quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef DeaconPete het volgende:
gelul van een dronken aardbei
Die's mooi!!!!!!!!quote:
Van Fuel bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef DrDentz het volgende:
verdomme, ik heb nu ook een hekel aan you had a bad day, lalala omg
het is niet het slechtste nummer ooit, niet erg om 1x te horen, maar niet de hele dag door argh
ik had eigenlijk helemaal geen bad day.. wapperirritant nummer
Nu weet ik eindelijk weer uit welk lied dat dreinerige refreintje komt dat de laatste tijd zo nu en dan in me opkomt.quote:
Ik vind het nummer de ultieme (middel)matigheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Robar het volgende:
Ik zou weleens willen weten waarom iemand Hotel California dan zo slecht vindt ?
Naar mijn mening is dat één van de beste nummers ooit.
Vooral de live versie is briljant; goede intro, lekker ritme, subliem gitaarspel.
Nuut!quote:
Ja, en je kunt blijkbaar een meisje ontmoeten zonder dat zij je ziet.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nuut!
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag
Tuurlijk kan dat, en dat is ook het schattige aan het nummer. Hij heeft haar een keer gezien, weet niet of zij hem zag staan en hij is helemaal weg van d'r.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en je kunt blijkbaar een meisje ontmoeten zonder dat zij je ziet..
Nee, je kunt iemand zien en zelf niet gezien worden, maar je kunt niet iemand ontmoeten zonder zelf gezien te worden. Het is een geval van dwang, want iets moest rijmen op ''doet''.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, en dat is ook het schattige aan het nummer. Hij heeft haar een keer gezien, weet niet of zij hem zag staan en hij is helemaal weg van d'r.
Soundtrack van "het 14e kippetje", nog zo'n Nederlands kassuccesquote:
Jawelquote:
Heb je de film ook in de bios gezien?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jawel![]()
Té schattig nummertje. Anthonie Kamerling die z'n best doet te zingen en een superlieve tekst!
Guus Meeuwis heeft ook een poging gewaagd geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Is dat ANTONIE KAMERLING die dat zegt?! Nog een reden waarom het zo'n onuitstaanbare blonde fluim is.
Gelukkig niet. Alleen maar slechte kritieken. Maar het liedje isquote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je de film ook in de bios gezien?
Straks ga je ook nog vertellen dat je hem een goede acteur vindtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jawel![]()
Té schattig nummertje. Anthonie Kamerling die z'n best doet te zingen en een superlieve tekst!
Ik wel, leuke film. Peer Mascini speelt de sterren van het doek met zijn grapjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Alleen maar slechte kritieken. Maar het liedje is
En NIET de Guus Meeuwis versie
De kleine blonde dood, Anthoniequote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog vertellen dat je hem een goede acteur vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |