Ik heb ze gemailt;quote:
Maargoed, het schijnt niet veel nut te hebben, aangezien het nog een prototype schijnt te zijnquote:Hello,
I read your article about the Optimus Keyboard, and I'm really interested in that product. But I dont see any prices, or extra information on your site, so I'm gonna ask my questions via mail:
- Is the Optimus Keyboard going to be released?
- How much does the Optimus Keyboard costs?
- When can I order the Optimus Keyboard?
I hope you can answer my questions. It would really help me.
Greetings,
Koen xxx xx
Done thatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die gaat Koenz0r ff voor ons vragen
Toch?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik heb ze gemailt;
[..]
Maargoed, het schijnt niet veel nut te hebben, aangezien het nog een prototype schijnt te zijn
The horror op een lanpartyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Het is een schitterend dinkie.
Alleen laat ik nou al regelmatig rotzooi (thee, enzo... viespeuk) over m'n toetsenbord donderen.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n toetsenbord daar erg blij mee is.
Jij hebt dus eigenlijk de industriele versie nodig die spatwaterdicht isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Alleen laat ik nou al regelmatig rotzooi (thee, enzo... viespeuk) over m'n toetsenbord donderen.
Spatwaterdicht?, Ik dacht eerder aan kletsnatwater dichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij hebt dus eigenlijk de industriele versie nodig die spatwaterdicht is
jij moet wachten op de versie die lijkt op zoon oprolbaar toetsenbord, die kun je zelfs onder water gebruiken volgensmijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
als je computervastloopt dat ctlr alt del alvast voor je blauw worden
Helaasch moeten we nog een tijdje wachten..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:22 schreef spenky het volgende:
heeft iemand hem al binnen? ik kan niet wachten!!!
Dat zou toch erg vet zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
of dat de aansturing door vastlopen ook niet meer werkt en alle knoppen zwart zijn zodat het ff goed kijken wordquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
of dat de aansturing door vastlopen ook niet meer werkt en alle knoppen zwart zijn zodat het ff goed kijken word
Zboards zijn nu vet verslagen door dit ding hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:44 schreef cygnusx het volgende:
http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/zboard/
niet zo gadget mischien, maar bijna even nutvol/nutteloos met games als dit toetsenbord:
[afbeelding]
[afbeelding]
met zoveel losse OLED displays lijkt me dat helaas nog een vrij lage schatting.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Koenz0r het volgende:
Ik denk dat het toetsenboard zo rond de 300 ¤ gaat kosten..
zolang het kleintjes blijven kan de kostprijs best meevallen hoor, maar eerst moet OLED nog even doorontwikkeld worden vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
met zoveel losse OLED displays lijkt me dat helaas nog een vrij lage schatting..
windowsknop op de schermpies en je hebt een windows keyboardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef cygnusx het volgende:
en word dat nu alleen voor mac ? of ook voor windows?
[sub]Groet,
Cygnusx - verwijderd -
Dan heb je een "das keyboard"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
of dat de aansturing door vastlopen ook niet meer werkt en alle knoppen zwart zijn zodat het ff goed kijken word
Of dat er ergens een "any"-toetsje verschijnt als de tijd daarvoor rijp is...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
Kan ook gewon 1 OLED scherm zijn, lijkt me goedkoper.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
met zoveel losse OLED displays lijkt me dat helaas nog een vrij lage schatting..
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ook gewon 1 OLED scherm zijn, lijkt me goedkoper.
Maar wel erg vet idd.
hoezo, het kan wel 1 scherm zijn?quote:Het is dus een toetsenbord waarbij elke toets een klein schermpje is.
Dat denkt de TS ja, maar er staat niet specifiek iets over op de site geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
hoezo, het kan wel 1 scherm zijn?
Whehehequote:Op zondag 17 juli 2005 19:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of dat er ergens een "any"-toetsje verschijnt als de tijd daarvoor rijp is...
Ik denk dat je dan meer zoiets moet hebben:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef Skv het volgende:
Issie wel bier-koffie-en-andere-zooi-proof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |