quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef LSS het volgende:
Was hier niet al een topic over? Anywayz, ook in dit topic het volgende nummer; Child in Time van Deep Purple.
kom maar op met die kritiek mensen!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Linkin Park zijn ook huilies.
Sorry maar ik vind dat dus echt softe muziek. Ze zeuren alleen maar. En zetten een "harde" beat erbij. Wat voor muziek is dat uberhaupt? Oude wijven muziek.
Muziek waar in gezeurd wordt op een negatieve manier is kut met de klep dicht. Je kunt zeuren maar doe het dan met agressie en pit.
Heb de neiging om alles van linkin park van mijn harde schijf te flikkeren. Ik heb teveel zooi erop staan.
als die neger aan een brandend kruis zou hangen, zou ik hem nog uitlachen ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:51 schreef TC03 het volgende:
Dat nummer van die kikker, waarbij het Beverly Hills Copy melodietjes nog maar eens uit de kast getrokken is, verdient ook wel een nominatie. Allemachtig wat slecht. Net zoals dat nummer van die negert "I'm so loneloy".
met hollabackgirl ben ik het volledig met je eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef got.rice het volgende:
Hollback girl en Watskeburt
Hollaback girl is juist ook vrij minimaalquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef P.bertens het volgende:
[..]
met hollabackgirl ben ik het volledig met je eens.
this beat is bananas B-AN-AN-AS
repeat
repeat.
Kom met goeie teksten of houd je klep blonde sloerie.
Maar watskeburt vind ik dan weer supergaafeen keer een grappige-die-niet-te-serieus-genomen-moet-worden verfrissing i.p.v. die baas b en lange frans met moppie, yes-r met stel je voor en nog meer van die crap.
Bijna alles dat door de neptunes geproduceerd is, steekt muziekaal gezien gewoon zwaar goed in elkaar. Jammer dat mensen zich vaak door hun eigen smaak laten leiden om te bepalen of iets goed of slecht isquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hollaback girl is juist ook vrij minimaalwel een goed nummer daardoor juist
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef Hexagon het volgende:
MIchael Bolton - How am I supposed to live without you
Juist, erg leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:00 schreef m021 het volgende:
Dragostea din tei is 't. En dat is een prachtig nummer!
Vrei sa pleci dar numa numa iei, numa numa iei, numa numa numa iei!
Van 2Pac bedoel je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:09 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Mja zo dacht ik er ook altijd over totdat ik er laatst achterkwam dat California Love ook deels gecovered was![]()
Neptunes zijn al jaren heel erg goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bijna alles dat door de neptunes geproduceerd is, steekt muziekaal gezien gewoon zwaar goed in elkaar. Jammer dat mensen zich vaak door hun eigen smaak laten leiden om te bepalen of iets goed of slecht is
Maar om dat nou het slechtste liedje ooit te noemen. Ik vind m best vet vooral de beat.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef P.bertens het volgende:
[..]
met hollabackgirl ben ik het volledig met je eens.
this beat is bananas B-AN-AN-AS
repeat
repeat.
Kom met goeie teksten of houd je klep blonde sloerie.
toch jammer dat je zo'n dichtgetikte blik hebt en dan ook nog eens van dit soort trieste uitspraken gaat doen om een manier die de TS niet eens heeft gevraagt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef PekingDuck het volgende:
hiphop, dance, trance.
Dat kan je niet menen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef renz0r het volgende:
En ook Led Zepping- Starway to heaven....Bannen dat nr
wacht op kritiek
Nou, ik ben al lang genoeg met muziek bezig om een redelijk ontwikkelde smaak te hebben, hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
toch jammer dat je zo'n dichtgetikte blik hebt en dan ook nog eens van dit soort trieste uitspraken gaat doen om een manier die de TS niet eens heeft gevraagt.
Ik weet zeker dat je nog nooit enigszins serieus iets van die stijlen hebt beluisterd.
Dat jij alleen maar met de oppervlakkige laat 'dansmuziek' in aanraking komt zegt meer over jouw eigen ontwikkeling op het gebied van muziek dan over de muziekstroming zelfquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef PekingDuck het volgende:
Alles wat ook maar enigszins met r&b, hiphop, dance, trance enzovoorts te maken heeft... en natuurlijk al die vreselijke schlagers...
Ik vind t gewoon niet mooi, dus luister er niet naar. Ik luister veel rock en dergelijke (U2 enz)...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar met de oppervlakkige laat 'dansmuziek' in aanraking komt zegt meer over jouw eigen ontwikkeling op het gebied van muziek dan over de muziekstroming zelf
Er is genoeg electronische muziek die technisch gezien superieur is aan instrumentale muziek...
shallowness is a bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |