abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28923511
Versatel wordt dus overgenomen door Tele2, betekent dit ook dat mijn contract bij Versatel verloopt?
pi_28923692
Nee hoor. Wil je er vanaf dan?
** Als iedereen eens net zo perfect was als ik zou moeten zijn **
pi_28923748
Maar al te graag!
pi_28923792
Versatel is waardeloos!

Ik ben blij dat mijn vriend dat mijn vriend daar weg is.
Hij zelf ook. Hij werkte eerst bij Vuurwerk, toen Zonnet. en nu issie daar gelukkig weg!

Wat een weelde, hij heeft nu een veel leuker en gezelliger bedrijf.

Hij was Admin systeembeheerder.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_28923916
Tja, ook zakelijk wat accefietjes met Versatel gehad. Lijkt me inderdaad geen leuk bedrijf. Zowel houding naar de klant toe als hun dienstverlening was niet wat ik me ervan voorstelde. Toch doen ze het wel aardig voor een bedrijf wat nog nooit winst heeft gemaakt, tenzij uit overnames en verkoop van bedrijfonderdelen. Maar als ik het voor het kiezen heb.... nee dank U.
pi_28923951
Maar waarom wil je er eigenlijk weg? Slechte ervaringen?
pi_28924268
Mijn broer zo vandaag zijn aansluiting krijgen. Eerst was er het probleem dat mijn broer niet thuis was maar alleen zijn vriendin en deze niet gemachtigd was en de "monteur" gelijk weer weg wou gaan.
Tevens heb ik het weekend een UTP kabel getrokken en aan beide kanten een opbouw doos voor een RJ45 aansluiting. Hiervan wist hij niet eens hoe dit werkt.
En als laatst kwam die er achter dat er geen signaal op de lijn stond terwijl de lijn volgens hun systeem wel is opgeleverd. Het begint dus al lekker.
En nu zegt Tele2 dat ze geen vertrouwen hebben in voetbal kijken via ADSL. Dus nog een lekker 1 puntje.
Ik zal me benieuwen als ze over 2 dagen het weer komen proberen
pi_28924402
Lang verhaal:

Ik heb in oktober een telefonische aanvraag gedaan. Dit gesprek werd opgenomen en dat is dan ook het contract.
Drie weken later werd ik gebeld dat mijn lijn niet kan worden opgeleverd omdat KPN nog op lijn zit.
Ik heb dus 22 november, toen mijn lijn vrij was, weer opgebeld en adsl aangevraagd.
Werd ik twee weken later gebeld met de vraag welke van de twee aanvragen nou juist is, ik leg uit dat beide juist zijn maar dat de eerste niet kon worden ingeschoten. Versatel medewerker vertelt mij dat het nu weer drie weken kan duren voordat ik ADSL heb.
Eind december had ik nog steeds niets ontvangenvan Versatel en werd het dus ook zat. Ik belde direct naar de helpdesk waar mij werd verteld dat ik helemaal niet in hun systeem sta, ik zou dus ook geen ADSL krijgen.
Een week later bel ik weer en krijg ik weer te horen dat ik niet in het systeem sta, hij garandeerde mij dat ik geen ADSL van hun krijg.
Ergens midden januari (ik was zelf niet thuis) kwam Versatel ineens aanzetten met een modempakket en welkomsbrief, dit hebben mijn ouders stom genoeg aangenomen.
Sindsdien ben ik wekelijks aan het mailen en bellen met Versatel.
Toen ik weer belde stond ik ineens wel in het systeem, de helpdeskmedewerker vertelde mij dat ik 28 januari een telefonische aanvraag heb gedaan (dat heb ik dus helemaal NIET gedaan) De medewerker vertelt mij dat ze mij een voicelog kunnen opsturen. Zegt mij toe dat wanneer ze niet de voicelog van 28-12 kunnen opsturen dat ik mijn abonnement per direct mag opzeggen. En wat stuurt Versatel mij op? Een voicelog van 22 NOVEMBER!!
pi_28955951
Er zullen vast wel meer met slechte ervaringen zijn toch..?
pi_28956134
geen slechte ervaring sorry

al ruim 2 en een half jaar zonnet internet. Dus nu versatel en geen problemen gehad tot nu toe.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik met die overname door tele2 erg sterk aan het overwegen ben naar wat anders te gaan zoeken.

Met tele2 namelijk al meer dan genoeg slechte ervaringen mee gehad en waargenomen.
When the chaos in my head turns to silence
pi_28956765
Is er niemand die mijn contract wilt overnemen?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:27:15 #12
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28958869
wat wil je nu ? een slechte ervaringen topic of discussieren over de toekomst van Tele 2 ??
pi_28959030
Beide! Beide gevallen zijn immers even slecht.
pi_28961943
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Beide! Beide gevallen zijn immers even slecht.
Dan heb je pech want van dat contract kom je echt niet af door deze overname.

Persoonlijk denk ik dat dit alleen maar goed is voor Versatel klanten, Tele 2 is een hele grote ADSL provider in Scandinavie en heeft een redelijk gevulde kas, Versatel lijdt al sinds haar ontstaan verlies (ver over de miljard op dit moment) en dat maakt het moeilijk om te investeren dus Tele 2 zou hierin kunnen voorzien.

Tele 2 krijgt een goed IP en telefonie netwerk in handen wat haar positie in Nederland op de zakelijke markt vestigt en belangen in TV via ADSL wat mogelijkerwijs een groeimarkt is.
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:29:47 #15
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28964203
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan heb je pech want van dat contract kom je echt niet af door deze overname.

Persoonlijk denk ik dat dit alleen maar goed is voor Versatel klanten, Tele 2 is een hele grote ADSL provider in Scandinavie en heeft een redelijk gevulde kas, Versatel lijdt al sinds haar ontstaan verlies (ver over de miljard op dit moment) en dat maakt het moeilijk om te investeren dus Tele 2 zou hierin kunnen voorzien.

Tele 2 krijgt een goed IP en telefonie netwerk in handen wat haar positie in Nederland op de zakelijke markt vestigt en belangen in TV via ADSL wat mogelijkerwijs een groeimarkt is.
daar sluit ik mij bij aan!
* cygnusx is toekomstig ADSL2+ van versatel Tele2 gebruiker
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_28964251
Contract kun je alleen vanaf komen als ze de voorwaarden veranderen, maar dat gaan ze toch niet doen of het wordt minimaal bekend gemaakt... Ram maar eens ff goed in op die helpdesk, dat werkt vaak wel...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_28966289
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:29 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Ben je daar trots op?
pi_28966938
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:29 schreef cygnusx het volgende:

[..]

daar sluit ik mij bij aan!