Kijk jij begrijpt het.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:37 schreef crossover het volgende:
[..]
godverdomme ben jij ff helemaal gek????!!!
als je fucking 44 weken achter elkaar bezig bent geweest zou je ook nog effetjes 8 weken vakantiewerk gaan moeten om 'een steentje bij te dragen aan de maatschappij'? krijg een dikke!!!!!!!!
Ach, dan kun je altijd nog een vakantiebaantje nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:05 schreef P.bertens het volgende:
echt nog nooit van gehoord. maar zolang je het nog financieel kunt behappen om minimaal 1 keer per week op stap te gaan en een keer op vakantie kunt (of festivals bezoeken) dan zou ik ook zeggen dat ze kapot kunnen vallen. Maar uit eigen ervaring weet ik dat als je niet werkt en toch op stap wilt, wat ik dus erg belangrijk vindt, dan gaat je teller hard achteruit
Welkom in de grote mensen wereld luie hond. Denk je straks dat je ook 8 weken vakantie krijgt van je baas?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:37 schreef crossover het volgende:
[..]
godverdomme ben jij ff helemaal gek????!!!
als je fucking 44 weken achter elkaar bezig bent geweest zou je ook nog effetjes 8 weken vakantiewerk gaan moeten om 'een steentje bij te dragen aan de maatschappij'? krijg een dikke!!!!!!!!
oh goddddquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Ixnay het volgende:
Je weet niet hoe irritant het is.
Heb je tentamenweek gehad, iedere nacht tot 2 uur geleerd, zwaar slaaptekort.
Kom je vrijdag thuis, denk je dat je eindelijk je verdiende rust hebt, zie je op tafel een briefje met telefoonnrs. van uitzendbureaus liggen dat ze voor je klaargelegd hebben.
Dacht je dat je vakantie had...
Deja vu.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Welkom in de grote mensen wereld luie hond. Denk je straks dat je ook 8 weken vakantie krijgt van je baas?
ALLEEN VROUWEN ZEIKEN!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, moeders, tante's en oma's.
Wat is er met je mannelijke familieleden gebeurd?
ik zal niet vragen of je uit Srebrenica komt
dat heb ik ook, mn pa ging op zn 16e werken en me ma ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Veel te ver vind ik maar ik herken dit wel.
Komt veel voor in gezinnen waarbij vader of moeder al met de leeftijd 18 jaar fulltime gingen werken en die kunnen het niet bevatten dat je ook kunt studeren op die leeftijd.
TS sterkte!
Ja, in amerika heb je maar 3 dagen vrij per jaar, leuk land he!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld luie hond. Denk je straks dat je ook 8 weken vakantie krijgt van je baas?
1 keer per week op stap lukt financieel makkelijk, maar helaas gebeurt het niet meer iedere week.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:05 schreef P.bertens het volgende:
echt nog nooit van gehoord. maar zolang je het nog financieel kunt behappen om minimaal 1 keer per week op stap te gaan en een keer op vakantie kunt (of festivals bezoeken) dan zou ik ook zeggen dat ze kapot kunnen vallen. Maar uit eigen ervaring weet ik dat als je niet werkt en toch op stap wilt, wat ik dus erg belangrijk vindt, dan gaat je teller hard achteruit
Straks is je leven voorbij en ben je oud en saai. Nu kun je nog genieten van je levenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
40 dagen per jaar heeft iedereen, maar het is geen goeie vergelijking, werken is minder zwaar dan wat ik nu doe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:30 schreef jpzegthallo het volgende:
ALLEEN VROUWEN ZEIKEN!
Jij bent gewoon een pauper zonder opleiding (*ziet de opmerking al aankomen dat jij vast beter bent opgeleid dan mij) die nu pissed is omdat jij iedere fucking dag moet werken en dat nu maar af reageerd op iemand die zichzelf het hele jaar de pleuris heeft gewerkt op school.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoezo welverdiend? Omdat ie op kosten van de staat lekker een jaar z'n economische marktwaarde heeft opgedreven? Dat ie maar gaat werken om z'n steentje bij te dragen aan de maatschappij. Stelletje lamzakken die jongeren van tegenwoordigze moeten allemaal een scooter, mobieltje, mp3speler, snelle internetverbinding, nieuwe kleren etc etc hebben maar ervoor werken ho maar.
Lezen is ook moeilijk he; TS heeft met eerder werk genoeg gespaard om de zomer fatsoenlijk door te komen en heeft het hele jaar keihard voor zn studie gewerkt. Zo iemand noem ik over het algemeen geen luie hond.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ja, heb het over roch werchter en rock am ringquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1 keer per week op stap lukt financieel makkelijk, maar helaas gebeurt het niet meer iedere week.
Maar festivals minimaal 2 per jaar. En dan bedoel ik grote festivals van 3 dagen, verder ga ik nog naar gewone optredens.
Als die teller te hard achteruit gaat, pak ik me een lening van 50-100 euro erbij per maand bij de IB Groep en betaal ik het na mijn opleiding terug.
Wat een bizar argument.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Denk je dat je later ook 8 weken vakantie krijgt van je baas, luie flikker? Gewoon gaan werken en niet zeiken. Je moeder heeft gelijk. 2 weekjes kun je krijgen en dan ga je maar naar het buitenland ofzo maar that's it.
moeilijk ja, zeker als de meeste ouders met hun 16e volop aan het werk waren...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:13 schreef Dementor het volgende:
Klopt bij veel ouders gaat het er gewoon niet in dat je na je 20e nog studeert.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Denk je dat je later ook 8 weken vakantie krijgt van je baas, luie flikker? Gewoon gaan werken en niet zeiken. Je moeder heeft gelijk. 2 weekjes kun je krijgen en dan ga je maar naar het buitenland ofzo maar that's it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |