abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29194718
Mijn nominatie is Alles naar de klote ! van Euromasters. Werkelijk tenenkrommende hardstyle. Het nummer begint met een boer die tegen hardstyledj DJ Dimitri roept "Hee Dimi-tri ! Ik hettun nummertje gemoakt, willien ut re-mixen ?". (Je zou het eigenlijk even moeten luisteren omdat dat accent NIET na te doen is.) Vervolgens keiharde hardhousebeat, en dan ergens halverwege: "Hee Mien ! Hoal de koei'n van stal !" gevolgd door een opgevoerde sample van koeiengeluiden. En dan op het einde: " Wij doen niet mee aan de mo-duh, mo-duh" op een manier waarop er bij een voetbalwedstrijd "Jo-den ! Jo-den !" zou worden geroepen.

Werkelijk, je raakt spontaan aan de dunne bij het luisteren maar helaas is het in mijn vriendenkring niet meer uit te roeien. Deze winter werd er bij mijn studentenvereniging een jongen lid die Dimitri heet. Het arme schaap wordt nu nogsteeds alleen maar begroet met een dolenthousiast "Hee, Dimitri !". En het "mo-duh, mo-duh" idem.

. Maargoed: WAT EEN POEPNUMMER !
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29195014
In een ver verleden had je ook zo'n grietje onder de artiesten naam whigfield. En volgens mij bestaat ze trouwens nog steeds, en maakt ze nog altijd floppende (naar alle waarschijnlijkheid kut-)muziek...

Man wat was dat erg!

Saturday night...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29195055
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn nominatie is Alles naar de klote ! van Euromasters. Werkelijk tenenkrommende hardstyle. Het nummer begint met een boer die tegen hardstyledj DJ Dimitri roept "Hee Dimi-tri ! Ik hettun nummertje gemoakt, willien ut re-mixen ?". (Je zou het eigenlijk even moeten luisteren omdat dat accent NIET na te doen is.) Vervolgens keiharde hardhousebeat, en dan ergens halverwege: "Hee Mien ! Hoal de koei'n van stal !" gevolgd door een opgevoerde sample van koeiengeluiden. En dan op het einde: " Wij doen niet mee aan de mo-duh, mo-duh" op een manier waarop er bij een voetbalwedstrijd "Jo-den ! Jo-den !" zou worden geroepen.

Werkelijk, je raakt spontaan aan de dunne bij het luisteren maar helaas is het in mijn vriendenkring niet meer uit te roeien. Deze winter werd er bij mijn studentenvereniging een jongen lid die Dimitri heet. Het arme schaap wordt nu nogsteeds alleen maar begroet met een dolenthousiast "Hee, Dimitri !". En het "mo-duh, mo-duh" idem.

. Maargoed: WAT EEN POEPNUMMER !
He Dimitri wie hebbn oek un hoesplatje gemoakt.
Je vin t vas goe en je wil he vast op den radioe draihen.

Ik zag de humor er wel van in . . . .

Maar goed is anders ja
pi_29195078
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:43 schreef djenneke het volgende:
In een ver verleden had je ook zo'n grietje onder de artiesten naam whigfield. En volgens mij bestaat ze trouwens nog steeds, en maakt ze nog altijd floppende (naar alle waarschijnlijkheid kut-)muziek...

Man wat was dat erg!

Saturday night...
When I think of u,
I feel like flying.
Like a dream come true

Ja vroeger luisterde ik hier naar . . .
pi_29195087
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:45 schreef Robar het volgende:

[..]

He Dimitri wie hebbn oek un hoesplatje gemoakt.
Je vin t vas goe en je wil he vast op den radioe draihen.

Ik zag de humor er wel van in . . . .

Maar goed is anders ja
Maar dat is wel vaker zo met dat soort liedjes. Ik heb bijvoorbeeld samen mijn moeder gillend in een deuk gelegen om Toeter op m'n waterscooter. Omdat het ZO hilarisch slecht is. (Dat toetergeluidje alleen al. .) Maar daar wordt het nog niet goed van. .
pi_29195123
Wat ik nou ook echt heel slecht vond was dat nummer Push Up, met dat wijf in zo'n rose pakje dat tegen lantarenpalen aan ging rijen. Van de Freestylers geloof ik.

(Zijn dat dan weer dezelfde Freestylers van dat ene nummer Ruffneck van een paar jaar geleden ? Dat was dan weer wel leuk.)
pi_29195333
Ann Lee - Two Times, ik trek de haren zowat uit m'n hoofd als ik dat baggernummer hoor. Alles van Britney Spears en al die andere pulpzangeresjes is bij deze ook genomineerd.
pi_29195401
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:46 schreef Robar het volgende:

[..]

When I think of u,
I feel like flying.
Like a dream come true

Ja vroeger luisterde ik hier naar . . .
Je kent het?
Je werd er ook wel echt mee doodgegooid, ik ben bang dat ik moet erkennen dat ik het helaas ook wel kan meejengelen....
pi_29195443
Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb:

Jessica Simpson - These Boots Are Made For Walking.

(Met extra minpunten voor de werkelijk onder te braken videoclip.)
pi_29195515
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb:

Jessica Simpson - These Boots Are Made For Walking.

(Met extra minpunten voor de werkelijk onder te braken videoclip.)
Ook erg ja

(al ik menig man het met dat laatste zeker niet eens )
pi_29195988
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je kent het?
Je werd er ook wel echt mee doodgegooid, ik ben bang dat ik moet erkennen dat ik het helaas ook wel kan meejengelen....
In die periode werd er toch heel veel van dat soort muziek gemaakt, overigens nu nog steeds.
Ach iedere periode heeft zijn stijl he.

Nu vind je het slecht, misschien vond je het 10 jaar geleden minder erg en misschien vind je het over 10 jaar wel weer leuk . . . Dan is de muziek misschien zo slecht dat je terugverlangd naar de jaren van whigfield
pi_29196236
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef marciemarcs het volgende:
Akon - Lonely
Alles van Special D/ Boozywoozy/ Dj Jean
Watskeburt
Alles van 50 cent
+

The Lawyer - I , I wanna mmm I
Alles van Jennifer Loopneus
Alles van Slipknot
Cheeky Song
Ann Lee - Two times
Meatloaf - Paradise !!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29196392
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:06 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ook erg ja

(al ik menig man het met dat laatste zeker niet eens )
Ach, als je hier zo kijkt in de topics dan is vooral menig beïnvloedbaar puberjochie het er niet mee eens en hebben de mannen vooral medelijden met Willie Nelson.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29196399
4 Non Blondes - What's Up maakt ook een zeer grote kans
pi_29196430
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef Robar het volgende:

[..]

In die periode werd er toch heel veel van dat soort muziek gemaakt, overigens nu nog steeds.
Ach iedere periode heeft zijn stijl he.

Nu vind je het slecht, misschien vond je het 10 jaar geleden minder erg en misschien vind je het over 10 jaar wel weer leuk . . . Dan is de muziek misschien zo slecht dat je terugverlangd naar de jaren van whigfield
ik vond het 10 jaar geleden kut, ik vind het nu kut, de kans is groot dat ik het over 10 jaar nog steeds kut vind
pi_29196784
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik vond het 10 jaar geleden kut, ik vind het nu kut, de kans is groot dat ik het over 10 jaar nog steeds kut vind
duidelijk

pi_29196856
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef Robar het volgende:

[..]

duidelijk

donderdag 28 juli 2005 @ 12:11:41 #298
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29197240
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef StarGazer het volgende:
The Lawyer - I , I wanna mmm I
Die's geniaal
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29199491
Kak, ik lig hier helemaal in een scheur omdat iemand ergens Jennifer Looprek zei. . . .

Hallo hormonen. .
pi_29201605
Zou het trouwens niet leuk zijn om hier een tournooi van te maken ?
pi_29202294
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zou het trouwens niet leuk zijn om hier een tournooi van te maken ?
Hehe, ik denk dat het einde dan zoek is . . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')