Lang verhaal:
Ik heb in oktober een telefonische aanvraag gedaan. Dit gesprek werd opgenomen en dat is dan ook het contract.
Drie weken later werd ik gebeld dat mijn lijn niet kan worden opgeleverd omdat KPN nog op lijn zit.
Ik heb dus 22 november, toen mijn lijn vrij was, weer opgebeld en adsl aangevraagd.
Werd ik twee weken later gebeld met de vraag welke van de twee aanvragen nou juist is, ik leg uit dat beide juist zijn maar dat de eerste niet kon worden ingeschoten. Versatel medewerker vertelt mij dat het nu weer drie weken kan duren voordat ik ADSL heb.
Eind december had ik nog steeds niets ontvangenvan Versatel en werd het dus ook zat. Ik belde direct naar de helpdesk waar mij werd verteld dat ik helemaal niet in hun systeem sta, ik zou dus ook geen ADSL krijgen.
Een week later bel ik weer en krijg ik weer te horen dat ik niet in het systeem sta, hij garandeerde mij dat ik geen ADSL van hun krijg.
Ergens midden januari (ik was zelf niet thuis) kwam Versatel ineens aanzetten met een modempakket en welkomsbrief, dit hebben mijn ouders stom genoeg aangenomen.
Sindsdien ben ik wekelijks aan het mailen en bellen met Versatel.
Toen ik weer belde stond ik ineens wel in het systeem, de helpdeskmedewerker vertelde mij dat ik 28 januari een telefonische aanvraag heb gedaan (dat heb ik dus helemaal NIET gedaan) De medewerker vertelt mij dat ze mij een voicelog kunnen opsturen. Zegt mij toe dat wanneer ze niet de voicelog van 28-12 kunnen opsturen dat ik mijn abonnement per direct mag opzeggen. En wat stuurt Versatel mij op? Een voicelog van 22 NOVEMBER!!