uberhaupt mensen die een werkende aansluiting hebben zonder problemen?
automatisch verlengen noem je kleine lettertjes in je contract, je hebt idd mazzel als je per maand kan beslissen of je weg wil ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:04 schreef Duiveltja het volgende:![]()
Er staat dat xs4all het elk jaar met een jaar verlengd. Ik dacht dat na het jaarcontract je er maandelijks er vanaf kon.
--Edit: site gechecked van xs4all en ik kan er gewoon vanaf per maand...pfieeeeww
Heb ik vannochtend gedaan. Zelf gebeld, en een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef twi het volgende:
He Loekie, ik raad je wel even aan om gewoon op de dag dat er bij de postcodecontrole staat dat de centrale gereed is, gewoon naar de klantenservice te bellen en vast te houden dat je per direct een afspraak wilt maken. Ga ik ook doen, want ga er alsjeblieft niet vanuit dat de administratie bij Versatel op orde is. Dat is het dus niet.
Probeer gewoon zelf die afspraak zo vroeg mogelijk te regelen, in plaats ervan uit te gaan dat je net zoveel geluk hebt als de anderen die nu al aangesloten zijn. Mijn centrale is de 22e a de 25e gereed, dus ik hang de 21e al direct aan de telefoon.
Bekabeld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Wordt die decoder eigenlijk bekabeld of draadloos verbonden met het modem?
op de decoder zit een ethernet aansluiting achterop, geen wireless, dus lijkt het me bekabeld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Wordt die decoder eigenlijk bekabeld of draadloos verbonden met het modem?
Zou wel leuk zijn als je de keuze had.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]
op de decoder zit een ethernet aansluiting achterop, geen wireless, dus lijkt het me bekabeld.
overigens denk ik dat ze dat liever niet riskeren om wireless problemen te hebben met dat kastje.
Dat staat ook in de voorwaarden dat ze dat niet bij alles hoeven te doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef thaduck het volgende:
Nou ze komen hoor! 3 aug tussen 17:00 en 22:00 zijn ze er
Er staat in de voorwaarden dat ze ook gaatjes boren, nou ik wens ze vast suc6 door het dikke beton![]()
quote:34. Bekabeling en Voorzieningen
1. Bij de Installatie is inbegrepen het aansluiten van de door Versatel ter beschikking gestelde apparatuur en bekabeling tot
een maximum lengte van 20 meter voor zowel de aansluiting op de televisie als op de pc. Deze lengte kan tegen een
meerprijs verlengd worden. Verlenging is mogelijk per 10 meter tot een maximum van 40 meter per aansluiting.
2. Indien op de Klantlocatie reeds aangelegde bekabeling beschikbaar is en deze eigendom is van de Klant, kan deze
mogelijk gebruikt worden voor de Installatie. De monteur beslist ter plaatse of de bestaande bekabeling in aanmerking
komt voor gebruik bij de Installatie. Gebruik van bestaande bekabeling komt voor risico van de Klant. Versatel geeft in
geval van gebruik van bestaande bekabeling geen garantie met betrekking tot de werking van de Media Dienst.
3. De Installatie is inclusief het maken van eventuele doorvoeringen in steen of hard beton, indien mogelijk doorgeleiding via
het plafond, doch uitgesloten zijn diamantboringen en het hakken en breken in hard beton.
4. De bekabeling wordt in het zicht bevestigd langs wanden en plinten (de aanleg van voorzieningen waaronder kabelgoten
behoort niet tot de Installatie). Indien de klant de beschikking heeft over bestaande voorzieningen, zoals kabelgoten, zal
de monteur ter plaatse beslissen of deze voorzieningen bruikbaar zijn voor de Installatie. De aanleg van bekabeling in
kruipruimtes is uitgesloten.
Met een gewone boor gaat het prima (al vele dingen opgehangen). Maar wel leuk dat iemand anders die rotklus moet gaan doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:42 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat staat ook in de voorwaarden dat ze dat niet bij alles hoeven te doen.
[..]
Contractbreuk plegen, boete betalen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:46 schreef off_topic het volgende:
ik wil van speedlinq af, contract loopt nog tot december. Hoe kom ik er vanaf?
5 maandjes wachten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:46 schreef off_topic het volgende:
ik wil van speedlinq af, contract loopt nog tot december. Hoe kom ik er vanaf?
Die optie zie ik er wel bij staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef H.Flick het volgende:
De orderstatus staat bij mij al weken op "De bestelling is verder verwerkt door Versatel"... en daar komt maar geen verandering in. Schiet niet echt op zo, over 2 weken begint de competitie al.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Nummer 3
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef H.Flick het volgende:
Wat is de verwachte oplevering dan? Bij mij staat het op 23 augustus.
Maar toen ik mijn bestelling begon stond die op 17 augustus ofzo. Dus toen ik bij puntje 5 aankwam werd die bijgesteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 22 augustus 2005
Ik heb prima ervaringen met versatel adsl de laatste 2,5 jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef i-spy24 het volgende:
ff nog resumerend:
Is het nu waard om Versatel te nemen d.w.z.wordt nagekomen wat belooft wordt als in snelle verbinding en gemak en "alles werkt perfect"?
Zo nee, dan laat ik dus versatel voor wat het is en blijf ik thuis bij Tiscali.
Misschien idd een goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga morgen maar even bellen, want dit schiet niet op. Gewoon een beetje brutaal zijn, dat helpt altijd.
Wat ze bij mij in 5 dagen doen, doen ze bij jou 2 maanden over manquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef H.Flick het volgende:
1. 28 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 28 juli 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
3. 28 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
4. 28 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
5. 30 mei 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
6. 24 mei 2005 De Versatel provisioning systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
7. 24 mei 2005 Versatel heeft order geregistreerd.
Kijk, dat schiet op
Dat zal wel komen omdat de centrale hier pas sinds gisteren klaar is voor 20MB ADSLquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat ze bij mij in 5 dagen doen, doen ze bij jou 2 maanden over man
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef cgok het volgende:
en dit is mijn status:
1. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
2. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
3. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
4. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
5. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
6. 01 juli 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
7. 04 mei 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
8. 25 april 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
9. 19 april 2005 De Versatel provisioning systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
hij is al een paar keer gecanceld, als dat maar goed gaat
10. 19 april 2005 Versatel heeft order geregistreerd.
Wel heel vreemd, aangezien het hun eigen DSL aansluiting was.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:26 schreef Murph het volgende:
Op zich loopt het nu volgens planning:
1. 29 juli 2005 Versatel heeft de ADSL systemen opgeleverd
2. 19 juli 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft een afspraak gemaakt met de klant.
3. 19 juli 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft een afspraak gemaakt met de klant.
4. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
5. 07 juli 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
6. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
7. 07 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
8. 02 juni 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
9. 01 juni 2005 Versatel heeft order geregistreerd.
10. 01 juni 2005 De Versatel provisioning systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
(centrale Zwolle-Centrum btw)
Alleen is vannacht wel mijn ADSL Plus van Versatel weggevallen. De jongen bij de Klantenservice vertelde mij net dat dat helaas niet anders is en dat ik maar een weekend moet in gaan bellen...![]()
Maandagochtend komt de monteur als het goed is de 20Mb spullen aansluiten. Als het dan ook maar in één keer werkt, dan heb ik er wel een weekend zonder internet voor over, maar helemaal netjes is het niet. Ik had heel duidelijk gevraagd of de overgang naadloos ging, maar blijkbaar lukt ze dat toch niet....
Ik was er al bang voor omdat 29 juli als technische opleverdatum stond en de monteur op 1 augustus werd ingepland. Misschien dat je kan proberen om de monteur op de dag te laten komen die nu genoemd wordt als vermoedelijke opleverdatum?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel heel vreemd, aangezien het hun eigen DSL aansluiting was.
Kwestie van over patchen op een ander DSLAM en klaar zou je zo zeggen.
Dan hou ik mijn hart vast voor de telco migratie welke in mijn geval nodig is
Per 1 September eindigt KPN ADSLquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef Murph het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor omdat 29 juli als technische opleverdatum stond en de monteur op 1 augustus werd ingepland. Misschien dat je kan proberen om de monteur op de dag te laten komen die nu genoemd wordt als vermoedelijke opleverdatum?
Gewoon gratis accounts (inbel) gebruiken, zo moest het tenminste toen het nog Zonnet wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:52 schreef fransie102 het volgende:
Kun je trouwens geen extra e-mail-adressen aanmaken?
Heb je zelf gebeld of hebben ze jou gebeld?quote:
Ze hebben vanochtend gebeld en ik heb ook een mailtje gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je zelf gebeld of hebben ze jou gebeld?
En heb je een migratie (van bestaan ADSL naar versatel) of heb je nu bv kabel?
Ah ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend gebeld en ik heb ook een mailtje gehad.
En ik heb nu kabel, dus er komt helemaal nieuw ADSL hier.
Dat risico had ik ook maar niet genomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:37 schreef nikk het volgende:
Voor de mensen die zich telefonisch hebben aangemeld en verteld is dat Versatel het huidige ADSL abbonement bij de ISP zou opzeggen nog even de melding dat dit helemaal niet waar is. Je moet zelf je abbo opzeggen bij je ISP.
opgelost, hopen dat het niet vaker voorkomtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef Hollandia2 het volgende:
Vandaag monteur gekomen alles gelegd, alles werkt...
Kom ik net thuis --> internet down(inet ledje op rood) . Klantenservice bellen --> 'het is erg druk we raden u aan om op een ander moment terug te bellen' (en bedankt
)
zit nu maar weer via mn @home modempje te internetten, maar dit is dus al een goed begin met versadel![]()
![]()
hopen dat ze het snel oplossen want mn @homo abo loopt zondag af
Daar heb ik hele andere ervaringen mee. Ik kreeg keurig eind juni een brief van XS4ALL met de mededeling dat mijn abonnement was stopgezet, en ik m'n mail moest laten forwarden of een standaard account aan te maken voor inbellen + emailadres. Schandalig dat XS4ALL daar trouwens 14,95 per maand voor durft te vragen. Niet gedaan dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:37 schreef nikk het volgende:
Voor de mensen die zich telefonisch hebben aangemeld en verteld is dat Versatel het huidige ADSL abbonement bij de ISP zou opzeggen nog even de melding dat dit helemaal niet waar is. Je moet zelf je abbo opzeggen bij je ISP.
PLanet vertelde mij doodleuk dat het niet kon (telco naar telco migratie) en dat ik zelf moest opzeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik hele andere ervaringen mee. Ik kreeg keurig eind juni een brief van XS4ALL met de mededeling dat mijn abonnement was stopgezet, en ik m'n mail moest laten forwarden of een standaard account aan te maken voor inbellen + emailadres. Schandalig dat XS4ALL daar trouwens 14,95 per maand voor durft te vragen. Niet gedaan dus.
Vanochtend heeft Versatel mij gebeld. 11 augustus wordt 't opgeleverd, 12 augustus komt de monteur. Nu hopen dat het ook daadwerkelijk dan werkt, aangezien dat de dag voor de eerste speelronde is.
Nee precies, dan had ik het ook gewoon afgewacht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef twi het volgende:
Planet heeft dat zuigende principe dat 'ie stilzwijgend elke keer een jaar verlengd wordt inderdaad ja, heb ik ergens gelezen. Bij XS4ALL wordt 'ie na het eerste jaar per maand verlengd, dus ik zou er maximaal een maandje extra aan vast moeten zitten, mocht het onverhoopt toch administratief verkeerd zitten bij Versatel (wat me niks ou verbazen gezien m'n ervaringen tot nu toe).
Maar goed, als het eenmaal werkt interesseert dat me ook niet meer.
Een paar lui op Tweakers hebben ook al allerlei modems aan de lijn gehangen, maar ze hebben geen van allen resultaat gehad, ondanks het experimenteren met allerlei instellingen. Je kan je denk ik dus de moeite besparen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:18 schreef thaduck het volgende:
Kga trouwens vanavond een normaal ADSL modem aan de lijn hangen, denk niet dat het werkt maar het lijkt me een leuke test
Het is jammer dat ik wel 3 ADSL modems heb maar nog geen ADSL2+ modems
Zolang het modem ADSL2+ compatible is, zou het gewoon moeten werken neem ik aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:55 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Een paar lui op Tweakers hebben ook al allerlei modems aan de lijn gehangen, maar ze hebben geen van allen resultaat gehad, ondanks het experimenteren met allerlei instellingen. Je kan je denk ik dus de moeite besparen.
Het schijnt een vrij specifieke configuratie te zijn en niemand weet nog hoe het in elkaar steekt. Er is ook geopperd dat Versatel op de hardware info checkt die ze uit het modem halen, zodat ze alle overige modems kunnen blokkeren. Maar als je het toch wil proberen, mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang het modem ADSL2+ compatible is, zou het gewoon moeten werken neem ik aan.
Klopt, alleen is ADSL2+ totaal andere hardware dan normale ADSL. Athans, dat lijkt mequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang het modem ADSL2+ compatible is, zou het gewoon moeten werken neem ik aan.
Ach, wat is het nou voor een moeitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:55 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Je kan je denk ik dus de moeite besparen.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:19 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt, alleen is ADSL2+ totaal andere hardware dan normale ADSL. Athans, dat lijkt meADSL2+ is niets meer dan een hogere compressie (en misschien een breder spectrum qua signaal op de lijn) en daarvoor heb je speciale hardware nodig.
Het is niet meer zoals vroeger, een Alcatel Speedtouch Home die qua hardware gelijk was aan de Alcatel Speedtouch Pro. Toen kon je nog met 1 bitje omgooien je modem van home naar pro tweaken. ADSL2+ echter is een totaal andere techniek die je niet met 1 bitje voor elkaar krijgt
Het is toch niet helemaal onbeperkt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:26 schreef UnleashMitch het volgende:
en toch twijfel ik of ik m'n abo op zal zeggen voor Versatel....ondanks de hoge snelheid en geen datalimiet
To try it, is to love itquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:26 schreef UnleashMitch het volgende:
en toch twijfel ik of ik m'n abo op zal zeggen voor Versatel....ondanks de hoge snelheid en geen datalimiet
hoe ver zit je van de centrale? want na 500 meter wordt het al een stuk minder en na 1 km stort het helemaal in elkaar en is het +/- even snel als gewoon ADSLquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Het is toch niet helemaal onbeperkt hoorEr is wel een soort van FUP zei een medewerker mij.
heb sinds 19-7 een aansluiting:
(A)DSL aantal testen 13
snelheid 268,75 KByte/sec. 2202,90 Kbit/sec.
Inmiddels 5telefoontjes Helpdesk verder en ongeveer uurtje kosten a 0,25c p/m. "Ja er wordt aan gewerkt, maar er zit geen CAP op".
Hier 40 euri voor Versatel, 10 euro voor KPN budget-abbo, maar dat KPN abbo moet iedereen zelf bepalen, behalve dan dat je er zeker 1 moet hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat me eigenlijk niet helemaal duidelijk is.
Bij ADSL van KPN via planet, betaalde ik een gedeelte aan planet (iets van 40 euro) en een gedeelte aan KPN (naast de gewoon abo kosten ook iets van 40 euro voor ADSL).
Betaal je met Versatel nu nog steeds dat ADSL gedeelte aan KPN eigenlijk?
Ok, uiteraard moet je gewoon betalen voor je KPN telefoon abo, maar daar zit dus geen ADSL gedeelte van KPN meer bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:35 schreef LuukBes het volgende:
Dat is dus niet waar, ik zit bijna op 2 KM en haal nog steeds 17 Mbit, bijna 2200 K/s.
[..]
Hier 40 euri voor Versatel, 10 euro voor KPN budget-abbo, maar dat KPN abbo moet iedereen zelf bepalen, behalve dan dat je er zeker 1 moet hebben.
Het is een wireless modem/router met 4 utp poorten. En uiteraard kan je draadloos aardig uitbreiden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef chrdek het volgende:
wat mij niet helemaal duidelijk is nog... hoeveel computers kan je (met utp kabel) aansluiten op de modem? ik dacht dat ik ergens 4 zag staan maar dit wordt nergens duidelijk.
als dit minder is... is het dan mogelijk dat ik mijn huidige e-tch router op het modem aansluit?
Van die 4 poorten zijn er maar 2 geschikt om computers op aan te sluiten, de andere 2 zijn voor decoders.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is een wireless modem/router met 4 utp poorten. En uiteraard kan je draadloos aardig uitbreiden.
Nope... GRMBLquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Thaduck, zijn ze nu geweest?
Crosslink ertussen naar een 2e switch en klaar is klaraquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:34 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Van die 4 poorten zijn er maar 2 geschikt om computers op aan te sluiten, de andere 2 zijn voor decoders.
kan ook mijn oude router van e-tech hiertussen of gaat dat niet werken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef thaduck het volgende:
[..]
Crosslink ertussen naar een 2e switch en klaar is klara
Het lijkt me wel, zolang het maar een ethernet aansluiting heeft zal het moeten werken lijkt me.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef chrdek het volgende:
[..]
kan ook mijn oude router van e-tech hiertussen of gaat dat niet werken?
Dat dacht ik ook, dat ze gister kwamenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:28 schreef chrdek het volgende:
oke nou ik ben benieuwd, vanmiddag wordt het pakket geinstalleerd. hoop dat alles gaat werken.
Zoals je eerder heb gezegd zou ik ¤ 40,- claimen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:45 schreef thaduck het volgende:
Nou, net maar weer even gebeld met die installatiemeuk. Nu namen ze direct op, en dat terwijl ze om 09:15 beloofden zo snel mogelijk terug te bellen :S
Ze gaan de afdeling mailen die de installaties doet (alleen contact per e-mail zeggen ze???) en die moet de agenda vrijgeven ofzo. Ze hebben geen idee waarom er niemand was en al helemaal geen idee wanneer er dan WEL iemand komt.
Sorry hoor, maar ik vind het ronduit belachelijk. Noteer nu alle namen en tijden en ga er absoluut een mooie aangetekende brief van maken met mijn klachten. Want dit is toch geen style zeg? Een afspraak maken, niet op komen dagen en dan uiteindelijk niets kunnen doen? Die vlieger gaat bij mij NIET op...
Die ¤ 40,- is voor de schade. Aangezien zij niet meer rekenen denk ik niet dat je bovenop die ¤ 40,- nog eens gedorven inkomsten moet rekenen. Immers kunnen zij er niets aan doen dat je baas niet met uurtjes werktquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:21 schreef thaduck het volgende:
Klopt, ik claim die 40 euro. Incl. ¤ 20 per uur dat ik vrij heb moeten nemen ervoor. Was een halve dag aangezien mijn baas niet met uurtjes werkt, dus dat is ook nog is ¤ 80 euro gedolven inkomsten voor mij.
Spuug en spuugzat ben ik het al. Heb al 5x gebeld nu en constant weet niemand wat en kunnen ze op een of andere manier niets doen. Ik vind het echt geen stijl.
Nee, maar waarom zou je ze niet aansprakelijk kunnen stellen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:59 schreef Apie74 het volgende:
Staat er in de voorwaarden ook dat je die 40 euro kan vorderen als ze niet langskomen? En hoe wou je het anders gaan vorderen?
Aangetekende brief sturen, waarin je aangeeft dat ze nadrukkelijk in gebreke blijven door niet de dienst te leveren waar je voor betaald en derhalve recht op heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat een ongeloofelijk kutbedrijfVorige week vrijdag is de monteur langsgeweest, en alles netjes aangesloten. Er was echter 1 probleem : het inet-lampje bleef rood. De monteur had een melding gedaan, en ze zouden mij binnen 2 dagen bellen. Niet gebeurd, dus ik belde zelf maar even. Eerst 3 kwartier(!!!) in de wacht gestaan. 25 cent per minuut...
Toen kreeg ik een helpdeskmedewerker aan de lijn, die me zei dat ik m'n modem moest resetten. Eerst een 'zachte' reset, geen effect. Daarna een 'harde' reset, maar dit hielp ook niet. Toen zei ie opeens dat er storing was in mijn regio, en dat het daar misschien aan lag. Dat moest ik even afwachten, en daarna zouden ze mij sowieso weer terug even bellen.
2 dagen later werd ik door hun gebeld, met de mededeling 'dat ze met mijn probleem bezig waren'. Toen ik vroeg wat het probleem was, en wanneer dit opgelost zou worden, kreeg ik te horen 'sorry, dat weet ik niet meneer. Ik geef alleen de boodschap door'.
Vandaag maar weer eens gebeld, en toen kreeg ik weer te horen dat ze nog met het probleem bezig waren, maar wederom kon de helpdeskmedewerker mij niet vertellen wat, wanneer en hoe.
Ik wil eigenlijk eens kijken of het mogelijk is om van Versatel af te stappen. Er zullen hier toch wel bepaalde regels voor zijn? Zij bieden iets aan dat niet werkt, maar ik betaal er wel voor. Een contract geldt toch ook voor hun? Hoe sta ik in mijn recht?
Ik ben echt niet iemand die na 1 tegenslag al meteen iets opgeeft, en ik zou het echt geen ramp vinden als internet een paar dagen niet gewerkt had, maar dit vind ik echt niet normaal. Als ze me nou nog konden vertellen wat het probleem was, en hoe ver ze ermee waren, had ik nog wat geduld gehad, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het de komende 2 weken niet gaat werken.
Die 8 euro claim je ook gewoon natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
Bedankt SwetseneggerHier heb ik zeker wat aan. Ik ga alvast de brief opstellen, en mochten ze maandag de boel niet voor elkaar hebben, dan gaat ie op de post. Jammer dat dat dan weer 8 euro ofzo moet kosten, maar ja.
Je zet gewoon in die brief dat je je abonnements geld terug wil en dat je je gemaakte kosten ook terug wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef feyenoord-dude het volgende:
Hoe dan? Dat moet toch via de rechter, lijkt me? Daar heb ik geen zin in
Ja, maar aan het eind van de maand krijg je een rekening voor de volledige periode terwijl je nu al een week geen internet heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
Abonnementsgeld heb ik nog niet betaald, want ik heb pas een week Versatel
Versatel mag dus blij zijn dat ze geen 100.000 aanmeldingen hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:37 schreef thaduck het volgende:
<klote-service verhaal>
cable1quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:37 schreef thaduck het volgende:
Even een statusupdate, voor de mensen die het boeit.
Heb me vreselijk opgenaaid vandaag, elk uur gebeld met dat 020 nummer wat ze je geven bij de afspraak met monteur. Ze werden me goed zat. Enige wat ze bleven volhouden was dat ze het hoofdkantoor een e-mail konden sturen en dat ze geen telefoonnummer hadden. Ik kon mijn oren amper geloven, wat een zielige vertoning.
Na een uur of 16:00 was ik het zat, 8 telefoontjes later besloot ik maar eens te bellen met de TDA (www.tda.nl) waarvan het mailtje met de bevestiging van de afspraak afkomstig was. Deze mensen bleken alleen maar het administratieve proces te doen. Vervolgens ben ik wat vestigingen van Imtech (de installateur) af gaan bellen totdat ik bij de vestiging Amersfoort kwam. Daar een vrij hoog persoon (had ik het idee tenminste) gesproken die het uit ging zoeken en mij terugbellen (ow jee, terugbellen!).
Klein kwartiertje later had ik de beste man weer aan de lijn, hij belde mij en vertelde dat hij het hoofd planning had gesproken welke mij ging bellen voor 17:30. Had die om 17:30 nog niet gebeld dan moest ik hem maar even bellen zodat hij erachteraan kon.
5 minuten na ophangen had ik het hoofd planning al aan de lijn. Bood zijn excuses aan en ging het uitzoeken, had wat gegevens nodig etc. Nou, nog 20 minuten wachten en wederom een telefoontje van deze aardige meneer. Blijkt dat Imtech mensen inhuurt van Cable1 (begrijpt u het nog????) en dat zij verantwoordelijk zijn. Hij had reeds gebeld met ze en gezegd dat het prio 1 was en dat het deze week moest. Naar alle waarschijnlijkheid wordt het zaterdag, hij bevestigd morgen nog definitief de datum en tijd. Hij moet het namelijk ff rondmaken met Cable1. Hij was er in ieder geval ook niet blij mee.
Ben wel blij dat ik een alternatief pad heb gekozen. Dat strontteam van mensen die achter dat 020 nummer snapt er niets van en belt nooit terug. Terwijl IK wel aan mijn verplichtingen voldoe doen zij het niet. En dan verschuilen ze zich erachter dat ze er niets aan kunnen doen en geen nieuwe afspraak kunnen plannen. Belachelijk!
Maar ik heb nu goede hoop op zaterdag met wat meer mensen van Imtech achter me. Gelukkig wilden ze niet morgen komen aangezien ik dan 's avonds in het stadion zit en ik dus niet thuis zou zijn
reken maar op een domper valt het nooit tegenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Versatel mag dus blij zijn dat ze geen 100.000 aanmeldingen hebben
Hopenlijk verloopt het bij mij soepeler, maar ik hou m'n hart vast.
Heldere post.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
cable1![]()
![]()
![]()
vergeet het maar gozer dat wordt niks zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede argumenten ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
cable1![]()
![]()
![]()
vergeet het maar gozer dat wordt niks zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slecht nieuws verspreid zich 7 maal sneller dan goed nieuws.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:44 schreef Apie74 het volgende:
Zijn er nou ook mensen bij wie het wel goed werkt? Ik ben trouwens 10 augustus aan de beurt om aangesloten te worden op Versatel 20MB.
Ik help het je ook hopen, tot op heden kan ik zeggen dat als er geen probs zijn Versatel best snel en soepel werkt. Maar op moment dat je moet gaan bellen, dan hebbie troubles.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Versatel mag dus blij zijn dat ze geen 100.000 aanmeldingen hebben
Hopenlijk verloopt het bij mij soepeler, maar ik hou m'n hart vast.
storneren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef sammy2509 het volgende:
p.s. heeft iemand nog tips
Ik zou het gewoon bestellen zodra je het nummer weet. Voordat de boel in gang is is je lijn toch wel opgeleverd. Zo heb ik het ook gedaan en dat is prima verlopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef koele het volgende:
ik heb vandaag een belbugetlijn bij kpn besteld voor in mn nieuwe huisje, moet ik wachten met adsl bestellen tot ik hier het nummer van weet cq tot 12 augustus wanneer de lijn opgeleverd word?
Hey een tweakertquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef sammy2509 het volgende:
Zoals je ziet is mijn lijn al opgeleverd en incasso is ook al naar de bank verstuurd maar installatie ho maar daar doen we niet aan.
Bij het installatiebedrijf ben ik niet bekend kantenservice heeft me al 60 a 70 euro armer gemaakt en het hoofdkantoor van versatel heb ik vandaag gebeld en die heeft het alweer doorgespeeld.
Dus afwachten maar een radeloos iemand !!!!!!!!!!!!!!!!!!
die kun je online doen (via de postcodecheck) , dan kun je zien of het bij jou beschikbaar is, maar dat kan altijd, of je nu kabel hebt, adsl van demon, of een sattelietverbinding met nasa.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Terrestra het volgende:
Maar is het zo dat ik eerst demon moet opzeggen voordat ze de lijncheck doen ?
Ja. Maar als ik zo de berichten hier en daar volg, óók met een stuk minder kwaliteit en betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Terrestra het volgende:
Heb nu demon echter ik denk om over testappen naar versatel. ( meer snelheid voor minder geld )
Ze zijn natuurlijk maar net begonnen. Internet via de kabel en ADSL waren in het begin ook niet altijd even betrouwbaar... (om over de snelheid maar te zwijgen...)quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Maar als ik zo de berichten hier en daar volg, óók met een stuk minder kwaliteit en betrouwbaarheid.
't Is maar waar je de prioriteiten legt
Och, ik heb nu 5 jaar ADSL van KPN en de keren dat ik door een storing geen internet had, zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk maar net begonnen. Internet via de kabel en ADSL waren in het begin ook niet altijd even betrouwbaar... (om over de snelheid maar te zwijgen...)
ik zei het tochquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:34 schreef thaduck het volgende:
Morgen trouwens weer een gezellig dagje Versatel bellen
Als je een normale UTP kabel van je @Home modem naar je PC hebt liggen, dan kan je die ook prima voor je Versatel lijntje gebruiken. Je huidige router zou ik niet gebruiken, dit omdat het Versatel modem tevens een router is. Ik heb er een switchje achter gehangen en daar mijn twee accesspoints op aangesloten. Het WLAN gedeelte van het Versatel modem heb ik uitgeschakeld ivm beperkte configuratie/beveiliging.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:37 schreef Damzzz het volgende:
12 augustus wordt de boel hier (als alles goed is) opgeleverd. Een dag voor de competitie dus. Kan iemand met een reeds aangesloten verbinding mij vertellen of ik ook mijn huidige kabels (van @home internet) naar de PC kan gebruiken? Ze lopen namelijk door de spouwmuur
Dat ik mijn router wil gebruiken ligt eraan dat de UTP kabel op zolder binnenkomt(van beneden direct door de spouw). Vanaf daar heb ik een verbinding naar mijn pc op zolder en naar de 1e verdieping.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:24 schreef Murph het volgende:
[..]
Als je een normale UTP kabel van je @Home modem naar je PC hebt liggen, dan kan je die ook prima voor je Versatel lijntje gebruiken. Je huidige router zou ik niet gebruiken, dit omdat het Versatel modem tevens een router is. Ik heb er een switchje achter gehangen en daar mijn twee accesspoints op aangesloten. Het WLAN gedeelte van het Versatel modem heb ik uitgeschakeld ivm beperkte configuratie/beveiliging.
Mijn 20Mbit lijntje bleek het gisteren na thuiskomst van een korte vakantie te doen! Het rode INET lampje was vanzelf groen gewordenDit een kleine week na installatie. Verbinding is nu prima, als het zo blijft hoort Versatel mij niet meer klagen.
De router staat dus op zolder? Dan zou je die kunnen vervangen door een switchje, of de evt. ingebouwde switch van deze router gebruiken zonder dat hij als router staat ingesteld.quote:Dat ik mijn router wil gebruiken ligt eraan dat de UTP kabel op zolder binnenkomt(van beneden direct door de spouw). Vanaf daar heb ik een verbinding naar mijn pc op zolder en naar de 1e verdieping. Wij hebben dus geen directe kabel liggen van beneden naar de 1e verdieping.
Ik zou voor mijn vaste PC's geen WLAN verbinding willen, dit met name omdat ik nogal eens grote bestanden (images e.d.) over die verbinding heen stuur. Als ik met mijn laptops zowel boven, beneden en in de tuin maar perfect draadloos ontvangst heb, dan vind ik het prima. Aangezien ik veel slechte ervaringen lees over de snelheid van het ingebouwde WLAN gedeelte van het Versatel modem ik gewoon mijn eigen WLAN netwerk weer geconfigureerd en niet eens geprobeerd om het Versatel WLAN naar eigen smaak in te richten.quote:Mijn vader heeft ook geen zin in al die extra kabels, dus is het dan niet makkelijker om een wireless modem in de pc op de 1e te hangen?, of wordt het dan echt langzaam?
Okay, dus als ik gewoon een switch erop gooi, de bestaande bekabeling en netwerkkaarten gebruik, dan kan ik het WLan gedeelte gewoon laten wat het is, en eventueel later gebruiken voor een laptop?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:44 schreef Murph het volgende:
[..]
De router staat dus op zolder? Dan zou je die kunnen vervangen door een switchje, of de evt. ingebouwde switch van deze router gebruiken zonder dat hij als router staat ingesteld.
[..]
Ja de router staat op zolder dus ik denk dat dat het makkelijkste is om te vervangen door is een switch.
Ik zou voor mijn vaste PC's geen WLAN verbinding willen, dit met name omdat ik nogal eens grote bestanden (images e.d.) over die verbinding heen stuur. Als ik met mijn laptops zowel boven, beneden en in de tuin maar perfect draadloos ontvangst heb, dan vind ik het prima. Aangezien ik veel slechte ervaringen lees over de snelheid van het ingebouwde WLAN gedeelte van het Versatel modem ik gewoon mijn eigen WLAN netwerk weer geconfigureerd en niet eens geprobeerd om het Versatel WLAN naar eigen smaak in te richten.
Ik zou hem er niet opgooien, maar de kabels er netjes instoppenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:49 schreef Damzzz het volgende:
Okay, dus als ik gewoon een switch erop gooi, de bestaande bekabeling en netwerkkaarten gebruik, dan kan ik het WLan gedeelte gewoon laten wat het is, en eventueel later gebruiken voor een laptop?
En je kent die reclame van die kerel die zn tuinlamp aan gort schopt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:24 schreef thaduck het volgende:
[shaking]
Ik heb gewoon een nieuwe afspraak!!! woensdag tussen 17:00 en 22:00 wederom (dejavuuu)
[/shaking]
Ze zijn nu aan het uitzoeken of ik nie gewoon apparatuur kan ophalen en zelf kan doen. Ik wil helemaal geen monteur
Nog niet!quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Damzzz het volgende:
[..]
En je kent die reclame van die kerel die zn tuinlamp aan gort schopt?
Whahahahaha zelfde probleem hier.... je woont niet toevallig in Leidschenveen in Den Haag?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:44 schreef Dorus_ het volgende:
Soms heb ik echt het gevoel dat ik een tweedewereldland woon, ik woon in de randstad, vlakbij een industrieterrein en ik woon te ver bij de centrale vandaan![]()
Zo komen jullie wel aan de 100.00 hoor![]()
Nope, onder in de rook van Rotterdam...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Whahahahaha zelfde probleem hier.... je woont niet toevallig in Leidschenveen in Den Haag?![]()
Ik ben 30 juni aangesloten en ik heb nog steeds hetzelfde IP-adres, ondanks dat ik regelmatig m'n modem gereset en uitgeschakeld heb en een aantal keer (lang) down ben geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:25 schreef MrAli het volgende:
Nogal wat problemen bij dat Versatel en aanverwanten dus.
Maar voor degene die nu een (werkende) verbinding hebben...heb je een dynamisch of een statisch IP-adres? M.a.w. heb je een vast IP of wisselt dat?
Ok, dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik ben 30 juni aangesloten en ik heb nog steeds hetzelfde IP-adres, ondanks dat ik regelmatig m'n modem gereset en uitgeschakeld heb en een aantal keer (lang) down ben geweest.
Nog een optie is om de antenne vast(er) te schroeven, ik heb van iemand anders ook gehoord dat 'ie daarmee de verbindingssterkte flink ophoogde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Je schijnt er een betere antenne op te kunnen zetten...
Heb je ze al gebeld om te vragen wanneer de afspraak staat? Want volgens mij kun je dat beter zelf even doen. Hier zou het 23juli worden opgeleverd, maar toen was ik op vakantie. Heb effe gebeld en ze hebben het omgezet naar 12augustus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
15 Juni is m'n aanmelding bevestigt door Versatel. Als ik goed heb gelezen zouden de mensen die zich voor 1 Juli hebben aangemeld aangesloten worden voor het begin van de HCE? Nou dan hebben ze nog maar 3 dagen de tijd....:{
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:00 schreef sammy2509 het volgende:
Caludia heb je wel je instellingen in outlook veranderd naar versatel anders kan het zijn dat je probeerd via je oude isp berichten te verzenden en dat zal niet lukken.
groeten
Maar natuurlijk heb ik dat veranderd.....zo blonT ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef Damzzz het volgende:
Ja je moet je oude POP en SMTP veranderen in pop.versatel.nl en smtp.versatel.nl geloof ik. Anders probeert ie nogsteeds via je oude verbinding email op te halen
Dat kan er nog mee door.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Je schijnt er een betere antenne op te kunnen zetten, wat ik ook ga doen zodra alles hier werkt en ik wat meer informatie heb ingewonnen over alles. Nog 2 dagen...
't IP adres is gewoon dynamisch hoor, althans dat is de specificatie. Dit kan dus onopgemerkt van de ene op de andere dag veranderen, maar doorgaans is zo'n adres wel vrij vast en doe je er maanden (zo niet langer) mee.
Als dat zo is is het wel behoorlijk prutsmateriaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:35 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Nog een optie is om de antenne vast(er) te schroeven, ik heb van iemand anders ook gehoord dat 'ie daarmee de verbindingssterkte flink ophoogde.
Dat heeft weinig met DNS-problemen te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:03 schreef twi het volgende:
Maar behalve die problemen die je noemt werkt alles wel goed? Uploadsnelheid rond de 100kb/s, download rond de 1.5 MB/s? Decoder geeft signalen naar je TV? Zoja, lijkt het me toch een probleem met je instellingen.
uploaden gaat dus ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:03 schreef twi het volgende:
Maar behalve die problemen die je noemt werkt alles wel goed? Uploadsnelheid rond de 100kb/s, download rond de 1.5 MB/s? Decoder geeft signalen naar je TV? Zoja, lijkt het me toch een probleem met je instellingen.
Norton heeft er natuurlijk evenveel mee te maken als de stoel waar je nu op zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:37 schreef Caludia het volgende:
[..]
uploaden gaat dus ook niet
heb niets veranderd aan me instellingen.....
versatel gebeld en die zeggen ligt aan je computer, moet norton maar uitzetten en me firewall...lekkere oplossing want helpt ook niet
Tja, wij kunnen het wel beslissen voor je, maar je kan beter het topic lezen en zelf beslissen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:08 schreef P0rt0 het volgende:
Al 2 delen
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
Zal ik na mijn contractverloop in September, WEL of NIET versatel 20Mbit nemen? Ik woon 1.7 Km ervan af.
Als hun Duitsers zijn dan ben jij een typische Nederlander door zo te klagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Duitsers zijn het!![]()
Vorige week donderdag heeft die vent alles geinstalleerd, en nu werkt alles pas. Eerst was er een storing in mijn wijk, die is pas na 5 dagen opgelost. Lekkere service, chello lost meteen alles direct op. Toen werd het "INET" lampje op m'n modem rood, bleek dat ik niet geregistreerd was ofzo. En nu eindelijk doet ie het. Maar nu doet mijn decoder het niet, als ik 'm aandoe zegt ie meteen "Sorry, opgevraagde pagina is helaas niet beschikbaar. Druk op ok om terug te gaan naar het hoofdmenu". Moet ik daar weer voor bellen.
Ik ben na een week al goed klaar met die leden, versatel bah!![]()
edit: decodert doet het nu ook. Nu wil ik een gratis wedstrijdje kijken maar moet ik een pincode invullen. Hoe kom aan die pincode?
Idd, ik ben een typische Nederlander. Wanneer ik een product bestel ga ik ervan uit dat het meteen functioneert ipv een week niet te functioneren. iig bedankt voor de reacties.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:16 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Als hun Duitsers zijn dan ben jij een typische Nederlander door zo te klagen.![]()
De code voor films en wedstrijden is standaard 1111
Bedoelde eigenlijk met uploaden dat ik geen foto's ofzo kan uploaden naar een site.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Norton heeft er natuurlijk evenveel mee te maken als de stoel waar je nu op zit.![]()
Firewall zou eventueel kunnen, maar is onwaarschijnlijk...
Maar kan je bijv. wel google en forum.fok.nl bezoeken met de 20 Mb verbinding? Want als je zegt dat je niet kan uploaden kan je ook niet internetten, je moek namelijk een page request verzenden naar de server waar die pagina op staat, en dat gaat toch echt over je upload. En dat zou dan dus ook niet moeten kunnen.
Maar als je echt niets verandert heb m.b.t. je vroegeren internetverbinding lijkt mij het meest logische dat het aan Versatel, al dan niet aan het materiaal van Versatel (denk aan modem etc.) ligt.
das geen duidelijkheid natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef Caludia het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk met uploaden dat ik geen foto's ofzo kan uploaden naar een site.
heb speedtest gedaan en ook deze liep vast op het uploaden van een bestand van 64 kb ofzo...
Ik hou van extremen en extreme voorbeelden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef Caludia het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk met uploaden dat ik geen foto's ofzo kan uploaden naar een site.
heb speedtest gedaan en ook deze liep vast op het uploaden van een bestand van 64 kb ofzo...
Moet je zelf die updates doen of gaat dat allemaal volautomatisch? Enneh hoe zit dat precies met die kanalen per club ofzo? Krijg je gewoon 1 versatelkanaal waarin je kunt navigeren of hoe zit dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef thaduck het volgende:
En bij mij werkt alles nog steeds naar behoren
Dat wou ik ff melden, want ondanks de aanloopproblemen en de 1,55 mbit cap ben ik een zeer tevreden gebruiker eigenlijk. Lijn doet wat ie moet doen, snel en stabiel. Decoder werkt elke dag beter dankzij updates. Eigenlijk niets meer te klagen.
Heb je al gekeken of je bij versatel.nl een mailtje hebt gekregen van het installatiebedrijf?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb voor 1 Juli besteld dus ze hebben nog tot morgenavond 20:00 uur....
Ja net. En staat helemaal niks in.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:58 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of je bij versatel.nl een mailtje hebt gekregen van het installatiebedrijf?
Dit zou toch moeten betekenen dat ik het voor 12 Augustus heb. Dit las ik iig in een artikel op WebWereld.quote:1. 14 juni 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
2. 13 juni 2005 De Versatel provisioning systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
3. 13 juni 2005 Versatel heeft order geregistreerd.
Gaat volledig automatisch! Versatel heeft alles zo gemaakt dat updates vanzelf komen. Soms werkt het niet helemaal, dan is het kwestie van stekker eruit en erin en minuut of 5 later ben je weer lekker in de lucht (met name de decoder heeft dat). Al met al niet heel spannend of veel moeitequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:22 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Moet je zelf die updates doen of gaat dat allemaal volautomatisch? Enneh hoe zit dat precies met die kanalen per club ofzo? Krijg je gewoon 1 versatelkanaal waarin je kunt navigeren of hoe zit dat?
Nee, dat betekent dat niet. Het betekent dat het bij jou nog niet beschikbaar is en ze het dus niet kunnen leveren. Dus heb je pech, wanneer je wel verwacht dat ze het kunnen leveren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja net. En staat helemaal niks in.
[..]
Dit zou toch moeten betekenen dat ik het voor 12 Augustus heb. Dit las ik iig in een artikel op WebWereld.
Wat is nu je up- en downloadsnelheid?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben echt enorm tevreden met Versatel! Ondanks alle negatieve verhalen werkt het bij mij perfect.
Zenden ze morgen ook AZ - Sparta uit of komt dat alleen op RTL5?
Download gaat met ongeveer 1.5MB/s (soms iets hoger) en upload gaat constant met 100KB/s. Veel meer dan wat ik eerst had via de kabel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef darktower het volgende:
[..]
Wat is nu je up- en downloadsnelheid?
Natuurlijk zenden ze dat uit! Het is tenslotte alle wedstrijden live!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben echt enorm tevreden met Versatel! Ondanks alle negatieve verhalen werkt het bij mij perfect.
Zenden ze morgen ook AZ - Sparta uit of komt dat alleen op RTL5?
En wie geeft er commentaar bij de wedstrijden? Een willekeurige Versatel-helpdeskmedewerker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Natuurlijk zenden ze dat uit! Het is tenslotte alle wedstrijden live!
Oh daar zie ik ze ook nog wel voor aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
En wie geeft er commentaar bij de wedstrijden? Een willekeurige Versatel-helpdeskmedewerker?
Bij Canal+ had je vroeger VIP-commentaar. Dan kon je naar een ander geluidskanaal schakelen en hoorde je bijvoorbeeld het commentaar van iemand als Regi Blinker ;').quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
En wie geeft er commentaar bij de wedstrijden? Een willekeurige Versatel-helpdeskmedewerker?
Ik wil best commentaar geven, maar dan moet dat @)(#@&!(# ding het wel doen. Nogsteeds REDlight @ INETquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij Canal+ had je vroeger VIP-commentaar. Dan kon je naar een ander geluidskanaal schakelen en hoorde je bijvoorbeeld het commentaar van iemand als Regi Blinker ;').
Misschien doet Versatel dat wel. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze bij elke wedstrijd commentaar leveren, zeker niet als er veel wedstrijden tegelijkertijd zijn.
Dat zal wel niet veel wezen, alleen bij NOS Studio Sport hebben ze fatsoenlijke commentatoren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht ook dat ik via de PC het voetbal kon kijken... nu is er maar 1 TV in het huis waar dat op kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:48 schreef twi het volgende:
En toen ik dit abo afsloot werd mij doodleuk gemeld dat je en een eigen modem, en voetbal via internetstreams kon volgen op je PC. Sindsdien heb ik daar nooit meer iets over gehoord, zeker dat laatste lijkt gewoon niet te gaan.
Idd. dat kan nog wel eens problemen gaan geven met m'n vriendinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht ook dat ik via de PC het voetbal kon kijken... nu is er maar 1 TV in het huis waar dat op kan.
Ik heb 't liefst helemaal geen commentaar, maar surround stadion geluid . kan dat ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zal wel niet veel wezen, alleen bij NOS Studio Sport hebben ze fatsoenlijke commentatoren.
Wat wel een mooie aanwinst is is het aantal meters tot de goal en de cirkel bij een vrije trap. In 1 oogopslag krijg je nuttige informatie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef twi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel wat statistieken-pagina's of iets dergelijks had gehoopt te zien. Waarbij je zeg maar tussentijds alle statistieken die je na afloop doorgaans ziet kunt bekijken (percentage balbezit etc.). Zou wel tof zijn als je dan bijvoorbeeld ook zoals bij het WK U20 kunt zien wie het meeste heeft gelopen op 't veld enzovoorts.
Ach, morgen bv spelen er diverse ploegen die mij niet zoveel boeien (zie me logo). In principe wil ik alleen FC Utrecht wedstrijden live zien (en dan de uitwedstrijden, heb een seizoenskaart). Kan me wel voorstellen dat ik dat acteerwerkje kijk als er bv 4 ploegen spelen die ik niet volledig live wil zien. Blijf je toch op de hoogte en krijg je beelden van allemaal. Beetje idee als hoe het op de radio is, het constant schakelen tussen wedstrijden.quote:Dat acteren was inderdaad bedroevend, dat had Voetbal Insite van de week ook. Alsof ik naar dat programma ga zitten kijken terwijl 't voetbal bezig is.
Dat heb ik alleen als de decoder vastgelopen is en ik hem weer aan zetquote:Clubpagina's heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Krijgen jullie trouwens ook af en toe Javascript foutmeldingen op je decoder? Even OK klikken en 't is weer goed, maar het staat natuurlijk wel even slordig
Ja, ik wil alleen maar de uitwedstrijden zien van Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:57 schreef thaduck het volgende:
Dat zijn niet de wedstrijden die bedoeld worden volgens mij. Dat zijn nl. samenvattingen en absoluut niet met de beste wedstrijd van Utrecht (Groningen uit).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:49 schreef H.Flick het volgende:
De proefwedstrijden heb ik onder 'films' gevonden...
DSL.INFORMATIEquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:22 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Jullie hebben het allemaal over snelheden van 1000+kb/s.. Wat is de afstand vanaf jullie centrale?
Volgens mij zou(den) die beste wedstrijd(en) morgen pas beschikbaar zijn als ik goed geluisterd had.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:19 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat zijn niet de wedstrijden die bedoeld worden volgens mij. Dat zijn nl. samenvattingen en absoluut niet met de beste wedstrijd van Utrecht (Groningen uit).
Is alweer herroepen door Eredivisie NV, dus GEEN live wedstrijden meer op internet..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef Ludacriss het volgende:
Btw de voetbalwedstrijden kan je online kijken via www.versatel.tv dit weekend en volgend weekend is het voor iedereen gratis. Daarna zal je waarschijnlijk moeten inloggen om het te kunnen zien.
Ron de Rijk gaf 't commentaar, Vincent Schildkamp is overgekomen van Canal+. De analyse in de rust werd gedaan door hem met Danny Hesp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef PeterVeugen het volgende:
Wie gaf er commentaar bij de wedstrijd en wie deed er de analyses of waren er geen analyses?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:06 schreef gieling het volgende:
Even een vraag. Ik heb nu een abbo bij Planet en daarvoor moet ik 24E aan planet betalen en x aan KPN voor de aansluiting. Dit komt samen op zo'n 44Euro per maand. Moet je bij dit versatel abbo naast de 36E per maand ook nog kosten aan bijv. KPN afdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |